reduktora zobratu attiecibas

Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 580
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
kasiks rakstīja:jau ntie e36 diffi salikti no e34, vnk attālums iekš e34 un e36 reduktora ir vienāds atceries cik apgriezienu bij pinion gear uzgrieznim, atzīme un pārmet iekš e36, es ar krāsu izgriezu viss tiecams, nekas negaudoja nobraucu 2 gadus ieksa ella bez metala skaidam n shit
Ok, ņēmi gredzenus no e34? Varbūt jau e34 un e36 reduktori platumā un iznesumā ir ļoti tuvu.

Pinion uzgrieznim neķēries klāt ar dinamometrisko atslēgu? Izskatās, ka varbūt zobu saskares pozīcija būs ok, bet biedrs pats teica, ka pievilka pinion uzgriezni ar tādiem pašiem Nm, kā atskrūvēja. Cik lasu visos manuāļos - ja izmanto to pašu crush sleeve - nedrīkst pievilkt ar tādu pašu spēku kā atskrūvēja, bet jāmēra, lai ir attiecīgie Nm.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1921
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
viss no e34 ;) pievilku par kripatu stiprāk loti minimali izgriezot ar krasu viss paradijas teicami :clap:
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Bet nevar jau visi reduktori būt vienādi milimetrs milimetrā savādāk viņiem arī gredzeni visiem būtu vienāda biezuma, ne?
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 580
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
kasp1js rakstīja:Bet nevar jau visi reduktori būt vienādi milimetrs milimetrā savādāk viņiem arī gredzeni visiem būtu vienāda biezuma, ne?
Es tieši par to pašu domāju. Tāpēc jau ir daudz un dažādi tie gredzeni, ko liek starp to flanci, kas tur elementu iekšā.
Tāpēc tas, ka neskan, nenozīmē, ka zobiem ir ideālais saskares laukums. Tas viss pa jaunu jāmēra.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 580
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
kasiks rakstīja:viss no e34 ;) pievilku par kripatu stiprāk loti minimali izgriezot ar krasu viss paradijas teicami :clap:
Tad izdevās ļoti veiksmīgi! :)
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
karoc taa, gars stasts, isumaa,.
ja nav sajegas list reduktoraa tad tur nav ko darit. tas ka vienam ir izdevies divas reizes salikt kopa visu bez priblemam, neko nenozime.
katrs reduktora korpuss ir atskirigs, pat vienadi korpusi ir atskirigi,
vieam ir iefrezeta gultnja zezha dzilak par 0,1mm neka otram. utt
katra sazobe ir atskiriga, viena ir garaka pa 0.1mm utt
respektivi, var visu parmest uz otru reduktoru, jaa viss ok, bet ta nav pareizi, nav garantiju un teikt ka viss bus ok ir galiga tuutaa.
pirmkart pec katras parliksanas ir jaizmera backlash, ( nemaz nerunajot pr preload gultnjiem, jo vienam reduktoram gultnis bus augstak iepresets neka otram)
ir loti svarigi izmerit zobu sakjeres virsu, lai ta nav parak augsta vai saniska. un to var regulet gan speiceriem kas naak sanos gan ar speiceriem kas nak garuma (garuma speiceri ne vienmer nak jo augstums gultnjos ir cits)
nobeiguma varu piebilst, ka visi tie kas liek reduktorus uz dullo un saka ka viss ir un ir jabut ok, pilnigi neko nesaprot no reduktoriem :super:
...
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1921
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
Armand tīri laikam arī veiksmes spēle jo salikti ir daudz šitā uz dullo. Pie tam es labāk pats salieku nekā dodu citam kurš izdarīs tāpat un vēl paņems xxx E.
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 580
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Armando rakstīja:karoc taa, gars stasts, isumaa,.
ja nav sajegas list reduktoraa tad tur nav ko darit. tas ka vienam ir izdevies divas reizes salikt kopa visu bez priblemam, neko nenozime.
katrs reduktora korpuss ir atskirigs, pat vienadi korpusi ir atskirigi,
vieam ir iefrezeta gultnja zezha dzilak par 0,1mm neka otram. utt
katra sazobe ir atskiriga, viena ir garaka pa 0.1mm utt
respektivi, var visu parmest uz otru reduktoru, jaa viss ok, bet ta nav pareizi, nav garantiju un teikt ka viss bus ok ir galiga tuutaa.
pirmkart pec katras parliksanas ir jaizmera backlash, ( nemaz nerunajot pr preload gultnjiem, jo vienam reduktoram gultnis bus augstak iepresets neka otram)
ir loti svarigi izmerit zobu sakjeres virsu, lai ta nav parak augsta vai saniska. un to var regulet gan speiceriem kas naak sanos gan ar speiceriem kas nak garuma (garuma speiceri ne vienmer nak jo augstums gultnjos ir cits)
nobeiguma varu piebilst, ka visi tie kas liek reduktorus uz dullo un saka ka viss ir un ir jabut ok, pilnigi neko nesaprot no reduktoriem :super:

Liels paldies par info, tieši par to arī ir strīds, salikt uz haļavu jau varu, bet devu uz servisu, jo biedrs teica, ka ir visi instrumenti, lai saliktu pareizi backlash, preload, sazobi, un salikšot.
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1007
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
brivais rakstīja:Ar kādiem reduktoriem brauciet streetā?
Vai 3.74 ir ok uz b28. Ir jēga provēt 4.4?
parasti brauc ar 3.64-3.91

bet nu protāms ir tie, kam 3.23, 3.15, 4.1 utt...

4.4 nav jēgas uz 2.8 manuprāt
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
kasiks rakstīja:Armand tīri laikam arī veiksmes spēle jo salikti ir daudz šitā uz dullo. Pie tam es labāk pats salieku nekā dodu citam kurš izdarīs tāpat un vēl paņems xxx E.
ja liek uz kautkadu open reduktoru vai nezinama stavokla lsd elementa tad vareu vel saprast to vienkarsi parmeshanu, bet ja esi pilniba atjaunojis lsd elementu kas izmaksa pari 300e (nerunaju tikai par shaibu nomainju) tad domaju, nez vai gribetu saraut kautkadas zobu atluzas starp stradajoshajam virsmam ;)
...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
jau biju licis sho video, bet ieliksu velreiz. sis ir loti labs video, kas izskaidro kas un kapec ir jadara. nav lidz galam pilnigs, dazas lietas tur ir izlaistas, bet pa lielam ir loti labs.
https://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4
...
Profila bilde
normāls čalis
Ziņojumi: 580
Pievienojies: 30 Mar 2013, 20:24
Braucu ar: e41 ;)
Atrašanās vieta: Rīga
Armando rakstīja:jau biju licis sho video, bet ieliksu velreiz. sis ir loti labs video, kas izskaidro kas un kapec ir jadara. nav lidz galam pilnigs, dazas lietas tur ir izlaistas, bet pa lielam ir loti labs.
https://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4
Paldies, tieši to arī skatījos klāt pie visiem manuāļiem. :)
Kalnz rakstīja:e36 bez bloķa ir alus bez grādiem / sieviete no gumijas / elektriskā cigarete u.tml
Mana māte - "ārprāts! Viņam tak riepas deg, viņam tas ir jāpasaka!" Runājot par apļa slīpētāju.
Attēls
Lachesis
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 10 Jan 2013, 21:49
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Cēsis/Priekuļi
Labvakar, jautājums par reduktoriem.
Oriģināli bija 3:15 reduktors (M50B25), tātad vidējais korpuss.
un vai ļoti jūtami mainīsies, ja uzlikšu 2,90 attiecību no dīzeļa? flanči atškiras? nevajadzētu it kā, ja abi vidējie korpusi? vai pareizi esmu sapratis?
Paldies jau iepriekš.. :super:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4670
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
2.8 no rūpnīcas nāk 2.93
Atkarīgs no cilvēka cik ļoti jutīs.
Citam liksies pa garu un gurdens.
Citam būs labi un braukts ar 2400rpm uz 100km/h vēsā mierā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Lachesis
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 10 Jan 2013, 21:49
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Cēsis/Priekuļi
ValtersZ rakstīja:2.8 no rūpnīcas nāk 2.93
Atkarīgs no cilvēka cik ļoti jutīs.
Citam liksies pa garu un gurdens.
Citam būs labi un braukts ar 2400rpm uz 100km/h vēsā mierā.
Paldies, tik daudz sapratu, un kā ar flančiem? vajadzētu visam iet pretim? man resnās pusasis, un dīzelim arī ir resnās?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4670
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Jā, vajadzētu derēt.
Vidējais korpus ar flančiem vajadzētu sapasēt ar resnām pusasīm.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2794
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Viss derēs. Godīgi sakot gadu nobraucu ar 2.93 uz m50b25 nekādas vainas, tik ļoti, lai liktos gurdens nav tā atšķirība. Pa šoseju tieši laikā
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2367
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
Linda rakstīja:Viss derēs. Godīgi sakot gadu nobraucu ar 2.93 uz m50b25 nekādas vainas, tik ļoti, lai liktos gurdens nav tā atšķirība. Pa šoseju tieši laikā
Jā, gariem gabaliem perfekti! :super:
Lachesis
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 10 Jan 2013, 21:49
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Cēsis/Priekuļi
Liels paldies visiem/-ām par jūsu viedokļiem. :clap: :bye:
ReLiNsH
Ziņojumi: 35
Pievienojies: 12 Mar 2015, 20:13
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Ogre
.