reduktora zobratu attiecibas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 29
- chevron_right
bedz njemties, atrauj valjaa vienu flani ja krusts tad blokjis!, sliktaakajaa gadiijumaa atrauj vaaku valjaa!!!Armando rakstīja:http://cars.donedeal.ie/for-sale/carextras/1721438 karoc cik sitas viss reali isztas. ka tik nau ta ka vinji tur nevis pardod blokjus, bet pardod parastus reduktorus ar saliktam saibam. jusu domas?
runājot par reduktoriem, man ar 318is, ir 3,45 uz 100kmh ir 2,9tukst,tas ir normāli?
otrs jaut, ka tas var but, ka spole viens rats un tad piesledzas otrs? tipa blokis nav! nezinu neesmu racies dzilak!
otrs jaut, ka tas var but, ka spole viens rats un tad piesledzas otrs? tipa blokis nav! nezinu neesmu racies dzilak!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
rpm ir normaali. ja vienu uzmet uz asvalta un otru uz zemes celja, ja spiezot gaazi staavi uz vietas, tad blokja nav, bet ja bez lielas spoleeshanas iet uz priekshu tad blokjis ir.
a nav ta ka blokejosais tad abiem jaspole? bet jka piesledzas velak tad jau sanak ka nav bloka! nevaru tagad izmeginat, stav servisa! bus japamegina, paldies pa info!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Nu ja abi spolēs, tad uz vietas nestāvēs un tempā rausies uz priekšu - bloķis.
Kā/kur var noskaidrot kādai attiecībai ir jābūt reduktoram?!
Plāksnīte ir nodilusi un nemāku nolasīt attiecību, varbūt ir vēl kāds veids kā noskaidrot?!
Auto 328iA `97.12 tomāts ar piecu robu ZF kārbu
Plāksnīte ir nodilusi un nemāku nolasīt attiecību, varbūt ir vēl kāds veids kā noskaidrot?!
Auto 328iA `97.12 tomāts ar piecu robu ZF kārbu
Griez kardānu vienu pilnu apli, un skaiti cik reizes apgrieziisies rats. (vismaz cik atceros.)
ja viss ir orginaali palicis, tad vinjam vajadzeetu apgriezties 3 reizes un veel nedaudz.
P.s lapu atpakal bija tabula, kam kaada attieciiba orginaali bija.--3,07
ja viss ir orginaali palicis, tad vinjam vajadzeetu apgriezties 3 reizes un veel nedaudz.
P.s lapu atpakal bija tabula, kam kaada attieciiba orginaali bija.--3,07
Otrādāk.Agris rakstīja:Griez kardānu vienu pilnu apli, un skaiti cik reizes apgrieziisies rats. (vismaz cik atceros.)
ja viss ir orginaali palicis, tad vinjam vajadzeetu apgriezties 3 reizes un veel nedaudz.
P.s lapu atpakal bija tabula, kam kaada attieciiba orginaali bija.--3,07
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies ka pielaboji. jā ja ta padomaa tad lielaakais zobrats bija saaniem :) tad griezam saanus!
thx pa ieteikumiem!
Bet reāli, oriģināli no rūpnīcas ir paredzēts 3,07 ?!
Bet reāli, oriģināli no rūpnīcas ir paredzēts 3,07 ?!
taa laikam sanaak!
2.0i vanos man pie 100kmh ir rovna 3000apgr., pie apdzisanas ir pat loti ok...kada man varetu but ta attieciba?
thnx, tikko ari paskirulapu atpakalj kur ta tabula...
Davai spečuki iesakat man ko labak manam 2.0 6cil, lai normali cel, bet uz 5to robu var kruizet?
cik ir tagad uz 100 km/h un ar kaadiem abarotiem uz 100 km/h buutu apmierinaats.
3.45klikics rakstīja:Davai spečuki iesakat man ko labak manam 2.0 6cil, lai normali cel, bet uz 5to robu var kruizet?
sveiki, interesejos par blokejoso reduktoru, bet neko daudz no taa nesaprotu, ko juus man ieteiktu 323i(170 zirgi)?
tajaa tabulaa kas ieprieks ielikta, taas ir attiecibas kas orgjinali paradzeetas? , tad manaa gadiijumaa ar to 2,93 kaadi butu tie apgriezieni pie 100km/h un vai tajaa ravienaa buutu liela atskiriba no taa kaa ir bez blokejosaa, velviena lieta ir taada ka man staav virsu diezgan platas vasaras riepas ar to j izmeru - 9, kuras neveelos likt sauraakas.
tajaa tabulaa kas ieprieks ielikta, taas ir attiecibas kas orgjinali paradzeetas? , tad manaa gadiijumaa ar to 2,93 kaadi butu tie apgriezieni pie 100km/h un vai tajaa ravienaa buutu liela atskiriba no taa kaa ir bez blokejosaa, velviena lieta ir taada ka man staav virsu diezgan platas vasaras riepas ar to j izmeru - 9, kuras neveelos likt sauraakas.
ravienam nau nekada sakara ar blokejoso vai parasto reduktoru, vienigi brizos kad stavi uz vietas un griez vienu riteni parinki, vins piekers otru klat un aizies uz prieksu nevis staves un spolesies. ideali jau butu 3,46 bet tadu atrast varetu but loti gruuti, bet nu man izdevaas!
...
meklee vien topashu 3.15 vai 2.93 tie ir izplatiitaakie, abiem shiem uz 100 km/h buus ap 2600 rpmmikelsons rakstīja:sveiki, interesejos par blokejoso reduktoru, bet neko daudz no taa nesaprotu, ko juus man ieteiktu 323i(170 zirgi)?
tajaa tabulaa kas ieprieks ielikta, taas ir attiecibas kas orgjinali paradzeetas? , tad manaa gadiijumaa ar to 2,93 kaadi butu tie apgriezieni pie 100km/h un vai tajaa ravienaa buutu liela atskiriba no taa kaa ir bez blokejosaa, velviena lieta ir taada ka man staav virsu diezgan platas vasaras riepas ar to j izmeru - 9, kuras neveelos likt sauraakas.
P.S ja nezini kaa paarbaudiit vai tas ir blokjis (vai arii nav izdevies atrast info kaa paarbaudiit), tad labaak panjem kaadu draugu liidzi, lai nesanak nopirkt metinaatos..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 29
- chevron_right