M57D30T2

Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

03 Jan 2018, 23:05

Ko varat pastāstīt par šo dzinēju!
Būtiskākie trūkumi, vājie mezgli!?
:rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3706
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

03 Jan 2018, 23:18

Viss tur labi ja nav nopists. Pārdomātāka biturbo sistēma par 200kw.
Ļoti jaudīga un precīza iesmidzes sistēmā - bet arī mīnuss - piezzo sprauslas nav restaurejamas.
Ļoti labi vien ar čipu var uztaisīt ļoti ievērojamu jaudas pieaugumu. Teiksim parasts čips bez īpaša duma un ikdienas braukšanā uz stenda parādīja 385hp (Bosch Rolis) var arī vairāk bet nu tā jau būs spīdzināšana.
Kārbas ir labas.
Alu bloks nav problēma.
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6867
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

03 Jan 2018, 23:30

-AF- rakstīja: 03 Jan 2018, 23:18 Viss tur labi ja nav nopists. Pārdomātāka biturbo sistēma par 200kw.
Ļoti jaudīga un precīza iesmidzes sistēmā - bet arī mīnuss - piezzo sprauslas nav restaurejamas.
Ļoti labi vien ar čipu var uztaisīt ļoti ievērojamu jaudas pieaugumu. Teiksim parasts čips bez īpaša duma un ikdienas braukšanā uz stenda parādīja 385hp (Bosch Rolis) var arī vairāk bet nu tā jau būs spīdzināšana.
Kārbas ir labas.
Alu bloks nav problēma.
Sprauslu mūžš,
saprotu, ka ir vairāki faktori, kas to ietekmēt, taču kkāds consumtion vidējais km?
Kāds būtu "veselīgs" eksploatācijas nobraukums k gadā, tādam dīzeļa dzinējam!?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3706
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

04 Jan 2018, 08:56

Grūti tā atbildēt viss ļoti atkarīgs no kopšanas.
No 200-500+ k km var nesagādāt problēmas.
Ak jā, kēdes jāmaina.
Personīgi es, ja meklētu sev e60 vai e9* vai ko līdzīgu es noteikti gribētu tādu motoru.
Patēriņš hz, bet nu baigi nerij, tomēr dīzelis.
Profila bilde
Meeris
Ziņojumi: 387
Pievienojies: 24 Jan 2013, 20:39
Braucu ar: BiTurbo
Atrašanās vieta: SA

01 Feb 2018, 20:44

varu nedaudz pakomentēt par patēriņu;
pa Rīgu kuļoties 9-11.5
Aizbraucot kkur tālāk uz citu pilsētu vidējais nokrīt jau uz 6-7 (normāli braucot)
un tas ir pa ziemu tagad.
vienīgi pašam ir jautājums par ķēžu maiņas intervālu, respektīvi pie cik km vajadzētu mainīt tās ķēdes??? :rolleyes:
SunCoast Customs IIIM
E_B
Ziņojumi: 74
Pievienojies: 19 Apr 2016, 11:05
Braucu ar: deviņdesmit otro

01 Feb 2018, 23:51

Stock ar dpf bez čip tuning jau ļoti labi ceļ no apakšas. Hz cik sekundes, bet līdz 220 km/h diezgan ātri uzrauj :D tikai labas atsauksmes par engine. Kluss, nenopuņķojies. Eļļa arī negaršo. Turbo griežas, nesvilpinās, katrā ziņā aizdomīgas skaņas nav. Tas pagaidām pie 330k km.
Un jā, visi biedē par tām ķēdēm.. kas ir ar to ķēdi, ja negrab nekas, negribās tur laist kādu iekšā!
Patēriņš visu laiku uz visu bāku kkur 7.6-8.2l braucot 50/50 pilsēta un ārpusē.
maxnet
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 19 Okt 2015, 15:43

02 Jan 2020, 12:40

isuma par paterinu :hahaha:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1806
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

02 Jan 2020, 20:07

maxnet rakstīja: 02 Jan 2020, 12:40 isuma par paterinu :hahaha:
Ar smagu kāju un Rīga? :lol: ar 8,5 vizinos
e36
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1806
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

03 Jan 2020, 18:59

Ar ko atškirās 210kw 3er un 200kw 5er dzinējs?
e36
Profila bilde
koni4jo
Ziņojumi: 175
Pievienojies: 07 Mai 2018, 16:56

03 Jan 2020, 19:24

Dažādas paaudzes dzinēji vnk 200kw M57TU līdz laikam 6. gadam un 210kw M57TU2, sākot no 6. gada, principā viss tur atšķiras, jo savstarpēji savietojams tur ir maz kas
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3706
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

03 Jan 2020, 21:17

540i rakstīja: 03 Jan 2020, 18:59 Ar ko atškirās 210kw 3er un 200kw 5er dzinējs?
Ar alumīnija bloku, precīzāku degvielas un vadības sistēmu un daudz nostrādataku turbo un ieplūdes sistēmu , kopsummā var dabūt vairāk jaudas ar foršaku griezes līkni + mazāk iespējas ka kapeiku piseji izkausēs virzuļus ar tekošām sprauslām.
Profila bilde
Zurkmobilia
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 08 Dec 2018, 01:22
Braucu ar: TDS
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

03 Jan 2020, 23:43

Jārēķinās gan, ka "labs" x35d maksā samērā lielas naudas. Tie, kas nopērkami pa 5-6k jau ir tolmetam sagatavoti, Rumbulā nojāti un ar "bez kvēpa nav spēka" režīmu, jo savādāk vairs neiet :lol:

Par sprauslām, pjezo sprauslas ir ļoti jūtīgas, ja kaut viena sāk neiekļauties korekciju rāmjos, sāksies pigori. Risinājums viens, pērkam jaunas.
TU2 ir alumīnija bloks, kas nebūt nav slikts, kā AF's minēja, un problēmas sagādā tikai kosmiskos buildos. (500+)
Ķēdes M57 sērijas motoriem iet ilgi, rentablā auto lietošanas periodā viņu mainīt nevajadzētu, ar noteikumu, ka odometrs rāda pareizi, nevis 1/2, lasi, 600k.
Gadīties gan var visādi, ārzemnieku forumos ir diezgan daudz one-off gadījumi, kur vienkārši izjūk ķēde.

Čipojas viņi uz urrā, viss atkarīgs, cik naudas gribās ieguldīt, jo atrast jaudīgāku degvielas sūkni nav problēmu :hahaha:
Pisu pa bortiem :lol:

-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1806
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

04 Jan 2020, 00:03

Paldies par info! :drink:
e36
maxnet
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 19 Okt 2015, 15:43

08 Jan 2020, 10:58

540i rakstīja: 02 Jan 2020, 20:07
maxnet rakstīja: 02 Jan 2020, 12:40 isuma par paterinu :hahaha:
Ar smagu kāju un Rīga? :lol: ar 8,5 vizinos
isie braucieni, auksts dzinejs, sastregumi.
reals paterins bija 10.3 :hahaha:
un jaa, Rīga
maxnet
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 19 Okt 2015, 15:43

08 Jan 2020, 11:03

540i rakstīja: 03 Jan 2020, 18:59 Ar ko atškirās 210kw 3er un 200kw 5er dzinējs?
210kw - jauns M57 , aluminija bloks, kedes maina pec 250k nobraukuma. :o
200kw- veca tipa m57, cuguna bloks, kedes mierigi iet pa 500-600k, ja bez cipa , domaku ka mierigi iet ap 900k :hahaha:
vismaz ta tiek stastits :drink:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3706
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

08 Jan 2020, 11:28

Ak dievs kur tādas muļķības izraki?
Par ķēdēm pilnīgas muļķības, tur vairāk atkarīgs no kopšanas tāpat arī par motora resursu, ar vai bez čiptuninga, abi motori var nokalpot gan 200k gan 600k, te pie fakta jāmin , ka abiem dzinējiem daudzas dilstošās detaļas ir vienādas, kā šāles piemēram :o
maxnet
Ziņojumi: 115
Pievienojies: 19 Okt 2015, 15:43

18 Jan 2020, 23:05

varbut kads jau ir mainijis kedes ?
un cik tas izmaksaja ?
:hahaha: :hahaha: :hahaha:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1806
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

09 Nov 2022, 16:07

Varbūt kāds var izskaidrot, m57 210kw 335d sprauslai pēc realoem.com ir savs detaļas nr. un 330d 170kw savs , taču meklējot jebkurā e-kataloga - veikalā uzradās ka tās ir savstarpēji saderīgas - identiskas, reāli tā ir vai nav?
e36
Profila bilde
dzhonsons
Ziņojumi: 256
Pievienojies: 27 Jan 2013, 22:07
Braucu ar: E46 Touringu
Atrašanās vieta: Rīga un Ķekava
Reputācija: 1
 

09 Nov 2022, 18:22

Realoem uzrāda, ka 170kw sprausla (13537796042) ir saderīga ar e60/1 lci 535.
Cik saprotu, 170kw sprauslas un 210kw sprauslas nav iedentiskas (atšķirīgi smidzināšanas leņķi), bet līdzīgas performances (210kw, protams, labākas), bet savstarpēji savietojamas :rolleyes:
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1806
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

09 Nov 2022, 20:01

Skaidrs , paldies!
Vienkārši iemetu e-partā. 335d sprauslas kodu, paskatījos saderīgos auto, nedaudz pazuda pārliecība pirkt jaunu sprauslu , ja tur un vēl daudz veikalos uzrāda saderību ar 330d. Zinot ka realoem kodi nav vienadi.
e36