reduktora zobratu attiecibas

Rizhiks
Ziņojumi: 18
Pievienojies: 05 Jūl 2016, 13:00
Reputācija: 1
 
Jautājums - compactam LSD ir attiecība 3.11? Man uz plāksnes 3.11
niedriite
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 23 Sep 2012, 14:39
Braucu ar: 325
Reputācija: 1
 
Interesē no 3,40 līdz 3,60 attiecība vidējam korpusam? Varu mainīt pret 3,15!
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
izvelies, 3.46 vai 3.64, abas divas deres elementam ar 3.15 attiecibu
...
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
Man ir bloķis (40% 4 šaibas) ar 3,15 attiecību
Ja es gribu īsāku varu samainīt tikai attiecību vai jāmaina vis reduktors?
Domāju ka 3.38 būtu vis optimālākais priekš 2.8 un zf 5cinieces :rolleyes:
*ja vēl redlainu paceļ līdz ~6,9k 7k tad pavisam labi :super:
Pēdējais labojis Kristaps85 - 21 Nov 2016, 16:45, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Kristaps85 rakstīja:Man ir bloķis (40% 4 šaibas) ar 3,15 attiecību
Ja es gribu īsāku varu samainīt tikai attiecību vai jāmaina vis reduktors?

tavā gadījumā pietiek pārskrūvēt tikai attiecības zobratus, ja gribi īsāku
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
Paldies jāmeklē attiecība?
Kam nāca 3.38 188mm korpusā? :rolleyes:
max ātrums tikai 230km/h ar standarta ierobežotāju
ar paceltu līdz 7k, būtu līdzvērtīgi 3,15 - 246km/h
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Kristaps85 rakstīja:Paldies jāmeklē attiecība?
Kam nāca 3.38 188mm korpusā? :rolleyes:
max ātrums tikai 230km/h ar standarta ierobežotāju
ar paceltu līdz 7k, būtu līdzvērtīgi 3,15 - 246km/h
Nu īsāki reduktori īsti nav domāti lielam max ātrumam :hahaha:
Bet pa tēmu, skaties e34 un e32 reduktorus, tur nāca 188mm pāris
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
Vnk pārāk īsa attiecība ir stulbi daily driveram, reāli sanāk ka tikai 4 ātrumi ir derīgi
kā jau teicu 3,15, 3.23, 3.38 ir pats labums priekš dd 328
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
Kristaps85 rakstīja:Vnk pārāk īsa attiecība ir stulbi daily driveram, reāli sanāk ka tikai 4 ātrumi ir derīgi
kā jau teicu 3,15, 3.23, 3.38 ir pats labums priekš dd 328
nu nez, vienu laiku daily draivoju ar S3.64 - nav ne vainas, pirmais ātrums ir lietojams :lol: Nu, protams, virs 120km/h paliek dikti skaļi. :hahaha:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
Bija 4.10 un pirmais ātrums bija kā džipam pazeminātais, citādu visur uzsāku ar 2
3.64 un īsāki ir kruti ja nebrauc ārpus pilsētas
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
3.46 ir perfekts variants
...
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
Armando rakstīja:3.46 ir perfekts variants
2,8k rpm uz 100km/h, nav tik traki
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
Kristaps85 rakstīja:
Armando rakstīja:3.46 ir perfekts variants
2,8k rpm uz 100km/h, nav tik traki
ar 3.46 tochna bus virs 3k
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
Vladlen rakstīja:
Kristaps85 rakstīja:
Armando rakstīja:3.46 ir perfekts variants
2,8k rpm uz 100km/h, nav tik traki
ar 3.46 tochna bus virs 3k
ar 205/40/17 toč ir bik virs 3k
ar 225/45/17 ir 2,85k

izrēķini pats http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Jautājums vietējiem, kas pārzin reduktorus.

Cik ir jābūt Pinion gear (galvenais zobrats, kurš no kardāna nāk) rotational preload (spēkam, ar kādu tam jāgriežas).
Cik lasīju - ~12in-lbs to 23in-lbs t.i. ar roku ir jāvar pagriezt flancis.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... iff-Thread

Foruma biedrs, kurš pārlika e34 attiecību e36 korpusā, bija savilcis priekšējo uzgriezni tā, ka nevarēju vispār izkustināt ar roku, ar abām rokām un ceļgalu atspiežot pret reduktoru, izdevās izkustināt.
Tad, kad saņēmu atpakaļ, teica, ka silts vēl no metināšanas, tāpēc stingri. Nākošajā dienā arī negriezās, teica, ka gultnim jāiestrādājas.

Tagad ir pagājušas kādas 2-3 nedēļas, kopš ir uz auto un reduktors diezgan gaudo.

Ņemšu nost un jaukšu ārā.

Vēl viens jautājums - ja liek e34 elementu e36 korpusā, ir jāmēra backlash (lielā zobrata brīvkustība) un jāzīmē uz zobratiem contact pattern?
Attēls
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Maska4ka
Ziņojumi: 146
Pievienojies: 24 Sep 2013, 21:46
Braucu ar: e60/e36
normāls čalis rakstīja:Jautājums vietējiem, kas pārzin reduktorus.

Cik ir jābūt Pinion gear (galvenais zobrats, kurš no kardāna nāk) rotational preload (spēkam, ar kādu tam jāgriežas).
Cik lasīju - ~12in-lbs to 23in-lbs t.i. ar roku ir jāvar pagriezt flancis.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... iff-Thread

Foruma biedrs, kurš pārlika e34 attiecību e36 korpusā, bija savilcis priekšējo uzgriezni tā, ka nevarēju vispār izkustināt ar roku, ar abām rokām un ceļgalu atspiežot pret reduktoru, izdevās izkustināt.
Tad, kad saņēmu atpakaļ, teica, ka silts vēl no metināšanas, tāpēc stingri. Nākošajā dienā arī negriezās, teica, ka gultnim jāiestrādājas.

Tagad ir pagājušas kādas 2-3 nedēļas, kopš ir uz auto un reduktors diezgan gaudo.

Ņemšu nost un jaukšu ārā.


biju nesen mainijis sev attiecību uz e36(188mm) reduktora, jauna attiecība no e34 reduktora, visu saliku kopā nekas nekur negaudo viss perfekti strādā! attiecība bija no 2.93 uz 3.73 ja kas.
Vēl viens jautājums - ja liek e34 elementu e36 korpusā, ir jāmēra backlash (lielā zobrata brīvkustība) un jāzīmē uz zobratiem contact pattern?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
aizejat uz bibliotēku, kā izrādās pa auto tēmai arī var atrast diezgan labu literatūru :lol: :hahaha:
meklējat krievu (laikam bija haynes tulkojums) "rukovodstva po remontu bmw e30", bija diezgan smalks info. Jā, tas ir e30, bet type188 vien ir
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Informāciju es daudz esmu atradis. Mazliet strīds sanācis, jo reduktors tagad diezgan gaudo. Gribēju viedokļus vēl dzirdēt.
Biju arī autoservisā, kur pastāstīju situāciju, pateica, ka reduktors metams. Gan dēļ tā, ka priekšējie "pinion" gultņi ir pārvilkti, kā arī šķiet, ka sazobe nav pareizi salikta.
Man arī ir izdevies salikt uz haļavu, ka nekas negaudo - uz sajūtu. Bet šo es vedu, jo teica, ka ir visi instrumenti, lai noregulētu pareizi.
Arī haynes manuāli esmu lasījis un pēc tā liku uz sajūtu, toreiz izdevās.
Konkrētais setups ir e34 zobratu pāris, e34 elements, e34 elementa centrējošie gredzeni. Viss ielikts e36 korpusā. Korpuss nomainās - sazobe pilnīgi par jaunu jāregulē, vai tā ir taisnība? (nevar vienkārši uzlikt e34 elementa centrējošos gredzenus un būs ok uz e36 korpusa?) Visur ir tieši šāda info, kas arī ir pilnīgi loģiski.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
jau ntie e36 diffi salikti no e34, vnk attālums iekš e34 un e36 reduktora ir vienāds atceries cik apgriezienu bij pinion gear uzgrieznim, atzīme un pārmet iekš e36, es ar krāsu izgriezu viss tiecams, nekas negaudoja nobraucu 2 gadus ieksa ella bez metala skaidam n shit
Profila bilde
brivais
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 24 Dec 2015, 13:42
Braucu ar: m52b28
Ar kādiem reduktoriem brauciet streetā?
Vai 3.74 ir ok uz b28. Ir jēga provēt 4.4?