m52b28 e30

Profila bilde
Janish
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 24 Apr 2012, 20:22
Braucu ar: e30>e61<e36
Atrašanās vieta: Rīga

13 Sep 2019, 18:04

Sveiki! Uzreiz atvainojos, ja šāds topiks jau eksistē. Esmu jauniņais šeit.

Man pašlaik iekš e30 ir m42 dzinējs, bet pa ziemu vēlētos to aizstāt ar m52b28 dzinēju. Cik esmu lasījis un dzirdējis, tad tas esot labākais price/perfomance variants šobrīd, lai nebūtu jāveic bremžu tests.

Sakarā ar to vēlētos iegūt informāciju no kāda kurš šo swapu ir veicis.
Kādas detaļas man ir vajadzīgas, kādi dzinēja kronšteini, kāda kārba, kāds kardāns, karteris utt. No kādas virsbūves labāk ņemt dzinēju un uz ko skatīties dzinēju iegādājoties? Interesē detaļu saraksts, lai visu varētu smuki salasīt un sakrāmēt kopā.
Varbūt kādam jau ir gatavs swaps, ko piedāvāt?

Dzinēja maiņu mēģināšu pats veikt, iepriekš neesmu to darījis, taču vēlos ļoti iemācīties. ;)
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

13 Sep 2019, 19:26

dzinēja kronšteini no e36, karteris ar uztvērēju no e34. kārba paliek tā pati, motoru ņem no e36, tam būs pareizāka garuma vadi pravotkai priekš e30 uc pigori..
M Power or no power..
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

13 Sep 2019, 19:36

kapec m52b28 registracijai ieks e30 nebutu vajadzigi bremzu testi?
Profila bilde
denn
Ziņojumi: 797
Pievienojies: 31 Jūl 2015, 20:32
Braucu ar: M52B32
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

13 Sep 2019, 19:40

Nav pratīgāk uzreiz M54 likt?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

13 Sep 2019, 21:13

.
Pēdējais labojis TomSkarsts - 13 Sep 2019, 23:35, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Ritvars
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 10 Apr 2011, 17:21
Braucu ar: BMW e34
Atrašanās vieta: Cēsis

13 Sep 2019, 23:31

Nylon rakstīja: 13 Sep 2019, 19:36 kapec m52b28 registracijai ieks e30 nebutu vajadzigi bremzu testi?
jo nepārsniedz maksimālo pieļaujamo jaudu.
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

14 Sep 2019, 09:26

Ritvars rakstīja: 13 Sep 2019, 23:31
Nylon rakstīja: 13 Sep 2019, 19:36 kapec m52b28 registracijai ieks e30 nebutu vajadzigi bremzu testi?
jo nepārsniedz maksimālo pieļaujamo jaudu.
jaudīgākā e30 versija, ne - M un neskaitot speciālos modeļus ir 325, 170 zs :rolleyes:
te taču visi bļāva ka M ir kā atsevišķi savs modelis tapēc pēc tā neskatoties utt...
denn rakstīja: 13 Sep 2019, 19:40 Nav pratīgāk uzreiz M54 likt?
tad vēl plus ar elektrību diezgan jāpasipas, lai motors ietu pilnā apgriezienu diapazonā utt, nu karoč vairāk pareizajam elektirķim jāsamaksā :hahaha:
M Power or no power..
Profila bilde
davusha
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 13 Mai 2017, 18:56
Braucu ar: e30 M52
Atrašanās vieta: Limbaži/Rīga

14 Sep 2019, 10:38

A bit rakstīja: 14 Sep 2019, 09:26
Ritvars rakstīja: 13 Sep 2019, 23:31
Nylon rakstīja: 13 Sep 2019, 19:36 kapec m52b28 registracijai ieks e30 nebutu vajadzigi bremzu testi?
jo nepārsniedz maksimālo pieļaujamo jaudu.
jaudīgākā e30 versija, ne - M un neskaitot speciālos modeļus ir 325, 170 zs :rolleyes:
te taču visi bļāva ka M ir kā atsevišķi savs modelis tapēc pēc tā neskatoties utt...

Vispār jaudīgāka e30 versija ir 320iS ar 141kw ;) Tāpēc M52B28 un M54B25 saiet līdz ar ausim, ar 2.pakāpes dzinēja parbūvi.
Pēdējais labojis davusha - 14 Sep 2019, 10:39, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
davusha
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 13 Mai 2017, 18:56
Braucu ar: e30 M52
Atrašanās vieta: Limbaži/Rīga

14 Sep 2019, 10:38

.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

14 Sep 2019, 10:46

davusha rakstīja: 14 Sep 2019, 10:38
Vispār jaudīgāka e30 versija ir 320iS ar 141kw ;) Tāpēc M52B28 un M54B25 saiet līdz ar ausim, ar 2.pakāpes dzinēja parbūvi.
es spechuks e30 jautajumos neesmu, bet spriezhot pec shiem vardiem tiesi nesaies, jo m52b28 rupnicas jauda nav tik pat liela vai mazaka par 141kw


bet ok, es tiri pajautaju lai nesanaktu dirsa darbs un materials un ka tapat vajadzes veikt bremzu testus
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

14 Sep 2019, 10:49

tas jau ''Itāļu M3'' :hahaha:

autoram lai būtu 100% pārliecība ir vnk jāpiezvana uz CSDD pārbūvēm, un būs absolūta skaidrība.
M Power or no power..
Profila bilde
Ritvars
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 10 Apr 2011, 17:21
Braucu ar: BMW e34
Atrašanās vieta: Cēsis

14 Sep 2019, 10:53

tak pazvanat uz csdd nevis vārat gailenes.
un jā, vadlīnīja ir 320is jo hadene tāda pati kā 325i.pats tur esmu jau zvanijis un visu noskaidrojis par projektiem. viss.
Profila bilde
Tautudels
Ziņojumi: 1086
Pievienojies: 05 Jan 2012, 21:50
Atrašanās vieta: Ikšķile

15 Sep 2019, 10:10

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

16 Sep 2019, 10:34

Bet jautajums vai viņam virsbūves kods ir kā parastajam e30 vai M, ja M tad varat nesapņot.
Profila bilde
Ritvars
Ziņojumi: 192
Pievienojies: 10 Apr 2011, 17:21
Braucu ar: BMW e34
Atrašanās vieta: Cēsis

16 Sep 2019, 14:45

-AF- rakstīja: 16 Sep 2019, 10:34 Bet jautajums vai viņam virsbūves kods ir kā parastajam e30 vai M, ja M tad varat nesapņot.
320is ir mēraukla. nav M.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

16 Sep 2019, 14:59

Nice!