Compact reduktors
Jau kādu laiku braucot 120 km/h un virs parādījās tāda kā gaudošana. Šorīt braucot sāka gaudot daudz daudz skaļāk un sāka tā kā ķīlēt, t.i. auto strauji samazināja ātrumu. Apstājos, pēc tam sākot braukt grūti uzsākt un tādi krakšķoša skaņa. Kas varētu būt, reduktors?
Auto atstāju un aizbraucu uz darbu..
Kompaktiem reduktori atšķiras no kupejām un sedaniem?
Auto atstāju un aizbraucu uz darbu..
Kompaktiem reduktori atšķiras no kupejām un sedaniem?
Pēdējais labojis Gagris - 07 Jūl 2017, 10:28, kopā labots 1 reizi.
Domājams ka reduktors, bez eļļas brauci?
Compakta reduktors = e30 reduktors
Compakta reduktors = e30 reduktors
Reduktoram gultņi iet uz beigām.Gagris rakstīja:Jau kādu laiku braucot 120 km/h un virs parādījās tāda kā gaudošana. Šorīt braucot sāka gaudot daudz daudz skaļāk un sāka tā kā ķīlēt, t.i. auto strauji samazināja ātrumu. Apstājos, pēc tam sākot braukt grūti uzsākt un tādi krakšķoša skaņa. Kas varētu būt, reduktors?
Auto atstāju un aizbraucu uz darbu..
Kompaktiem reduktori atšķiras no kupejām un sēdāmies?
Man šitā arī bij,beigās vispār noķīlēja.
Un kompotam der tik reduktors no e30 vai cita kompota.
Vel ja nemaldos no e34 varēja uzlikt bet tur vāks jāmaina.
ņemot no e30 vienīgi būs pusasu flanči jāpārliek no compacta, bet tas easy... bēt, ja ņemsi no e34, tur jau būs lielais (typ188) reduktors, un lai to pieliktu vajadzēs e30 lielo vāku => :150eurnaļetay:
M Power or no power..
Varu piedāvāt kompakta reduktoru PM.
Paldies par atbildēm, vakarā mēģināšu tikt līdz mājai, tad jau jāskatās sīkāk kas un kā.
Ar kādu čakaru saskaršos, ja reduktors no dzimšanas nav ņemts nost? Ierūsējušas skrūves.. Kas vēl?
Ar kādu čakaru saskaršos, ja reduktors no dzimšanas nav ņemts nost? Ierūsējušas skrūves.. Kas vēl?
Pusasīm ir vajadzīga speciāla galviņa ,lai atskrūvētu.galvenais ir atskrūvēt četras skrūves kas tur reduktoru pie balkas,jo tām ir pagrūti tikt klāt.
Labvakar!
Kas varētu būt pie vainas, ka nevar reduktoru atvienot no kardāna, visi uzgriežņi atskrūvēti , bet nevar dabūt nost, skrūves arī nevar izdzīt ārā.....
Vai tiešām ir jāpiepūš vaigi un ar āmuru jādauza no visa spēka?
Kas varētu būt pie vainas, ka nevar reduktoru atvienot no kardāna, visi uzgriežņi atskrūvēti , bet nevar dabūt nost, skrūves arī nevar izdzīt ārā.....
Vai tiešām ir jāpiepūš vaigi un ar āmuru jādauza no visa spēka?
Skrūves nav domātas dzīt ārā.Gagris rakstīja:Labvakar!
Kas varētu būt pie vainas, ka nevar reduktoru atvienot no kardāna, visi uzgriežņi atskrūvēti , bet nevar dabūt nost, skrūves arī nevar izdzīt ārā.....
Vai tiešām ir jāpiepūš vaigi un ar āmuru jādauza no visa spēka?
Tur ir divas pozicijas, kuras ar "lomiku" japaspiez nost reduktors no kardana. Parasti viss sanakGagris rakstīja:Labvakar!
Kas varētu būt pie vainas, ka nevar reduktoru atvienot no kardāna, visi uzgriežņi atskrūvēti , bet nevar dabūt nost, skrūves arī nevar izdzīt ārā.....
Vai tiešām ir jāpiepūš vaigi un ar āmuru jādauza no visa spēka?
Paldies par palīdzību reduktors savā vietā. Jāņem turpmāk vērā, ka bez lomika grūti remontējas. ;-)
Tikai gaudo gan "jaunais" reduktors tāpat kā vecais pirms nobeidzās. :-(
P.S. Atpakaļ reduktoru pie kardāna gan bija grūti piemānīt, beigās tās skrūves vienkārši ar skrūvgriezi iespiedu.....
Tikai gaudo gan "jaunais" reduktors tāpat kā vecais pirms nobeidzās. :-(
P.S. Atpakaļ reduktoru pie kardāna gan bija grūti piemānīt, beigās tās skrūves vienkārši ar skrūvgriezi iespiedu.....
Lai nesāktu jaunu topiku piebiedrošos šeit ar savu problēmu ...
Bmw compact - tā pati problēma - gaudo reduktors (apmēram sākot no kādi 40km/h+ jo lielāks ātrums ko skaļāk (izspiežot sajūgu pārstāj))
Reduktoru izķidāju pa daļām. Uz aci izskatās ka viss ok, gultņi it kā veseli, galvenās ass gultnis bez luftes, izdilis nav, griežās labi ...
Pašam elementam it kā sānu gultņi arī liekās ok ...
Jautājums par sazobi: Elementam vidū gar katru sānu malu nāk šeibes ar ko regulē to sazobi, kā es varu pārbaudīt to sazobi? (jo man tāda aizdoma ka kāds ''meistars'' pirms manis jau tur ir kaut ko ķīmiķojis un mainījis ... ) Pirs ārdīšanas ārā, griežot pusasi likās ka nedaudz par stingru tā sazobe jo griežot varēja just katru ''pārlecienu'' pa zobrata zobiem ...
Bmw compact - tā pati problēma - gaudo reduktors (apmēram sākot no kādi 40km/h+ jo lielāks ātrums ko skaļāk (izspiežot sajūgu pārstāj))
Reduktoru izķidāju pa daļām. Uz aci izskatās ka viss ok, gultņi it kā veseli, galvenās ass gultnis bez luftes, izdilis nav, griežās labi ...
Pašam elementam it kā sānu gultņi arī liekās ok ...
Jautājums par sazobi: Elementam vidū gar katru sānu malu nāk šeibes ar ko regulē to sazobi, kā es varu pārbaudīt to sazobi? (jo man tāda aizdoma ka kāds ''meistars'' pirms manis jau tur ir kaut ko ķīmiķojis un mainījis ... ) Pirs ārdīšanas ārā, griežot pusasi likās ka nedaudz par stingru tā sazobe jo griežot varēja just katru ''pārlecienu'' pa zobrata zobiem ...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
hmm man arī kompotam gaudo sākot no 40km/h un jo ātrāk jo trakāk , bet izspiežot sajūgu gaudošana nekur nepazūd
Arī jautājums par gaudojošu reduktoru.
Troksnis dzirdams tikai mazā ātrumā, veicot pagriezienus. Reduktors ar LSD, eļļa tikko nomainīta (Castrol 75W140), bet skaņa nepazūd. Meklējot info citos forumos, atradu, ka parasti skaņa pazūd pēc eļļas maiņas.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... le-turning
Vai varbūt tomēr pie vainas šaibu nodilums vai gultņi?
Troksnis dzirdams tikai mazā ātrumā, veicot pagriezienus. Reduktors ar LSD, eļļa tikko nomainīta (Castrol 75W140), bet skaņa nepazūd. Meklējot info citos forumos, atradu, ka parasti skaņa pazūd pēc eļļas maiņas.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... le-turning
Ir kāds saskaries ar tāda tipa piedevām eļļai?I had the same issue. There's some additive for the diff which takes care of that sound.
Vai varbūt tomēr pie vainas šaibu nodilums vai gultņi?