Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 66
- chevron_right
Var ielikt korpusā elementu no E34 vidējā korpusa vai E30 lielā korpusa. Tiem attiecības ir atrodamas krietni virs 3,45..
Kautkur lasīju ka automātiem tas pats 3.15 vien ir, vai tomēr tā nav taisnība?
No e34 kādiem motoriem meklēt?
vajag +/- 3.63
No e34 kādiem motoriem meklēt?
vajag +/- 3.63
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
Paldies par info
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
A viss reduktors neder 1:1 ?dogMa rakstīja:Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
tad ja pareizi sapratu, no e34 m20b25 manuāļa reduktora elementu ieliek e36 lielajā reduktorā un viss gatavs?
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Paši reduktori neder, bet elementi gan lien iekš E36 lielā korpusa. Jā, tieši tā. Tik to attiecību uz vietas noskaidro, nevis paļaujies uz manis teikto. Mēdz tak arī uz E34tajiem džeki mainīt reduktorus, attiecības.Uldis rakstīja:A viss reduktors neder 1:1 ?dogMa rakstīja:Meklē no M20B25 manuāļa. Tiem apm. tāda attiecība arī bija, precīzi neatceros. bija 3,6-3,7* apm.
E36 automātiem tas pats 3,15 vien ir.
tad ja pareizi sapratu, no e34 m20b25 manuāļa reduktora elementu ieliek e36 lielajā reduktorā un viss gatavs?
Pie pirkšanas, atskrūvē vāku vaļā, saskaiti zobus abiem zobratiem un izdali ciparus, būs tev īstā attiecība - netici tam ko saka
Pasakiet lūdzu vai ies man viss kopā:
6cyl motors ar e36 getragu, kardāns no mašīnas ar m50b20, vidējā korpusa reduktors ar pusasu flančiem no mazā reduktora un mazajām pusasīm.
6cyl motors ar e36 getragu, kardāns no mašīnas ar m50b20, vidējā korpusa reduktors ar pusasu flančiem no mazā reduktora un mazajām pusasīm.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
jaa vienigais kur tev vares rasties problemas, ja kardanam bus tas bunduls un taisnais karbas shifteris. m50b20 kardaniem naaca tas bunduls, nu tas ja visu stelle vkopaa pa atseviskjaam daljaam.
...
Varbūt kāds var izlīdzēt ar vērtīgu padomu? Proti, e36 kompaktā stāv 2.8 vanus, (pakaļējais tilts orģinālais no 1.6) nepieciešams bloķējošais reduktors. Kādu meklēt, kāds der, kas ar attiecību? & kāda būtu piņemama cena?
Es īsti nesaprotu ko tu domā ar to bunduli. Ja kardāns un kulise ir katrs no cita auto tad var rasties kāda problēma?Armando rakstīja:jaa vienigais kur tev vares rasties problemas, ja kardanam bus tas bunduls un taisnais karbas shifteris. m50b20 kardaniem naaca tas bunduls, nu tas ja visu stelle vkopaa pa atseviskjaam daljaam.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
e30 lielais reduktors (mazais apvienojumā ar 2.8 nedzīvos ilgi)hijack rakstīja:Varbūt kāds var izlīdzēt ar vērtīgu padomu? Proti, e36 kompaktā stāv 2.8 vanus, (pakaļējais tilts orģinālais no 1.6) nepieciešams bloķējošais reduktors. Kādu meklēt, kāds der, kas ar attiecību? & kāda būtu piņemama cena?
attiecība pēc pielietojuma - ja auto tiek mocīts un garus gabalus nav jābrauc - virs 3.45, ja vēlies, lai nav zāģis, tad zem (e36 328 orig ir 2.93 vai 3.15, bet, manuprāt, ir par garu).
Cena 150-200EUR, ja esi nopircis labu bloķi zem šīs summas, uzskati sevi par veiksminieku!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Bet no e30 derēs? jeb tomer būs vēl kas jamaina?he9600 rakstīja:e30 lielais reduktors (mazais apvienojumā ar 2.8 nedzīvos ilgi)hijack rakstīja:Varbūt kāds var izlīdzēt ar vērtīgu padomu? Proti, e36 kompaktā stāv 2.8 vanus, (pakaļējais tilts orģinālais no 1.6) nepieciešams bloķējošais reduktors. Kādu meklēt, kāds der, kas ar attiecību? & kāda būtu piņemama cena?
attiecība pēc pielietojuma - ja auto tiek mocīts un garus gabalus nav jābrauc - virs 3.45, ja vēlies, lai nav zāģis, tad zem (e36 328 orig ir 2.93 vai 3.15, bet, manuprāt, ir par garu).
Cena 150-200EUR, ja esi nopircis labu bloķi zem šīs summas, uzskati sevi par veiksminieku!
Dažiem kardāniem priekšējām daļām ir uzreiz aiz kardāna muftas savienojuma ir tāds kā balansieris (apaļa figņa). Tā parasti traucē, ja liek šortšifteri, t.i., ir jāsit nost un jāliek kardāna skrūves to vietā.Jānis.P rakstīja:Es īsti nesaprotu ko tu domā ar to bunduli. Ja kardāns un kulise ir katrs no cita auto tad var rasties kāda problēma?Armando rakstīja:jaa vienigais kur tev vares rasties problemas, ja kardanam bus tas bunduls un taisnais karbas shifteris. m50b20 kardaniem naaca tas bunduls, nu tas ja visu stelle vkopaa pa atseviskjaam daljaam.
Skaidrs, paldies, tāda nav uz kardāna kuru likšu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
armando domāja slaveno "inerces bumbu"
Kas bus ja parasto reduktoru ar 3.38 attiecibu nomainit pret 2.79 lsd ? motors m42b18. interese ka tas ietekmes paterinju, jaudu un t.t..
Zudīs jauda, tā vismaz liksies. Uz šosejas iegūsi pavisam, pavisam mazliet ieguvumu patēriņā. Nav jēga.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 66
- chevron_right