Sitieni,pārslēdzot ātrumus.
Čau visiem.
Problēma sekojoša...pārslēdzot ātrumus ir tāds kā jūtams sitiens aizmugurē. Kas varētu būt pa kaiti? Jūtams ir tikai uz 1,2 un reizēm 3 ātrumu:/
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Problēma sekojoša...pārslēdzot ātrumus ir tāds kā jūtams sitiens aizmugurē. Kas varētu būt pa kaiti? Jūtams ir tikai uz 1,2 un reizēm 3 ātrumu:/
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Man ta bija kupejai, bija sadilusi miroņgalva.
Līdz noklājās pavisam?kaspars982 rakstīja:Man ta bija kupejai, bija sadilusi miroņgalva.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Man tas pats lufte pusasi!
Nu neko brauks kamēr paraus uz ķīli!
Nu neko brauks kamēr paraus uz ķīli!
A kā var zinat kuraa pusee? Nekā?:D
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Up!:Dduuj rakstīja:A kā var zinat kuraa pusee? Nekā?:D
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Palien apakšā un izkustini tās pusasis ar rokām, tad arī sapratīsi. Bet var jau būt ne tikai pusasis vainīgas.
Varbūt tilta stirpinājuma vietas ir izpuvušas. Man tā bija.. pārslēdzot atrumus bij sitieni
Tik pat labi ta var but kada tilta bukse - reduktoraduuj rakstīja:Čau visiem.
Problēma sekojoša...pārslēdzot ātrumus ir tāds kā jūtams sitiens aizmugurē. Kas varētu būt pa kaiti? Jūtams ir tikai uz 1,2 un reizēm 3 ātrumu:/
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Man ir tādi paši simptomi ar beigtu reduktora buksi.
Es arī sliecos uz reduktora buksi. 1dien uz pacēlāja izčekošu.ZzevsS rakstīja:Man ir tādi paši simptomi ar beigtu reduktora buksi.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Problēma tā pati, straujāk pārslēdzoties ir nepatīkams sitiens, likās ka beigta bukse kārbas galā, bet izrādās ka nē.
Ar roku kardānu var pagrozīt apmēram centimetru un griežot vienu pakaļējo ratu otrs stāv mierā.
Kur būtu jāmeklē problēma? Kārbā vai reduktorā tam sitienam?
Ar roku kardānu var pagrozīt apmēram centimetru un griežot vienu pakaļējo ratu otrs stāv mierā.
Kur būtu jāmeklē problēma? Kārbā vai reduktorā tam sitienam?
I don`t like bass, I love it!
Reduktora bukse iespējams.siicic rakstīja:Problēma tā pati, straujāk pārslēdzoties ir nepatīkams sitiens, likās ka beigta bukse kārbas galā, bet izrādās ka nē.
Ar roku kardānu var pagrozīt apmēram centimetru un griežot vienu pakaļējo ratu otrs stāv mierā.
Kur būtu jāmeklē problēma? Kārbā vai reduktorā tam sitienam?
Man tā pati sāpe un šobrīd esmu nedaudz samierinājies un gaidu, kad sanāks iedvesma šim visam vēlreiz ķerties klāt..
īsā vēsture:
1) Samainīju kardāna muftu un sāku šai problēmai pievērst uzmanību
2) Tika secināts, ka ir problēmas ar reduktora buksēm (tilta bukses svaigas), tās samainītas un pie reizes nomainīts reduktors (īsāks un bloķē)
3) Uz dienu bija miers, bet sitieni sākās atkal pēc pārdesmit nobrauktiem km - nomainīts viss kardāns, jo iepriekšējam bija nedaudz stiprāka lufte krustos.
4) Un rezultātā jautājums vēl joprojām aktuāls. Vēl apsveru mainīt pusasis(beit šeit lufte ir pārāk minimāla, lai dotu tādu brīvgājiena efektu), bet pirms tam gribu pārbaudīt, kas notiek kārbas pusē - spararats utt.
Ja ir vēl kādas idejas, ko skatīt, labprāt uzklausīšu
īsā vēsture:
1) Samainīju kardāna muftu un sāku šai problēmai pievērst uzmanību
2) Tika secināts, ka ir problēmas ar reduktora buksēm (tilta bukses svaigas), tās samainītas un pie reizes nomainīts reduktors (īsāks un bloķē)
3) Uz dienu bija miers, bet sitieni sākās atkal pēc pārdesmit nobrauktiem km - nomainīts viss kardāns, jo iepriekšējam bija nedaudz stiprāka lufte krustos.
4) Un rezultātā jautājums vēl joprojām aktuāls. Vēl apsveru mainīt pusasis(beit šeit lufte ir pārāk minimāla, lai dotu tādu brīvgājiena efektu), bet pirms tam gribu pārbaudīt, kas notiek kārbas pusē - spararats utt.
Ja ir vēl kādas idejas, ko skatīt, labprāt uzklausīšu
reduktora bukses?
Skaidrs, tad jau laikam jābriezt bloķim un kad liks virsū jānomaina visas bukses tam apkārt
I don`t like bass, I love it!
Reduktoram skrūves pievilktas kārtīgi?
Vienreiz bija šādi pēc reduktora maiņas, kādu laiku pabraucu un sākās sitieni. Vienk. skrūves bija jāpievelk.
Vienreiz bija šādi pēc reduktora maiņas, kādu laiku pabraucu un sākās sitieni. Vienk. skrūves bija jāpievelk.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
iespējams, ka vienkārši garā apakšējā reduktora srūve jāpievelk, ir tā bijis.
Vai kāds nevarētu ieteikt pie kā vērsties, lai restaurētu reduktoru?
Sitieni parslēdzoties. Paņemot rokā pusasi un kustinot uz augšu uz leju... flancis reduktorā kustās līdz.. no kā arī rodas sitieni. LSD reduktors, kurš nesen pāršaibots. Žēl mainīt uz citu, jo ieguldīta nauda esošajā.
Sitieni parslēdzoties. Paņemot rokā pusasi un kustinot uz augšu uz leju... flancis reduktorā kustās līdz.. no kā arī rodas sitieni. LSD reduktors, kurš nesen pāršaibots. Žēl mainīt uz citu, jo ieguldīta nauda esošajā.
kkk_24 rakstīja:iespējams, ka vienkārši garā apakšējā reduktora srūve jāpievelk, ir tā bijis.
Arī tā ir gadijies trases bmw. Bet kāpēc viņa bija atnākusi vaļā nezinu. pievilku un nu jau kādu pus gadu viss ir ok.