Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- …
- 66
- chevron_right
palasam uz atpakalu, jeezinj, cik tad var vienu un to pasu jautat..
...
Kāds zin,kāds korpuss ir reduktoram ar attiecību 3,38 un reduktoram ar att 3,45? Gribu ņemt no 338 pusasis,bet nezinu vai der.
abi ir mazieduuj rakstīja:Kāds zin,kāds korpuss ir reduktoram ar attiecību 3,38 un reduktoram ar att 3,45? Gribu ņemt no 338 pusasis,bet nezinu vai der.
...
Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)
Liels paldies jums! :)
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)
Liels paldies jums! :)
nopērc vidējo reduktoru un liec virsu, ja atstāsi mazās pussasis tad liec šlices no mazā reduktora, kardāns nemaināsnormāls čalis rakstīja:Sveiki biedri!
Esmu palasījis pēdējās padsmit lapas šajā topikā un neesmu radis atbildi uz sev interesējošo jautājumu.
Tātad - esmu iecerējis mainīt savu reduktoru mazajā korpusā uz vidējā korpusa reduktoru. Cik izlasīju, ir jānomaina reduktora pusasu flanči.
mani jautājumi:
1) Skatījos internetā, ka paši reduktori mazliet atšķiras garumā (vidējais korpuss ir mazliet garāks) un līdz ar to ir iespējams, ka jāmodificē kardāns.
1.1) Vai jāņem aizmugurējā kardāna daļa no lielā reduktora?
1.1.1) Un tādā gadījmā - vai nav jābalansē par jaunu viss kardāns?
1.2) Vai ir iespējams (in general) iestumt kardānu pietiekami iekšā (palaižot to skrūvi vaļā, kas ir pie karājošā gultņa), vai tur nav pietiekami vietas?
2) Kā īsti ir ar pusasu flančiem, izrauj no viena, ieliec otrā? Lasīju tepat, ka kaut kāda blīve nenoslēdzās čalim uz paša flanča.
3) Vai reduktora input flanči neatšķiras šiem minētajiem korpusiem? (skatījos, ka ir gan apaļi, gan krustā, galvenais jau skrūvju izvietojums un lielums)
Liels paldies jums! :)
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Ok, paldies par atbildi!
Skatījos netā - uzgāju šim. tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
Skatījos netā - uzgāju šim. tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
nezinu kapec vinji taa darija, tur javar vinju iestumt ieksaa, un flanchi neatkarigi apalais vai kantainais deres, skruvju caurumi neatskirasnormāls čalis rakstīja:Ok, paldies par atbildi!
Skatījos netā - uzgāju šim. tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
...
Liels jums paldies par šīs lietas apskaidrošanu!Armando rakstīja:nezinu kapec vinji taa darija, tur javar vinju iestumt ieksaa, un flanchi neatkarigi apalais vai kantainais deres, skruvju caurumi neatskirasnormāls čalis rakstīja:Ok, paldies par atbildi!
Skatījos netā - uzgāju šim. tur ir redzams, ka vidējais reduktors ir mazliet garāks. un tāpēc čaļi darīja šādi - http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... Into-318is
Sāku domāt, vai man ar tas būs jādara, vai arī man varbūt noveiksies un varēšu pietiekami kardānu iestumt iekšā pašu sevī. Par to gribēju sīkāk noskaidrot.
Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
Jābūt, visi ///m nāk ar bloķiem no rūpnīcas, citiem tā bija izvēles iespēja līdz 92. gadam (ar gadu varu arī kļūdīties)
jaa, jautajums varetu buut, kads blokjejoshais procents ir ieliktsequations rakstīja:Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
...
Ka to vartetu noskaidrot - ir kada iespeja, to izdarit uz vietas? Auto sobrid DE.Armando rakstīja:jaa, jautajums varetu buut, kads blokjejoshais procents ir ieliktsequations rakstīja:Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
principaa kamer neesi redzejis auto tikmer nekaa, bet tas tev lietas butibu nmaina jo kaa minimums bus vismaz 25%equations rakstīja:Ka to vartetu noskaidrot - ir kada iespeja, to izdarit uz vietas? Auto sobrid DE.Armando rakstīja:jaa, jautajums varetu buut, kads blokjejoshais procents ir ieliktsequations rakstīja:Vai M3 3.2i kabrioletam ir blokejosais reduktors jau no rupnicas?
...
Kurš ir regulējis sazobi elementa zobratam attiecībā pret šneku no kardāna gala?
Esot veids ka zem elementa zobrata liek attiecīga biezuma flanci.
Īsāk sakot, vai kāds to ir darījis un ja jā, tad kā?
Esot veids ka zem elementa zobrata liek attiecīga biezuma flanci.
Īsāk sakot, vai kāds to ir darījis un ja jā, tad kā?
quattro ist für sissies
Sveiki!
Bmw e36 118is kupeja 1994g.
Varat lū∂zu pateikt, kāda eļļa ir nepieciešama un cik daudz, reduktora eļļas maiņā?
Bmw e36 118is kupeja 1994g.
Varat lū∂zu pateikt, kāda eļļa ir nepieciešama un cik daudz, reduktora eļļas maiņā?
Nu kāpēc neviens nepateica, ka lielajā korpusā vajag citus dzenošos zobratus?!!
Lai no parastā elementa uzliktu uz lsd, tas zobrats ir par biezu un zobrata pusē esošais pusass flancis nemaz nav dabonams līdz galam iekšā
Sanāca šitāds ķēms: Bet vajag, lai ir šādi:
Lai no parastā elementa uzliktu uz lsd, tas zobrats ir par biezu un zobrata pusē esošais pusass flancis nemaz nav dabonams līdz galam iekšā
Sanāca šitāds ķēms: Bet vajag, lai ir šādi:
quattro ist für sissies
Nevajag citus dzenošos zobratus lielajā korpusā.Kalnux rakstīja:Nu kāpēc neviens nepateica, ka lielajā korpusā vajag citus dzenošos zobratus?!!
Lai no parastā elementa uzliktu uz lsd, tas zobrats ir par biezu un zobrata pusē esošais pusass flancis nemaz nav dabonams līdz galam iekšā
Sanāca šitāds ķēms:
Bet vajag, lai ir šādi: [img]
vnk tavs open elements ir no td/td's ar 2.65 attiecību, bet lsd no benzīnieka ar 3,...
tāpēc arī nevar salikt. meklē lsd elementu no td's un viss būs plug&play.
Ja atrodu 2.93 attiecības zobratu pāri no lielā korpusa, tad uzliekot to derēs?
quattro ist für sissies
Ir 2 lsd elementu veidi, ja nu kādam nākas saskarties ar to pašu ko man.
(1) 2,56-2,93 Plakne pie kuras skrūvējas dzenošais zobrats ir 7-8mm tuvāk kardāna centra asij, nekā otrajam variantam.
(2) 3,05-3,91
(1) 2,56-2,93 Plakne pie kuras skrūvējas dzenošais zobrats ir 7-8mm tuvāk kardāna centra asij, nekā otrajam variantam.
(2) 3,05-3,91
quattro ist für sissies
kaa jau pats uzrakstiji zem 3.xx nekombinejas kopaa ar virs 3.xx attiecibam, ne velti piemeram 2.93 blokjis maksaa krietni letak nekaa parejie, jo vinji principaa nekam nederigi un bez papildus iejauksanas nekadas lielas kombinacijas ar vinjiem nesanaak
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- …
- 66
- chevron_right