Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 107
- chevron_right
Neko nesapratu, ko tur rakstīji, bet, ja pārliek motoru mašīnai, kurai jau ir bijis EWS, tad bez ECU, vēl līdzi jādod EWS kastīte, čips.
ECU, EWS blokam un čipam ir jābūt no viena auto, jo tie ir saistīti un bez kādas no komponentēm, auto nepielaidīsi.
ECU, EWS blokam un čipam ir jābūt no viena auto, jo tie ir saistīti un bez kādas no komponentēm, auto nepielaidīsi.
Tik tālu skaidrs, bet man autiņam atslēgas nevajag - aizdedze uz slēdzi un starteris uz pogu... Cik tad tas viss ir sarežģīti?dogMa rakstīja:Jāpaņem EWS kastīte, čips (atrodas atslēgā), atslēgas riņķis (ap slēdzeni) un signāla pastiprinātājs (no atslēgas riņķa aiziet līdz tam). Ņem visu ar štekeriem un vismaz kaut kāda garuma vadiem.
Visam jābūt no viena auto (izņemot atslēgas riņķi un signāla pastiprinātāju, tie var būt arī no cita auto).
Ja tiksi pie tā visa, caur PM vai tel. palīdzēšu tev ievilkt
Pagaidām vēl laikam to M44 neņemšu, jo sanāca ČP ar finansēm, bet nākotnē gribētu gan.
ok tagad visu sapratudogMa rakstīja:Neko nesapratu, ko tur rakstīji, bet, ja pārliek motoru mašīnai, kurai jau ir bijis EWS, tad bez ECU, vēl līdzi jādod EWS kastīte, čips.
ECU, EWS blokam un čipam ir jābūt no viena auto, jo tie ir saistīti un bez kādas no komponentēm, auto nepielaidīsi.
BMW_The Ultimate Repair Bill
Vēl pastav variants (ja trūkst, vai beigta kāda no komponentēm).
1. iešuj ecu softu bez immo.
2. uzkabina immo emulatoru.
3.vēl viens variants
sliktā puse, ka šie varianti parasti sākas no 50 ls >>>
1. iešuj ecu softu bez immo.
2. uzkabina immo emulatoru.
3.vēl viens variants
sliktā puse, ka šie varianti parasti sākas no 50 ls >>>
taa persona ir no aluuksnes-shaubos vai tur buus taadi cilveeki kas kautko shuut maak
BMW_The Ultimate Repair Bill
Tavā gadījumā tas neko nemaina. Vakadzētu tikai saslēgt tā, lai EWS padod ziņu uz ECU, lai pielektu auto, tas arī viss.Nixon rakstīja:Tik tālu skaidrs, bet man autiņam atslēgas nevajag - aizdedze uz slēdzi un starteris uz pogu... Cik tad tas viss ir sarežģīti?dogMa rakstīja:Jāpaņem EWS kastīte, čips (atrodas atslēgā), atslēgas riņķis (ap slēdzeni) un signāla pastiprinātājs (no atslēgas riņķa aiziet līdz tam). Ņem visu ar štekeriem un vismaz kaut kāda garuma vadiem.
Visam jābūt no viena auto (izņemot atslēgas riņķi un signāla pastiprinātāju, tie var būt arī no cita auto).
Ja tiksi pie tā visa, caur PM vai tel. palīdzēšu tev ievilkt
Pagaidām vēl laikam to M44 neņemšu, jo sanāca ČP ar finansēm, bet nākotnē gribētu gan.
DME un EWS ir saistīti softiski, tātad tos var pārkodēt un mainīt no citiem auto, pats ar savu bijušo 323i esmu braucis ar m52b20 vadības bloku, nemainot ews kastidogMa rakstīja:Neko nesapratu, ko tur rakstīji, bet, ja pārliek motoru mašīnai, kurai jau ir bijis EWS, tad bez ECU, vēl līdzi jādod EWS kastīte, čips.
ECU, EWS blokam un čipam ir jābūt no viena auto, jo tie ir saistīti un bez kādas no komponentēm, auto nepielaidīsi.
Protams, ka ir iespējams, bet tās ir papildus izmaksas! Var arī vispār emulatoru ielikt, lai nav tāds EWS jāvelk, bet tās atkal ir papildus izmaksas.
nixon es jau tev visu līdz galam par tiem 3 sensoriem neizstāstīju vēl - tev var palikt esošā vadība.
Sveiki, ļoti aktuali.
jautājums -
dzinēju m52b25 pilnā swap ( motors, ar visu vadību,kārbu) , ar getrad kārbu , tā vienkārši ieceļ e36 kura agrāk bijis m50b20 bez vanos , ar getrad kārbu. ?
vai ir kautkad jamaina vados vai kas cits .. ?
un ka ir ar m50b25 ar vanos (swap) , ceļot tajā pašā e36 kura agrak bija m50b20 bez vanos ... ? kas mainās ?
jautājums -
dzinēju m52b25 pilnā swap ( motors, ar visu vadību,kārbu) , ar getrad kārbu , tā vienkārši ieceļ e36 kura agrāk bijis m50b20 bez vanos , ar getrad kārbu. ?
vai ir kautkad jamaina vados vai kas cits .. ?
un ka ir ar m50b25 ar vanos (swap) , ceļot tajā pašā e36 kura agrak bija m50b20 bez vanos ... ? kas mainās ?
Ja celsi M52 motoru iekšā, būs jāievelk arī EWS (rūpnīcas imobilaizers, jāņem kopā ar visu vadību). Ja kas, PM, varu līdzēt.
Ja celsi M50 motoru iekšā, tad viss tur ir vienkārši.., t.i., pievieno jaunā motora vadību ar visu pravodku un aiziet dzīvē.
Ja celsi M50 motoru iekšā, tad viss tur ir vienkārši.., t.i., pievieno jaunā motora vadību ar visu pravodku un aiziet dzīvē.
Atmet PM kas un kā!yanks rakstīja:nixon es jau tev visu līdz galam par tiem 3 sensoriem neizstāstīju vēl - tev var palikt esošā vadība.
Swapojot iekshaa M50b25tu varu atstaat savu radiatoru no M44b19 dzineeja?-vinsh bez visaadiem deveejiem ir bet jauns...(taads pats kaa bildee)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW_The Ultimate Repair Bill
jaa, vinji ir vienadi
m50b25tu bez kondiskas vispar naak ar mazo radiatoru, sis radiators tev bus tiesi laikaa
m50b25tu bez kondiskas vispar naak ar mazo radiatoru, sis radiators tev bus tiesi laikaa
Pēdējais labojis Armando - 16 Aug 2013, 21:28, kopā labots 1 reizi.
...
Paaldies-jaa donoram bija iekshaa tieshi taads pats vieniigi ljoti nolietots un tur bija ar visiem deveejiem-bet nu man nav pravodkas prieksh vinjiem tapeec tie deveeji man pie vienas vietas
BMW_The Ultimate Repair Bill
cik es zinu tur var nākt tikai 2 "devēji": apakšā korķa pusē līmeņa slēdzis priekš obc check funkcijas un otrā pusē sānos termoslēdzis kondiškas ventilatoram.
nu tea rii paliek skaidrs kapeec manam radiatoram to nav:D:D:D
BMW_The Ultimate Repair Bill
problēma
nopirku m50b25 no e34 angļa. gribu iecelt būrī kur agrāk bijis 2.0i m50b20 bez vanos.
runā, ka esot tam e34 m50b25 motoram jāuzliek visa pravodka no kāda e36 bembīša kuram bijis vanos... lai sakristu štekeris apaļais , pie virsbūves... vadiem izvietojums atšķiras , bet cik pētiju , atšķiras tikai diviem vadiem krāsas , izvietojums neatšķiras .( piem. zaļo , štekerī savieno ar brūno)
un e34, motortelpa vadu izvietojums atšķiras no e36 ... vrb tikai tā ir vienīgā bēda ?
mēģināju sapārot ta e34 motora dačikus ar e36 m50b20 vanos pravodku, nu galīgi nekādi štekeri nepass... vrb vajag obligāti no kāda 2.5i vanos to e36 pravodku, lai viss deretu ?
nopirku m50b25 no e34 angļa. gribu iecelt būrī kur agrāk bijis 2.0i m50b20 bez vanos.
runā, ka esot tam e34 m50b25 motoram jāuzliek visa pravodka no kāda e36 bembīša kuram bijis vanos... lai sakristu štekeris apaļais , pie virsbūves... vadiem izvietojums atšķiras , bet cik pētiju , atšķiras tikai diviem vadiem krāsas , izvietojums neatšķiras .( piem. zaļo , štekerī savieno ar brūno)
un e34, motortelpa vadu izvietojums atšķiras no e36 ... vrb tikai tā ir vienīgā bēda ?
mēģināju sapārot ta e34 motora dačikus ar e36 m50b20 vanos pravodku, nu galīgi nekādi štekeri nepass... vrb vajag obligāti no kāda 2.5i vanos to e36 pravodku, lai viss deretu ?
34 un 36 dzineja vadiem atskiras barosanas pieslegsanas vieta, dieagnosticesanas stekeris un vadu karba virs dzineja. Un par dzineja darbibu atbild DME ar devejiem, vadi no kuriem iet uz dme, nevis uz to apalo konektoru, tur tikai aiziet talak piem benzinsuknis, jau pec relejas, dzineja temp priboru panelim un tml.
sweiki, droshwien jaw buuus jautaats, bet man te nianses dazhas janoskaidro.. iisumaa- parwietojos ar labu e36((1.8, kjeede, 95gads) bet zhel katru dienu miit ar winju uz darbu pa kakainiem celjiem) panjeemu welwienu 325(91gads)... shobriid esu ielicis 325'taja to 1.8 motoru.. man tiem shtekeriem arii jamaina kadi wadi wietaam lai straadaatu? cik ieprieksh lasiju, tad noprotu ka buus jaarekjinaas ari otrai mashinjai(318'taja liekot weco 2.5 ieksha) ar aizdedzes atslegas chipa kjidaashanu?
ceru uz +/- izsmeljoshu atbildi..
ps- shodien wisu dienu nochammaajos, domaaju braukshu riit jaw uz darbu.. hren... ne wiens ne otrs wairs naw braucams un laika ar naw...
ceru uz +/- izsmeljoshu atbildi..
ps- shodien wisu dienu nochammaajos, domaaju braukshu riit jaw uz darbu.. hren... ne wiens ne otrs wairs naw braucams un laika ar naw...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 107
- chevron_right