Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 66
- chevron_right
Tu tagad runā par to mirkli kad tiek atlaists sajūgs, es runāju par sitieniem kas notiek brīdī, kad sajūgs ir izspiests un selektors tiek štepselēts kādā robā. Personiski man dažreiz auto izdod dobju sitienu tieši tādā situācijā - pie izspiesta sajūga pārslēdzot robus, sajūgs sitiena laikā netiek atlaists.
:D taa uzreiz vajadzej teikt bet nu nezvai tas ir sitiens, tur jau jaabuut krakšķoņai.. pagaidam nav nacies dzirdeet par taadaam skanjaam, moz i iespeejama :)
nu man ir tā ka, izspiežu sajūgu,ielieku robā un tik tikko atlaižu sajūgu ir kārtīgs sitiens visos robos, nu vismaz tā bija tagad tikai krakšķ un lūzt kautkas, bet kad es paripinos uz atpakaļu tad nekas nekrakšķ un viss ir ok, ka tiko uz priekšu paripinos tad vibrē,krakšķ un lūzt uz doto momentu nav iespējas tikt uz servisiem tapēc prasu jums lai vismaz zinātu ar cik naudiņām rēķināties
ja sinhronizatori ir beigti tad jau ari isteniba, ta bvaretu but, jo liekot atruma vins neapstadina pilniba visu procesu, ka rezultata sanak ka ieliekot atruma momenta ir neliels grieziens, un talak notiek agra aprakstitais proces tik netik liela mera, tas ari izraisa blikski! karoc karba nekas nebliks, esmu jau divas karbas nobeidzis pedeja nepilna gada laika un nekas nau blikskejis
kraksona gan var nakt no karbas, karoc es tava vieta palistu zem autina un pastudetu tas visas skanas
kraksona gan var nakt no karbas, karoc es tava vieta palistu zem autina un pastudetu tas visas skanas
...
Reduktors + maiņa. Reduktoru cenas dikti svārstās.. No 15-30Ls un uz augšu :)jonja rakstīja:nu man ir tā ka, izspiežu sajūgu,ielieku robā un tik tikko atlaižu sajūgu ir kārtīgs sitiens visos robos, nu vismaz tā bija tagad tikai krakšķ un lūzt kautkas, bet kad es paripinos uz atpakaļu tad nekas nekrakšķ un viss ir ok, ka tiko uz priekšu paripinos tad vibrē,krakšķ un lūzt uz doto momentu nav iespējas tikt uz servisiem tapēc prasu jums lai vismaz zinātu ar cik naudiņām rēķināties
šodien servisā tiku iepriecināts, izrādās reduktors ir vesels, man vienk skrūve bija kautkādīgi iekritusi kautkur pie reduktora, un tikai tapēc visas šīs problēmasjonja rakstīja:nu jaa, bet tas sitiens ir ieliekot jebkuraa aattrumaa, vaina ir reduktoraa?
edit: tgd ir vel labaak, izbraucu aptuveni 2 km, saaku leenaam braukt un kautkas saaka luuzt, krakshkjeet un vibree aizmugure pabraukt vairaak nevar
Kurš grib man nomainīt attiecību reduktoram, šobrīd ir 2.93, gribu 3.15 vai 3.23 :)
Ja ir kāds kas to dara PM :)
Ja ir kāds kas to dara PM :)
*Resns un vienaldzīgs
*The Only Easy Day Was Yesterday
*The Only Easy Day Was Yesterday
Pēdējais labojis sash - 02 Nov 2011, 11:31, kopā labots 1 reizi.
Kādu eļļu lejam iekšā un cik bieži to mainam?
Reduktors ar bloķi!
Reduktors ar bloķi!
taakaa tev ir restarueets, tad tev nevajag vispaar mainiit, ja nu vienigi kaadu liimeni pieliet
vispar vajag parastajam 75w95
blokjim 75w140
nez es iesaku motul, vismaz nav bijushas probleemas. varat arii citas nomeeginaat.
vispar vajag parastajam 75w95
blokjim 75w140
nez es iesaku motul, vismaz nav bijushas probleemas. varat arii citas nomeeginaat.
man tā sistēma saucas ASC+T,Kad un kā viņa strādā,hren viņu zina
principaa palsi topiku, bet pacel riteni vienu gaisaa un ja ar viennu pirkstu vari apgirezt riteni tad blokja nav.
ASC- straada taa ka liidzko tev saak izsliideeet( izpoleet) ritens taa vinsh piebremzee dzineeju.
Ko tas "+T" noziimee nezinu..
ASC- straada taa ka liidzko tev saak izsliideeet( izpoleet) ritens taa vinsh piebremzee dzineeju.
Ko tas "+T" noziimee nezinu..
par ellam, savejam iegazu castrol pirmstam laikam tas saibas trinas bija baigi nepatikama skana , ka lenam likauma brauca , tagad pec mainas vis pazudis
Ja gribu paturēt savu reduktoru, tad man atliek atrast bloķējošo elementu un to ielikt savā reduktorā?
Vispār kāds varētu apstāstīt sīkāk visus tos reduktors, kas ar tiem procentiem, kas ir LSD, kas ir šaibotais utt. Galīgi melna bilde, es tikai zinu ka tad abi riteņi ņem..
Vispār kāds varētu apstāstīt sīkāk visus tos reduktors, kas ar tiem procentiem, kas ir LSD, kas ir šaibotais utt. Galīgi melna bilde, es tikai zinu ka tad abi riteņi ņem..
kautakd gribeejos sanjemties un sadrukaat visu ko zinu, net nevar sanjemties apkopot info
1. jaa var ielikt citu elementu ieksh tava reduktora.
2. LSD- Limited slip differential- ierobezotas izslīdes diferenciālis
3. shaibotais ir parastais elements, kuram no saaniem iespiez metaala ripas lai gruutaak mazajiem zobratinjiem girezteis, liidz ar to abi ritenji iet rezee, jo nespeej izsliideet starp mazajiem zorbatiem. (shis ir home made no seniem laikiem)
1. jaa var ielikt citu elementu ieksh tava reduktora.
2. LSD- Limited slip differential- ierobezotas izslīdes diferenciālis
3. shaibotais ir parastais elements, kuram no saaniem iespiez metaala ripas lai gruutaak mazajiem zobratinjiem girezteis, liidz ar to abi ritenji iet rezee, jo nespeej izsliideet starp mazajiem zorbatiem. (shis ir home made no seniem laikiem)
A tā šaibošana ir ok padarīšana, vai tomēr labāk meklēt normālu blokaiti? Protams domājot arī par price/performance..
nekas praatiigs, tas ir tiaki laika jautaajusm kad vinsh izjuks.
ta shaiboshana tev palielina iespeju vienkarsi saspridinat difuRuu rakstīja:A tā šaibošana ir ok padarīšana, vai tomēr labāk meklēt normālu blokaiti? Protams domājot arī par price/performance..
...
Pēc 3niekiem uzradās vēl kāds jaunums, ko ievēroju vakar vakarā... Pēc idejas man bija vai nu šaibotais vai lsd, tātad nebija parasts vienritenis, bet tagad ir tā, ka, ja lēnām brauc un griežās , respektīvi, ja aizmugurējie labais un kreisais rats griežās ar atšķirīgu ātrumu, tad ir gaudojoša skaņa no reduktora, kā arī vakar, kad gribēju uz slapjā apmest apkārt auto, saspiežot ručkā, izspolēja uz vietas tikai viens rats... kas tur varētu būt pa vainu, nav uz doto brīdi pieejama vieta, kur izjaukt apstīties
parasti jau reduktors liikumos negaudo. gaudo rata gultnji. ja arii kaadu skanju izdvesh reduktors tad tas ir pa taisnu gabalu, liikumo var tikai krakšķēt, jo tur starp zorbatiem viss notiek diezgan leenu..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 66
- chevron_right