Kā atšķirt metināto no LSD?

Profila bilde
tomsko
Ziņojumi: 59
Pievienojies: 03 Jan 2014, 17:29
Braucu ar: 323i
Reputācija: 1
 

12 Jan 2014, 03:19

Wadap!

varbūt kāds var pastāstīt, kā visvienkāršāk atšķirt metinātu reduktoru no LSD?

Paldies! :supeer:
Profila bilde
Kon4a
Ziņojumi: 1290
Pievienojies: 14 Apr 2011, 22:09
Braucu ar: E36 Touring
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 9
 
Braucot lēni uz asfalta, vai betona seguma griezies uz jebkuru pusi - ja riepas "pārlec" un čīkst, tad ir 100% metinātais, LSD saslēdz tikai noteiktās situācijās, metinātais ir kopā non-stop :hahaha:
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
vai vēl labāk ieliec atpakaļgaitā, izgriez stūri uz vienu pusi un lēnā garā dodies, auto uzvedīsies kā trolejbuss :lol:
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
ttd
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 00:30
Reputācija: 1
 
Kon4a rakstīja:Braucot lēni uz asfalta, vai betona seguma griezies uz jebkuru pusi - ja riepas "pārlec" un čīkst, tad ir 100% metinātais, LSD saslēdz tikai noteiktās situācijās, metinātais ir kopā non-stop :hahaha:
:doh: nekas nekur netiek saslēgts. Te noteikti ir domāts sajūga tipa lsd, kur nekas nesaslēdzas. Tas arī ir kā tu teiktu "non-stop".

ir divi vairanti kā atšķirt : palien zem mašīnas, pie reduktora vienas no skrūvēm būs piestiprināta plāksnīte ar iecirtiem cipariem. Nodrāz ar drāšu birsti un apskaties, kas tur rakstīts. Ja priekšā attiecībai ir burts S, tad ir bloķis.

Otrs variants : izņem no ātruma, atlaid rūķi, pacel aizmugurē vienu pusi gaisā un mēģini griezt ratu - ja griežas smagi(jāpieliek spēks), tad ir bloķis. Šī metode strādā tad, ja bremžu sistēma ir normāla.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
ttd - LSD no metinātā noteikti būs vieglāk atšķirt tā kā Kon4a teica. :hahaha: Protams, tālāk pārbaudīt vai vispār ir bloķis var pēc Tavas metodes. ;)
Profila bilde
Riccijs
Ziņojumi: 320
Pievienojies: 21 Nov 2011, 14:49
Braucu ar: Rigas Satiksmi
A ja Reģuks nav virsū uz masīnas un nevar pamanīt to S burtu tad kā var pārbaudīt ? Griežot un pieturot otru pusi ar roku !?
Attēls
Kas mīlēts, Tas ar rokām vīlēts !
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Noskrūvē vāku vai abās puses ieliec pusasu flančus ieskrūvē 2 skrūves starp skrūvēm ieliec rores un griez katru uz savu pusi, ja grūti griežas tad ir bloķis, ja nevar pagriezt tad metināts, ja ar rokām var pagriezt tad parastais.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
ar4ae30
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 14 Jan 2014, 17:31
Braucu ar: e34
Ja nost vēl var iznemt vienu no pusass flanciem un apskatit ieksa ir krusts vai nav . ja ir tad ir LSD.
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 
visipirms kā rakstīja ar4ae30 un pēc tam jau, lai pārbaudītu vai nav kapi kā Jānis.P
Profila bilde
nokolats
Ziņojumi: 108
Pievienojies: 16 Sep 2012, 09:47
Braucu ar: vaanus
var kads iemest bildi ka izskatas lsd elements atskjiriba no parastaa?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
google- bmw e36 lsd unit- images
google- bmw e36 open diff unit- images
pasties diy sadaljaa teemu par reduktoru attiecibu mainju, varbut taps bik skaidraka taa lieta
...