Par parastajiem un bloķējošajiem reduktoriem

70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
elksnis rakstīja:
Nylon rakstīja:
fugo rakstīja:56 lpp diskusijas, bet lietderīgas informācijas maz, katrā otrajā lapā prasa par eļļas daudzumu ko liet reduktorā un reduktora attiecību, ja braucot pa šoseju esot 'tik un tik'' apgriezieni... :rolleyes:

Pēc šeit rakstītā saprotu, ka e36 reduktoram var pārlikt bloķējošo elemenu no e30 un e34.. Vai var to pārlikt arī no e39 vai e46? Tādu jautājumu nekur neredzēju. :)
Un vai var no mazā reduktora ielikt bloķējošo elementu lielajā, ja var, tad kādas tur metodes? ;)
Uz abiem taviem jautājumiem atbilde - nē

Ne gluži..


BMW ir tris elementi 168mm 188mm un 210mm...

Korpusi tikai mainās lielie mazie vai videjie un virsbuves un modelļi...

Elementi var tikt mainīti ja der korpusā...


e30 ir 168mm un 188mm
e36 ir 168mm un 188mm un m3 210mm
e34 ir 188mm un 210mm

Paši elementi ir vienādi - var mainīt korpusus....
Vienīgais elements kas ir piņķerīgs ir S2.65 - Cits zobvainaga izvirzijums.
ne tikai blokis 2.65, parastais open 2,65 ari ir tikpat pinkeriigs. E46 korpusaa var iemest blokejoso elementu, bet tas ir pinkeriigi un nav attiecigais forums kur to stastit. Bloķi manuprāt pārlasīt var bez īpašām iemaņām, vajadzīgi tikai pareizie štrumi, darbagalds un viss.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
sāksim ar to, ka iekš e46 ir dažādi reduktori
6cl 2,5 - 3.0i
kā arī 2.0d nāk 188mm, be ttur jāieliek roka lai iemānītu iekšā LSD elementu, kā to izdaŗīt, neviens tev nepateiks, jo tie kas zina ar to pelna naudu ;)
Man ir 2.0d korpuss ar attiecību un 188mm lsd, likšana ir piņķerīga un prasa iemaņas.

Cits stāsts ir e39 un e46 3.0d reduktori, kas pēc savas konstrucijas paredz 215mm elementu, kura nav, tātad ir jāvipro gultņiem flanči lai to saliktu aka jāsamēra viss precīzi ;) garāžā to verķi nesalikt ;)

pēcāk vēl jāsaregulē backlash, tā ir māksla un prasa spec stendu, kas iegriež reduktoru, via arī katur reizi liec virsū auto un testē, ņem nost izmaini.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
ValtersZ rakstīja:Kāds zin kantori vai cilvēkus kas var pārlasīt bloķi ?
ixt.lv
ArtE46 2844464pieci

p.s Kapeikpisēji var nezvanīt, brauciet ar vienriteni, vai ar svarku ;)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
vispar ir taa ka sakot ar elementiem kas naak 2.93 un zemak, ir cits sazobes izvirzijums un bez flancha apstradashanas ielikt augstaku sazobi nevares.
un backlash in jamera jebkuraa gadijumaa un ari zazobes sakjere ir jauztaisa pareiza, kaa ari preloudu gultnjiem.
tur nav tik vienkarsi, un ja taisa valjaa elementu, tad kapec neapgreidot uz vairakiem sajuga komplektiem.
kaa ari par to ieksaa iemanishanu, nav tik traki, ir darits, un nekas tik traks tur nav, tapat kaa liekot ieks e28 korpusa lsd elementu (168mm)

ps. ja galigi nevar nevienu atrast, vari atsutit man, partaisisim, upgreidosim, visu ko vien gribi
pps, stends nav vajadzigs obligati, un simt reizes virsu ari nav obligati jaliek, to var visu smuki izdarit uz darba galda

nedaudz nepilnigs video, bet pamatu saprast kaa tur kas notiek, var
video nav ieklautas dazas lietas kuras janjem veraa darot to darbu
...
Profila bilde
exx89
Ziņojumi: 113
Pievienojies: 17 Nov 2011, 13:41
Braucu ar: 318is
E36 ar m52b28 reduktoram jaabut 188mm?
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
exx89 rakstīja:E36 ar m52b28 reduktoram jaabut 188mm?
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 
Vajag padomus
Šādu plati ir jēga vēl likt iekšā kā trešo sajūga komplektu 4mm šaibas vietā?
20160227_212212.jpg
Un ko darīt ar šo detaļu, no vecās friction plate ārpusē manāmi virsma sadeldēta,
20160227_212126.jpg
novirpot līdz labai virsmai un noņemtā vietā atbilstoša biezuma šaibu ielikt?
Un kāpēc varētu būt ka tā izdilis, pašai friction plate un dog ear plate arī tāpat...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
izdilis tapec a laika iespaidaa friction plate un dog ear plate deformejusies no koniskaa acper diska,
vari acper disku aplikt otradi, un likt atpakal sis pasas detalas..

pareizakais ir darit taa, novirpot pressure cup virsmas (otraa bilde) un vietaa ielikt attiecigi biezakas dogear plates,
ja gribi likt tris sajugu komplektu tad vari izmantot esosho (pirmaa bilde) fricction disc, pieliekot klat trukstsho biezuma dog ear plate.
bet aceries, dari ko daridams, neizmaini videjo punktu, respektivi nepabidi to uz vienu vai otru pusi, jo tad bus taa ka uz vienupusi blokjesiesstingrak nekaa uz otru (procentuali)
...
Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 
Ir doma uzmainīt reduktoru jo kkā nepatīkami viņš skan, nekādu krakšķēšanu, vibrāciju vai sitienu nav, vnk tā skaņa nu nav gerai... svarku nelikšu jo nu nav jēga uz 2.0 ar R17 likt metināto.. būs opendiff, tik kādu attiecību izvēlēties lai ir labs cēliens un nav baigais zāģis.. tas pats labais 3.45 vai ko citu skatīties? ;)
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 
Fashion rakstīja:Ir doma uzmainīt reduktoru jo kkā nepatīkami viņš skan, nekādu krakšķēšanu, vibrāciju vai sitienu nav, vnk tā skaņa nu nav gerai... svarku nelikšu jo nu nav jēga uz 2.0 ar R17 likt metināto.. būs opendiff, tik kādu attiecību izvēlēties lai ir labs cēliens un nav baigais zāģis.. tas pats labais 3.45 vai ko citu skatīties? ;)
Domaju dizi īsāku nav jēga likt, ja pārsvarā parasti pa pilsētu brauc, vēl var mēģināt 3.64 vai 3.73 bet pa lielam 3.45 ir zelta vidus ceļš ;)
Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 
Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot :rolleyes:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 
Fashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot :rolleyes:
Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go :supeer:
Profila bilde
Garaisss
Ziņojumi: 553
Pievienojies: 26 Feb 2015, 14:42
Braucu ar: 318i
Reputācija: 1
 
Fashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot :rolleyes:
Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily Vāģim :supeer: trases dampim kko pie 4.ar kko varētu meklēt ;)
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2170
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Garaisss rakstīja:
Fashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot :rolleyes:
Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily Vāģim :supeer: trases dampim kko pie 4.ar kko varētu meklēt ;)
Muļķības, starp 3.45 un 3.64 ir diezgan normāla atšķirība un 4.ar kko var izmantot tikai 1.6 motoram, neviens normāls cilvēks ar tādu šujmašinu trase nebrauks
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
runājot par augstāk minēto
paši saprotat ka ieliekot 3 plates jums vienam ratam firkcijas virsmu būs vairāk jeb bloķēšanas spēks būs lielāks nekā otram? :D
teiksim ieliekam labajā pusē 2as plates un dogear divas, tad būs aptuveni 40%
a kreisajai pusei paliek tie sen nodilušie 25% :D

Nē nu ok ja tu tik met slīpi pa kreisi :D tad droši
bet savādāk tas ir pilnīgs LDM tūnings :D
jeb
Attēls
zevs232
Ziņojumi: 6
Pievienojies: 23 Okt 2014, 19:45
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
kā var stāstīt ka bloķē labi, bet atēlā ir totāli nograuzta šaiba
jauna maksā 40-45e
bet nevar vnk nomainīt, ir vēl jāsaslīpe pieguļošās virsmas, un jāsamēra kopējais atlikušais elementu platums, un attiecīgi jāuztaisa lai ir kā OEM
tākā 200e par beigtu LSD ir kosmoss
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14
edzis rakstīja:
Garaisss rakstīja:
Fashion rakstīja:Nu droši ka starp 3.45 un 3.64 dikti lielas atšķirības ar nebūšot :rolleyes:
Minimāla būs, domaju nav jēga. 3.45 ir way to go Daily Vāģim :supeer: trases dampim kko pie 4.ar kko varētu meklēt ;)
Muļķības, starp 3.45 un 3.64 ir diezgan normāla atšķirība un 4.ar kko var izmantot tikai 1.6 motoram, neviens normāls cilvēks ar tādu šujmašinu trase nebrauks
Es gan gribētu 4.1 reduktoru, manai sulas pakai kāreiz butu ok :gigigi:
p.s. normāls neesmu.
Profila bilde
fugo
Ziņojumi: 54
Pievienojies: 25 Jan 2016, 19:38
Braucu ar: pirkstu pa karti
Atrašanās vieta: Rīga
Ar ko vislabāk iztīrīt reduktoram iekšpusi pirms svaigas eļļas liešanas, lai tur nav putekļi, gruži, paliekas no vecās eļļas u.c., saprotu ka ūdens nav labākais veids (vismaz kaut kur to izlasiju, bet to avotu vairs nevaru atrast) ?
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
Ja ņemsi vāku nost tad brake cleaner un lai izvēdinās.


Sent from my iPhone using Tapatalk