Ātrumkārbas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 40
- chevron_right
Products : MIDLAND OMNIMATIC
: MIDLAND ATF M3 Plus
ko sakat par šādu produkciju priekš m50b25 kārbas (Getrag S5D 250 G,ja protams nav kāds jau kko mainījis bez manis,bet pagaidām liekas,ka ir stock)? Vai labāk pieturēties pie tās dexteron 2 vai 3 ? un kādās cenās nāk tas dexteron? inetā cenas svārstās no 3ls līdz 6ls par litru domājams ka būs ar kkādiem 2l,lai paliek pāri priekš pastiprinātāja stūres.
Vnk tā kā savā laikā skraidīju pa biķerniekiem mājās atradu vienu midland racing atlaižu kuponu un taisni tgd tā kā problēmas ar tām noplūdēm varētu izmantot un nomainīt kārbai saļņiku un ēļļu!
: MIDLAND ATF M3 Plus
ko sakat par šādu produkciju priekš m50b25 kārbas (Getrag S5D 250 G,ja protams nav kāds jau kko mainījis bez manis,bet pagaidām liekas,ka ir stock)? Vai labāk pieturēties pie tās dexteron 2 vai 3 ? un kādās cenās nāk tas dexteron? inetā cenas svārstās no 3ls līdz 6ls par litru domājams ka būs ar kkādiem 2l,lai paliek pāri priekš pastiprinātāja stūres.
Vnk tā kā savā laikā skraidīju pa biķerniekiem mājās atradu vienu midland racing atlaižu kuponu un taisni tgd tā kā problēmas ar tām noplūdēm varētu izmantot un nomainīt kārbai saļņiku un ēļļu!
coupe 2.8
sveiki!jautajums pa tēmu 1 ātrums grūti liekas 2 parslēdzot sanāk krakškis!lēts un labs variants remontēt veco kārbu vai iegadāties jaunu?runājam mēs par 318!
vislabak liet to ko paredz razhotajs, apskaties autodataMartinez rakstīja:Products : MIDLAND OMNIMATIC
: MIDLAND ATF M3 Plus
ko sakat par šādu produkciju priekš m50b25 kārbas (Getrag S5D 250 G,ja protams nav kāds jau kko mainījis bez manis,bet pagaidām liekas,ka ir stock)? Vai labāk pieturēties pie tās dexteron 2 vai 3 ? un kādās cenās nāk tas dexteron? inetā cenas svārstās no 3ls līdz 6ls par litru domājams ka būs ar kkādiem 2l,lai paliek pāri priekš pastiprinātāja stūres.
Vnk tā kā savā laikā skraidīju pa biķerniekiem mājās atradu vienu midland racing atlaižu kuponu un taisni tgd tā kā problēmas ar tām noplūdēm varētu izmantot un nomainīt kārbai saļņiku un ēļļu!
ja pietiek zinashanu saremontet pasham, tad labak remontee pats, bet ja kadam jamaksaa, tad jau letak sanaks dabut citu kaarbu un nau starpibas 318 vai 325, galvanais ir getrag vai zf karba, bet gadijuma ja nem citu tad panem lidz ari selektoru, vai ari parliecinies, ka tavejais ir tiesam tads patsEmik rakstīja:sveiki!jautajums pa tēmu 1 ātrums grūti liekas 2 parslēdzot sanāk krakškis!lēts un labs variants remontēt veco kārbu vai iegadāties jaunu?runājam mēs par 318!
...
tas getrag karbas aiz vecuma nogurst laikam, tris auto bija un visiem getrag karbas ar krakshki sledzot no 1 uz 2, tie sinhranizatori laikam visatrak nodilst
jap, vina snau tik izsturigas! pats esmu jau divraisz karbu mainijis un jau mekleju 4to! bet soreiz gan zf karbu
...
Negribas ticēt :)
īsumā ko atradu- domāju daudz maz ticams.- vairāk lasat iekš pdf.
Rū bija taisnība ka tas ātrāk sabeidz sinhrinizatorus, ja izlaiž kādu ātrumu. bet iekš dokumenta ir vēl daudz kas vairāk aprakstīts, kā pareizāk pārslēgties, lietot sajūgu utt..
This refers mainly to the shifting sequence the driver
usually follows. The recommended sequence is to shift
gears sequentially; that is, shift from one gear to the next
without skipping any gear positions – for examples, 1-2,
2-3 … or 3-2, 2-1 and so forth. Sometimes drivers skip
gear positions – called skip shifting – such as 1-3, 4-6,
4-2, or 3-1.
Skip shifting is not prohibited, but one should know
that it significantly increases the speed and force on the
synchronizers, which means a higher wear rate. A skip
shift is often times the equivalent of several sequential
shifts. Skip shifting often requires more shift-knob force
to make the shift and often takes longer to complete the
shift. To achieve the longest possible synchronizer life,
drivers should avoid skip shifting as often as possible.
Rū bija taisnība ka tas ātrāk sabeidz sinhrinizatorus, ja izlaiž kādu ātrumu. bet iekš dokumenta ir vēl daudz kas vairāk aprakstīts, kā pareizāk pārslēgties, lietot sajūgu utt..
This refers mainly to the shifting sequence the driver
usually follows. The recommended sequence is to shift
gears sequentially; that is, shift from one gear to the next
without skipping any gear positions – for examples, 1-2,
2-3 … or 3-2, 2-1 and so forth. Sometimes drivers skip
gear positions – called skip shifting – such as 1-3, 4-6,
4-2, or 3-1.
Skip shifting is not prohibited, but one should know
that it significantly increases the speed and force on the
synchronizers, which means a higher wear rate. A skip
shift is often times the equivalent of several sequential
shifts. Skip shifting often requires more shift-knob force
to make the shift and often takes longer to complete the
shift. To achieve the longest possible synchronizer life,
drivers should avoid skip shifting as often as possible.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tas nav tas pats tiptronic iekš audi u.c.?
[quote="KV_"]A/M? automatiskais un manualais rezims?
Tur vispaar peec druumaas pashdarbiibas izskataas, koks salasiits 3 dazhaados tonjos un gan jau podzinja arii ielikta pirmaa kas traapiijaas pie rokas
Tur vispaar peec druumaas pashdarbiibas izskataas, koks salasiits 3 dazhaados tonjos un gan jau podzinja arii ielikta pirmaa kas traapiijaas pie rokas
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Interese vai var no 525 92g zf karbu ar kardanu un kulisi uzlikt uz e36 325
Sodien kka izdomajam ka kardans ar kulisi varetu nederet no e34. Ceru ka karba deres un nav stiprinajumi savadaki vai tamlidzigi
Jautājums par kārbām.. Cik izmaksātu vidēji ar visu darbu automātisko kārbu nomainīt pret manuālo?? (e36 328)
Ka ir lai uzliktu m40 karbu uz m50? Vajag m40 karbu un kardanu un der ta lieta? Vajag steidzigi auto braucamu
es uzliku no m44 karbu uz savu m50 kardans manejais vecais , galvanais ka panem karbai lidz selektora stieni, jo tie stienjiem ir tris veidi un aceros ka toreiz manejais vecais nedereja un to no tas karbas vajadzeja bik ieliegt lai viss butu labi
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 40
- chevron_right