m52b28 e30
Sveiki! Uzreiz atvainojos, ja šāds topiks jau eksistē. Esmu jauniņais šeit.
Man pašlaik iekš e30 ir m42 dzinējs, bet pa ziemu vēlētos to aizstāt ar m52b28 dzinēju. Cik esmu lasījis un dzirdējis, tad tas esot labākais price/perfomance variants šobrīd, lai nebūtu jāveic bremžu tests.
Sakarā ar to vēlētos iegūt informāciju no kāda kurš šo swapu ir veicis.
Kādas detaļas man ir vajadzīgas, kādi dzinēja kronšteini, kāda kārba, kāds kardāns, karteris utt. No kādas virsbūves labāk ņemt dzinēju un uz ko skatīties dzinēju iegādājoties? Interesē detaļu saraksts, lai visu varētu smuki salasīt un sakrāmēt kopā.
Varbūt kādam jau ir gatavs swaps, ko piedāvāt?
Dzinēja maiņu mēģināšu pats veikt, iepriekš neesmu to darījis, taču vēlos ļoti iemācīties.
Man pašlaik iekš e30 ir m42 dzinējs, bet pa ziemu vēlētos to aizstāt ar m52b28 dzinēju. Cik esmu lasījis un dzirdējis, tad tas esot labākais price/perfomance variants šobrīd, lai nebūtu jāveic bremžu tests.
Sakarā ar to vēlētos iegūt informāciju no kāda kurš šo swapu ir veicis.
Kādas detaļas man ir vajadzīgas, kādi dzinēja kronšteini, kāda kārba, kāds kardāns, karteris utt. No kādas virsbūves labāk ņemt dzinēju un uz ko skatīties dzinēju iegādājoties? Interesē detaļu saraksts, lai visu varētu smuki salasīt un sakrāmēt kopā.
Varbūt kādam jau ir gatavs swaps, ko piedāvāt?
Dzinēja maiņu mēģināšu pats veikt, iepriekš neesmu to darījis, taču vēlos ļoti iemācīties.
dzinēja kronšteini no e36, karteris ar uztvērēju no e34. kārba paliek tā pati, motoru ņem no e36, tam būs pareizāka garuma vadi pravotkai priekš e30 uc pigori..
M Power or no power..
kapec m52b28 registracijai ieks e30 nebutu vajadzigi bremzu testi?
.
Pēdējais labojis TomSkarsts - 13 Sep 2019, 23:35, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
jaudīgākā e30 versija, ne - M un neskaitot speciālos modeļus ir 325, 170 zs
te taču visi bļāva ka M ir kā atsevišķi savs modelis tapēc pēc tā neskatoties utt...
tad vēl plus ar elektrību diezgan jāpasipas, lai motors ietu pilnā apgriezienu diapazonā utt, nu karoč vairāk pareizajam elektirķim jāsamaksā
M Power or no power..
Vispār jaudīgāka e30 versija ir 320iS ar 141kw Tāpēc M52B28 un M54B25 saiet līdz ar ausim, ar 2.pakāpes dzinēja parbūvi.
Pēdējais labojis davusha - 14 Sep 2019, 10:39, kopā labots 1 reizi.
es spechuks e30 jautajumos neesmu, bet spriezhot pec shiem vardiem tiesi nesaies, jo m52b28 rupnicas jauda nav tik pat liela vai mazaka par 141kw
bet ok, es tiri pajautaju lai nesanaktu dirsa darbs un materials un ka tapat vajadzes veikt bremzu testus
tas jau ''Itāļu M3''
autoram lai būtu 100% pārliecība ir vnk jāpiezvana uz CSDD pārbūvēm, un būs absolūta skaidrība.
autoram lai būtu 100% pārliecība ir vnk jāpiezvana uz CSDD pārbūvēm, un būs absolūta skaidrība.
M Power or no power..
tak pazvanat uz csdd nevis vārat gailenes.
un jā, vadlīnīja ir 320is jo hadene tāda pati kā 325i.pats tur esmu jau zvanijis un visu noskaidrojis par projektiem. viss.
un jā, vadlīnīja ir 320is jo hadene tāda pati kā 325i.pats tur esmu jau zvanijis un visu noskaidrojis par projektiem. viss.
Bet jautajums vai viņam virsbūves kods ir kā parastajam e30 vai M, ja M tad varat nesapņot.
Nice!