Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 66
- chevron_right
Jo mazāki apgriezieni, jo mazāks patēriņš. Bet protams ir minimālais, zem kura palīst nevarēsi. Kā arī zem 2000 nav jēgas iet, jo tad patēriņš augs.kaseenc rakstīja:Kautkāda degvielas ekonomija nez sanāks?
Man bija 2.93 un bija precīzi 2000 uz 100km/h.Uldis rakstīja:Drīzāk 2.93Amish rakstīja:3.15
Man ir 3.15 un 100km/h = 2600 +/- ja pareizi atceros
es ar saku ka 2.93, jo bik pa zemu preks 3.15.
gan jau ka 2.93 plus riepu/disku kombinacija izveido tos 2.2k rpm
gan jau ka 2.93 plus riepu/disku kombinacija izveido tos 2.2k rpm
...
iespēja maza, bet varbūt 3.05?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
E36 lielais korpuss ir 188mm vai 210mm?
188mm ir vidējais (2.5, 2.8, M3 3.0). 210mm ir M3 Evo, ja nemaldos.
A pusasis diametrā vienādas uz 188 un 210?
Diametrā kur? Ja domā pie reduktora flančiem, tad nē, vajadzēs no lielā reduktora pusasis vai arī no kāda E38 meklēt reduktora flančus, lai vari uzlikt vidējā reduktora pusasis.
nee nau, evo pusasis tapat nederes, jo sazobe pie gulnja ir lielaka, tapat kaa m3 3.0l. un kaa jau Maaris teica, flanchi atskiras ari.Amish rakstīja:A pusasis diametrā vienādas uz 188 un 210?
...
Reduktora vāka bukses mazajiem un vidējiem reduktoriem ir vienādas, diametrs u.t.t.?
Interesē kādas ir atsauksmes par 4.44 reduktoru prieks krāmēšanas ar m50b25, baidos vai nebūs traki par īsu..?
pa pilsetu tik traki nebus , bet pa šoseju gan
nevajag tev tik isu sapratisi,ka nav isti laba ideja 3.6-3.7 ar galiem pietiek,pa pilsetu un trasse jau buss apgriezieni pa daudz,bet 5 roba buss patikamipoweredbygirts rakstīja:Interesē kādas ir atsauksmes par 4.44 reduktoru prieks krāmēšanas ar m50b25, baidos vai nebūs traki par īsu..?
p.s.nezinu...,man ar 3.15 pa trassi braucot jau liekas pa daudz...kur nu 4.44
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja gribi braukt pa trasi tikai un ar treili līdz trasei vest to mašīnu tad man šķiet 4.44 būs vel lietojams, bet ja pa ielu arī gribi braukt tad labāk - nē.
Pašām stāv 4.27, tā kā runāju pēc savas pieredzes.
Pašām stāv 4.27, tā kā runāju pēc savas pieredzes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
jaapoweredbygirts rakstīja:Reduktora vāka bukses mazajiem un vidējiem reduktoriem ir vienādas, diametrs u.t.t.?
...
ir kads saskaries ar e36m3.2 piekares liksanu uz 2.8?vai kardans no e36m3.0 deres?
Jānis.P rakstīja:Ja gribi braukt pa trasi tikai un ar treili līdz trasei vest to mašīnu tad man šķiet 4.44 būs vel lietojams, bet ja pa ielu arī gribi braukt tad labāk - nē.
Pašām stāv 4.27, tā kā runāju pēc savas pieredzes.
Cik tev apgriezieni uz 90 - 100 km/h?
Ūber jautājums.
Vai no parastā reduktora var sataisīt bloķējošo, bet ne metināto!?
Vai no parastā reduktora var sataisīt bloķējošo, bet ne metināto!?
reāli pārceļot zarnas....
nu protams eksistē padomju metodes ar šaibām, bet tas uz īsu brīdi...
nu protams eksistē padomju metodes ar šaibām, bet tas uz īsu brīdi...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 66
- chevron_right