Reduktori, pusasis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right
Ja domā ar cik skrūvēm pusass pieskrūvējas tad nē. Visiem ir 6.ValtersZ rakstīja:168mm ir 6 skrūves
188mm ir 8 skrūves ?
210mm ir cik skrūves ?
Visticamāk viņš domāja ar cik skrūvēm pieskrūvēts vāksA_C rakstīja:Ja domā ar cik skrūvēm pusass pieskrūvējas tad nē. Visiem ir 6.ValtersZ rakstīja:168mm ir 6 skrūves
188mm ir 8 skrūves ?
210mm ir cik skrūves ?
.
Izskaiti
Izskaiti
Pēdējais labojis kasp1js - 09 Mar 2016, 17:34, kopā labots 1 reizi.
M3 evo bij 215 nevis 210 cik atcerosNylon rakstīja:Visticamāk viņš domāja ar cik skrūvēm pieskrūvēts vāksA_C rakstīja:Ja domā ar cik skrūvēm pusass pieskrūvējas tad nē. Visiem ir 6.ValtersZ rakstīja:168mm ir 6 skrūves
188mm ir 8 skrūves ?
210mm ir cik skrūves ?
168mm ir 6 skrūves
188mm ir 8 skrūves
215mm ir 8 skrūves
Skrūves visiem vienādas.
evo ir 210mm diametrs.
tas nav tikai evo diametrs, tas ir bmw diametrs, 168 188 210
par pavisam jauniem bmw nezinu.
nedaudz paskaidrosu sazobes izmeru jeegu...(ja nu gadijumaa kads nezin kas un kapec)
jo lielaks diametrs sazobei, jo vairak nm ta var turet. bet tai pasha laikaa jo augstaka ratio iet, jo planaki zobi paliek.
tatad lai rastu pareizo dzineja ravienu, un lai nebutu parak lieli rpm pret attiecigajiem ratio, ir japacelas uz biezaku sazobi, paceljot tas diametru. kur tas nav vairs iespejams, tad jau saka pariet uz auto karbam, jo tas var turet lielaku griezi piemeram ta pasha 335d, 535d, 635d utt gadijumos.
respektivi nav jegas likt m3 evo variantaa 188mm sazobi kas ir piemeram ar kadu 4xxx attiecibu, jo zobi ir parak plani preks attiecigajiem nm.
ja nopietni tam visam pieiet, tad ir jaskatas lidz cik nm ir attiecigajam auto un kadus nm attiecigaa sazobe spej turet.
piemeram savam m3 3.0l dzinejam es augstaku sazobi par 3.73 neliku, del taa ka taa ilgakaa laika periodaa neturetu nm.
tasviss jau rupnicas ir izrekjinats, sazobe plus karbas parnesumi, plus dzineja torqs
tas nav tikai evo diametrs, tas ir bmw diametrs, 168 188 210
par pavisam jauniem bmw nezinu.
nedaudz paskaidrosu sazobes izmeru jeegu...(ja nu gadijumaa kads nezin kas un kapec)
jo lielaks diametrs sazobei, jo vairak nm ta var turet. bet tai pasha laikaa jo augstaka ratio iet, jo planaki zobi paliek.
tatad lai rastu pareizo dzineja ravienu, un lai nebutu parak lieli rpm pret attiecigajiem ratio, ir japacelas uz biezaku sazobi, paceljot tas diametru. kur tas nav vairs iespejams, tad jau saka pariet uz auto karbam, jo tas var turet lielaku griezi piemeram ta pasha 335d, 535d, 635d utt gadijumos.
respektivi nav jegas likt m3 evo variantaa 188mm sazobi kas ir piemeram ar kadu 4xxx attiecibu, jo zobi ir parak plani preks attiecigajiem nm.
ja nopietni tam visam pieiet, tad ir jaskatas lidz cik nm ir attiecigajam auto un kadus nm attiecigaa sazobe spej turet.
piemeram savam m3 3.0l dzinejam es augstaku sazobi par 3.73 neliku, del taa ka taa ilgakaa laika periodaa neturetu nm.
tasviss jau rupnicas ir izrekjinats, sazobe plus karbas parnesumi, plus dzineja torqs
...
Tūkstoškārt atvainojos. Pameklēju un izrādās ka m5 bija 215. Kurš 36 neder.
Klau, vai elements no e36 reduktora derēs iekš e34 reduktora? Vakar sabira un meklējam vienkāršāko un lētāko variantu...
Varbūt kāds arī var reduktoru piedāvāt?
Varbūt kāds arī var reduktoru piedāvāt?
I don`t like bass, I love it!
ja elements derees ar nosacijumu ja abi korpusi ir type 188!
Uzmanību sanese...
Lētāko variantu? cik tad maksā reduktors, es šodien pa 35 eiro nopirkšu sev
pirmais ir e36 otrs e34!siicic rakstīja:Pēc kā to var pateikt?
jaskatas lai butu siis skruves sesas ja ir 4 vai e34 gadijumaa astonas tad neder!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uzmanību sanese...
Saprotot to ,ka nevaresu atrast reduktoru prieks 325/328 ar attiecibu 3,64 vai 3,7x no kuriem e34 modeljiem meklet reduktoru,lai dabutu pashu attiecibu un ieliktu manaa korpusaa?
EJ93RR rakstīja:Saprotot to ,ka nevaresu atrast reduktoru prieks 325/328 ar attiecibu 3,64 vai 3,7x no kuriem e34 modeljiem meklet reduktoru,lai dabutu pashu attiecibu un ieliktu manaa korpusaa?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uzmanību sanese...
Paldies,bet vai tad var ielikt attiecibu no type 210 ieksh type 188?
Man jautajums par reduktoru, vai ieksh 2.5 tds ar attieciibu 2.56 188 naaca lsd? Vai diizeliem bija parastie open diff?
teorijā uz visām attiecībām var uzlikt LSD, galvenais nomainīt galveno pāri uz pareizoValtersZ rakstīja:Ir redzēti 2.56 LSD
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right