Uz zavarkas neiet

Deathblade
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne

Atbildēt 22 Jūl 2016, 22:23

Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors? :rolleyes:
Profila bilde
Reinholds
Ziņojumi: 661
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
Ne jau jaudas zudumi, vien tas, ka tas 1.8 negriež neko. :lol:
Profila bilde
Agrais
Ziņojumi: 286
Pievienojies: 21 Nov 2011, 23:37
Braucu ar: e36 kuutinju
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 2
 
:lol: :lol: :lol: tieši tā...
Profila bilde
MAIZE
Ziņojumi: 250
Pievienojies: 01 Feb 2015, 11:03
Braucu ar: lsd
vajag pēc iespējas īsāku reduktoru un viss, kaut kas ar 4.xx tev derēs :lol: bet pareizi saka, 1.8 neko negriež :hahaha:
JAUNAS AUTO REZERVES DAĻAS, RIEPAS UN AKUMULATORI - 20O69646(sms, whatsapp, call) vai PM.
Janislv7
Ziņojumi: 45
Pievienojies: 13 Jūl 2014, 11:03
Braucu ar: M40b16 sedans
Atrašanās vieta: Kuldīga
1.6 m40 ar pirmo pa sausu asfaltu griež labi metināto 3.45 [emoji23]

Sent from my D5803 using Tapatalk
Profila bilde
bembis e36
Ziņojumi: 692
Pievienojies: 23 Sep 2013, 19:30
Braucu ar: 328i,e39 523
Atrašanās vieta: limbazi
Janislv7 rakstīja:1.6 m40 ar pirmo pa sausu asfaltu griež labi metināto 3.45 [emoji23]

Sent from my D5803 using Tapatalk
:gigigi: :gigigi: :gigigi: zāles plāvēja motors nava domāts tam
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1957
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 
Man normals m43 pat vienu vakaru neiztureja ardoties ar metinato. Nobeidzas nabags kompresija nomira.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
Sūdīgi mazmotori jums,man labi griezās,bet ar turboo :hahaha:
Attēls

^ Swapi,strokeri,detaļas-> PM
Mans ex 316 -> 320 -> 325 Hellrots
Pārdodu detaļas no e34,e36,e39 <- uzspied uz manis
Deathblade
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne
Nu es saprotu ka 1.8 nevālē, bet nu tomēr no tiem 115 zirgiem teiktu pēc zavarkas paliktu kādi 70 :lol: :hahaha:
cipruss18
Ziņojumi: 9855
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Reputācija: 4
 
bestbmw rakstīja:Man normals m43 pat vienu vakaru neiztureja ardoties ar metinato. Nobeidzas nabags kompresija nomira.

labam dzinejam tikai delj svarkas reduktoraa,kompresija nevar pazust.tad tur jau bija kapi
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Rolish
Ziņojumi: 632
Pievienojies: 22 Mai 2012, 19:29
Braucu ar: old wagon
Atrašanās vieta: Sigulda
tieši tā !
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 978
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Contact:
Reputācija: 1
 
Deathblade rakstīja:Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors? :rolleyes:
Te ir svarīgi kādām vajadzībām tas merinātais vai bloķis ir vajadzīgs! :giggle:
Ar open diff izspolē tas ritenis, kuram ir mazāka slodze, motoram jāgriež tikai viens ritenis, bet ar metinātu reduktoru vai bloķi motoram ir jāgriež abi riteņi un attiecīgi vajag vairāk jaudas, lai izgriezstu abus riteņus. Galvenajam pārim (zobratiem reduktorā) pašiem zobiem ir jātur divreiz lielāka slodze.
Nav starpības bloķis vai metinātais, vajadzēs vai nu jaudīgāku motoru vai īsāku reduktoru, bet nu ar īsāku reduktoru diži līdzēs nebūs, tāpat pirmos divos pārnesumos visa spolēšana.
Attēls
Attēls
Deathblade
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 20 Jūl 2016, 21:29
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rēzekne
JānisK-[JK] rakstīja:
Deathblade rakstīja:Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors? :rolleyes:
Te ir svarīgi kādām vajadzībām tas merinātais vai bloķis ir vajadzīgs! :giggle:
Ar open diff izspolē tas ritenis, kuram ir mazāka slodze, motoram jāgriež tikai viens ritenis, bet ar metinātu reduktoru vai bloķi motoram ir jāgriež abi riteņi un attiecīgi vajag vairāk jaudas, lai izgriezstu abus riteņus. Galvenajam pārim (zobratiem reduktorā) pašiem zobiem ir jātur divreiz lielāka slodze.
Nav starpības bloķis vai metinātais, vajadzēs vai nu jaudīgāku motoru vai īsāku reduktoru, bet nu ar īsāku reduktoru diži līdzēs nebūs, tāpat pirmos divos pārnesumos visa spolēšana.
Labi, paldies. Tad pēdējais jautājums kā ar 6 cilindriem? Kaut vai 2.0. Ir jēga metināt lai slidinatos ?
Profila bilde
RayRays
Ziņojumi: 61
Pievienojies: 09 Mar 2015, 14:41
Braucu ar: 320
Atrašanās vieta: Yes
Ar 2.0 līkumā arī ar opendiff var iznest, ar metinātu slidināties var mierīgi.

Kā saka - jebkurš auto var būt sacīkšu vāģis, ja ir pauti, lai ar viņu tā brauktu.
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
ar 2.0 var, pat ar mirušu var, bet tas nav baudāmi, iznest viņu sāniski var tikai ar inerci. :hahaha:
Atbildēt