EGR vārsts
b] [...] kad automašīnas motors ir iesilis un darbojas vidējās slodzēs, tad daļa no izplūdes gāzēm pa īpašu kanālu no izplūdes caurules nonāk automašīnas ieplūdes kolektorā un tālāk motora cilindros, kur tiek atkārtoti dedzinātas. EGR vārsts ir tā detaļa, kura fiziski noslēdz (atver) kanālu starp motora izplūdes cauri un ieplūdes kolektoru.[/b]
avots: http://www.piksens.com/opel-zafira-2/ka ... tema/.html
Varbūt pieredzējušaķie var padalīties ar biežāk piedzīvotajām problēmām un to risinājumiem?!
avots: http://www.piksens.com/opel-zafira-2/ka ... tema/.html
Varbūt pieredzējušaķie var padalīties ar biežāk piedzīvotajām problēmām un to risinājumiem?!
Plusi:
Dzinējs ievērojami ātrāk uzsilst.
Dzinējs pie notektām mazām slodzēm patērē drusku mazāk degvielas, jo sadedzinot atgāzēs nesadegušās degvielas paliekas.
Mazāk DPF piediršās.
Mazāk atmosfēra piediršās.
Mīnusi:
Atgāzēs ir abrazīvu saturošas vielas kas nonāk ellā un atrāk noved to pie gala.
Pie nepareizas ekspluatācijas ar EGR aizaug kolektors, pats vārst un ieplūdes vārstu sēžas, auto jūtami zaudē jaudu un dažreiz pat neatgriezeniski jo dēl uzaugumiem vārst neaizveras hermētiski un spraugās sāk veidoties izdegumi.
Jaudu tas tieši neietekmē, jo slodzē EGR ir ciet, tas atveras tikai pie mazas un konstantas slodzes.
P.s tevis pieminētajā rakstā ne viss ir taisnība, piemēram dažādiem auto ir dažādi nosacījumi pie kuriem egr strādā, un temperatūras, rakstu laikam veidoja RTK students.
Dzinējs ievērojami ātrāk uzsilst.
Dzinējs pie notektām mazām slodzēm patērē drusku mazāk degvielas, jo sadedzinot atgāzēs nesadegušās degvielas paliekas.
Mazāk DPF piediršās.
Mazāk atmosfēra piediršās.
Mīnusi:
Atgāzēs ir abrazīvu saturošas vielas kas nonāk ellā un atrāk noved to pie gala.
Pie nepareizas ekspluatācijas ar EGR aizaug kolektors, pats vārst un ieplūdes vārstu sēžas, auto jūtami zaudē jaudu un dažreiz pat neatgriezeniski jo dēl uzaugumiem vārst neaizveras hermētiski un spraugās sāk veidoties izdegumi.
Jaudu tas tieši neietekmē, jo slodzē EGR ir ciet, tas atveras tikai pie mazas un konstantas slodzes.
P.s tevis pieminētajā rakstā ne viss ir taisnība, piemēram dažādiem auto ir dažādi nosacījumi pie kuriem egr strādā, un temperatūras, rakstu laikam veidoja RTK students.
+++-AF- rakstīja: ↑30 Nov 2017, 23:05 Plusi:
Dzinējs ievērojami ātrāk uzsilst.
Dzinējs pie notektām mazām slodzēm patērē drusku mazāk degvielas, jo sadedzinot atgāzēs nesadegušās degvielas paliekas.
Mazāk DPF piediršās.
Mazāk atmosfēra piediršās.
Mīnusi:
Atgāzēs ir abrazīvu saturošas vielas kas nonāk ellā un atrāk noved to pie gala.
Pie nepareizas ekspluatācijas ar EGR aizaug kolektors, pats vārst un ieplūdes vārstu sēžas, auto jūtami zaudē jaudu un dažreiz pat neatgriezeniski jo dēl uzaugumiem vārst neaizveras hermētiski un spraugās sāk veidoties izdegumi.
Jaudu tas tieši neietekmē, jo slodzē EGR ir ciet, tas atveras tikai pie mazas un konstantas slodzes.
P.s tevis pieminētajā rakstā ne viss ir taisnība, piemēram dažādiem auto ir dažādi nosacījumi pie kuriem egr strādā, un temperatūras, rakstu laikam veidoja RTK students.
Ja konkrēti par BMW, tad ir redzēts, ka caur EGR sistēmu, ieplūdē nonāk dzeses šķidrums un noloka klaņus. Tas tāpēc, ka ar EGR sistēmā pa vidu ir iemontēta dzeses šķidruma apsilde un ar laiku izplūdes gāzes sadedzina dzeses šķidruma caurules.
Jā zinu šo problēmu, bet tur cits prikols, tur dzeses kanāli saplaisā nevis izdeg, jo tur ir ńerža un ne tik augsta temperatūra.
Saplaisā dēł vibrācijas, ko parasti izraisa taupīšana uz spilveniem un demferiem.
Saplaisā dēł vibrācijas, ko parasti izraisa taupīšana uz spilveniem un demferiem.
Kā saprast ka EGR ir "aizdirsies" un mirst?
Pirmkārt pajauniem auto
Ar to būs klūda, jo pieaugs gaisa masas apjoms pie maziem rpm.
Otrkārt izjauc paskaties vai nav aizaudzis.
Treškārt pie lieliem rpm un slodzes boosts būs nepietiekams.
EGR tā vnk nemirst, nav slimā vieta nevienam bmw
Ar to būs klūda, jo pieaugs gaisa masas apjoms pie maziem rpm.
Otrkārt izjauc paskaties vai nav aizaudzis.
Treškārt pie lieliem rpm un slodzes boosts būs nepietiekams.
EGR tā vnk nemirst, nav slimā vieta nevienam bmw
Principā pats vari izdarīt-pārbaudīt.
Noņem egr vārstu, iztīri, pārliecinies ka varsts ir aiztaisījies ciet labi, tad uzliec atpakaļ un nepievieno vakuuma tribīņu , bet gan noglušī to tribīņu un izbrauc, ja auto gaitā nemainās un joprojām ir jaudas zudumus tad meklē citu vainu.
Bet iztīrīt egr un kolektoru un izravet klapites silti iesaku.
Noņem egr vārstu, iztīri, pārliecinies ka varsts ir aiztaisījies ciet labi, tad uzliec atpakaļ un nepievieno vakuuma tribīņu , bet gan noglušī to tribīņu un izbrauc, ja auto gaitā nemainās un joprojām ir jaudas zudumus tad meklē citu vainu.
Bet iztīrīt egr un kolektoru un izravet klapites silti iesaku.