Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 
Jānis.P rakstīja:Ja tu to galveno pāri skrūvē klāt pie tds elementa, tad problēma varētu būt tajā ka elementiem ar 2.9* un uz leju attiecībām ir cits offsets vietai kur skrūvē galveno pāri klāt.
Fashion rakstīja:Cik bieži izģērbjās metinātie reduktori tā ka nav nekas glābjams? :D Nu ja ikdienas auto neliek slodzē rikīgi, tik tā ik pa laikam nedaudz tikai - kādas ir iespējas nobraukt līdz ziemas beigām? :D
Tad jau labāk bloķi likt. Metinātais ikdienas braukšanai ir galīgi garām, IMHO nav vērts tas diskomfors, lai pāris reizes ieliktu šķērsām.
Nu diskomforts bija pirmo laiku kamēr sapratu kā ar to reduktoru jābrauc :lol: īstenībā es biju domājis ka būs trakāk.. galvenais nesprauzt robus pagrieziena laikā - savādāk rodas sajūta ka kārba ienāks salonā pēc sekundes :lol:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats:
Kristaps27
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2015, 22:51
Braucu ar: 325i
Jautājums tiem kas ikdienā pārvietojās ar metinātajiem reduktoriem. Kā ir pa slapju/ziemā braukt lielākos ātrumos ārpus pilsētas- nav pirms katra asāka likuma jābaidās sagriesties? :D
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
Kristaps27 rakstīja:Jautājums tiem kas ikdienā pārvietojās ar metinātajiem reduktoriem. Kā ir pa slapju/ziemā braukt lielākos ātrumos ārpus pilsētas- nav pirms katra asāka likuma jābaidās sagriesties? :D
Neieteiktu ko tādu darīt ziemā pie liela mīnusa.
ElvijsR
Ziņojumi: 2411
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga
Nylon rakstīja:
Kristaps27 rakstīja:Jautājums tiem kas ikdienā pārvietojās ar metinātajiem reduktoriem. Kā ir pa slapju/ziemā braukt lielākos ātrumos ārpus pilsētas- nav pirms katra asāka likuma jābaidās sagriesties? :D
Neieteiktu ko tādu darīt ziemā pie liela mīnusa.
Neaiztiec līkumā gāzi un viss ir TIP TOP. Vel jau labām riepām jābūt. ;) Uzliku jaunas ziemenes un ir :super: saslīd ,bet atmetot gāzi pat uz 100km/h saiet viss savās vietā. Bet nu jā ''JĀUZMANĀS'' droši tas tiešām nav :hahaha:
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
pats sametinaju difu uz ziemu , tagad pa ledu , sniegu , daudz labak braukt nekaa ar open :hahaha: varbut tpc ka visu laiku gazeeju un taa.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
Metinātais ziemas ielas ikdienas braukšanai neder!
Tendence izslīdēt līkumos ir nesalīdzināmi lielāka, pat neberot virsū iekšējais ritenis šļūks un radīs izslīdēšanu, samiegojies vai aizdomājies un izslīd :gigigi:
Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 
Viss tur ir labi ar #svarka_reising ... Vnk dažos līkumos jāiemet 4tajā un var mierīgi izbraukt bez slīdēšanas, proti dzīvē tieši otrādāk sanāk mest zemākā :gigigi:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats:
Kristaps27
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2015, 22:51
Braucu ar: 325i
Jā viedokļi dalās, bet ar vienriteni nav aršana :D
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Es jau vesalu gadu braucu ar metinato, esmu jau pieradis un nekadas problemas tas nesagada. Grutak ir pa setam braukat, mazos likumos nebutu ietacams parslegties, apbrinojama skana nak no karbas. Es parasti pirms likuma iznemu no roba. Bet uz šosejas kur ir kads likums slapš vai slidens atlaižu gazi, un ar izjutam mazliet piespiezu ja vajag. Un cik esmu braukajis ar blokejoso, tad es tik traki ar savejo metinato nespidzinu dzineju vnk no starta jau sāk griest nespidzinot dzineju. Varbut vinam bija blokis beigts, bet starpība bija loti liela. Iesaku uzreiz, ja liek metinato, bukses vajag mainit.Poly.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
ValtersZ rakstīja:Z3 bloķi var uzlikt e36 ?
Z3 ir E30 tipa tilts, tātad nevar. Vienīgi pašu elementu pārmest varētu, ja sapas diametri.
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
Artūrs.K. rakstīja:Es jau vesalu gadu braucu ar metinato, esmu jau pieradis un nekadas problemas tas nesagada. Grutak ir pa setam braukat, mazos likumos nebutu ietacams parslegties, apbrinojama skana nak no karbas. Es parasti pirms likuma iznemu no roba. Bet uz šosejas kur ir kads likums slapš vai slidens atlaižu gazi, un ar izjutam mazliet piespiezu ja vajag. Un cik esmu braukajis ar blokejoso, tad es tik traki ar savejo metinato nespidzinu dzineju vnk no starta jau sāk griest nespidzinot dzineju. Varbut vinam bija blokis beigts, bet starpība bija loti liela. Iesaku uzreiz, ja liek metinato, bukses vajag mainit.Poly.
nav vajadzibas uzreiz pec poly, pietiek ar svaigaam stock buksem, vienigi vaaka buksi profilakses pec var ielikt poly, tad tā kratīšana šķiet tāda mazāka.
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Ja ar poly domāta tā plastmasa, tad bez saprašanas, kas tā par autiņa laušanu? :o saprotu, ka 100% bloķim, bet vai tad vibrācijas izkliedes likvidēšana ir laba?
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
Visumā ir tā, ka bukses noņem vibrāciju no virsbūves, kuru rada piekare, uzliekot metinātu reduktoru, palielinās gan vibrācija gan slodze, slodze palielinās vairākkārt un tad arī lauž bukses, uzliekot cietākas bukses slodze uz virsbūvi palielinās vēl vairāk, metāls gurst fiziski un lauž rajonu ap stiprinājumiem, ja virsbūve puvusi tad attiecīgi notiek tilta izlūzšanas un citi "prieki" :lol: sporta auto tas ir pie dyrsas jo virsbūves tāpat dažām sezonām, bet ikdienas :gigigi:
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Pats pirms ziemas nomainīju reduktora bukses, visas trīs. tamdēļ interesanti - kāds ir pamatojums tam poly? vai tad pie metinātā bloķa tieši nevajag vēl mīkstāku gumiju par stock'u?
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
Poli liek jo metinātais izlauž buksi, cik ātri atkarīgs no tās stāvokļa. Mīkstāku noteikti nē, vajag cietāku par stock, bet par dažiem desmitiem %.

P.S.
Metinātais reduktors pēc definīcijas nav bloķis, tas ir kas līdzīgs kā teikt "Mana draudzene ir čalis, bet bez krāniņa" :lol: saprotu, ka te vairumam pie kājas, bet lai būtu daudz maz tehniski pareizi tad bloķis ir reduktor, kurš pašbloķējas vai tiek manuāli bloķēts/atbloķēts.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
JānisK-[JK] rakstīja:Poli liek jo metinātais izlauž buksi, cik ātri atkarīgs no tās stāvokļa. Mīkstāku noteikti nē, vajag cietāku par stock, bet par dažiem desmitiem %.

P.S.
Metinātais reduktors pēc definīcijas nav bloķis, tas ir kas līdzīgs kā teikt "Mana draudzene ir čalis, bet bez krāniņa" :lol: saprotu, ka te vairumam pie kājas, bet lai būtu daudz maz tehniski pareizi tad bloķis ir reduktor, kurš pašbloķējas vai tiek manuāli bloķēts/atbloķēts.
Pec kaa Tu spried par cik % sha IR jabut buksei cietakai?
...
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
Bija reiz darīšana ar E30 piekari, tur tad arī tika mērītas cietības un mainītas bukses, runa tieši par e30 OEM reduktora buksi, e36 droši tā ir citāda tāpēc konkrētus ciparus nosaukt nevar, bet aptuvenās robežas ir daži desmiti %.
Profila bilde
Maa
Ziņojumi: 398
Pievienojies: 28 Aug 2014, 16:02
Braucu ar: Zilo Brinumu
Jautājums spečukiem!

Vai LSD varēgu gurkstēt pamazinātā eļļas līmeņa dēļ? Izlēju no reduktora sausu sanāca nepilni 800 ml
Mazais korpuss
Kā arī vai varētu gurkstēt tādēļ ka bija iepriekš parastā reduktoru eļļa?

Problēma bija ka pagriezienos gurkstēja . taisni braucot arī ,bet ne ļoti.
Bet bloķēja ļoti labi .
Attaisīju vāku vizuāli defekti nespīdēja. Ar rokām pagrozot bez skaņām.

Angļu zemē samīzos un man lētāk bija uzlikt parasto vienriteni kā taisīt pārbaudes.
Gribu atpakaļ elesdē
brum brum ...... FOTHERMUCKERS
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
Isti nebuus gan. Teoretiski taa varetu buut, bet nedomaaju ka taa IR tava problema. Kas ar pusasiim/gultnjiem?
...
Profila bilde
Sendijs
Ziņojumi: 158
Pievienojies: 01 Dec 2014, 00:04
Braucu ar: JJ-325 Coupe
Atrašanās vieta: Riga
Ka es varu pateikt vai man ir blokis vai nav?
Plaksnite nolauzta kur esot kkas rakstits.