Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 66
- chevron_right
Nevarēdams normāli atrast bloķi... nu vismaz zem ls 100 sāku vnk domāt tādu lietu.... kas ir ar tiem bloķiem? kādiem e36 tad viņi nāk orģināli no rūpnnīcas un kādiem ne? un izskatās jau , ka vairāk e36 tomēr bijuši bez tiem bloķiem , secinot kā visi viņus grib uzlikt sviem autiņiem. Es tik nesaprotu kāpēc normāli no rūpnīcas jau visus e36 nevarēja laist laukā jau ar bloķējošo reduktoru nevis parasto? tas bloķis vnk skaitījās kā papildus ekstra komplektācijā par kuru jāmaksā vairāk vai kas tur ir?
Jā, bloķis pa lielam ir rūpnīcas fīča par papildu samaksu. + bloķi pēc 1995. (vai kura tur hvz) gada aizstāja ASC.
Un, protams, visiem M3 ir bloķis.
+ atdošu tev bloķi ar nelielu kasjaku pa 99ls, ja atradīsi man labu 2.93-3.3x bloķi budžetā līdz 180eur
Un, protams, visiem M3 ir bloķis.
+ atdošu tev bloķi ar nelielu kasjaku pa 99ls, ja atradīsi man labu 2.93-3.3x bloķi budžetā līdz 180eur
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
pa M3 skaidrs nu OK, sapratu pa bloķiem.... paldies! Bet par to ASC/ASR nekas īpaši skaidrs nav un kā tas var aizstāt bloķi nu pretizslīdēšanas sistēma, to es zinu
paldies, pa LS 130 vai Ls 140 varu paņemt ideālu te pat no viena jūsera , vnk nepērku, jo ir vēl pāris lietas neplānotas kas jāsadara auto, pēc tam var domāt....
patiesībā es reāli sāku domāt izmēģināt svarku ielaist reduktorā... vienīgi baida pusašu šķīšanas biežums un reduktoru
paldies, pa LS 130 vai Ls 140 varu paņemt ideālu te pat no viena jūsera , vnk nepērku, jo ir vēl pāris lietas neplānotas kas jāsadara auto, pēc tam var domāt....
patiesībā es reāli sāku domāt izmēģināt svarku ielaist reduktorā... vienīgi baida pusašu šķīšanas biežums un reduktoru
Uzmet lūdzu man PM ar niku tam kas tirgo to bloķi!
Atceries, ka bloķis pašā pamatā nav domāts,lai austrumeiropas jaunieši varētu pie vietējā veikala saules tīt
ASC ar stabilitāti nav nekāda sakara.
Tā ir pretbuksēšanas sistēma. Un attiecīgi bloķa galvenais uzdevums ir nodrošināt to, lai auto pretojas buksēšanai. Tobish sadala griezes momentu uz abiem dzenošās ass riteņiem, lai visa grieze neaizietu uz vienu ratu un nebūtu "lol mans m40 spolē pārmetot uz otro yoo".
Atceries, ka bloķis pašā pamatā nav domāts,lai austrumeiropas jaunieši varētu pie vietējā veikala saules tīt
ASC ar stabilitāti nav nekāda sakara.
Tā ir pretbuksēšanas sistēma. Un attiecīgi bloķa galvenais uzdevums ir nodrošināt to, lai auto pretojas buksēšanai. Tobish sadala griezes momentu uz abiem dzenošās ass riteņiem, lai visa grieze neaizietu uz vienu ratu un nebūtu "lol mans m40 spolē pārmetot uz otro yoo".
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
PM skatīt!
bļin.... tad kas ASC versijā ir parastā reduktora vietā vai klāt?
bļin.... tad kas ASC versijā ir parastā reduktora vietā vai klāt?
Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Ašais jautājums, vai 1.8is nepaliks gurdens ar LSD reduktoru mazajā korpusā ar 4.45 attiecību un vai viņu tur vispār varēs uzlikt??
Kur tādu lasiji? Piemeram daudz redzeti e34 ar ASC un Bloki no rupnicas. Kā ar draugam bijušai 535i m30 blokis+ASC un tā pat ar man ir ASC un blokis Nekadu problēmu.ch. rakstīja:Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
Vaitad bloģi nebeidza ražot un tā vietā ražoja ASC Tas bloķis vienkārši bija sākotnējais "asc"Hazard rakstīja:Kur tādu lasiji? Piemeram daudz redzeti e34 ar ASC un Bloki no rupnicas. Kā ar draugam bijušai 535i m30 blokis+ASC un tā pat ar man ir ASC un blokis Nekadu problēmu.ch. rakstīja:Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
Ja tev ir bloķis un ASC tad kaut kas ir mainīts
bet visiem 325 nenak 3.91 attieciba, jo pats es iegadajos bmw e36 325i automatu kuram ir 3.15 blokejosais reduktors! tgd mekleju attiecibu !Mad Matizz rakstīja:Armando rakstīja:328i un 323i naak 2.93Mad Matizz rakstīja:3.91.....325i automātiem arī 328i,323i,
autoram- vari samekleet sev veelamo attiecibu no e30 vai e34. 188mm diametra.
Piekrītu 328i un 323i nāk 2.93 manuālim....es biju domājis automātus (328i,323i,325i) ar 3.91
188mm diametra
par e30 nezinu......no e34 3.91 nāk orģināli 525automātam(ir informācija ka 3.91 un 3.23 esot ar uz e34M5)...525i manuālim 3.73 pielabojat ,ja kādam precīzāks info
Jā arī man ir divi auto ar asc un bloķiem, bet no rūpnīcas e36 gadījumā tāds kombo nebija pieejams. Labi, e34 vēl VARBŪT kgan neredzu tam jēgu un nestādos priekšā kā tas asc spēj pilnvērtīgi darboties, ja ir bloķisHazard rakstīja:Kur tādu lasiji? Piemeram daudz redzeti e34 ar ASC un Bloki no rupnicas. Kā ar draugam bijušai 535i m30 blokis+ASC un tā pat ar man ir ASC un blokis Nekadu problēmu.ch. rakstīja:Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
spēcīgs arguments Kas tev liek domāt, ka tas reduktors tur bija jau no rūpnīcas? Jeb tu to žurku izripināji no salona?gda33 rakstīja:bet visiem 325 nenak 3.91 attieciba, jo pats es iegadajos bmw e36 325i automatu kuram ir 3.15 blokejosais reduktors! tgd mekleju attiecibu !
visiem 325 automātiem defaultā ir 3.91.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
oke tas liek aizdomaties! :) pec vin koda bus japalur kas lacitim bij vedera izripojot no rupnicas
pēc pēdejās lapas sanāk ka visiem e36 kam nav asc ir bloķis un otrādi
nez kapēc realoem neuzrāda neko par tēmu, ka pēdējos gados nebūtu bloķa
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=15&hl=2
nez kapēc realoem neuzrāda neko par tēmu, ka pēdējos gados nebūtu bloķa
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=15&hl=2
nē, sanāk tā, ka ir tā:
- bez asc un bez bloķa
- bez asc un ar bloķi
- ar asc un bez bloķa
neesmu redzējis/dzirdējis/lasījis/whatever, ka kādai ne-m3 žurkai būtu no rūpnīcas bloķis + asc.
ja nu kādam ir, tad var iemest to vin izdruku lai var iečekot čjo pa čjom.
- bez asc un bez bloķa
- bez asc un ar bloķi
- ar asc un bez bloķa
neesmu redzējis/dzirdējis/lasījis/whatever, ka kādai ne-m3 žurkai būtu no rūpnīcas bloķis + asc.
ja nu kādam ir, tad var iemest to vin izdruku lai var iečekot čjo pa čjom.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
gurdens nepaliksivars_e36 rakstīja:Ašais jautājums, vai 1.8is nepaliks gurdens ar LSD reduktoru mazajā korpusā ar 4.45 attiecību un vai viņu tur vispār varēs uzlikt??
tiesam runa iet par 4.45? vai tomer 3.45 ja 4.xx tad bus reali jutams lielaks raviens bet gala atrums nebus vairs nebus tads kaa sobrid, ar 3.45 atskiribu nejutisi, ja neskaita to ka bus blokjis
katraa gadijumaa uzlikt vares
...
Tas gan skan dīvaini Cik sastapti E36 2.5 automāti, nevienam nav bijis 3.91, tikai un vienīgi 3.15.. Ar 3.91 automātam apgriezini būtu kā mazmotoram, vēl trakāk..ch. rakstīja:visiem 325 automātiem defaultā ir 3.91.
3.15 ir manuālim..
reku source:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
realoem it kā rāda, ka automātam arī 3.15,bet man kkā neticās ka abiem final drive būtu vienādi.
reku source:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
realoem it kā rāda, ka automātam arī 3.15,bet man kkā neticās ka abiem final drive būtu vienādi.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Mans crabis, kuram es vienīgais saimnieks latvijā un kurš no privata sellera vācija bija pirkts (diezvai viņa ko kombinēja) orgināli bija ar ASC+T un bloķi+ tomāts, lai gan pēc VIN izdrukas no bmwvin.com atsevišķā opcijā neuzrādās blokaitis.
tai tabulai pat augsaa rakstitska infa iespejams ir nepareiza.ch. rakstīja:3.15 ir manuālim..
reku source:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
realoem it kā rāda, ka automātam arī 3.15,bet man kkā neticās ka abiem final drive būtu vienādi.
citas tabulas raada ka 3.15 neatkarigi auto vai manual
...
Uz 325 kupejas derēs bloķējošais reduktors no dīzeļa?
Par to, kas bija virsū dīzeļa reduktors ir lielāks, pusasis jāmaina uz lielākām, bet vai kardāns derēs? Un pašas dīzeļa pusasis?
It kā viņam pa tām šlicēm vajadzētu paiet to ~1,5cm.
Par to, kas bija virsū dīzeļa reduktors ir lielāks, pusasis jāmaina uz lielākām, bet vai kardāns derēs? Un pašas dīzeļa pusasis?
It kā viņam pa tām šlicēm vajadzētu paiet to ~1,5cm.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 66
- chevron_right