Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
palasam uz atpakalu, jeezinj, cik tad var vienu un to pasu jautat..
...
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži
Kāds zin,kāds korpuss ir reduktoram ar attiecību 3,38 un reduktoram ar att 3,45? Gribu ņemt no 338 pusasis,bet nezinu vai der.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
duuj rakstīja:Kāds zin,kāds korpuss ir reduktoram ar attiecību 3,38 un reduktoram ar att 3,45? Gribu ņemt no 338 pusasis,bet nezinu vai der.
abi ir mazie
...
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)

Liels paldies jums! :) :bmw:
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
DKristaps
Ziņojumi: 640
Pievienojies: 09 Jūl 2013, 20:10
Braucu ar: netīru muti
normāls čalis rakstīja:Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)

Liels paldies jums! :) :bmw:
nopērc vidējo reduktoru un liec virsu, ja atstāsi mazās pussasis tad liec šlices no mazā reduktora, kardāns nemainās
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Ok, paldies par atbildi!

Skatījos netā - uzgāju šim.
Attēls
tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
normāls čalis rakstīja:Ok, paldies par atbildi!

Skatījos netā - uzgāju šim.
Attēls
tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
nezinu kapec vinji taa darija, tur javar vinju iestumt ieksaa, un flanchi neatkarigi apalais vai kantainais deres, skruvju caurumi neatskiras
...
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 582
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Armando rakstīja:
normāls čalis rakstīja:Ok, paldies par atbildi!

Skatījos netā - uzgāju šim.
Attēls
tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
nezinu kapec vinji taa darija, tur javar vinju iestumt ieksaa, un flanchi neatkarigi apalais vai kantainais deres, skruvju caurumi neatskiras
Liels jums paldies par šīs lietas apskaidrošanu! :bmw:
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
equations
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 12 Aug 2013, 12:43
Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Jābūt, visi ///m nāk ar bloķiem no rūpnīcas, citiem tā bija izvēles iespēja līdz 92. gadam (ar gadu varu arī kļūdīties)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
equations rakstīja:Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
jaa, jautajums varetu buut, kads blokjejoshais procents ir ielikts
...
equations
Ziņojumi: 138
Pievienojies: 12 Aug 2013, 12:43
Armando rakstīja:
equations rakstīja:Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
jaa, jautajums varetu buut, kads blokjejoshais procents ir ielikts
Ka to vartetu noskaidrot - ir kada iespeja, to izdarit uz vietas? Auto sobrid DE.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
equations rakstīja:
Armando rakstīja:
equations rakstīja:Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
jaa, jautajums varetu buut, kads blokjejoshais procents ir ielikts
Ka to vartetu noskaidrot - ir kada iespeja, to izdarit uz vietas? Auto sobrid DE.
principaa kamer neesi redzejis auto tikmer nekaa, bet tas tev lietas butibu nmaina jo kaa minimums bus vismaz 25%
...
Profila bilde
Kalnux
Ziņojumi: 276
Pievienojies: 08 Jan 2013, 18:44
Braucu ar: M50B25TU sedans
Atrašanās vieta: Aizpute/Liepāja
Kurš ir regulējis sazobi elementa zobratam attiecībā pret šneku no kardāna gala?
Esot veids ka zem elementa zobrata liek attiecīga biezuma flanci.

Īsāk sakot, vai kāds to ir darījis un ja jā, tad kā?
Attēls
quattro ist für sissies
freeboy21
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 08 Okt 2013, 20:34
Sveiki!
Bmw e36 118is kupeja 1994g.
Varat lū∂zu pateikt, kāda eļļa ir nepieciešama un cik daudz, reduktora eļļas maiņā?
Profila bilde
Kalnux
Ziņojumi: 276
Pievienojies: 08 Jan 2013, 18:44
Braucu ar: M50B25TU sedans
Atrašanās vieta: Aizpute/Liepāja
Nu kāpēc neviens nepateica, ka lielajā korpusā vajag citus dzenošos zobratus?!!
Lai no parastā elementa uzliktu uz lsd, tas zobrats ir par biezu un zobrata pusē esošais pusass flancis nemaz nav dabonams līdz galam iekšā :doh:

Sanāca šitāds ķēms:
Attēls
Bet vajag, lai ir šādi:
Attēls
quattro ist für sissies
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 
Kalnux rakstīja:Nu kāpēc neviens nepateica, ka lielajā korpusā vajag citus dzenošos zobratus?!!
Lai no parastā elementa uzliktu uz lsd, tas zobrats ir par biezu un zobrata pusē esošais pusass flancis nemaz nav dabonams līdz galam iekšā :doh:

Sanāca šitāds ķēms:

Bet vajag, lai ir šādi: [img]
Nevajag citus dzenošos zobratus lielajā korpusā.
vnk tavs open elements ir no td/td's ar 2.65 attiecību, bet lsd no benzīnieka ar 3,...
tāpēc arī nevar salikt. meklē lsd elementu no td's un viss būs plug&play.
Profila bilde
Kalnux
Ziņojumi: 276
Pievienojies: 08 Jan 2013, 18:44
Braucu ar: M50B25TU sedans
Atrašanās vieta: Aizpute/Liepāja
Ja atrodu 2.93 attiecības zobratu pāri no lielā korpusa, tad uzliekot to derēs?
quattro ist für sissies
Profila bilde
Kalnux
Ziņojumi: 276
Pievienojies: 08 Jan 2013, 18:44
Braucu ar: M50B25TU sedans
Atrašanās vieta: Aizpute/Liepāja
Ir 2 lsd elementu veidi, ja nu kādam nākas saskarties ar to pašu ko man.

(1) 2,56-2,93 Plakne pie kuras skrūvējas dzenošais zobrats ir 7-8mm tuvāk kardāna centra asij, nekā otrajam variantam.

(2) 3,05-3,91
quattro ist für sissies
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
kaa jau pats uzrakstiji zem 3.xx nekombinejas kopaa ar virs 3.xx attiecibam, ne velti piemeram 2.93 blokjis maksaa krietni letak nekaa parejie, jo vinji principaa nekam nederigi un bez papildus iejauksanas nekadas lielas kombinacijas ar vinjiem nesanaak
...