reduktora zobratu attiecibas
Radies jautajums.
Izjaucu savu lsd lai nomainitu saibas un ieliktu papildus komplektu lai paceltu uz 40% blokesanos.
Bilde redzamas visas saibas hronologiska seciba, bet nezkapec ir viena papildus dogplate saiba.
Jautajums vai orginali varetu buut taa ka vinja ir tikusi ielikta vai vnk tas ir kaads gudrinieks, kas vinju paspejis ielikt pirms manis ar domu ka labak blokjees?!
Izjaucu savu lsd lai nomainitu saibas un ieliktu papildus komplektu lai paceltu uz 40% blokesanos.
Bilde redzamas visas saibas hronologiska seciba, bet nezkapec ir viena papildus dogplate saiba.
Jautajums vai orginali varetu buut taa ka vinja ir tikusi ielikta vai vnk tas ir kaads gudrinieks, kas vinju paspejis ielikt pirms manis ar domu ka labak blokjees?!
Gudrinieks ielicis laimpalielināt preload jeb uzspriegojumu (nejaukt ar bloķēšanas spēku)
Satelitu korpusa darba virsma diezgan sabojata un tas vajadzetu noslipet. Ja vajag savest kartiba uzzvani man rit. :)Seeya rakstīja: ↑16 Apr 2019, 08:36 Radies jautajums.
Izjaucu savu lsd lai nomainitu saibas un ieliktu papildus komplektu lai paceltu uz 40% blokesanos.
Bilde redzamas visas saibas hronologiska seciba, bet nezkapec ir viena papildus dogplate saiba.
Jautajums vai orginali varetu buut taa ka vinja ir tikusi ielikta vai vnk tas ir kaads gudrinieks, kas vinju paspejis ielikt pirms manis ar domu ka labak blokjees?!
Sateliitu darba virsmas paspeeju jau sagatavot
Bet tagad tev vajadzes to ko noslipeji kompenset ar distanceri
Kaa jau ieprieks mineeju - likshu ieksha vel 2 parus saibas, tapec neko nevajadzes kompenseet...
Ja virsmas tiek ļoti noslīpētas teiksim virs 0,5mm, tad derētu virsmu atkārtoti nocementē ( hz kā pareizi saucās latviski, bet norūdīt struktūru, lai ātri nesagraužās un ir kā oem)
Noslīpējot 0.5 ir jābūt ļoti sabojātai detaļai. Pārsvarā pietiek ar 0.1mm ko var kompensēt ar 2.1mm šaibām. Parasti gan cementācijas kārta maksimums ir aptuveni 1.5mm, vidēji ap 0.7-0.8mm. Mazāka kārta veido olas čaumalas efektu ar cietu virsmu un mīkstu vidu. Nezinot materiāla sastāvu cementācija nesanāks.
Samainišu LSD 188 3.07
Uz LSD 188 3.45 - 3.7...
Uz LSD 188 3.45 - 3.7...
Meklēju 188mm reduktoru ar attiecību 3,6-3,7..
Pārdodu savu 188mm 3,45
Pārdodu savu 188mm 3,45
Izlasīju visu šo sadaļu, bet tā arī līdz galam nesapratu...
Man ir e36 2.0i ar 3.45 attiwcību un uz 100km/h 2900-2950 apgriezieni un tā kā ļoti daudz sanāk braukāt tālu gabalus tad gribētu no dīzeļa uzlikt 2.54 laikam bija, bet jautājums vai man nevajadzēs mainīt kāršanu un pusasis?
Respektīvi vai var vienkārši samainīt vai tur vēl daļas ir jamaina lai uzliktu?
Un ja kādam ir ko piedāvāt būtu ļoti priecīgs uzklausīt piedāvājumus, jo mans 3.45 ir jamaina jebkurā gadījumā jo gaudo...
Paldies jau iepriekš par padomu!
Man ir e36 2.0i ar 3.45 attiwcību un uz 100km/h 2900-2950 apgriezieni un tā kā ļoti daudz sanāk braukāt tālu gabalus tad gribētu no dīzeļa uzlikt 2.54 laikam bija, bet jautājums vai man nevajadzēs mainīt kāršanu un pusasis?
Respektīvi vai var vienkārši samainīt vai tur vēl daļas ir jamaina lai uzliktu?
Un ja kādam ir ko piedāvāt būtu ļoti priecīgs uzklausīt piedāvājumus, jo mans 3.45 ir jamaina jebkurā gadījumā jo gaudo...
Paldies jau iepriekš par padomu!
Tas čakars nav tās naudas vērts imho, nebūs nekāda ekonomija no tā, ne velti bmw izvēlējās 2.0l un mazmotoriem (4cil.) likt 3.45 reduktoru.
Ar dīzeļa attiecību tev tā mašīna paliks par gurdenu sprāgoni, nav griezes tam 2.0l, lai efektīvi kustinātu to bundžu.
Man muteres mk5 golfam ir 1.6l benzīns un ar 5 pak. kārbu ir 3.1rpm pie 100km/h - un pilnīgi normāls patēriņš tajā režīmā ~6l ārpus pilsētas.
Ar dīzeļa attiecību tev tā mašīna paliks par gurdenu sprāgoni, nav griezes tam 2.0l, lai efektīvi kustinātu to bundžu.
Man muteres mk5 golfam ir 1.6l benzīns un ar 5 pak. kārbu ir 3.1rpm pie 100km/h - un pilnīgi normāls patēriņš tajā režīmā ~6l ārpus pilsētas.
īsāk sakot patēriņš tikai pieaugs
Being second is being the first of the losers. /Senna/
.
Pēdējais labojis Jay's - 08 Apr 2021, 16:28, kopā labots 1 reizi.
Nekas nepieaugs, ja brauc tikai pa Rīgu maybe.
Bija man vienbrīd dīzeļnieks uz 2.0 (M52) baigo atšķirību patēriņā nejutu, bet kad pēctam uzliku atpakaļ 3.45 bij sajūta ka motoram tilpums pa 0.5 pieaudzis.
Čomam bija dīzeļniekus uz M50B20, šis gan baigi priecājās ka pa šoseju 7, bet imho nav vērts, uzrāviens stipri švakāks.
Tagad ar M52B25 sēņojot ir bijis 7.2 pa šos, tā kā varbūt vnk mierīgāk jābrauc, būs lielāks ieguvums.
Man uz 2.0 m52 bija dīzeļa reduktors(168mm 2.79), nebija sprāgonis, otrajā robā varēja dabūt kkadus 120km/h
Bija samērā eco
Bija samērā eco
"2 iet 100+" nav nekāds performance rādītājs, tas tikai un vienīgi dēļ garā reduktora
Nekad neteicu, ka tas ir performance rāditājs.
Vienkārši šķita interesanti
Vienkārši šķita interesanti