Spararati
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 24
- chevron_right
jap kloti izklausas pec spararata. man tas pats bija, iemetot otrajaa uz megjinot uzsakt, vispar mashina klab un pur, ja spararatam beigas
...
Nu jaa man taa ir jaa nedod gazi daudz tad krata daudz jaa atri pamet un dod gazi vala tad viss ok , un redektors tas toc nav jo kad bija 1.8is motors tad bija ok tagat ielika ieksa 2.5 ar visu karbu pat nenemu nost vinu kada bija tadu saliku :d cik tad tas prieks man izmaksas vai ir kadi citi varijanti ? Un cik ilgi vins vell ies sita te sitoties ?
dogMa rakstīja:Man bija tāpat, kad gāja uz beigām spararats. Ja atpakaļgaitā nepārgāzēja, tad ar sitieniem/raustieniem uzsākās. Nav jau tā, ka viens sitiens, bet vairāk, t.i., normāli krata mašīnu :)
par iesanu jau vel ies, bet labak liec ieksaa vienmasas spararatu, no m50 vai ari m20 spararatu- apstradatu jau pec pasa vajadzibam.
par to var palasit sis temas sakumaa ja nemaldos, lai saprastu kas ir kas
par to var palasit sis temas sakumaa ja nemaldos, lai saprastu kas ir kas
...
Vai var kko sačakarēt mašīnai uzliekot novirpotu bet nenobalansētu spararatu???
Edit
atradu atbildi, labāk nelikt, var beigties slikti
Edit
atradu atbildi, labāk nelikt, var beigties slikti
BMW-Big Money Waste
Vai kāds ir mēģinājis atvieglināt divmasu spararatu?
Tas vispār ir iespējams?
Tas vispār ir iespējams?
Taimers rakstīja:Vai kāds ir mēģinājis atvieglināt divmasu spararatu?
Tas vispār ir iespējams?
Powera viens tirgoja
gribeju uzinat man tagat izbeidzas divmas spararats un ir doma likt virsu vien mass atvieglinato bet man stav virsu uz div mass spararata sajugs keramiskais tas man deres vien mass spararatam ? vai to man buss jauns japark ?
nu tev vajadzetu sajuga disku ar acperitem ieks taa, jo divmasniekiem to acperishu funkciju pilda pats spararats, bet vienmasas spararatam nau tada funkcija, tapec ja izmantosi sajugu bez acperitem, bus baigais krateklis. bet par vareshanu jau var braukt ar tadu
...
cik noprotu tad m20 spararatam vajag iisaas skruuves?!
Jā.
paldies
pārlasiju visu topiku neko nesapratu! Man ir M52B25, kāds spararats man ir un kādu man labāk likt un kas priekš tā ir vajadzīgs? jau iepriekš- paldies par atsaucību!
Standartā dempferotais spararats. Un, ko tu gribi likt?
gribu vieglāku!dogMa rakstīja:Standartā dempferotais spararats. Un, ko tu gribi likt?
Tad jāliek M20 spararats (ar m50 vainagu, ja negribi starteri mainīt) + sajūga disks ar dempfera atsperītēm + kurvis + jāpārtaisa izspiedējdakša vai jāliek garāks izspiedējgultnis (piem., no e21 2.3i, ja nemaldos.. garāks pa apm. 0,9cm par E36 izspiedējgultni).
un kāpēc lai būtu problēmas?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Cik skatos, tāds izspiedējs nāk arī e30, tātad jebkurā veikalā.
Tie, kas ir likuši/pārtaisījuši m20 spararatu
Kādas ir izmaksas pašam vedot pie virpotājiem un balancētājiem, uztaisīt m20 spararatu prieks m50 motora?
Kādas ir izmaksas pašam vedot pie virpotājiem un balancētājiem, uztaisīt m20 spararatu prieks m50 motora?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 24
- chevron_right