Ātrumkārbas eļļas maiņa
Sveiki!
Šodien braucot mājās savam E36 dzirdu troksni, tādu itkā kaut kas griežas un beržas, salonā skaņa nav skaļa atverot logu neko nedzird, apstājos skaņa pazūd, tad nopratu kad skaņa nāk no ātrumkārbas,tātad jāmaina eļļa(ceru tik vien tās problēmas ir ) Tā kā agrāk nēsu to darījis ir daži jautājumi.....
1) Cik tad eļļas ir nepieciešams ar 2.0 vanos dzinēju ar manuālo kārbu?????
2)Kāda eļļa nepieciešama?????(uz kārbas birkas nav) ;(
Šodien braucot mājās savam E36 dzirdu troksni, tādu itkā kaut kas griežas un beržas, salonā skaņa nav skaļa atverot logu neko nedzird, apstājos skaņa pazūd, tad nopratu kad skaņa nāk no ātrumkārbas,tātad jāmaina eļļa(ceru tik vien tās problēmas ir ) Tā kā agrāk nēsu to darījis ir daži jautājumi.....
1) Cik tad eļļas ir nepieciešams ar 2.0 vanos dzinēju ar manuālo kārbu?????
2)Kāda eļļa nepieciešama?????(uz kārbas birkas nav) ;(
Brauc uz servisu, tur kaut kas cits vai kaut kas trakāks. Ar eļļu tur nekāda sakara.
+1dogMa rakstīja:Brauc uz servisu, tur kaut kas cits vai kaut kas trakāks. Ar eļļu tur nekāda sakara.
no otras puses Māri, nafig sabojāji cilvēkam vakaru
Cilvēks jau bija ar ausi diagnosticējis savu auto un atradis lētāko no iespējamām problēmām
Pēdējais labojis Balcers - 11 Feb 2015, 22:21, kopā labots 1 reizi.
Sajūgs ar pie reizes jāpaskatās, bet tad jau lētāk kārbu nopirkt un samainīt kā remontēt vecodogMa rakstīja:Brauc uz servisu, tur kaut kas cits vai kaut kas trakāks. Ar eļļu tur nekāda sakara.
Kapēc tu domā ka tā ir kārba nevis:virzulis320 rakstīja:Sajūgs ar pie reizes jāpaskatās, bet tad jau lētāk kārbu nopirkt un samainīt kā remontēt vecodogMa rakstīja:Brauc uz servisu, tur kaut kas cits vai kaut kas trakāks. Ar eļļu tur nekāda sakara.
mufta
kārājošais
reduktors
pusass
gultnis
bremžu aizsargs
utt
Nu vakars sabojāts netika, kas jādara jādara nomainīsim kārbu, bet paskatīšos kā būs rīt kad braukšu, par eļļas maiņu nodomāju, jo suloja viens saļņiks un kārbā bija 100gr eļļas, saļņiks nomainīts netika, bet ēļļa pielieta bija,tāpēc jau iedomājis par eļļu jo labu laiku jau braukāju,un pie reizes to saļņiku samainītuBalcers rakstīja:+1dogMa rakstīja:Brauc uz servisu, tur kaut kas cits vai kaut kas trakāks. Ar eļļu tur nekāda sakara.
no otras puses Māri, nafig sabojāji cilvēkam vakaru
Cilvēks jau bija ar ausi diagnosticējis savu auto un atradis lētāko no iespējamām problēmām
Metāliskas skaņas īsti no kārbas nedabūt, vairāk graboņu. Palien zem auto un paskaties, ļoti iespējams, ka kārba būs jāņem nost.
Mufta ir uzlikta jauna, tātad arī karājošais reduktors tas nav jo būtu pamanīts pie muftas maiņas, pa lielam ko tur zīlēt atradīšu vainu pastāstīšu topikā, bet tur kaut kas ar kārbu...rīt uzbraukšu uz estakādes palūrēt virspusēji un apskatītBalcers rakstīja:Kapēc tu domā ka tā ir kārba nevis:virzulis320 rakstīja:Sajūgs ar pie reizes jāpaskatās, bet tad jau lētāk kārbu nopirkt un samainīt kā remontēt vecodogMa rakstīja:Brauc uz servisu, tur kaut kas cits vai kaut kas trakāks. Ar eļļu tur nekāda sakara.
mufta
kārājošais
reduktors
pusass
gultnis
bremžu aizsargs
utt
Kāda pamatlietas ir jāpārbauda pie kārbas iegādes, piemēram, aizbraucu redzu guļ kārba, kam ir būtiski pievērst izmanību??? bez korpusa bojājumiem.
P.S. Janu tomēr būs jāmaina lai zinu
P.S. Janu tomēr būs jāmaina lai zinu
karba labi sledzas?
dodu 99% ka karba taa nebus. tikpat labi tas var but pusbirusas rocenes loki
dodu 99% ka karba taa nebus. tikpat labi tas var but pusbirusas rocenes loki
...
Man bija līdzīga situācija, parādījās skaņa, itkā kkas beržas/griežas/ķeras, bet pa brīžiem arī pazuda, un tad atkal parādījās. Bija arī salonā dzirdama un likās ka nāk no kārbas, bet īstenībā rocene bija pilnībā izjukusi.
Well, it's not going to drift itself!
Kārba slēdzas, un pareizi saki kad kārba nav pie vainas, vainīgi ir rocenes loki, tur viss ir sarūsējis, izrūsējis un pārrūsējis, nezinu kā skati izgājuArmando rakstīja:karba labi sledzas?
dodu 99% ka karba taa nebus. tikpat labi tas var but pusbirusas rocenes loki
Sveiki!
Bmw e36 118is kupeja 1994g.
Lūdzu kāds zinātajs, var atbildēt uz diviem jautajumu.
Kāda eļļa ir jālej kārbā un cik liels daudz eļļa ir nepiciešama?
Bmw e36 118is kupeja 1994g.
Lūdzu kāds zinātajs, var atbildēt uz diviem jautajumu.
Kāda eļļa ir jālej kārbā un cik liels daudz eļļa ir nepiciešama?
Tagad varu pagudroties, kad eļļa, kura nepieciešama kārbai ir norādīta uz birkas, kura atrodas uz pašas kārbas pats gan nēsmu atradis bet domāju kad tilpums arī tur norādīts, ja nēsmu pareizss lūdzu pielabotfreeboy21 rakstīja:Sveiki!
Bmw e36 118is kupeja 1994g.
Lūdzu kāds zinātajs, var atbildēt uz diviem jautajumu.
Kāda eļļa ir jālej kārbā un cik liels daudz eļļa ir nepiciešama?
Autodata
māriņš rakstīja:Autodata
Turpinot diskusiju.
Swapojot motoru, ar visu kārbu, ar to visu staipīšanu ir palijusi eļļa, apmēram kādi 2 litri.
Tagad viss iecelts, bet kārba loģiski, neiet kā vajag. Skaidrs, ka tie 2l ir jādalej klāt.
Bet kā?
Kārba A5S310Z, ir skrūve apakšā, notecināšanai. Ir skrūve aizmugurē netālu no kardāna, un vēl viena sānā netālu no šiltes.
Atskrūvējot šīs skrūves, priekšā it kā kaut kas, iekšā neko neieliet.
Ir kādam pieredze?
Swapojot motoru, ar visu kārbu, ar to visu staipīšanu ir palijusi eļļa, apmēram kādi 2 litri.
Tagad viss iecelts, bet kārba loģiski, neiet kā vajag. Skaidrs, ka tie 2l ir jādalej klāt.
Bet kā?
Kārba A5S310Z, ir skrūve apakšā, notecināšanai. Ir skrūve aizmugurē netālu no kardāna, un vēl viena sānā netālu no šiltes.
Atskrūvējot šīs skrūves, priekšā it kā kaut kas, iekšā neko neieliet.
Ir kādam pieredze?
Eļļa jālej iekšā caur apakšējo skrūvi (lielais seškantis padziļinājumā) ar šļauciņu un lielu šprici...
1. piegāž pilnu, kamēr tek ārā.
2. iedarbina un iziet cauri visiem robiem.
3. pielej vēl, kamēr tek viss atpakaļ.
4. pieslēdz diagnostikas šņori un paskatās līmeni.
5. to visu dara siltās telpās ar siltu eļļu.
1. piegāž pilnu, kamēr tek ārā.
2. iedarbina un iziet cauri visiem robiem.
3. pielej vēl, kamēr tek viss atpakaļ.
4. pieslēdz diagnostikas šņori un paskatās līmeni.
5. to visu dara siltās telpās ar siltu eļļu.