Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 40
- chevron_right
cilindrs pie kārbas nav nopuņķojies?
nē .no purduļa ne smakasMiiix rakstīja:cilindrs pie kārbas nav nopuņķojies?
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
pilnu lidz lupai skidruma trauku, un papumpee pedali un kads atskruvee atgaisojamo skruvi pie izspiedeja cil. atkal pielej lidz lupai pilnu un atkal taa pat un taa dazas reizes lidz pedalis ok. ir loti svarigi lai skidrums vislaik ir pilns lidz lupai gaisojot sajugu, bremzem nau tik svarigi
...
PaldiesArmando rakstīja:pilnu lidz lupai skidruma trauku, un papumpee pedali un kads atskruvee atgaisojamo skruvi pie izspiedeja cil. atkal pielej lidz lupai pilnu un atkal taa pat un taa dazas reizes lidz pedalis ok. ir loti svarigi lai skidrums vislaik ir pilns lidz lupai gaisojot sajugu, bremzem nau tik svarigi
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Jā un mašīnai ja ceļ ar donkratu,vajadzētu pacelt abas puses ,citādi parasti ir baigi ilgi
Nomainiju karbu no automata uz manualo uzliku kardanu no manualas visa garuma un pie karbas uz kardana ir kaut kads aplis kurš iespieda kloki robu parslegsanai kas varetu but par vainu ?
Sveiki, stāv 3b motorsport kulise. Mainot sajūgu, pie reizes iekratiju kārbas centrālo vārpstu, ir neliela brīvkustība. Vai tas varētu būt pie vainas tam, ka dažreiz negrib ielikt kādā no pārnesumiem, kā arī aši slēdzoties, piemēram, trešā vietā iemet otrajā, varbūt var uber kruto kulisi vainot? Cik saprotu, regulēt var tikai paša šiftera augstumu. Bieži kulise "noguļas" pa labi no centrālās pozīcijas (neitrālās).
Labojums: Tika konstatēts, ka svira, kas slēdz pārnesumus, tieši pie kārbas, kas nav saistīta ar kulisi, stāv slīpā leņķī, kā liktu piektajam pārnesumam, vai tas ir labojams? Kas tas ir?
Labojums: Tika konstatēts, ka svira, kas slēdz pārnesumus, tieši pie kārbas, kas nav saistīta ar kulisi, stāv slīpā leņķī, kā liktu piektajam pārnesumam, vai tas ir labojams? Kas tas ir?
Kungi,ZF kārbas un Getrag (6cil) kārbas izspiedēj gultņi ir vienādi?
paldies
paldies
Ir labojams, ieķīlējusi atspere kas spiež uz "PIRMO".Pauls rakstīja:Sveiki, stāv 3b motorsport kulise. Mainot sajūgu, pie reizes iekratiju kārbas centrālo vārpstu, ir neliela brīvkustība. Vai tas varētu būt pie vainas tam, ka dažreiz negrib ielikt kādā no pārnesumiem, kā arī aši slēdzoties, piemēram, trešā vietā iemet otrajā, varbūt var uber kruto kulisi vainot? Cik saprotu, regulēt var tikai paša šiftera augstumu. Bieži kulise "noguļas" pa labi no centrālās pozīcijas (neitrālās).
Labojums: Tika konstatēts, ka svira, kas slēdz pārnesumus, tieši pie kārbas, kas nav saistīta ar kulisi, stāv slīpā leņķī, kā liktu piektajam pārnesumam, vai tas ir labojams? Kas tas ir?
Pa lēto, noņemam kārbu, izņemam "zaglušku", iZdabūjam virzulīti/atsperi ārā no kārbas, apslīpējam, liekam kopā un viss OK
Varbūt kāds zin, vai ir kontakti vai pats ir automātisko kārbu spečuks. Vajadzētu diagnostiku kārbai, vai viss ir ok.
Problēna bija tāda, ka vienu reizi startējot dzinēju, slāpa nost uzreiz. Kaut kā uzspieźot gāzīti, pielaidās, apgriezieni pamētājās, bet tad viss bija ok. Jau skatījos visas trubas, viss it kā ok. Tad pamanīju oranžo kļoķenes disku ar izsaukuma zīmi, kas nozīmē ( automātiskās transmisijas kĺūda, pēc dzinēja startēšanas ). Lēnām braucot uz tuvāko servisu, kādas 2 reizes tā kā uzsita. Noslāpēju, pēc kāda laika skatamies, doma bija slēgt diagnostiku, bet viss ok, it kā nekas nebūtu bijis, lec labi, kļūdu nerāda un robi slēdzas brīnišķīgi. Kādam varbūt pieredze?
Ak jā, motors m43b16 , kàrba kā jau 4 pakāpju automāts, 1998 gads.
Problēna bija tāda, ka vienu reizi startējot dzinēju, slāpa nost uzreiz. Kaut kā uzspieźot gāzīti, pielaidās, apgriezieni pamētājās, bet tad viss bija ok. Jau skatījos visas trubas, viss it kā ok. Tad pamanīju oranžo kļoķenes disku ar izsaukuma zīmi, kas nozīmē ( automātiskās transmisijas kĺūda, pēc dzinēja startēšanas ). Lēnām braucot uz tuvāko servisu, kādas 2 reizes tā kā uzsita. Noslāpēju, pēc kāda laika skatamies, doma bija slēgt diagnostiku, bet viss ok, it kā nekas nebūtu bijis, lec labi, kļūdu nerāda un robi slēdzas brīnišķīgi. Kādam varbūt pieredze?
Ak jā, motors m43b16 , kàrba kā jau 4 pakāpju automāts, 1998 gads.
Sveicināti Cienijamie foruma biedri!
Vēlos uzzināt konkrētu informāciju par to kādos izdevumos nostājās automātiskās karbas "SWAP'' uz manuālo kārbu? (Bez izmaksām par darbu, jo tam ķeršos klāt pats! )
Motors ir četru cilindru. Cik pats zinu, tad noteikti jāmaina pati ātrumkarba, kardāns, reduktors!? Pareizi saprotu ?
Vēl protams kautkas pie pedāļiem notiek, bet kas tieši ?
Zinu ka noteikti kāds ir ar to saskāries !
Paldies !
Vēlos uzzināt konkrētu informāciju par to kādos izdevumos nostājās automātiskās karbas "SWAP'' uz manuālo kārbu? (Bez izmaksām par darbu, jo tam ķeršos klāt pats! )
Motors ir četru cilindru. Cik pats zinu, tad noteikti jāmaina pati ātrumkarba, kardāns, reduktors!? Pareizi saprotu ?
Vēl protams kautkas pie pedāļiem notiek, bet kas tieši ?
Zinu ka noteikti kāds ir ar to saskāries !
Paldies !
viewtopic.php?f=21&t=111
Neliels DIY. Šis gan ir 6cyl motoram, bet viss jau +/- vienlīdzīgi. Vari palasīties.
Neliels DIY. Šis gan ir 6cyl motoram, bet viss jau +/- vienlīdzīgi. Vari palasīties.
Paldies, bija ļoti noderiga informācija.Ruu rakstīja:viewtopic.php?f=21&t=111
Neliels DIY. Šis gan ir 6cyl motoram, bet viss jau +/- vienlīdzīgi. Vari palasīties.
kads nav interesējies, kam varētu būt cietāki kāŗbas spilveni kā oem un kas der?
neiesaku aiztikt karbas un dzineja spilvenus. vibracijas tiks parak parnestas uz virsbuvi. taa vairs nau piekare kurai var salikt poli buksesEJANSONS rakstīja:kads nav interesējies, kam varētu būt cietāki kāŗbas spilveni kā oem un kas der?
...
poly negribēju, gribu vienkārši cietākas par oem. kaut arī moš uzliekot jaunas oem,veco 20gadīgo vietā arī būs labiArmando rakstīja:neiesaku aiztikt karbas un dzineja spilvenus. vibracijas tiks parak parnestas uz virsbuvi. taa vairs nau piekare kurai var salikt poli buksesEJANSONS rakstīja:kads nav interesējies, kam varētu būt cietāki kāŗbas spilveni kā oem un kas der?
Uzrakstiet kāds visas komplektējošās daļas, kas nepieciešamas,lai nomainītu no automāta uz manuālo kārbu
P.S. rakstiet tie kuri to ir darījuši ,nevis tie kuri zin
kā arī iepriekšējās 30lpp nav konkretas infas
Danke
P.S. rakstiet tie kuri to ir darījuši ,nevis tie kuri zin
kā arī iepriekšējās 30lpp nav konkretas infas
Danke
agris7 rakstīja:Uzrakstiet kāds visas komplektējošās daļas, kas nepieciešamas,lai nomainītu no automāta uz manuālo kārbu
P.S. rakstiet tie kuri to ir darījuši ,nevis tie kuri zin
kā arī iepriekšējās 30lpp nav konkretas infas
Danke
Kārba
Piespiedējdisks
spararats
sajugadisks ,labāk jaunu
kardāns visā garumā
mainijām čomam.
mož uz ātro ko piemirsu
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- …
- 40
- chevron_right