M57D30T2
Ko varat pastāstīt par šo dzinēju!
Būtiskākie trūkumi, vājie mezgli!?
Būtiskākie trūkumi, vājie mezgli!?
Viss tur labi ja nav nopists. Pārdomātāka biturbo sistēma par 200kw.
Ļoti jaudīga un precīza iesmidzes sistēmā - bet arī mīnuss - piezzo sprauslas nav restaurejamas.
Ļoti labi vien ar čipu var uztaisīt ļoti ievērojamu jaudas pieaugumu. Teiksim parasts čips bez īpaša duma un ikdienas braukšanā uz stenda parādīja 385hp (Bosch Rolis) var arī vairāk bet nu tā jau būs spīdzināšana.
Kārbas ir labas.
Alu bloks nav problēma.
Ļoti jaudīga un precīza iesmidzes sistēmā - bet arī mīnuss - piezzo sprauslas nav restaurejamas.
Ļoti labi vien ar čipu var uztaisīt ļoti ievērojamu jaudas pieaugumu. Teiksim parasts čips bez īpaša duma un ikdienas braukšanā uz stenda parādīja 385hp (Bosch Rolis) var arī vairāk bet nu tā jau būs spīdzināšana.
Kārbas ir labas.
Alu bloks nav problēma.
Sprauslu mūžš,-AF- rakstīja: ↑03 Jan 2018, 23:18 Viss tur labi ja nav nopists. Pārdomātāka biturbo sistēma par 200kw.
Ļoti jaudīga un precīza iesmidzes sistēmā - bet arī mīnuss - piezzo sprauslas nav restaurejamas.
Ļoti labi vien ar čipu var uztaisīt ļoti ievērojamu jaudas pieaugumu. Teiksim parasts čips bez īpaša duma un ikdienas braukšanā uz stenda parādīja 385hp (Bosch Rolis) var arī vairāk bet nu tā jau būs spīdzināšana.
Kārbas ir labas.
Alu bloks nav problēma.
saprotu, ka ir vairāki faktori, kas to ietekmēt, taču kkāds consumtion vidējais km?
Kāds būtu "veselīgs" eksploatācijas nobraukums k gadā, tādam dīzeļa dzinējam!?
Grūti tā atbildēt viss ļoti atkarīgs no kopšanas.
No 200-500+ k km var nesagādāt problēmas.
Ak jā, kēdes jāmaina.
Personīgi es, ja meklētu sev e60 vai e9* vai ko līdzīgu es noteikti gribētu tādu motoru.
Patēriņš hz, bet nu baigi nerij, tomēr dīzelis.
No 200-500+ k km var nesagādāt problēmas.
Ak jā, kēdes jāmaina.
Personīgi es, ja meklētu sev e60 vai e9* vai ko līdzīgu es noteikti gribētu tādu motoru.
Patēriņš hz, bet nu baigi nerij, tomēr dīzelis.
varu nedaudz pakomentēt par patēriņu;
pa Rīgu kuļoties 9-11.5
Aizbraucot kkur tālāk uz citu pilsētu vidējais nokrīt jau uz 6-7 (normāli braucot)
un tas ir pa ziemu tagad.
vienīgi pašam ir jautājums par ķēžu maiņas intervālu, respektīvi pie cik km vajadzētu mainīt tās ķēdes???
pa Rīgu kuļoties 9-11.5
Aizbraucot kkur tālāk uz citu pilsētu vidējais nokrīt jau uz 6-7 (normāli braucot)
un tas ir pa ziemu tagad.
vienīgi pašam ir jautājums par ķēžu maiņas intervālu, respektīvi pie cik km vajadzētu mainīt tās ķēdes???
SunCoast Customs IIIM
Stock ar dpf bez čip tuning jau ļoti labi ceļ no apakšas. Hz cik sekundes, bet līdz 220 km/h diezgan ātri uzrauj tikai labas atsauksmes par engine. Kluss, nenopuņķojies. Eļļa arī negaršo. Turbo griežas, nesvilpinās, katrā ziņā aizdomīgas skaņas nav. Tas pagaidām pie 330k km.
Un jā, visi biedē par tām ķēdēm.. kas ir ar to ķēdi, ja negrab nekas, negribās tur laist kādu iekšā!
Patēriņš visu laiku uz visu bāku kkur 7.6-8.2l braucot 50/50 pilsēta un ārpusē.
Un jā, visi biedē par tām ķēdēm.. kas ir ar to ķēdi, ja negrab nekas, negribās tur laist kādu iekšā!
Patēriņš visu laiku uz visu bāku kkur 7.6-8.2l braucot 50/50 pilsēta un ārpusē.
e36
Dažādas paaudzes dzinēji vnk 200kw M57TU līdz laikam 6. gadam un 210kw M57TU2, sākot no 6. gada, principā viss tur atšķiras, jo savstarpēji savietojams tur ir maz kas
Ar alumīnija bloku, precīzāku degvielas un vadības sistēmu un daudz nostrādataku turbo un ieplūdes sistēmu , kopsummā var dabūt vairāk jaudas ar foršaku griezes līkni + mazāk iespējas ka kapeiku piseji izkausēs virzuļus ar tekošām sprauslām.
Jārēķinās gan, ka "labs" x35d maksā samērā lielas naudas. Tie, kas nopērkami pa 5-6k jau ir tolmetam sagatavoti, Rumbulā nojāti un ar "bez kvēpa nav spēka" režīmu, jo savādāk vairs neiet
Par sprauslām, pjezo sprauslas ir ļoti jūtīgas, ja kaut viena sāk neiekļauties korekciju rāmjos, sāksies pigori. Risinājums viens, pērkam jaunas.
TU2 ir alumīnija bloks, kas nebūt nav slikts, kā AF's minēja, un problēmas sagādā tikai kosmiskos buildos. (500+)
Ķēdes M57 sērijas motoriem iet ilgi, rentablā auto lietošanas periodā viņu mainīt nevajadzētu, ar noteikumu, ka odometrs rāda pareizi, nevis 1/2, lasi, 600k.
Gadīties gan var visādi, ārzemnieku forumos ir diezgan daudz one-off gadījumi, kur vienkārši izjūk ķēde.
Čipojas viņi uz urrā, viss atkarīgs, cik naudas gribās ieguldīt, jo atrast jaudīgāku degvielas sūkni nav problēmu
Par sprauslām, pjezo sprauslas ir ļoti jūtīgas, ja kaut viena sāk neiekļauties korekciju rāmjos, sāksies pigori. Risinājums viens, pērkam jaunas.
TU2 ir alumīnija bloks, kas nebūt nav slikts, kā AF's minēja, un problēmas sagādā tikai kosmiskos buildos. (500+)
Ķēdes M57 sērijas motoriem iet ilgi, rentablā auto lietošanas periodā viņu mainīt nevajadzētu, ar noteikumu, ka odometrs rāda pareizi, nevis 1/2, lasi, 600k.
Gadīties gan var visādi, ārzemnieku forumos ir diezgan daudz one-off gadījumi, kur vienkārši izjūk ķēde.
Čipojas viņi uz urrā, viss atkarīgs, cik naudas gribās ieguldīt, jo atrast jaudīgāku degvielas sūkni nav problēmu
Pisu pa bortiem
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
-E36 B204 - procesā
-Saab 9-5 Aero - 308 HP / 515 NM
-Saab 9-5 1.9TiD AT
-E46 Compact 320TD
Ak dievs kur tādas muļķības izraki?
Par ķēdēm pilnīgas muļķības, tur vairāk atkarīgs no kopšanas tāpat arī par motora resursu, ar vai bez čiptuninga, abi motori var nokalpot gan 200k gan 600k, te pie fakta jāmin , ka abiem dzinējiem daudzas dilstošās detaļas ir vienādas, kā šāles piemēram
Par ķēdēm pilnīgas muļķības, tur vairāk atkarīgs no kopšanas tāpat arī par motora resursu, ar vai bez čiptuninga, abi motori var nokalpot gan 200k gan 600k, te pie fakta jāmin , ka abiem dzinējiem daudzas dilstošās detaļas ir vienādas, kā šāles piemēram
varbut kads jau ir mainijis kedes ?
un cik tas izmaksaja ?
un cik tas izmaksaja ?
Varbūt kāds var izskaidrot, m57 210kw 335d sprauslai pēc realoem.com ir savs detaļas nr. un 330d 170kw savs , taču meklējot jebkurā e-kataloga - veikalā uzradās ka tās ir savstarpēji saderīgas - identiskas, reāli tā ir vai nav?
e36
Realoem uzrāda, ka 170kw sprausla (13537796042) ir saderīga ar e60/1 lci 535.
Cik saprotu, 170kw sprauslas un 210kw sprauslas nav iedentiskas (atšķirīgi smidzināšanas leņķi), bet līdzīgas performances (210kw, protams, labākas), bet savstarpēji savietojamas
Cik saprotu, 170kw sprauslas un 210kw sprauslas nav iedentiskas (atšķirīgi smidzināšanas leņķi), bet līdzīgas performances (210kw, protams, labākas), bet savstarpēji savietojamas
Skaidrs , paldies!
Vienkārši iemetu e-partā. 335d sprauslas kodu, paskatījos saderīgos auto, nedaudz pazuda pārliecība pirkt jaunu sprauslu , ja tur un vēl daudz veikalos uzrāda saderību ar 330d. Zinot ka realoem kodi nav vienadi.
Vienkārši iemetu e-partā. 335d sprauslas kodu, paskatījos saderīgos auto, nedaudz pazuda pārliecība pirkt jaunu sprauslu , ja tur un vēl daudz veikalos uzrāda saderību ar 330d. Zinot ka realoem kodi nav vienadi.
e36