sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 83
- chevron_right
Notika neleila problema ar auto, nevar ielikt atrumos. ,,, pirms nedelas vel viss bija kartiba, sajugs neslideja, sledzas ideali, auto nedelu nostaveja, un tad tika izkustinats lai neiesuno.., nemaz lidz 5tam netika, ,mazak ka kilometra viss ,, maisaa,.. ar otro atbrauca majas..,kadi vareanti? ..,pats neesmu pie auto sikaak aprakstit nevaressu, vnk nemiers...,
e36
Iesaku to mufti mainīt servisā, tur kur es mainīju noskrūvēja tikai pus izpūtēju, alumīnija aizsargu un viss pārējais bija vienkārši.dogMa rakstīja:Jāatlaiž kardāns un jāpaliec uz leju, tad bez problēmām, bet izpūtēju gan nāksies ņemt nost, kas būs tas ilgākais un iespējams sāpīgākais.., jo jāskrūvē nost no biksēm, kur parasti skrūves lūzt.
Ne vissi no automata uz manuali parlikuši!..
Defekts ir atrasts tikai runas limeni!.,labak aizdzenu un man apskatas vissu pec pilnas programmas,, godigi sakot transmisija, un sajuga darbiba, man lidz sim nebija vajadzibas iedzilinaties.., pirmā saskarsme, ar sadam problemam..
Vrbut varam pastastit, kur tieši tas atrodas, tas cilidritis, un ka ertak tam pieklut, kam pieversam, uzmanibu mainas procesa?..,varetu ari meiģinat pajaukties, ta pat jau sis tas skruvets ir.., busu vel 2 menesus noilgojies pec braucama, spars skruvēt..
Defekts ir atrasts tikai runas limeni!.,labak aizdzenu un man apskatas vissu pec pilnas programmas,, godigi sakot transmisija, un sajuga darbiba, man lidz sim nebija vajadzibas iedzilinaties.., pirmā saskarsme, ar sadam problemam..
Vrbut varam pastastit, kur tieši tas atrodas, tas cilidritis, un ka ertak tam pieklut, kam pieversam, uzmanibu mainas procesa?..,varetu ari meiģinat pajaukties, ta pat jau sis tas skruvets ir.., busu vel 2 menesus noilgojies pec braucama, spars skruvēt..
e36
Tas atrodas kārbas kreisajā pusē (sānā) ar divām skrūvēm pieskrūvēts. Būs nepieciešams arī sajūga caurulīti atskrūvēt, lai to noņemtu. Teorētiski 3 skrūves un ir nost :) Tad liekam jauno vietā un atgaisojam sajūgu Tikai no sākuma tiešām pārliecinamies, ka vaina ir tur, to varētu pateikt pēc tā, ka tur viss slapjš, t.i., bremžu eļļa patecējusi.
Man ir tā, ka ir paslidināts sajūgs (bet sakūpināt riepas var, tātad minimāli izslīd), bet pirms ziemas mainot eļļu kārbā (pareizāk sakot ielejot), iegāzu kas pirmā bija veikalā. Kaut kāda minerālā. Līdz ar to ziemā aukstam motoram bija grūtāka slēgšanās. Tagad pēdējā laikā, pat diezgan bieži ir viena ķibele. Apstājos pie sarkanā, neitrālais, iedegas oranžais, lieku ātrumā, un pirmajā līdz galam nevar iekabināt. Iemetu pakaļgaitā, un tad var 1. robā mīksti ielikt. No sākuma kad sāk braukt, tad arī pa ātrumiem sūdīgāk liekas (varbūt man tā tikai šķiet. ). Vai nevarētu būt ka ar to sūda eļļu būšu nokāvis sinhranizatorus (laikam tie parasti bija pie vainas, ka kārtīgi neliekās ātrumos)?
Paldies!dogMa rakstīja:Tas atrodas kārbas kreisajā pusē (sānā) ar divām skrūvēm pieskrūvēts. Būs nepieciešams arī sajūga caurulīti atskrūvēt, lai to noņemtu. Teorētiski 3 skrūves un ir nost :) Tad liekam jauno vietā un atgaisojam sajūgu Tikai no sākuma tiešām pārliecinamies, ka vaina ir tur, to varētu pateikt pēc tā, ka tur viss slapjš, t.i., bremžu eļļa patecējusi.
e36
Ir man arī tā gadījies, ka citreiz beidzot braukt, lieku 1majā un nevaru ielikt.Ruu rakstīja:Man ir tā, ka ir paslidināts sajūgs (bet sakūpināt riepas var, tātad minimāli izslīd), bet pirms ziemas mainot eļļu kārbā (pareizāk sakot ielejot), iegāzu kas pirmā bija veikalā. Kaut kāda minerālā. Līdz ar to ziemā aukstam motoram bija grūtāka slēgšanās. Tagad pēdējā laikā, pat diezgan bieži ir viena ķibele. Apstājos pie sarkanā, neitrālais, iedegas oranžais, lieku ātrumā, un pirmajā līdz galam nevar iekabināt. Iemetu pakaļgaitā, un tad var 1. robā mīksti ielikt. No sākuma kad sāk braukt, tad arī pa ātrumiem sūdīgāk liekas (varbūt man tā tikai šķiet. ). Vai nevarētu būt ka ar to sūda eļļu būšu nokāvis sinhranizatorus (laikam tie parasti bija pie vainas, ka kārtīgi neliekās ātrumos)?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 83
- chevron_right