Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 19
- chevron_right
Izlasi,ko es rakstiju,man uz m43 stav ewsa emulatorsJānis.P rakstīja:kāds ews uz m50?? izlasi vismaz pirmos 3 postus.
Tev viņu vairs nevajadzēs vnk. Un būs pāris vadi jāsavieno pa īso
Vēreiz gribēju pārliecināties- motors no e39 m52b25-
1.karteris var vecais palikt vai labāk no e36 uzlikt,jo sapratu,ka tas karteris ir zemāks nekā no e36?
2. M52 motora kronšteini uz e36 un uz e39 atškiras?
1.karteris var vecais palikt vai labāk no e36 uzlikt,jo sapratu,ka tas karteris ir zemāks nekā no e36?
2. M52 motora kronšteini uz e36 un uz e39 atškiras?
1. Labāk no e36
2. Atšķiras
2. Atšķiras
Paldies! Ja atstāj veco e39 karteri,būs zemāk par stab.stieni cik sapratu,jā?BUHARDI rakstīja:1. Labāk no e36
2. Atšķiras
Nebūs zemāk, būs tāpat. Savā pieredzē ir atstāts un nekāda vaina nebija arī ar sēdinājumu līdz kliņķimvitjazz rakstīja:Paldies! Ja atstāj veco e39 karteri,būs zemāk par stab.stieni cik sapratu,jā?BUHARDI rakstīja:1. Labāk no e36
2. Atšķiras
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Kāpēc tad šo karteri daudzi maina,ja jau pat līdz zemei nometot,nav ne vainas
Viss atkarīgs, vai ceļā no punkta A uz punktu B ir kāds guļošais policistsvitjazz rakstīja: Kāpēc tad šo karteri daudzi maina,ja jau pat līdz zemei nometot,nav ne vainas
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
M42 vieta liekot m52 kārbas kulisi ir jāmaina vai nau?
Sent from my D6503 using Tapatalk
Sent from my D6503 using Tapatalk
man liekas vismaz abi stieni (augšējais un apakšējais) bija jāmainarus90 rakstīja:M42 vieta liekot m52 kārbas kulisi ir jāmaina vai nau?
Sent from my D6503 using Tapatalk
Es arī domāju, ka jāmaina, bet uzliekot uz E34 paduškām, tas karteris likās pat augstāk nekā man M50.vitjazz rakstīja: Kāpēc tad šo karteri daudzi maina,ja jau pat līdz zemei nometot,nav ne vainas
Ir jāmaina.rus90 rakstīja:M42 vieta liekot m52 kārbas kulisi ir jāmaina vai nau?
Sent from my D6503 using Tapatalk
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Ir m50b25 nv swaps no automāta, bet lai automata pravotka nebūtu jāizķidā (jo neko lieku negribu), vai iespējams izmantot esošo m50b20 nv pravotku ? Kas tur būs ar to atpakaļgaitu un ko ECU no automāta domās (P/N/D) ?
Ja m50b20 pravodka ir manuāļa, tad nevajadzētu būt problēmām ar atpakaļgaitu, jo štekerim vajadzētu būt. ECU automātam, ja nemaldos, nāk atsevišķš, tāpēc visam vajadzētu saiet. Tikai ieteiktu štekerus atzīmēt pirms maini pravodkas, jo m50 viņus salikt ir ļoti viegli nepareizi un pēc tam jāzīlē, kas pie vainas, ka motors neiet.Ercix rakstīja:Ir m50b25 nv swaps no automāta, bet lai automata pravotka nebūtu jāizķidā (jo neko lieku negribu), vai iespējams izmantot esošo m50b20 nv pravotku ? Kas tur būs ar to atpakaļgaitu un ko ECU no automāta domās (P/N/D) ?
Piemirsu piebilst, ka b25 tiek krāmets uz manuāļa. Un jā b20 arī manuālis. Paldies par info. Un jā katrs vadiņš/štekeris ir atzīmēts :)Baker rakstīja: Ja m50b20 pravodka ir manuāļa, tad nevajadzētu būt problēmām ar atpakaļgaitu, jo štekerim vajadzētu būt. ECU automātam, ja nemaldos, nāk atsevišķš, tāpēc visam vajadzētu saiet. Tikai ieteiktu štekerus atzīmēt pirms maini pravodkas, jo m50 viņus salikt ir ļoti viegli nepareizi un pēc tam jāzīlē, kas pie vainas, ka motors neiet.
Mle a tas nekas ka m50b25 ir bosch pravodka un ecu
Un b20 ir siemens?
Vai arī jums patiks braukt ar 2.5 apjomu, bet 2.0i gaisa un degvielas attiecību?
Un b20 ir siemens?
Vai arī jums patiks braukt ar 2.5 apjomu, bet 2.0i gaisa un degvielas attiecību?
Nv bosch abiem, vanos 2.0 siemens 2.5 bosch-AF- rakstīja:Mle a tas nekas ka m50b25 ir bosch pravodka un ecu
Un b20 ir siemens?
Vai arī jums patiks braukt ar 2.5 apjomu, bet 2.0i gaisa un degvielas attiecību?
Blin es nepamaniju ka pierakstīts NV...es ir loh
Bet still..
Nevajag braukt ar 2,5 apjomu un 2,0 softu
Bet still..
Nevajag braukt ar 2,5 apjomu un 2,0 softu
Es domāju tikai pašu pravotku no 2.0.-AF- rakstīja:Blin es nepamaniju ka pierakstīts NV...es ir loh
Bet still..
Nevajag braukt ar 2,5 apjomu un 2,0 softu
ECU paliek no automāta 2.5. Vienkārši negribu automātu pravotku tur ķidāt, lai noņemtu lieko.
Un jā abi ir Bosch.
Vladen - tev gadījumā nav kloķenes skriemeļa spec tools lai varētu noņemt ?Vladlen rakstīja:Nv bosch abiem, vanos 2.0 siemens 2.5 bosch-AF- rakstīja:Mle a tas nekas ka m50b25 ir bosch pravodka un ecu
Un b20 ir siemens?
Vai arī jums patiks braukt ar 2.5 apjomu, bet 2.0i gaisa un degvielas attiecību?
Izskatās kaut kā šitā
Vecais motors m43b18 ar digitālo klimu. Tagad swapojas m52. Vai tur viss sapas lai klima šancētu uz m52 motora?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 19
- chevron_right