Getrag 250G / ZF310, kādu kārbu labāk?
Laba diena,
Kungi, swaps tiek sākts kustināt, nepieciešama neliela info doza.
Ir uzsūtīts kārbas adapteris no poļiem, lai sajūgtu Saab dzinēju ar BMW kārbu.
Kārbas, kas man der:
250G Getrags
ZF310/320
Pēc nedēļu ilgas zvanīšanas pa SS un postošans pirkt/pārdot, izskatās, ka ZF kārbām ir iestājies vakuums.
Godīgi sakot, esmu tikai pa ausu galam dzirdējis, ka ZF ir reāli spēcīgākas (izturīgākas) kārbas par Getrāgiem. Jāatcerās gan, ka šeit tiek runāts par 20 gadus veciem zobratiem, sinhronizatoriem, bet nu tāpat.
Kā ir ar to 250G Getrāgu? Tiešām švaks vai interneta ilūzija?
Es neplānoju diži vairāk par 300-350 zs un līdz 450nm griezes (atkarīgs kā E85 garšos).
Papildu jautājums - OEM man bija 323 (M52B25), kur, visticamāk, bija iekšā Getrāgs. To es aizlaidu kopā ar motoru
Liekot Getrag kārbu, man, visticamāk, der jau esošais kardāns un tiltiņš, un nopērkot ZF, man vajadzētu gan tiltiņu, gan kardānu, gan kulisi?
Paldies!
Kungi, swaps tiek sākts kustināt, nepieciešama neliela info doza.
Ir uzsūtīts kārbas adapteris no poļiem, lai sajūgtu Saab dzinēju ar BMW kārbu.
Kārbas, kas man der:
250G Getrags
ZF310/320
Pēc nedēļu ilgas zvanīšanas pa SS un postošans pirkt/pārdot, izskatās, ka ZF kārbām ir iestājies vakuums.
Godīgi sakot, esmu tikai pa ausu galam dzirdējis, ka ZF ir reāli spēcīgākas (izturīgākas) kārbas par Getrāgiem. Jāatcerās gan, ka šeit tiek runāts par 20 gadus veciem zobratiem, sinhronizatoriem, bet nu tāpat.
Kā ir ar to 250G Getrāgu? Tiešām švaks vai interneta ilūzija?
Es neplānoju diži vairāk par 300-350 zs un līdz 450nm griezes (atkarīgs kā E85 garšos).
Papildu jautājums - OEM man bija 323 (M52B25), kur, visticamāk, bija iekšā Getrāgs. To es aizlaidu kopā ar motoru
Liekot Getrag kārbu, man, visticamāk, der jau esošais kardāns un tiltiņš, un nopērkot ZF, man vajadzētu gan tiltiņu, gan kardānu, gan kulisi?
Paldies!
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Tiltiņš vienāds. Ja nemaldos poļu adapterim varēja arī dīzeļa kārbu skrūvēt.
Zf kārbai var getraga krustu uzlikt/uzkombinēt. Tad var atstāt to pašu kardānu.
Man personīgā pieredze ir uz nedaudz virs stock jaudas b28 getrags jau 5 gadus slodzē. No vienmasas izdauzīti gultņi un grab. Bet iet kā pulkstenis. Bet pēc rūpnīcas datiem kaut kur bija aprakstīts līdz kādai griezei kura no kārbām reāli tur.
Zf kārbai var getraga krustu uzlikt/uzkombinēt. Tad var atstāt to pašu kardānu.
Man personīgā pieredze ir uz nedaudz virs stock jaudas b28 getrags jau 5 gadus slodzē. No vienmasas izdauzīti gultņi un grab. Bet iet kā pulkstenis. Bet pēc rūpnīcas datiem kaut kur bija aprakstīts līdz kādai griezei kura no kārbām reāli tur.
450nm un getrags slikts kombo, liec zf un miers(bet ari tas var izjukt(ne tik atri), tomer tam karbam jau 1000000km)
Paldies par info!
No E39 2.5d/3.0d 5spd un E46 3.0d 6spd kārbas arī der, jā, mani tik īsti neuzrunā dīzeļa tuvās attiecības zemajiem pārnesumiem. Varētu no otrā startēt
Varbūt apdomāšu vēlreiz arī šādu variantu, beigās jau tur tāpat būs rosols ar kardānu, kulisi un tiltiņu
No E39 2.5d/3.0d 5spd un E46 3.0d 6spd kārbas arī der, jā, mani tik īsti neuzrunā dīzeļa tuvās attiecības zemajiem pārnesumiem. Varētu no otrā startēt
Varbūt apdomāšu vēlreiz arī šādu variantu, beigās jau tur tāpat būs rosols ar kardānu, kulisi un tiltiņu
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Ja godīgi, tad tas zf pārākums šķiet kārtējais interneta piepušķotais mīts.
Ir bijušas lietošanā daudzas zf kārbas - neviena ne bez defektiem - citai pie lieliem RPM noteiktos pārnesumos ar spēku jālauž, cita piegaudo utt.
Ar getrag, pa lielam, situācija ļoti līdzīga. 2 kārbas uz b28 - vienai pa retam leca no 3 pārnesuma ārā pie slodzes, otrā gaudo tā itkā būtu taisnzobu kulacene.
Ja nav ne "apkares", ne kārbas, tad noteikti izvēlētos getrag. Daudz vieglāk ar apkārtējām daļām un maksās krietni lētāk. Vajadzības gadījumā getragu nopirksi praktiski jebkurā šrotā.
Ir bijušas lietošanā daudzas zf kārbas - neviena ne bez defektiem - citai pie lieliem RPM noteiktos pārnesumos ar spēku jālauž, cita piegaudo utt.
Ar getrag, pa lielam, situācija ļoti līdzīga. 2 kārbas uz b28 - vienai pa retam leca no 3 pārnesuma ārā pie slodzes, otrā gaudo tā itkā būtu taisnzobu kulacene.
Ja nav ne "apkares", ne kārbas, tad noteikti izvēlētos getrag. Daudz vieglāk ar apkārtējām daļām un maksās krietni lētāk. Vajadzības gadījumā getragu nopirksi praktiski jebkurā šrotā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Fakts, ka getrag kāŗbu vari dabūt pa 20eiro vairumā bet ZF jau ir jāmedī un jamaksā krietni vairāk. Man personīgi pēc 2 nedēļu braukšanas 3.ātrumam sinhronizātori ir izbeigušies, ka pie apgriezieniem un uz vietas nevar ielikt pārnesuma kā tikai ar spēku. Ikdienai īsti nav, ne vainas bet ja gribi ar kādu paskrieties vai dod kādam citam braukt, kurš nav pieradis pie tā tad nu ir, kā ir.he9600 rakstīja: ↑22 Apr 2021, 17:50 Ja godīgi, tad tas zf pārākums šķiet kārtējais interneta piepušķotais mīts.
Ir bijušas lietošanā daudzas zf kārbas - neviena ne bez defektiem - citai pie lieliem RPM noteiktos pārnesumos ar spēku jālauž, cita piegaudo utt.
Ar getrag, pa lielam, situācija ļoti līdzīga. 2 kārbas uz b28 - vienai pa retam leca no 3 pārnesuma ārā pie slodzes, otrā gaudo tā itkā būtu taisnzobu kulacene.
Ja nav ne "apkares", ne kārbas, tad noteikti izvēlētos getrag. Daudz vieglāk ar apkārtējām daļām un maksās krietni lētāk. Vajadzības gadījumā getragu nopirksi praktiski jebkurā šrotā.
he9600 rakstīja: ↑22 Apr 2021, 17:50 Ja godīgi, tad tas zf pārākums šķiet kārtējais interneta piepušķotais mīts.
Ir bijušas lietošanā daudzas zf kārbas - neviena ne bez defektiem - citai pie lieliem RPM noteiktos pārnesumos ar spēku jālauž, cita piegaudo utt.
Ar getrag, pa lielam, situācija ļoti līdzīga. 2 kārbas uz b28 - vienai pa retam leca no 3 pārnesuma ārā pie slodzes, otrā gaudo tā itkā būtu taisnzobu kulacene.
Ja nav ne "apkares", ne kārbas, tad noteikti izvēlētos getrag. Daudz vieglāk ar apkārtējām daļām un maksās krietni lētāk. Vajadzības gadījumā getragu nopirksi praktiski jebkurā šrotā.
Paldies!
Par to jau stāsts, vai ir jēga ar sveci meklēt to ZF kārbu par kosmosa ciparu, un vai patērētais laiks un nauda iekrāmējot ZF kārbu ir tā vērts, ja, kā sakiet, sinhronus nogrebj tik un tā
E39/E46 dīzeļa Getrāgiem, teorētiski, būtu jābūt kaut cik stiprākiem, konkrēti GS5-39DZ?
Es sagaidīšu, kamēr Poļi man atsūtīs adapteri, lai būtu 100% pārliecība, ka tur viss sapas, bet, ja, kā piemēru, ņemu no E39, tad es aizbraucu pie kāda šrotinieka un nolasu kulisi, kārbu, tiltiņu, kardānu(?) ?
Par to jau stāsts, vai ir jēga ar sveci meklēt to ZF kārbu par kosmosa ciparu, un vai patērētais laiks un nauda iekrāmējot ZF kārbu ir tā vērts, ja, kā sakiet, sinhronus nogrebj tik un tā
E39/E46 dīzeļa Getrāgiem, teorētiski, būtu jābūt kaut cik stiprākiem, konkrēti GS5-39DZ?
Es sagaidīšu, kamēr Poļi man atsūtīs adapteri, lai būtu 100% pārliecība, ka tur viss sapas, bet, ja, kā piemēru, ņemu no E39, tad es aizbraucu pie kāda šrotinieka un nolasu kulisi, kārbu, tiltiņu, kardānu(?) ?
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Nevajg tev ZF. GS5-39DZ ņem un turēs tik cik vajag. Lielāka daļa adapteri uz bmw kārbām ir tieši dīzeļu e39/e46 kārbas.Zurkmobilia rakstīja: ↑24 Apr 2021, 12:27 Paldies!
Par to jau stāsts, vai ir jēga ar sveci meklēt to ZF kārbu par kosmosa ciparu, un vai patērētais laiks un nauda iekrāmējot ZF kārbu ir tā vērts, ja, kā sakiet, sinhronus nogrebj tik un tā
E39/E46 dīzeļa Getrāgiem, teorētiski, būtu jābūt kaut cik stiprākiem, konkrēti GS5-39DZ?
Es sagaidīšu, kamēr Poļi man atsūtīs adapteri, lai būtu 100% pārliecība, ka tur viss sapas, bet, ja, kā piemēru, ņemu no E39, tad es aizbraucu pie kāda šrotinieka un nolasu kulisi, kārbu, tiltiņu, kardānu(?) ?
Sveiki. Ieliku e36 coupe M50B25 ar ZF kārbu, bet nav kardāna. Jautājums no kādiem motoriem un modeļiem vēl der kardāns ZF kārbai?
Cik apzvanījos pa šrotiem kardānu nav nevienam.
Cik apzvanījos pa šrotiem kardānu nav nevienam.
Tev vajag zf kardanu no e36, naca 328i, 325tds manualiem.. srotos protams ka nebus, tie kardani maksa 100-150e
Un ja es gribu nomainit savu zf karbu uz citu lidzigu zf, tad es pareizi sapratu ka man deres jebkura zf 320/310 no E39 528 vai 330i e46? Jautaju jo atrast transmisijas detalas no E36 laba stavokli jau ir praktiski nereali, kamer prieks e39/e46 joprojam ir diezgan laba izvele srotos.
Ja, no e36 meklet nav verts, es labprat no kkada fl e46 liktu...mcz rakstīja: ↑30 Apr 2021, 01:14 Un ja es gribu nomainit savu zf karbu uz citu lidzigu zf, tad es pareizi sapratu ka man deres jebkura zf 320/310 no E39 528 vai 330i e46? Jautaju jo atrast transmisijas detalas no E36 laba stavokli jau ir praktiski nereali, kamer prieks e39/e46 joprojam ir diezgan laba izvele srotos.
E39 523 ari zf un e46 328
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD