sajuga atgaisosana
Kā atgaisot sajugu???
vis atrak ja ir bedre, izskruve sajuga cilindru , un tad vari viens pats visu izdarit, atgaisojamo skruviti palaid vala . un iespied cilindra stoku ieksa lidz galam ,... pievelc atgaisotaju . ja vēl nav tad vari atkārtot to pasu procesu vēlreiz. divata arī var bet baigi jaspaida sajūga pedālis
Mašīnai jābūt ieslēgtai vai var arī bez????
mājas apstākļos visefektīvākais variants ir šprice (pildīta ar br. šķidrumu) + attiecīga diam trubiņa un spiežam iekšā caur darba cilindra atgaisošanas skrūvi (gaiss tiek izspiests uz bačoku).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tiek spiests gaiss iekša ar pumpi caur bremžu bacoku,tiek atskruvets stuceris vai tas var palīdzēt??? Tāda veda tiek izspiests gais ārā no cilindra.
Masina noslapeta. kad noskruvesi cilindru sapratisi visu kas jadara , pagriezisi nedaudz to ventili ar 7 mucin atslegu vala un iespiedisi stoku lidz galam ieksa , neatlaizot vala pievelc ventili un viss bus ok .
Paldies :) bet ka vienu sataisiju tā jau cita problēma vietā :(
Pēdējais labojis šumahers - 12 Mar 2014, 08:44, kopā labots 1 reizi.
Tiesam labaakais variants.he9600 rakstīja:mājas apstākļos visefektīvākais variants ir šprice (pildīta ar br. šķidrumu) + attiecīga diam trubiņa un spiežam iekšā caur darba cilindra atgaisošanas skrūvi (gaiss tiek izspiests uz bačoku).
Tas ir normāli, es tikai pēc 6mēnešiem visas tehniskās atrisinājušumahers rakstīja:Paldies :) bet ka vienu sagaidīju tā jau cita problēma vietā :(
Centos gaisot sajūgu kā gaisoju nāk tāds stūlbs raustīts škidruma daudzums un pedālis paliek grīdā ,ja viņs nenāk atpakaļ tas nozīmē ,ka nav atgaisots ?
Drive until you die with your e36
ja raustīts tad turpini gaisot , un skaties limeni bacoka
Man ir tāda problēma ar atgaisošanu! Kr4 nomainiju motoru, un pedālis kļuva galīgi vaļīgs. Meigināju atgaisot bet nekas nemainās!
Ko man darīt?
Ko man darīt?
Ko mainīji saistībā ar sajūgu? Sajūgs vispār ir?
Pašu sajūga cilindrīti kopā ar trubiņu!
bmw u.c. auto, kam darba cilindrs ir patālu no galvenā un daudz zemāk kā galvenais ar vienk pedāļa spaidīšanu praktiski nekad nepietiek izdzīt gaisu.he9600 rakstīja:mājas apstākļos visefektīvākais variants ir šprice (pildīta ar br. šķidrumu) + attiecīga diam trubiņa un spiežam iekšā caur darba cilindra atgaisošanas skrūvi (gaiss tiek izspiests uz bačoku).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Viss iet Izrādās ka jālej br.šķidrums ir līdz lūpai! Tad viņš daļu no gaisa izlaiž no piltnes!