reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- chevron_right
Jautājums - compactam LSD ir attiecība 3.11? Man uz plāksnes 3.11
Interesē no 3,40 līdz 3,60 attiecība vidējam korpusam? Varu mainīt pret 3,15!
izvelies, 3.46 vai 3.64, abas divas deres elementam ar 3.15 attiecibu
...
Man ir bloķis (40% 4 šaibas) ar 3,15 attiecību
Ja es gribu īsāku varu samainīt tikai attiecību vai jāmaina vis reduktors?
Domāju ka 3.38 būtu vis optimālākais priekš 2.8 un zf 5cinieces
*ja vēl redlainu paceļ līdz ~6,9k 7k tad pavisam labi
Ja es gribu īsāku varu samainīt tikai attiecību vai jāmaina vis reduktors?
Domāju ka 3.38 būtu vis optimālākais priekš 2.8 un zf 5cinieces
*ja vēl redlainu paceļ līdz ~6,9k 7k tad pavisam labi
Pēdējais labojis Kristaps85 - 21 Nov 2016, 16:45, kopā labots 1 reizi.
Kristaps85 rakstīja:Man ir bloķis (40% 4 šaibas) ar 3,15 attiecību
Ja es gribu īsāku varu samainīt tikai attiecību vai jāmaina vis reduktors?
tavā gadījumā pietiek pārskrūvēt tikai attiecības zobratus, ja gribi īsāku
Paldies jāmeklē attiecība?
Kam nāca 3.38 188mm korpusā?
max ātrums tikai 230km/h ar standarta ierobežotāju
ar paceltu līdz 7k, būtu līdzvērtīgi 3,15 - 246km/h
Kam nāca 3.38 188mm korpusā?
max ātrums tikai 230km/h ar standarta ierobežotāju
ar paceltu līdz 7k, būtu līdzvērtīgi 3,15 - 246km/h
Nu īsāki reduktori īsti nav domāti lielam max ātrumamKristaps85 rakstīja:Paldies jāmeklē attiecība?
Kam nāca 3.38 188mm korpusā?
max ātrums tikai 230km/h ar standarta ierobežotāju
ar paceltu līdz 7k, būtu līdzvērtīgi 3,15 - 246km/h
Bet pa tēmu, skaties e34 un e32 reduktorus, tur nāca 188mm pāris
Vnk pārāk īsa attiecība ir stulbi daily driveram, reāli sanāk ka tikai 4 ātrumi ir derīgi
kā jau teicu 3,15, 3.23, 3.38 ir pats labums priekš dd 328
kā jau teicu 3,15, 3.23, 3.38 ir pats labums priekš dd 328
nu nez, vienu laiku daily draivoju ar S3.64 - nav ne vainas, pirmais ātrums ir lietojams Nu, protams, virs 120km/h paliek dikti skaļi.Kristaps85 rakstīja:Vnk pārāk īsa attiecība ir stulbi daily driveram, reāli sanāk ka tikai 4 ātrumi ir derīgi
kā jau teicu 3,15, 3.23, 3.38 ir pats labums priekš dd 328
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Bija 4.10 un pirmais ātrums bija kā džipam pazeminātais, citādu visur uzsāku ar 2
3.64 un īsāki ir kruti ja nebrauc ārpus pilsētas
3.64 un īsāki ir kruti ja nebrauc ārpus pilsētas
2,8k rpm uz 100km/h, nav tik trakiArmando rakstīja:3.46 ir perfekts variants
ar 3.46 tochna bus virs 3kKristaps85 rakstīja:2,8k rpm uz 100km/h, nav tik trakiArmando rakstīja:3.46 ir perfekts variants
ar 205/40/17 toč ir bik virs 3kVladlen rakstīja:ar 3.46 tochna bus virs 3kKristaps85 rakstīja:2,8k rpm uz 100km/h, nav tik trakiArmando rakstīja:3.46 ir perfekts variants
ar 225/45/17 ir 2,85k
izrēķini pats http://www.bokchoys.com/differential/e4 ... ulator.htm
Jautājums vietējiem, kas pārzin reduktorus.
Cik ir jābūt Pinion gear (galvenais zobrats, kurš no kardāna nāk) rotational preload (spēkam, ar kādu tam jāgriežas).
Cik lasīju - ~12in-lbs to 23in-lbs t.i. ar roku ir jāvar pagriezt flancis.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... iff-Thread
Foruma biedrs, kurš pārlika e34 attiecību e36 korpusā, bija savilcis priekšējo uzgriezni tā, ka nevarēju vispār izkustināt ar roku, ar abām rokām un ceļgalu atspiežot pret reduktoru, izdevās izkustināt.
Tad, kad saņēmu atpakaļ, teica, ka silts vēl no metināšanas, tāpēc stingri. Nākošajā dienā arī negriezās, teica, ka gultnim jāiestrādājas.
Tagad ir pagājušas kādas 2-3 nedēļas, kopš ir uz auto un reduktors diezgan gaudo.
Ņemšu nost un jaukšu ārā.
Vēl viens jautājums - ja liek e34 elementu e36 korpusā, ir jāmēra backlash (lielā zobrata brīvkustība) un jāzīmē uz zobratiem contact pattern?
Cik ir jābūt Pinion gear (galvenais zobrats, kurš no kardāna nāk) rotational preload (spēkam, ar kādu tam jāgriežas).
Cik lasīju - ~12in-lbs to 23in-lbs t.i. ar roku ir jāvar pagriezt flancis.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... iff-Thread
Foruma biedrs, kurš pārlika e34 attiecību e36 korpusā, bija savilcis priekšējo uzgriezni tā, ka nevarēju vispār izkustināt ar roku, ar abām rokām un ceļgalu atspiežot pret reduktoru, izdevās izkustināt.
Tad, kad saņēmu atpakaļ, teica, ka silts vēl no metināšanas, tāpēc stingri. Nākošajā dienā arī negriezās, teica, ka gultnim jāiestrādājas.
Tagad ir pagājušas kādas 2-3 nedēļas, kopš ir uz auto un reduktors diezgan gaudo.
Ņemšu nost un jaukšu ārā.
Vēl viens jautājums - ja liek e34 elementu e36 korpusā, ir jāmēra backlash (lielā zobrata brīvkustība) un jāzīmē uz zobratiem contact pattern?
normāls čalis rakstīja:Jautājums vietējiem, kas pārzin reduktorus.
Cik ir jābūt Pinion gear (galvenais zobrats, kurš no kardāna nāk) rotational preload (spēkam, ar kādu tam jāgriežas).
Cik lasīju - ~12in-lbs to 23in-lbs t.i. ar roku ir jāvar pagriezt flancis.
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... iff-Thread
Foruma biedrs, kurš pārlika e34 attiecību e36 korpusā, bija savilcis priekšējo uzgriezni tā, ka nevarēju vispār izkustināt ar roku, ar abām rokām un ceļgalu atspiežot pret reduktoru, izdevās izkustināt.
Tad, kad saņēmu atpakaļ, teica, ka silts vēl no metināšanas, tāpēc stingri. Nākošajā dienā arī negriezās, teica, ka gultnim jāiestrādājas.
Tagad ir pagājušas kādas 2-3 nedēļas, kopš ir uz auto un reduktors diezgan gaudo.
Ņemšu nost un jaukšu ārā.
biju nesen mainijis sev attiecību uz e36(188mm) reduktora, jauna attiecība no e34 reduktora, visu saliku kopā nekas nekur negaudo viss perfekti strādā! attiecība bija no 2.93 uz 3.73 ja kas.
Vēl viens jautājums - ja liek e34 elementu e36 korpusā, ir jāmēra backlash (lielā zobrata brīvkustība) un jāzīmē uz zobratiem contact pattern?
aizejat uz bibliotēku, kā izrādās pa auto tēmai arī var atrast diezgan labu literatūru
meklējat krievu (laikam bija haynes tulkojums) "rukovodstva po remontu bmw e30", bija diezgan smalks info. Jā, tas ir e30, bet type188 vien ir
meklējat krievu (laikam bija haynes tulkojums) "rukovodstva po remontu bmw e30", bija diezgan smalks info. Jā, tas ir e30, bet type188 vien ir
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Informāciju es daudz esmu atradis. Mazliet strīds sanācis, jo reduktors tagad diezgan gaudo. Gribēju viedokļus vēl dzirdēt.
Biju arī autoservisā, kur pastāstīju situāciju, pateica, ka reduktors metams. Gan dēļ tā, ka priekšējie "pinion" gultņi ir pārvilkti, kā arī šķiet, ka sazobe nav pareizi salikta.
Man arī ir izdevies salikt uz haļavu, ka nekas negaudo - uz sajūtu. Bet šo es vedu, jo teica, ka ir visi instrumenti, lai noregulētu pareizi.
Arī haynes manuāli esmu lasījis un pēc tā liku uz sajūtu, toreiz izdevās.
Konkrētais setups ir e34 zobratu pāris, e34 elements, e34 elementa centrējošie gredzeni. Viss ielikts e36 korpusā. Korpuss nomainās - sazobe pilnīgi par jaunu jāregulē, vai tā ir taisnība? (nevar vienkārši uzlikt e34 elementa centrējošos gredzenus un būs ok uz e36 korpusa?) Visur ir tieši šāda info, kas arī ir pilnīgi loģiski.
Biju arī autoservisā, kur pastāstīju situāciju, pateica, ka reduktors metams. Gan dēļ tā, ka priekšējie "pinion" gultņi ir pārvilkti, kā arī šķiet, ka sazobe nav pareizi salikta.
Man arī ir izdevies salikt uz haļavu, ka nekas negaudo - uz sajūtu. Bet šo es vedu, jo teica, ka ir visi instrumenti, lai noregulētu pareizi.
Arī haynes manuāli esmu lasījis un pēc tā liku uz sajūtu, toreiz izdevās.
Konkrētais setups ir e34 zobratu pāris, e34 elements, e34 elementa centrējošie gredzeni. Viss ielikts e36 korpusā. Korpuss nomainās - sazobe pilnīgi par jaunu jāregulē, vai tā ir taisnība? (nevar vienkārši uzlikt e34 elementa centrējošos gredzenus un būs ok uz e36 korpusa?) Visur ir tieši šāda info, kas arī ir pilnīgi loģiski.
jau ntie e36 diffi salikti no e34, vnk attālums iekš e34 un e36 reduktora ir vienāds atceries cik apgriezienu bij pinion gear uzgrieznim, atzīme un pārmet iekš e36, es ar krāsu izgriezu viss tiecams, nekas negaudoja nobraucu 2 gadus ieksa ella bez metala skaidam n shit
Ar kādiem reduktoriem brauciet streetā?
Vai 3.74 ir ok uz b28. Ir jēga provēt 4.4?
Vai 3.74 ir ok uz b28. Ir jēga provēt 4.4?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- chevron_right