Uz zavarkas neiet
Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors?
Ne jau jaudas zudumi, vien tas, ka tas 1.8 negriež neko.
tieši tā...
vajag pēc iespējas īsāku reduktoru un viss, kaut kas ar 4.xx tev derēs bet pareizi saka, 1.8 neko negriež
JAUNAS AUTO un MOTO REZERVESDAĻAS IKDIENAI un SPORTAM, AKUMULATORI, AMORTIZATORI, SĒDINĀTAS ATSPERES, JAUNAS RIEPAS, TEHNISKIE ŠĶIDRUMI, BREMZES un vēl cits -viss vienuviet - PM.
1.6 m40 ar pirmo pa sausu asfaltu griež labi metināto 3.45 [emoji23]
Sent from my D5803 using Tapatalk
Sent from my D5803 using Tapatalk
zāles plāvēja motors nava domāts tamJanislv7 rakstīja:1.6 m40 ar pirmo pa sausu asfaltu griež labi metināto 3.45 [emoji23]
Sent from my D5803 using Tapatalk
Man normals m43 pat vienu vakaru neiztureja ardoties ar metinato. Nobeidzas nabags kompresija nomira.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sūdīgi mazmotori jums,man labi griezās,bet ar turboo
Nu es saprotu ka 1.8 nevālē, bet nu tomēr no tiem 115 zirgiem teiktu pēc zavarkas paliktu kādi 70
bestbmw rakstīja:Man normals m43 pat vienu vakaru neiztureja ardoties ar metinato. Nobeidzas nabags kompresija nomira.
labam dzinejam tikai delj svarkas reduktoraa,kompresija nevar pazust.tad tur jau bija kapi
ar kompatu pa brugji
tieši tā !
Te ir svarīgi kādām vajadzībām tas merinātais vai bloķis ir vajadzīgs!Deathblade rakstīja:Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors?
Ar open diff izspolē tas ritenis, kuram ir mazāka slodze, motoram jāgriež tikai viens ritenis, bet ar metinātu reduktoru vai bloķi motoram ir jāgriež abi riteņi un attiecīgi vajag vairāk jaudas, lai izgriezstu abus riteņus. Galvenajam pārim (zobratiem reduktorā) pašiem zobiem ir jātur divreiz lielāka slodze.
Nav starpības bloķis vai metinātais, vajadzēs vai nu jaudīgāku motoru vai īsāku reduktoru, bet nu ar īsāku reduktoru diži līdzēs nebūs, tāpat pirmos divos pārnesumos visa spolēšana.
Labi, paldies. Tad pēdējais jautājums kā ar 6 cilindriem? Kaut vai 2.0. Ir jēga metināt lai slidinatos ?JānisK-[JK] rakstīja:Te ir svarīgi kādām vajadzībām tas merinātais vai bloķis ir vajadzīgs!Deathblade rakstīja:Sveiki. Ir viena lieta ko gribēju uzjautāt, tātad - Bija plāni uz žurku 1.8 taisīt zavarku reduktoram, bet kad pazīstamais teica ka pēc zavarkas viņa žurka ne velna negāja un minēja kaut ko par attiecībām, pamainīja atpakaļ uz open diff. Var būt kāds varētu apgaismot mani un pateikt kā sametināt lai jaudas zudums būtu minimāls vai tomēr tas ir neiespējami un ir jāpērk kāds LSD reduktors?
Ar open diff izspolē tas ritenis, kuram ir mazāka slodze, motoram jāgriež tikai viens ritenis, bet ar metinātu reduktoru vai bloķi motoram ir jāgriež abi riteņi un attiecīgi vajag vairāk jaudas, lai izgriezstu abus riteņus. Galvenajam pārim (zobratiem reduktorā) pašiem zobiem ir jātur divreiz lielāka slodze.
Nav starpības bloķis vai metinātais, vajadzēs vai nu jaudīgāku motoru vai īsāku reduktoru, bet nu ar īsāku reduktoru diži līdzēs nebūs, tāpat pirmos divos pārnesumos visa spolēšana.
Ar 2.0 līkumā arī ar opendiff var iznest, ar metinātu slidināties var mierīgi.
Kā saka - jebkurš auto var būt sacīkšu vāģis, ja ir pauti, lai ar viņu tā brauktu.
Kā saka - jebkurš auto var būt sacīkšu vāģis, ja ir pauti, lai ar viņu tā brauktu.
ar 2.0 var, pat ar mirušu var, bet tas nav baudāmi, iznest viņu sāniski var tikai ar inerci.