reduktora zobratu attiecibas

Profila bilde
Seeya
Ziņojumi: 235
Pievienojies: 20 Apr 2012, 20:11
Braucu ar: 328
Radies jautajums.

Izjaucu savu lsd lai nomainitu saibas un ieliktu papildus komplektu lai paceltu uz 40% blokesanos.
Bilde redzamas visas saibas hronologiska seciba, bet nezkapec ir viena papildus dogplate saiba.
Jautajums vai orginali varetu buut taa ka vinja ir tikusi ielikta vai vnk tas ir kaads gudrinieks, kas vinju paspejis ielikt pirms manis ar domu ka labak blokjees?!
Attēls
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Gudrinieks ielicis laimpalielināt preload jeb uzspriegojumu (nejaukt ar bloķēšanas spēku)
dzhanis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 08 Jūl 2012, 02:46
Reputācija: 1
 
Seeya rakstīja: 16 Apr 2019, 08:36 Radies jautajums.

Izjaucu savu lsd lai nomainitu saibas un ieliktu papildus komplektu lai paceltu uz 40% blokesanos.
Bilde redzamas visas saibas hronologiska seciba, bet nezkapec ir viena papildus dogplate saiba.
Jautajums vai orginali varetu buut taa ka vinja ir tikusi ielikta vai vnk tas ir kaads gudrinieks, kas vinju paspejis ielikt pirms manis ar domu ka labak blokjees?!
Attēls
Satelitu korpusa darba virsma diezgan sabojata un tas vajadzetu noslipet. Ja vajag savest kartiba uzzvani man rit. :)
Attēls
Profila bilde
Seeya
Ziņojumi: 235
Pievienojies: 20 Apr 2012, 20:11
Braucu ar: 328
Sateliitu darba virsmas paspeeju jau sagatavot 🙂
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
Seeya rakstīja: 16 Apr 2019, 23:44 Sateliitu darba virsmas paspeeju jau sagatavot 🙂
Bet tagad tev vajadzes to ko noslipeji kompenset ar distanceri
Profila bilde
Seeya
Ziņojumi: 235
Pievienojies: 20 Apr 2012, 20:11
Braucu ar: 328
Kaa jau ieprieks mineeju - likshu ieksha vel 2 parus saibas, tapec neko nevajadzes kompenseet...
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ja virsmas tiek ļoti noslīpētas teiksim virs 0,5mm, tad derētu virsmu atkārtoti nocementē ( hz kā pareizi saucās latviski, bet norūdīt struktūru, lai ātri nesagraužās un ir kā oem)
dzhanis
Ziņojumi: 51
Pievienojies: 08 Jūl 2012, 02:46
Reputācija: 1
 
Noslīpējot 0.5 ir jābūt ļoti sabojātai detaļai. Pārsvarā pietiek ar 0.1mm ko var kompensēt ar 2.1mm šaibām. Parasti gan cementācijas kārta maksimums ir aptuveni 1.5mm, vidēji ap 0.7-0.8mm. Mazāka kārta veido olas čaumalas efektu ar cietu virsmu un mīkstu vidu. Nezinot materiāla sastāvu cementācija nesanāks.
Profila bilde
Collin
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 21 Sep 2012, 14:20
Braucu ar: 328

24 Jūl 2019, 13:46

Samainišu LSD 188 3.07
Uz LSD 188 3.45 - 3.7...
arturscab
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 14 Sep 2019, 14:04
Meklēju 188mm reduktoru ar attiecību 3,6-3,7..
Pārdodu savu 188mm 3,45
Palma36
Ziņojumi: 20
Pievienojies: 13 Sep 2020, 21:30
Braucu ar: E36
Izlasīju visu šo sadaļu, bet tā arī līdz galam nesapratu...

Man ir e36 2.0i ar 3.45 attiwcību un uz 100km/h 2900-2950 apgriezieni un tā kā ļoti daudz sanāk braukāt tālu gabalus tad gribētu no dīzeļa uzlikt 2.54 laikam bija, bet jautājums vai man nevajadzēs mainīt kāršanu un pusasis?

Respektīvi vai var vienkārši samainīt vai tur vēl daļas ir jamaina lai uzliktu?

Un ja kādam ir ko piedāvāt būtu ļoti priecīgs uzklausīt piedāvājumus, jo mans 3.45 ir jamaina jebkurā gadījumā jo gaudo...

Paldies jau iepriekš par padomu!👍
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
Tas čakars nav tās naudas vērts imho, nebūs nekāda ekonomija no tā, ne velti bmw izvēlējās 2.0l un mazmotoriem (4cil.) likt 3.45 reduktoru.
Ar dīzeļa attiecību tev tā mašīna paliks par gurdenu sprāgoni, nav griezes tam 2.0l, lai efektīvi kustinātu to bundžu.

Man muteres mk5 golfam ir 1.6l benzīns un ar 5 pak. kārbu ir 3.1rpm pie 100km/h - un pilnīgi normāls patēriņš tajā režīmā ~6l ārpus pilsētas.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
kars rakstīja: 12 Okt 2020, 11:42 Ar dīzeļa attiecību tev tā mašīna paliks par gurdenu sprāgoni, nav griezes tam 2.0l, lai efektīvi kustinātu to bundžu.
īsāk sakot patēriņš tikai pieaugs
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jay's
Ziņojumi: 72
Pievienojies: 10 Jan 2013, 22:08
.
Pēdējais labojis Jay's - 08 Apr 2021, 16:28, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Finks
Ziņojumi: 1607
Pievienojies: 26 Mar 2012, 20:47
Braucu ar: VW B5.5/E36 323i
Atrašanās vieta: Mazpisāni
Reputācija: 5
 
TomSkarsts rakstīja: 12 Okt 2020, 13:42
kars rakstīja: 12 Okt 2020, 11:42 Ar dīzeļa attiecību tev tā mašīna paliks par gurdenu sprāgoni, nav griezes tam 2.0l, lai efektīvi kustinātu to bundžu.
īsāk sakot patēriņš tikai pieaugs
Nekas nepieaugs, ja brauc tikai pa Rīgu maybe.
Bija man vienbrīd dīzeļnieks uz 2.0 (M52) baigo atšķirību patēriņā nejutu, bet kad pēctam uzliku atpakaļ 3.45 bij sajūta ka motoram tilpums pa 0.5 pieaudzis. :D

Čomam bija dīzeļniekus uz M50B20, šis gan baigi priecājās ka pa šoseju 7, bet imho nav vērts, uzrāviens stipri švakāks.

Tagad ar M52B25 sēņojot ir bijis 7.2 pa šos, tā kā varbūt vnk mierīgāk jābrauc, būs lielāks ieguvums. :rolleyes:
Profila bilde
jogurtinsh
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 29 Jan 2015, 13:17
Braucu ar: BMW markas auto
Reputācija: 1
 
Man uz 2.0 m52 bija dīzeļa reduktors(168mm 2.79), nebija sprāgonis, otrajā robā varēja dabūt kkadus 120km/h :lol:
Bija samērā eco :D
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
"2 iet 100+" nav nekāds performance rādītājs, tas tikai un vienīgi dēļ garā reduktora :D
Profila bilde
jogurtinsh
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 29 Jan 2015, 13:17
Braucu ar: BMW markas auto
Reputācija: 1
 
Nekad neteicu, ka tas ir performance rāditājs.
Vienkārši šķita interesanti