Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 
Nevarēdams normāli atrast bloķi... nu vismaz zem ls 100 :hahaha: sāku vnk domāt tādu lietu.... kas ir ar tiem bloķiem? kādiem e36 tad viņi nāk orģināli no rūpnnīcas un kādiem ne? un izskatās jau , ka vairāk e36 tomēr bijuši bez tiem bloķiem , secinot kā visi viņus grib uzlikt sviem autiņiem. Es tik nesaprotu kāpēc normāli no rūpnīcas jau visus e36 nevarēja laist laukā jau ar bloķējošo reduktoru nevis parasto? tas bloķis vnk skaitījās kā papildus ekstra komplektācijā par kuru jāmaksā vairāk vai kas tur ir?
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Jā, bloķis pa lielam ir rūpnīcas fīča par papildu samaksu. + bloķi pēc 1995. (vai kura tur hvz) gada aizstāja ASC.
Un, protams, visiem M3 ir bloķis.

+ atdošu tev bloķi ar nelielu kasjaku pa 99ls, ja atradīsi man labu 2.93-3.3x bloķi budžetā līdz 180eur :lol:
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 
pa M3 skaidrs :hahaha: nu OK, sapratu pa bloķiem.... paldies! Bet par to ASC/ASR nekas īpaši skaidrs nav un kā tas var aizstāt bloķi :giggle: nu pretizslīdēšanas sistēma, to es zinu :giggle:

paldies, pa LS 130 vai Ls 140 varu paņemt ideālu te pat no viena jūsera :hahaha: , vnk nepērku, jo ir vēl pāris lietas neplānotas kas jāsadara auto, pēc tam var domāt....

patiesībā es reāli sāku domāt izmēģināt svarku ielaist reduktorā... vienīgi baida pusašu šķīšanas biežums un reduktoru :giggle:
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Uzmet lūdzu man PM ar niku tam kas tirgo to bloķi! :bye:

Atceries, ka bloķis pašā pamatā nav domāts,lai austrumeiropas jaunieši varētu pie vietējā veikala saules tīt :lol:
ASC ar stabilitāti nav nekāda sakara.

Tā ir pretbuksēšanas sistēma. Un attiecīgi bloķa galvenais uzdevums ir nodrošināt to, lai auto pretojas buksēšanai. Tobish sadala griezes momentu uz abiem dzenošās ass riteņiem, lai visa grieze neaizietu uz vienu ratu un nebūtu "lol mans m40 spolē pārmetot uz otro yoo". :lol:
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
Ridlihs
Ziņojumi: 5132
Pievienojies: 13 Jūn 2012, 09:43
Braucu ar: Braucu ar:
Atrašanās vieta: Azerbaidžānas Republika
Reputācija: 7
 
PM skatīt!

bļin.... tad kas ASC versijā ir parastā reduktora vietā vai klāt?
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
ivars_e36
Ziņojumi: 336
Pievienojies: 06 Dec 2013, 12:32
Braucu ar: ratiņiem pa rimi
Atrašanās vieta: Zimbawe
Reputācija: 5
 
Ašais jautājums, vai 1.8is nepaliks gurdens ar LSD reduktoru mazajā korpusā ar 4.45 attiecību un vai viņu tur vispār varēs uzlikt??
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
ch. rakstīja:Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
Kur tādu lasiji? Piemeram daudz redzeti e34 ar ASC un Bloki no rupnicas. Kā ar draugam bijušai 535i m30 blokis+ASC un tā pat ar man ir ASC un blokis ;) Nekadu problēmu.
Profila bilde
Emzī
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 08 Apr 2012, 00:15
Braucu ar: 323i cabrio
Atrašanās vieta: Jelgava
Hazard rakstīja:
ch. rakstīja:Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
Kur tādu lasiji? Piemeram daudz redzeti e34 ar ASC un Bloki no rupnicas. Kā ar draugam bijušai 535i m30 blokis+ASC un tā pat ar man ir ASC un blokis ;) Nekadu problēmu.
Vaitad bloģi nebeidza ražot un tā vietā ražoja ASC :gigigi: Tas bloķis vienkārši bija sākotnējais "asc"
Ja tev ir bloķis un ASC tad kaut kas ir mainīts
Profila bilde
gda33
Ziņojumi: 776
Pievienojies: 18 Aug 2012, 14:42
Braucu ar: melnu e36
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 
Mad Matizz rakstīja:
Armando rakstīja:
Mad Matizz rakstīja:3.91.....325i automātiem :bmw:arī 328i,323i,
328i un 323i naak 2.93 ;)
autoram- vari samekleet sev veelamo attiecibu no e30 vai e34. 188mm diametra.

Piekrītu 328i un 323i nāk 2.93 manuālim....es biju domājis automātus (328i,323i,325i) ar 3.91
188mm diametra :yes:
par e30 nezinu......no e34 3.91 nāk orģināli 525automātam(ir informācija ka 3.91 un 3.23 esot ar uz e34M5)...525i manuālim 3.73 :bmw: pielabojat ,ja kādam precīzāks info ;)
bet visiem 325 nenak 3.91 attieciba, jo pats es iegadajos bmw e36 325i automatu kuram ir 3.15 blokejosais reduktors! tgd mekleju attiecibu !
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Hazard rakstīja:
ch. rakstīja:Wut?
Ja auto no rūpnīcas ir ASC, tad tam nebūs rūpnīcas bloķa. Tam būs parastais reduktors.
Ja auto nav no rūpnīcas ASC, tad var gadīties, ka patrāpās rūpnīcas bloķis. :)
Kur tādu lasiji? Piemeram daudz redzeti e34 ar ASC un Bloki no rupnicas. Kā ar draugam bijušai 535i m30 blokis+ASC un tā pat ar man ir ASC un blokis ;) Nekadu problēmu.
Jā arī man ir divi auto ar asc un bloķiem, bet no rūpnīcas e36 gadījumā tāds kombo nebija pieejams. Labi, e34 vēl VARBŪT kgan neredzu tam jēgu un nestādos priekšā kā tas asc spēj pilnvērtīgi darboties, ja ir bloķis
gda33 rakstīja:bet visiem 325 nenak 3.91 attieciba, jo pats es iegadajos bmw e36 325i automatu kuram ir 3.15 blokejosais reduktors! tgd mekleju attiecibu !
spēcīgs arguments :lol: Kas tev liek domāt, ka tas reduktors tur bija jau no rūpnīcas? Jeb tu to žurku izripināji no salona? :lol:

visiem 325 automātiem defaultā ir 3.91.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
gda33
Ziņojumi: 776
Pievienojies: 18 Aug 2012, 14:42
Braucu ar: melnu e36
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 2
 
oke tas liek aizdomaties! :) pec vin koda bus japalur kas lacitim bij vedera izripojot no rupnicas :D
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
pēc pēdejās lapas sanāk ka visiem e36 kam nav asc ir bloķis un otrādi :gigigi:
nez kapēc realoem neuzrāda neko par tēmu, ka pēdējos gados nebūtu bloķa
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... fg=15&hl=2
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
nē, sanāk tā, ka ir tā:
- bez asc un bez bloķa
- bez asc un ar bloķi
- ar asc un bez bloķa

neesmu redzējis/dzirdējis/lasījis/whatever, ka kādai ne-m3 žurkai būtu no rūpnīcas bloķis + asc.
ja nu kādam ir, tad var iemest to vin izdruku lai var iečekot čjo pa čjom.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ivars_e36 rakstīja:Ašais jautājums, vai 1.8is nepaliks gurdens ar LSD reduktoru mazajā korpusā ar 4.45 attiecību un vai viņu tur vispār varēs uzlikt??
gurdens nepaliks
tiesam runa iet par 4.45? vai tomer 3.45 ;) ja 4.xx tad bus reali jutams lielaks raviens bet gala atrums nebus vairs nebus tads kaa sobrid, ar 3.45 atskiribu nejutisi, ja neskaita to ka bus blokjis
katraa gadijumaa uzlikt vares ;)
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
ch. rakstīja:visiem 325 automātiem defaultā ir 3.91.
Tas gan skan dīvaini :rolleyes: Cik sastapti E36 2.5 automāti, nevienam nav bijis 3.91, tikai un vienīgi 3.15.. Ar 3.91 automātam apgriezini būtu kā mazmotoram, vēl trakāk..
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
3.15 ir manuālim..
reku source:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm

realoem it kā rāda, ka automātam arī 3.15,bet man kkā neticās ka abiem final drive būtu vienādi. :rolleyes:
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
CivikS
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 01 Dec 2013, 14:15
Mans crabis, kuram es vienīgais saimnieks latvijā un kurš no privata sellera vācija bija pirkts (diezvai viņa ko kombinēja) orgināli bija ar ASC+T un bloķi+ tomāts, lai gan pēc VIN izdrukas no bmwvin.com atsevišķā opcijā neuzrādās blokaitis.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
ch. rakstīja:3.15 ir manuālim..
reku source:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm

realoem it kā rāda, ka automātam arī 3.15,bet man kkā neticās ka abiem final drive būtu vienādi. :rolleyes:
tai tabulai pat augsaa rakstitska infa iespejams ir nepareiza.
citas tabulas raada ka 3.15 neatkarigi auto vai manual
...
whitewater
Ziņojumi: 37
Pievienojies: 03 Jūn 2013, 11:06
Uz 325 kupejas derēs bloķējošais reduktors no dīzeļa?
Par to, kas bija virsū dīzeļa reduktors ir lielāks, pusasis jāmaina uz lielākām, bet vai kardāns derēs? Un pašas dīzeļa pusasis?
It kā viņam pa tām šlicēm vajadzētu paiet to ~1,5cm.