Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 66
- chevron_right
elementu var izardit un pastities kas tur ir. mok pa sauso iet un shaibas kjeras kopa.Romčiks rakstīja:Nu laikam tas pats variants kas manējam, itkā šancē okey, bet noteiktā leņķī griežot stūri, lēnu braucot ir tas vubvubvub, 3 spečuki pateica ka elementam kirdik... vakar dabuju citu bloķi, moš kādam interesē vecais? S3.15
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
cik tu gribi pa to elementu?
...
gaudot var saakt kads no gultnjiem, pasaki sikak kados brizos gaudo, vai vislaik, vai strauju celjot atrumu, vai ari palaizhot gaazi valjaa uttagaFu rakstīja:man blokis saak gaudot, vai var liet tos briinumliidzaklus , ko lej kaarbaas, lai paliek klusaakas? saibas nesacakarees?
varbut sazobei kads zobs sadalijies un tagat gaudo, varbut tu kaukadus brinumus tur sadariji un koniskie gulnji mainijushi savu poziciju, varbut pats elements utt
...
Armando rakstīja:nu teoretiski tas ir iespejams bet praktiski tu jau sen buutu saacis kko ar to blokji darit.
gar maaju ejot teoretiski kiegelis ari var uzkrist virsuu
vienam metinātam tā ir bijis.. nobloķējas pie 50mit...
Pēc visa šī man personīgi tikai viens secinājums - reduktors ir svarīgs mezgls kuram bieži negrib pievērst uzmanību. Un pirms nobloķēšanās nebija nekādas gaudošanas vai baigā graboņa.Raimis_ rakstīja:CivikS cabrio topikā lasīju par nobirušu reduktoru & sabloķētiem ratiem uz 80km/h Vai kādam vēl tā ir gadījies?
Tagad tik meklējot bloķi aizdomājos, ka vajadzēja viņu izjaukt un paskatīties, kas tur izbeidzies, maybe elements bija labs.
Tagad domāju, ka droši vien galvenais pāris neizturēja un kādi zobi iekrita starp lielo zobratu un mazo nosprūstot. Ja būtu bijis manuālis, iespējams sagāzējot un ar sajūgu sperot vaļā būtu atcirtis vaļā, bet manuālis jau stāv un bubina.
Katrā ziņā labāk piepasējiet galvenos mezglus, ja patīk braukt ātrāk nekā citiem.
P.S. Maybe vnk vecs palieku.
Pēdējais labojis CivikS - 31 Dec 2013, 00:29, kopā labots 1 reizi.
elksnis rakstīja:Armando rakstīja:nu teoretiski tas ir iespejams bet praktiski tu jau sen buutu saacis kko ar to blokji darit.
gar maaju ejot teoretiski kiegelis ari var uzkrist virsuu
vienam metinātam tā ir bijis.. nobloķējas pie 50mit...
tas var notikt tikai tad ja kaukas atnaca valjaa, vai izskida un iespruda sazobee.
velviens pieradijums ka nevai ikdienaa izmantot metinamos kjipa blokjus
...
nu dikti taa reti notiek ka bez nekadas zinjas kautkas izjuk, bet gadas. kautkam bija jaiesprust starp sazobi, vai jaizjuk kardana puses gultnim, vai nepareizaa speeka pakapee bija saspiests drozibas gredzens starp gulnjiem utt. atjauc valjaa un papeeti. domaju ka ar elementu bus viss kartibaa. pardosi ebejaa pa 180 eiro un nopirksi sev citu labu blokjiCivikS rakstīja:Pēc visa šī man personīgi tikai viens secinājums - reduktors ir svarīgs mezgls kuram bieži negrib pievērst uzmanību. Un pirms nobloķēšanās nebija nekādas gaudošanas vai baigā graboņa.Raimis_ rakstīja:CivikS cabrio topikā lasīju par nobirušu reduktoru & sabloķētiem ratiem uz 80km/h Vai kādam vēl tā ir gadījies?
Tagad tik meklējot bloķi aizdomājos, ka vajadzēja viņu izjaukt un paskatīties, kas tur izbeidzies, maybe elements bija labs.
Tagad domāju, ka droši vien galvenais pāris neizturēja un kādi zobi iekrita starp lielo zobratu un mazo nosprūstot. Ja būtu bijis manuālis, iespējams sagāzējot un ar sajūgu sperot vaļā būtu atcirtis vaļā, bet manuālis jau stāv un bubina.
Katrā ziņā labāk piepasējiet galvenos mezglus, ja patīk braukt ātrāk nekā citiem.
P.S. Maybe vnk vecs palieku.
...
To veco bloķi vairs neizdevās atrast, mētājās viņš visu laiku, bet pats kā pa Jelgavu dzīvojos studiju laikā, tā vecais vai kāds strādnieks viņu boksos kautkur nogrūdis un neizdodas vairs atrast, sāku viņu tikai tagad meklēt, jo izdomāju, ka vajag bloķi atpakaļ. Aizdomājos, ka būtu interesanti papētīt, kas viņam notikās.Armando rakstīja: nu dikti taa reti notiek ka bez nekadas zinjas kautkas izjuk, bet gadas. kautkam bija jaiesprust starp sazobi, vai jaizjuk kardana puses gultnim, vai nepareizaa speeka pakapee bija saspiests drozibas gredzens starp gulnjiem utt. atjauc valjaa un papeeti. domaju ka ar elementu bus viss kartibaa. pardosi ebejaa pa 180 eiro un nopirksi sev citu labu blokji
Tagad viens reduktors tiek pamazām restaurēts, bet par to sīkāk savā tēmā ar bildēm.
jo lielaaks aatrums, jo skalaak gaudo. veel jau nau tik skali, kad traucee, bet taapat nepatikami. nopirku to bloki ar salauztaam sataliitzobratu asiim. taas samainiiju, paareejais palika vecais. ella jauna 75w140, saibas viduveejas. ratu gultni jauni, tie nevar buut pie vainas.Armando rakstīja:gaudot var saakt kads no gultnjiem, pasaki sikak kados brizos gaudo, vai vislaik, vai strauju celjot atrumu, vai ari palaizhot gaazi valjaa uttagaFu rakstīja:man blokis saak gaudot, vai var liet tos briinumliidzaklus , ko lej kaarbaas, lai paliek klusaakas? saibas nesacakarees?
varbut sazobei kads zobs sadalijies un tagat gaudo, varbut tu kaukadus brinumus tur sadariji un koniskie gulnji mainijushi savu poziciju, varbut pats elements utt
jaatjuunee m42
kaa jau mineju, tas var buut kads no gultkniem reduktoraa, vai pati sazobe gaudo. ir jajauc araa un jaskatas.
...
Negribu lasīt visu gari un plaši, no kā man meklēt reduktoru 2.5 manuālim ar kkādu attiecību tuvu 4.xx ??
Cik skatījos 2.5 automātiem nāk kkas līdzīgs, bet vai var uzlikt arī?
Cik skatījos 2.5 automātiem nāk kkas līdzīgs, bet vai var uzlikt arī?
3.15 nāk 325i
tuvākais 4.... būs 3.45 no 318is,320i(mazais korpus)
tuvākais 4.... būs 3.45 no 318is,320i(mazais korpus)
Mazos korpusus izslēdzam, gribi teikt, ka isakais reduktors, ko varu uzlikt ir 3.15?
3.91.....325i automātiem arī 328i,323i,
Nu ja, to arī skatījos, bet kā ir ar automāta reduktoru manuālim? Der, var uzlikt?
ta vnk. plug and play?
Pēc manas zināmās informācijas jā!!....katrā ziņā rīt pa dienu pajautāšu vienam Gonšķikam viņam tāds virsū autiņam stāv.....
Sarunāts, tad ieposto..
328i un 323i naak 2.93Mad Matizz rakstīja:3.91.....325i automātiem arī 328i,323i,
autoram- vari samekleet sev veelamo attiecibu no e30 vai e34. 188mm diametra.
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 66
- chevron_right