Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- …
- 66
- chevron_right
sk. a ir iespeja bloķejošo elementu parlikt 3.38 reduktora? abiem mazi korpusi.
2.93 attiecibai ir savs elements kurs bez speiceriem neies kopa ar augstakam attiecibam
...
Vai pareizi saprotu, ka bloķējošiem elementiem arī ir attiecība?
elementiem nau attiecibas, vienk lielo zobratu biezumi atskiras, kaa rezultataa piemeram 3.15 bez iejauksanas nevar uzlikt uz 2.93 bet 3.15 brivi mainas lidz kaukadam 3.7 vai 3.9, talak esot atkal citi platumi, pats tos talakos neesmu rokas turejis, tapec apgalvot nevaru.
bet visu var sastellet kopaa ja ir virpa pa rokai, var novirpot speicerishus vai ari nonjemt nost no gredzeniem nedaudz.
bet visu var sastellet kopaa ja ir virpa pa rokai, var novirpot speicerishus vai ari nonjemt nost no gredzeniem nedaudz.
...
Tātad, ja man ir 2,93 bloķējošais reduktors, es 3,23 attiecību (lielais + mazais zobrats) nevarēšu vienkārši pārlikt uz esošā elementa (no 2,93)?
man bija 3,15 un uzliktu 3,91 varu drosi par so kombinaciju teikt ka der !!!
nu nez. piemeriju 2.93 reduktoram 3.15 attiecibu no un nedereja kopaa, bet taa 3.15 tika njemta no m3 varbut tapec bet nedomaju ka m3 vinja ir savadaka, kautgan elements ir nedaudz savadaks
...
Drīzumā plānojas stutēt 3,23 attiecību, tad jau manīs.
Atminos, ka gribēju savu no 3.15 reduktora bloķa elementu ielikt iekš 2.93 reduktora- nederēja, šķiet ka pašam elementam sēža bija jāvirpo nost, kur uzliekās lielā zvaigzne. bet to nedarīju, tākā precīzi neatceros, kas nederēja.
no paša pieredzes - tika iegūts bloķis no e34 ar attiecību 3.75, beigās ar to pašu attiecību nācās arī stutēt e36 korpusā.
Tika izjaukti šādi reduktori un neviena attiecība bez ķīmijas nederēja:
e36 2.93
e36 3.15
z3 3.45 bloķis (šim laikam vispār bija individual risinājums)
Atceros, ka kāds no lietotājiem bija uzrakstījis precīzu infu saistībā ar e34/e30/e36 attiecību savstarpējām saderībam, bet posts laikam dzēsts, vairs nevar atrast.
Tika izjaukti šādi reduktori un neviena attiecība bez ķīmijas nederēja:
e36 2.93
e36 3.15
z3 3.45 bloķis (šim laikam vispār bija individual risinājums)
Atceros, ka kāds no lietotājiem bija uzrakstījis precīzu infu saistībā ar e34/e30/e36 attiecību savstarpējām saderībam, bet posts laikam dzēsts, vairs nevar atrast.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Vēl piebilde, ka mans bloķis sākotnēji nāca ar attiecību 3.6x, kas gan derēja uz 3.15 elementa, jo smagi šaubos ka kāds bija virpojis zobratam iekšmalu.. nezinu gan kam tāds orģināli nāk..
Tākā manam tds ir reduktors ar bloķi attiecibu gan nesmu skatijies,bet es domaju ka ir 2.93,jo nekāds īpaš cēliens nav,tad nu es gribētu mainīt augstāku aattiecību.. cik saprotu sanak man viņš lielaajā korpusā,tad nu no kāda modeļa man vajadzētu skatīt reduktoru un to attiecību lai es varētu pārlikt to vajadzīgo attiecību savā korpusā un saglabāt bloķi un ievērojami progresēt uzrāvienā?
pirmkart lielais reduktors ir tikai evo un ludzu to njemt veraa, tev ir videjaa izmera reduktors.
un attiecibas var bt jebkadas samestas! vainu pasaki savus rpm uz 100km/h vai nu paskaiti pats attiecibu, vienreiz apgriezot riteni un paskaiti cik reizes apriezas kardans, atzimee kaa pulksteni tad zinasi kada tieciba tev ir.
neredzu jeegu iet augstak par par to pashu 2.93, tas jau taa bus ok
un attiecibas var bt jebkadas samestas! vainu pasaki savus rpm uz 100km/h vai nu paskaiti pats attiecibu, vienreiz apgriezot riteni un paskaiti cik reizes apriezas kardans, atzimee kaa pulksteni tad zinasi kada tieciba tev ir.
neredzu jeegu iet augstak par par to pashu 2.93, tas jau taa bus ok
...
kevins rakstīja:Tākā manam tds ir reduktors ar bloķi attiecibu gan nesmu skatijies,bet es domaju ka ir 2.93,jo nekāds īpaš cēliens nav,tad nu es gribētu mainīt augstāku aattiecību.. cik saprotu sanak man viņš lielaajā korpusā,tad nu no kāda modeļa man vajadzētu skatīt reduktoru un to attiecību lai es varētu pārlikt to vajadzīgo attiecību savā korpusā un saglabāt bloķi un ievērojami progresēt uzrāvienā?
TDS standarta reduktoru iegriež gana labi. Drīzāk skaties, kas tev ar dzinēju... Un īsāka reduktora uzlikšana rezultēsies ar pretējo - pat lēnāk tiksi no 0-100km/h. Spolēs gan diezgan nopietni, bet krāmēšanai nepalīdzēs, bet tur jau pavisam citas nianses.
Un e36 2.5tds parasti nāca 2.56 attiecība... 2.93 nāca uz 328ajām žurkām
Šodien skatijos jā ir tur 2.56 reduktors Videjais. nu jā tas tds pa lielam krāmešanai tiek izmantots,ikdienā reti kad ar viņu braucu.. tad sakat īsti nekādu labu variantu neredzet ko ieteikt,nu tā lai tas daudzmaz vienkārši būtu un nevajadzētu neko tur virpot u.t.t
nu panjem sadabun to 2.93 blokji par ko pats runaji, bet kaa jau teicu augstag gan nau jegas iet, manaa skatijuma.
...
Kāda manam reduktoram varētu būt attieciba ja braucot uz 100 ir 2200 apgriezieni tahometra +-?reduktors ir no 1.8 dizelja e36
Kautkāda degvielas ekonomija nez sanāks?
Drīzāk 2.93Amish rakstīja:3.15
Man ir 3.15 un 100km/h = 2600 +/- ja pareizi atceros
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- …
- 66
- chevron_right