sajūgs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- …
- 83
- chevron_right
es pa 2.80 ls nopirku speciaalas bremzu skruviisu atsleedzinjas.. ideaals liidzeklis vnk. lai atvilktu..vinju var uzlikt virsuu un pievilkt un tad ar mazu roikas kustiibu skruuve ir valaa un nekaadas nervu bendeesanas..domaaju ka jaabuut pieejamai jebkuraaa auto rezerves dalu veikalaa..jo bez taas atleedzinjas arii tev buus gruuti atvilkt bremzu trubinju no pasas gumijas trubinas
tā un no ši brīža konkrētāk,kas kur kad,kas tie par spešal tooliem? kur var sazīmēt?
coupe 2.8
ticamaakais ka taa atsleega ir taaa kas apnjem skruvi peec iespeejas vairaak apkaart, lai nenojaatu to skruvi. nekaa cita gudraaka tur nav..
Ko?!! Kad autiņš uzkarst tad tieši tosola līmenis paaugstinās un tā atdzīme ir domāta aukstam motoram.Ruu rakstīja:Tā jābūt. Jo tā atzīme ir AUKSTAM MOTORAM, kad ir silts, tad tur līmenis nav. :)
Someone who knows fuck all about he's BMW.
tātad vnk jāiet auto daļu veikalā un jāprasa maza gudra atslēga,kas domāta bremžu atgaisošanas skrūvju atskrūvēšanai!Agris rakstīja:ticamaakais ka taa atsleega ir taaa kas apnjem skruvi peec iespeejas vairaak apkaart, lai nenojaatu to skruvi. nekaa cita gudraaka tur nav..
Hmm varbūt kāds var pačukstēt kurā veikalā toč tās ir,lai nav jāvandās pa visu Rīgu vai pat varbūt kāds var tādu sazīmēt kkur un es nopirktu?
coupe 2.8
Bubulis rakstīja:Ko?!! Kad autiņš uzkarst tad tieši tosola līmenis paaugstinās un tā atdzīme ir domāta aukstam motoram.Ruu rakstīja:Tā jābūt. Jo tā atzīme ir AUKSTAM MOTORAM, kad ir silts, tad tur līmenis nav. :)
Un ko es rakstīju? Ka tā atzīme ir domāta aukstam motoram. Un nezinu kā Tev, bet man kad noslāpē karstu dzinēju tosols ir stipri zem vajadzīgā līmeņa.
tak uz atgaisoshanas var uzlikt parasto zvaignziiti..ar zvaigniiti driizaak nolauziisi vinju, nekaa apjaasi..Martinez rakstīja:tātad vnk jāiet auto daļu veikalā un jāprasa maza gudra atslēga,kas domāta bremžu atgaisošanas skrūvju atskrūvēšanai!Agris rakstīja:ticamaakais ka taa atsleega ir taaa kas apnjem skruvi peec iespeejas vairaak apkaart, lai nenojaatu to skruvi. nekaa cita gudraaka tur nav..
Hmm varbūt kāds var pačukstēt kurā veikalā toč tās ir,lai nav jāvandās pa visu Rīgu vai pat varbūt kāds var tādu sazīmēt kkur un es nopirktu?
*vismaz man maacija taa ka ja juuti ka nenaak valja, un nav ar ko izkarseet, tad uzsit ar aarmuru tik daudz lai veel atsleegu var uzmaukt virsuu, tad atnaaks valjaa.. bet principaa luuzt ljoti viegli.
runajau ja grib mainiit bremzu slaucinjas...
ja gribi riit varu ielikt bildes kaadi tie spec tooli izskatas,bet principaa vajadzeetu buut atrodamiem visos auto rezerves dalu veikalos
nu man prinicipā jānomaina tā 11 det. no iepriekšējās bildes,un kā jau rakstīju neesmu jaucis to sistēmu un varu likt galvu ķīlā ka tur pirms manis a neviens nav neko jaucis ārā,tā kā būs švaki ar vnk atskrūvēšanu,tāpē interesē visas nianses un knifi.Agris rakstīja: tak uz atgaisoshanas var uzlikt parasto zvaignziiti..ar zvaigniiti driizaak nolauziisi vinju, nekaa apjaasi..
*vismaz man maacija taa ka ja juuti ka nenaak valja, un nav ar ko izkarseet, tad uzsit ar aarmuru tik daudz lai veel atsleegu var uzmaukt virsuu, tad atnaaks valjaa.. bet principaa luuzt ljoti viegli.
runajau ja grib mainiit bremzu slaucinjas...
nu būtu baigi forši,ja safočētubogdan99 rakstīja:ja gribi riit varu ielikt bildes kaadi tie spec tooli izskatas,bet principaa vajadzeetu buut atrodamiem visos auto rezerves dalu veikalos
coupe 2.8
viss ir loti vienkarsi! vienigais kur pievers uzmanibu, skruvejot valja neaplaus/neaprauj. ieej auto veikala nopers bremzu acledzinju automashinaam! kad liksi gumijas sluteniti virsu, tad skaties lai nau ta ka, izgriezhot pectam riteni uz otru pusi, grib mesties cilpa, jo tad atri vien mainisi atkal ( vinas saspregas daudz atrak) un pectam atgaiso, ka to darit ari atradisi infu netaa!
ja gadijuma aprauj, kadu nu tad gan jau ar flakenem atdabusi valja, ja nolauzisi, ar gazi uzkarsesi/izurbsi un ara dabusi savai ta!
ps ka jau agris mineja, pirms skruvet atgaisosanas pipukus (un vispar jebkuru skruvi, kura ir aizdomiga) vienmer vajag pasis ar amuru pa vinju, ka sak noshoket kopa salipushos matrealus, un bus vieglak atskruvet
ja gadijuma aprauj, kadu nu tad gan jau ar flakenem atdabusi valja, ja nolauzisi, ar gazi uzkarsesi/izurbsi un ara dabusi savai ta!
ps ka jau agris mineja, pirms skruvet atgaisosanas pipukus (un vispar jebkuru skruvi, kura ir aizdomiga) vienmer vajag pasis ar amuru pa vinju, ka sak noshoket kopa salipushos matrealus, un bus vieglak atskruvet
...
zem vai virs!!Ruu rakstīja:Bubulis rakstīja:Ko?!! Kad autiņš uzkarst tad tieši tosola līmenis paaugstinās un tā atdzīme ir domāta aukstam motoram.Ruu rakstīja:Tā jābūt. Jo tā atzīme ir AUKSTAM MOTORAM, kad ir silts, tad tur līmenis nav. :)
Un ko es rakstīju? Ka tā atzīme ir domāta aukstam motoram. Un nezinu kā Tev, bet man kad noslāpē karstu dzinēju tosols ir stipri zem vajadzīgā līmeņa.
...
O.K. veči paldies gaisojis esmu nevienu vien reizi un skrūves a nevienu vien aplauzis un ne tikai pie gaisošanas bet nu viss būs bumbās man galvenais bij uzzināt par to trubiņu,kā viņa tur īsti ir iesprausta,uzksrūvēta vai uzpresēta - tātad uzskrūvēta,nu tgd tik jāsazīmē būs nākošnedēļ tā trubiņa un atslēga un jāķeras klāt!Armando rakstīja:viss ir loti vienkarsi! vienigais kur pievers uzmanibu, skruvejot valja neaplaus/neaprauj. ieej auto veikala nopers bremzu acledzinju automashinaam! kad liksi gumijas sluteniti virsu, tad skaties lai nau ta ka, izgriezhot pectam riteni uz otru pusi, grib mesties cilpa, jo tad atri vien mainisi atkal ( vinas saspregas daudz atrak) un pectam atgaiso, ka to darit ari atradisi infu netaa!
ja gadijuma aprauj, kadu nu tad gan jau ar flakenem atdabusi valja, ja nolauzisi, ar gazi uzkarsesi/izurbsi un ara dabusi savai ta!
ps ka jau agris mineja, pirms skruvet atgaisosanas pipukus (un vispar jebkuru skruvi, kura ir aizdomiga) vienmer vajag pasis ar amuru pa vinju, ka sak noshoket kopa salipushos matrealus, un bus vieglak atskruvet
coupe 2.8
saadi ir tie spec. tooli...bet domaaju ka vinji tikuntaa ir dazaadi..bet nu man ir saadi..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ja tā pavisam godīgi,tad pirmo reiz kko tādu redzu bet nu būs vismaz nojausma
coupe 2.8
tie jau ir tad , kad vairs nevar atskruuveet apjatu skruvi...
mana doma vispār ir tāda,ka vispār vajadzētu pie gaisošanas likt jaunas tās skrūves un būs mazāk problēmu!
coupe 2.8
Agris rakstīja:tie jau ir tad , kad vairs nevar atskruuveet apjatu skruvi...
jaa,bet vini arii domaati lai taas skruuves neaprautu nevis tikai tad kad jau aprautas..
varētu būt,ka ja atgaiso,bet nekādi nevaram panākt to,ka uz vietas pečka uz max pūš siltu gaisu,nāk tik auksts! Tikko sāc braukt tā ir karsts!Uzreiz pateikšu,esmu jau nogaisojies zils palikdams,visvisādos veidos un visādās metodēs,bet uz vietas stāvot siltu gaisu nevaru dabūt,autiņš pat kkādu 1h norūca,bet nekāda prieka no tā,i ar aizskrūvētām i atskrūvētām skrūvēm,i pečka ieslēgta,i izslēgta! Varētu būt moš kkāda šaize ar ūdenssūkni?
AAA un moš kāds var ieteikt kādu gudru pamācību,kur pastudēt par to motora galvas noraušanu,kaut cik jau sajēga ir,bet gribas lai ir pilnība skaidrs,a to bentlu lasot acis šķības,nu nih*** nevaru viņā iebraukt
bbb Stulbs jautājums,bet ja galva nav karsēta un vārīta,viņa obligāti jāslīpē? Man te divas tantes centās iestāstīt,ka ja nav uzvārīta,ta pohuj,rauj nost,notīra,iesprauž jaunu blīvi un skrūvējam kopā!
piedodiet,bet tas būs laikam pirmais motors,kurā līdīšu tik dziļi patstāvīgi iekšā un pirmie kaķēni ir jāslīcina
AAA un moš kāds var ieteikt kādu gudru pamācību,kur pastudēt par to motora galvas noraušanu,kaut cik jau sajēga ir,bet gribas lai ir pilnība skaidrs,a to bentlu lasot acis šķības,nu nih*** nevaru viņā iebraukt
bbb Stulbs jautājums,bet ja galva nav karsēta un vārīta,viņa obligāti jāslīpē? Man te divas tantes centās iestāstīt,ka ja nav uzvārīta,ta pohuj,rauj nost,notīra,iesprauž jaunu blīvi un skrūvējam kopā!
piedodiet,bet tas būs laikam pirmais motors,kurā līdīšu tik dziļi patstāvīgi iekšā un pirmie kaķēni ir jāslīcina
coupe 2.8
nezinu ka ir pareizi, bet es parbauditu ar gaismu, ir vai nau saverpta, ja nau es liktu atpakal, bet jums tur tas cenas ir tikunta salidzinoshi loti leetas, taka ja ari butu jaslipe, tas nebutu nekas traks
par sukni, nee jo ja suknis butu slikts tad tu to redzetu ari uz dachika! to jau tu redzi kads tev suknis, nonemot radiatora korki, ju tu plusmu redzi, ja uzgazejot tur knapi cura, tad beigts, ja uzgazejot tur spiezh ar tadu spiedienu ka slakatas nak ara, tad ideals, brivgaita ari jabut nelielai tecei
par sukni, nee jo ja suknis butu slikts tad tu to redzetu ari uz dachika! to jau tu redzi kads tev suknis, nonemot radiatora korki, ju tu plusmu redzi, ja uzgazejot tur knapi cura, tad beigts, ja uzgazejot tur spiezh ar tadu spiedienu ka slakatas nak ara, tad ideals, brivgaita ari jabut nelielai tecei
...
nu jā principā es a domāju,ka labāk aizvest uz kantori,lai viņi skatās vai vajag vai nevajag un vai nav plaisu!
nu principā tukšgaitā dziļumā kkas jau tā knapi mutuļo,bet gad uzgāzē,ja piemēram ir atgaisošanas skrūve palaista vaļā ču ču,ta var arī normālu šāvienu sejā dabūt
bet tāpat jau būtu labi,pie izjaukšanas spraust visu jaunu,jo siksnas man 100% jāmaina,abas jau ieplaisājušas,gan kondiškas,gan ģenerātora! karoče nāksies nobriest tam visam nedaudz ātrāk kā biju domājis
a kāpēc tad uzvietas stāvot ir auksts gaiss pa pečku? vēl kāds burbuļātors iekšā pečākā palicis?
nu principā tukšgaitā dziļumā kkas jau tā knapi mutuļo,bet gad uzgāzē,ja piemēram ir atgaisošanas skrūve palaista vaļā ču ču,ta var arī normālu šāvienu sejā dabūt
bet tāpat jau būtu labi,pie izjaukšanas spraust visu jaunu,jo siksnas man 100% jāmaina,abas jau ieplaisājušas,gan kondiškas,gan ģenerātora! karoče nāksies nobriest tam visam nedaudz ātrāk kā biju domājis
a kāpēc tad uzvietas stāvot ir auksts gaiss pa pečku? vēl kāds burbuļātors iekšā pečākā palicis?
coupe 2.8
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- …
- 83
- chevron_right