Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 66
- chevron_right
e36, 97. gada bembam ar 2.0 kāda attiecība reduktoram ir un kada korpusa, jo vnk dzeks tirgo visu, bet nav iespejas aizbraukt apskatīt pašam, viss pa letam naudam..
Nav gadījumā mazajā korpusā un ar attiecību 3.45? Vai varat padalīties ar info, kur Jūs viņu dabūjat visu?
Nav gadījumā mazajā korpusā un ar attiecību 3.45? Vai varat padalīties ar info, kur Jūs viņu dabūjat visu?
Reduktors ar bloķi S3.38 vispār pastāv?
pastaav pastaav
blokji var buut visaas attiecibaas
blokji var buut visaas attiecibaas
...
Standartā nāk 3,45 mazajā korpusā.Wulfijs rakstīja:e36, 97. gada bembam ar 2.0 kāda attiecība reduktoram ir un kada korpusa, jo vnk dzeks tirgo visu, bet nav iespejas aizbraukt apskatīt pašam, viss pa letam naudam..
Nav gadījumā mazajā korpusā un ar attiecību 3.45? Vai varat padalīties ar info, kur Jūs viņu dabūjat visu?
Pēc kā tās attiecības mēra ? Un kā var pateikt vai reduktors beigts, vai ir okey ?
Kāds māk šāibot redaktoru? Varbūt varētu izstāstit cik tas maksā un kā kas jādara un vai obligāti jamaina kāds gultnis?
it kā jautājums pa tēmu - ir e36 316 un swapoju m52b28 tad vajadzīgs no 6 cilindra arī kardans, bet vai to 1.6 reduktoru un pusasis var atstāt, varēs sajūgt kopā ar jauno kardanu ar 1.6 reduktoru, nemainās kaut kādas skrūvju caurumi vai skrūvju skaits ?
paldies
paldies
viss atkarigs ko tu maini, ja tu maini tikai pashu dzienju un karbu atstaaj savu esosho tad viss parejais pagaidam var palikt ( kamer nesajasi karbu, reduktoru un pusasis ar jauno jaudu spelejoties )
bet ja grib darit pa ritigam, tad njem visu no 2.8, ar visam bremzem karbam, kardaniem, utt ieskaitot.
bet ja grib darit pa ritigam, tad njem visu no 2.8, ar visam bremzem karbam, kardaniem, utt ieskaitot.
...
nē, kārba ir no m52b28 ! tad sanāk , 6 cilindra kardanu var sajūgt kopā ar 1.6 reduktoru ?
patreiz tas ir pagaidu variants lai pārvietotos, 1.6 iet uz beigām, nav vajadzības taisīt, ja stāv garažā m52, bet laiks un finanses patreiz neatļauj visu pārlasīt , kas protams ar laiku tiks darīts !
patreiz tas ir pagaidu variants lai pārvietotos, 1.6 iet uz beigām, nav vajadzības taisīt, ja stāv garažā m52, bet laiks un finanses patreiz neatļauj visu pārlasīt , kas protams ar laiku tiks darīts !
Tev uz 2.8 dzinēja stāv getrags, the same kārba kas ir 1.6/1.8/2.0. Kulisi un shortshiftu ar dabūji, kardānam vajadzētu derēt vecajam.
brum brum paldies
Ziemā ar LSD ir vienlīdz riskanti, kā ar metinātu. Patiešām riskantais faktors parādās tikai pie nosacījuma, ka ir gana jaudīgs dzinējs(nu... vismaz 2.5). Un tad arī nav pārāk lielu problēmu, ja tiek uzjusts un saprasts auto. Problēma konkrēti ir tāda, ka metot uz augstāku pārnesumu, uzmet pa daudz gāzi un kaut kādā veidā visu ne tā sakoriģē un uz taisna ceļa aptinās riņķī. Tādā veidā zināmi diezgan daudz nolocīti e30 un e36. Un tāda bīstamība parasti ir pārslēdzoties no 3 uz 4o vai no 4ā uz 5o.Ace rakstīja:Dzirdēju, ka ar metinātiem reduktoriem ziemā ir ļoti grūti un riskanti braukt, līdz ar to man seko jautājums - Bet kā ir ar LSD ziemā ?
Esmu uzlicis sev LSD un tagad domāju vai man varbūt uz ziemu jāpērk parasto un jāliek virsū.
Un tie, kas saka, ka metinātie ir nenormāli bīstami, nevadāmi etc., vienmēr ir tie, kam nekad nav bijis metinātais uz ikdienas auto. Kad no metinātā pārgāju uz atvērto - likās daudz bīstamāk viss. Un tagad arī žurcim ir atvērtais un nevaru sagaidīt skates uzlīmi, lai varētu mest vara drāti reduktorā, citādi ātri vien nolocīšu to auto.
Ar metināto reduktoru ir nianses, kas jāņem vērā, kad pierod, tad arī līkumi un krustojumi tiek stūrēti citādāk - tā, lai neiziet dibens ārā, kad to nevēlas un neizstumj purnu, viss atkarīgs no roku taisnuma. Katrā ziņā, ziemas vidū neiesaku metināt, tas ir jādara pirms ziemas, kamēr pie sniega vēl nav pierasts un brauc uzmanīgi. Jo, ja būs jau pierasts pie ziemas un mēģinās braukt tādā pat manierē ar metināto - būs auzas
Un nē - braucot uz 100km/h līkumā pakaļu ārā nenes. Ja nes, tad tādā pat situācijā jau ar vienriteni gan jau atrastos flokšos. To pats pārbaudiju - ar metināto nevarēju krāmēt tādos ātrumos, kā ar atvērto. Protams, sānslīdes krasi atšķirās. Bet, cik es novēroju, tad atvērto ir grūtāk iemest, bet vieglāk pēctam savākt, ja briest ziepes.
Caurejamība ir neatsverams pluss.
Ritošās daļas laušana - ja nav aizmugurē kkādas 225 riepas vai sliki, vai toyo proxes-veidīgas riepas, tad par to var neuztraukties. Tik prasās glāžu savilcēju priekšā.
Domāju, ka šis interesē daudzus, tādēļ izteicu savu viedokli par visām tām lietām, par kurām interesējas, ja ir doma par reduktora metināšanu.
No E34 reduktora var iestumt bloķējošo elementu E36 reduktorā? Ja var, tad no E34 mazā E36 lielajā vai kā?
P.s. - interesē tikai bloķējošais elements, zobrats neinteresē.
P.s. - interesē tikai bloķējošais elements, zobrats neinteresē.
Ja nemaldos, no E34 vidējā var iestutēt E36 lielajā (nav runa par EVO reduktoriem).
Kur var dabuut detalas no LSD 3.45?
jautājums gudrajiem prātiem
vai 3.2 emkas reduktorā derēs iekšas vai vismaz attiecība no 2.5tds reduktora?
vai 3.2 emkas reduktorā derēs iekšas vai vismaz attiecība no 2.5tds reduktora?
Internets saka ka tdsam ir vidējais reduktors un emkai ir lielais, respektīvi nederēs.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
1991. 2.0i sedanam, kāda tur varētu būt reduktora attiecība orģinālā ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- …
- 66
- chevron_right