reduktora zobratu attiecibas

Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
3.45 . Var.
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
dogMa rakstīja:
duuj rakstīja:
dogMa rakstīja:Ja nemaldos, kaut kas ap 2,7x.
Tad jau taa buutu naave uz 2,0:D
Braukt jau varēs, bet neies.
dafai dod viņu man uzlikšu uz 2.0 un paskatīsimies kas tur ies/neies
vietā varēsi dabūt to kas man tur ir 3.45 vai 3.64 hvz
Profila bilde
piho
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 01 Okt 2014, 22:32
Braucu ar: kupeju
Atrašanās vieta: Riga
kadu labak reduktoru likt nemotoram lai var paslipet un ari pabraukt pilseta???
Profila bilde
Elwiz
Ziņojumi: 197
Pievienojies: 09 Jūl 2011, 22:35
Braucu ar: gludekli
piho rakstīja:kadu labak reduktoru likt nemotoram lai var paslipet un ari pabraukt pilseta???
Ja brauc pārsvarā pa pilsētu, tad reāli, jo īsāks, jo vairāk varēsi krāmēt(3.64, 3.73, 4.10, 4.44). Vienkārši, ja izbrauksi uz šosejas būs tā, ka uz 100km/h būs virs 3k apgr/min. BET ja ir propanizēts auto, tad noteikti vienalga. :hahaha:
The hours your BMW spends parked....you don't get those back.
Profila bilde
piho
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 01 Okt 2014, 22:32
Braucu ar: kupeju
Atrašanās vieta: Riga
Elwiz rakstīja:
piho rakstīja:kadu labak reduktoru likt nemotoram lai var paslipet un ari pabraukt pilseta???
Ja brauc pārsvarā pa pilsētu, tad reāli, jo īsāks, jo vairāk varēsi krāmēt(3.64, 3.73, 4.10, 4.44). Vienkārši, ja izbrauksi uz šosejas būs tā, ka uz 100km/h būs virs 3k apgr/min. BET ja ir propanizēts auto, tad noteikti vienalga. :hahaha:
Kads butu tas labakais variants lai nebutu parak iss. lai nav stipri virs 3k apgr/min uz 100km/h jo soseja ar retu reizi jaizmanto.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
3.23
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
piho rakstīja:kadu labak reduktoru likt nemotoram lai var paslipet un ari pabraukt pilseta???
Varbūt vispirms jāapsver iespēja par ''motora'' ielikšanu, un tad domāt par slīpēšanu ?
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Profila bilde
intarsd
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 03 Dec 2011, 17:09
Braucu ar: E46 330dA
Atrašanās vieta: Tukums
Vienvaard sakot, izlasiju visu topiku un tagad galvaa putra!
Ja man ir 320i un es gribu pec iespejas mazak apgriezienus man jaliek no 318tds reduktors? Un tas buus plug and play?,
Un ja man ir 323/325/328 tad lai panaktu mazak apgriezienu jaliek no 325tds reduktors? Un arii buss plug and play?
Vai arii visam shitam ir kaukas jakjimikjo?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
intarsd rakstīja:Vienvaard sakot, izlasiju visu topiku un tagad galvaa putra!
Ja man ir 320i un es gribu pec iespejas mazak apgriezienus man jaliek no 318tds reduktors? Un tas buus plug and play?,
Un ja man ir 323/325/328 tad lai panaktu mazak apgriezienu jaliek no 325tds reduktors? Un arii buss plug and play?
Vai arii visam shitam ir kaukas jakjimikjo?
principaa tu pareizi pateici
...
Profila bilde
piho
Ziņojumi: 60
Pievienojies: 01 Okt 2014, 22:32
Braucu ar: kupeju
Atrašanās vieta: Riga
Uldis rakstīja:
piho rakstīja:kadu labak reduktoru likt nemotoram lai var paslipet un ari pabraukt pilseta???
Varbūt vispirms jāapsver iespēja par ''motora'' ielikšanu, un tad domāt par slīpēšanu ?
nu tad ieliec man to motoru ja tik gudrs esi.
ne visiem ir tik daudz liekas naudas ka tev, lai motoru parmestu
Profila bilde
Reinis159
Ziņojumi: 592
Pievienojies: 30 Jan 2012, 14:59
Braucu ar: E36 2.0 coupe
Atrašanās vieta: Lubāna - Madona
izlasiju daudz maz visu, un man arī ir ķīselis galvā. :lol:
Nē, bet lieta tāda ,ka man ir 2.0i un reduktora attiecība 3.45..
Bet vēlos ,lai vairāk bloķējas.. savādak, laukos no mājas ārā netieku. :D un ,lai uz 100 , nav tur kosmosa 3000 apgriezieni.
Man jāliek ir no 2.5tds reduktors.? :rolleyes:
BMW - Best Motorsport Weapon
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Reinis159 rakstīja:izlasiju daudz maz visu, un man arī ir ķīselis galvā. :lol:
Nē, bet lieta tāda ,ka man ir 2.0i un reduktora attiecība 3.45..
Bet vēlos ,lai vairāk bloķējas.. savādak, laukos no mājas ārā netieku. :D un ,lai uz 100 , nav tur kosmosa 3000 apgriezieni.
Man jāliek ir no 2.5tds reduktors.? :rolleyes:
tiesam laikam busi parlasijies :D
nee, fakts ka blokjejas vai neblokjejas nau saistits ar attiecibu. tev vajag blokjejosho lsd (reduktoru) un lieta darita. atstaa to pashu 3.45 savadak tas 2.0i paliks gurdens
...
Profila bilde
Reinis159
Ziņojumi: 592
Pievienojies: 30 Jan 2012, 14:59
Braucu ar: E36 2.0 coupe
Atrašanās vieta: Lubāna - Madona
Armando rakstīja:
Reinis159 rakstīja:izlasiju daudz maz visu, un man arī ir ķīselis galvā. :lol:
Nē, bet lieta tāda ,ka man ir 2.0i un reduktora attiecība 3.45..
Bet vēlos ,lai vairāk bloķējas.. savādak, laukos no mājas ārā netieku. :D un ,lai uz 100 , nav tur kosmosa 3000 apgriezieni.
Man jāliek ir no 2.5tds reduktors.? :rolleyes:
tiesam laikam busi parlasijies :D
nee, fakts ka blokjejas vai neblokjejas nau saistits ar attiecibu. tev vajag blokjejosho lsd (reduktoru) un lieta darita. atstaa to pashu 3.45 savadak tas 2.0i paliks gurdens
Got it. :D
BMW - Best Motorsport Weapon
Bodnieks
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 07 Jan 2015, 16:42
Braucu ar: M42 kupeju
Atrašanās vieta: Rīga
Netieku skaidrībā. Man būs 1.8i sedans. Lai ar viņu varētu normāli slīpēt kādas attiecības reduktors man ir vajadzīgs? Bet lai nebūtu tā, ka pa šoseju maucot nebūtu 3k apgriezieni??
Profila bilde
nleai
Ziņojumi: 513
Pievienojies: 08 Jūl 2014, 19:00
Braucu ar: e36
Reputācija: 2
 
Bodnieks rakstīja:Netieku skaidrībā. Man būs 1.8i sedans. Lai ar viņu varētu normāli slīpēt kādas attiecības reduktors man ir vajadzīgs? Bet lai nebūtu tā, ka pa šoseju maucot nebūtu 3k apgriezieni??
nekas tev neder. vai nu lieli apgriezieni vai to kasti šķērsām gruti dabūt. un 3k nemaz nav tik daudz! :D
@instagram - anrijs.v
Reinholds
Ziņojumi: 665
Pievienojies: 30 Mar 2013, 10:39
Braucu ar: cietu seju
Reputācija: 1
 
Bodnieks rakstīja:Netieku skaidrībā. Man būs 1.8i sedans. Lai ar viņu varētu normāli slīpēt kādas attiecības reduktors man ir vajadzīgs? Bet lai nebūtu tā, ka pa šoseju maucot nebūtu 3k apgriezieni??
Zem 3k - zem 3,45 - nekā.

Ahh, pasteidzies. :D
Bet, jā, man uz 2.5 ir 3,45, slīd uz urrā, uz šosejas knapi zem 3k uz sotaku un nemaz neliekas tik daudz. Vismaz ceļ, kad jāapdzen. :lol:
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 840
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 

09 Mar 2015, 01:47

Vai b28 ir jūtama atšķirība pārejot no 3.15 uz 3.23 attiecību? Ir jēga vai nav?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Beautiful Mechanical Wonder
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 840
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 
Laurix rakstīja:Vai b28 ir jūtama atšķirība pārejot no 3.15 uz 3.23 attiecību? Ir jēga vai nav?


Sent from my iPhone using Tapatalk
? :bye:
Beautiful Mechanical Wonder
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
ir jūtams, wow nebūs, bet jutīsi ;)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Laurix rakstīja:
Laurix rakstīja:Vai b28 ir jūtama atšķirība pārejot no 3.15 uz 3.23 attiecību? Ir jēga vai nav?


Sent from my iPhone using Tapatalk
? :bye:
neko tur ipasi nejutisi, b28 jau vispar ir 2.93, bet un ja tev jau ir nomainits uz 3.15 tad pie taa paliec, tas reali ir zeltus viduscels preks 328i
...