Dzinēju Maiņas SWAP detaļu saraksts
Tātad kaut kas te runāja,ka vajadzētu vienotu topiku sarakstīt kas kurā swapa gadijumā ir vajadzīgs,domāju tad sākt šo topiku un katrs kam ir papildināma info bez liekas di.. papildina šo topiku ,lai tas būtu pārskatāms,nebūtu vēlams šeit uzdot jautājumus vai ko apspriest,jo tad topiks būs nepārskatāms un tāds mums jau ir.
Tātad M43 -> M50/52:
Būs nepieciešams viss motors ar visu apkari un izplūdi, vadiem,vadības bloku un kronšteiniem,ja gribēsies lai tahometrs nerādā Huskvarnai cienīgus rpm,tad vajadzēs arī 6cyl instrumentu paneli vai arī to pārkodēt(ar otro gan laikam daudzi nenodarbojas,tāpēc lētāk ir nopirkt paneli pa 10-20eur)Vajadzēs arī filtra kasti attiecīgi no 2,0 vai 2,5 dzinēja,tās atšķiras ar diametriem jo gaisa masas mērītāji atšķiras,var izmantot konisko filtru,bet to vajag izolēt no karstuma.
Apkarē ietilpst:
Ģenerators
Stūres pastiprinātājs(ja nu pērkat pa detaļām motoru,ir jaunāki pastiprinātāja sūkņi,kuri paredzēti tiem M52 dzinējiem,kam eļļas filtrs ar plastmasas vāku,ir iespējams vnk samainīt eļļas filtra korpusu uz veco ar alumīnija vāku,ja atrast šādu pastiprinātāju sagādā problēmas)
Ūdenssūknis
Kolektori(atšķiras gan izplūdes gan ieplūdes,vēlams izmantot M50 ieplūdi arī ja liekam M52 motoru,tur gan nedaudz jāpiestrādā ir pie drosles uzlikšanas.Izplūdes kolektorus M52 gadijumā izmantojam M52,jo tiem ir zondes vietas,M50 šādas nav,ja gribas izmantot M52 kolektorus uz M50,būs nepieciešamas skrūves ar ko aizskrūvēt šīs zondes vietas,vai arī vecas zondes var saskrūvēt,bet tas ir gateris.)
Sprauslas
Spoles(M50 un M52 spoles atšķirsies,M52 spoles nevarēs pieskrūvēt ar divām skrūvēm uz m50,tākā tas principā jau būs gateris)
Visi devēji(gaisa masas un zondi daži gan tirgos atsevišķi,jo tie ir manāmi dārgāki komponenti)
Kronšteini
*Ja gribēsiet pievienot stūres pastiprinātāja trauku piestiprināt paredzētajā vietā t.i pie šofera puses motora kronšteina,tad vajadzēs arī šļaukas,kas nākušas no m50 motora.Ja gribas ļoti iepist kapeiku,var atstāt esošās(m43 gadijumā un m40,citiem nezinu) bet nāksies locīt un trauks nestāvēs paredzētajā vietā tāpat.
*Kārba der tā pati,sajūgs ar spararatu arī var palikt no m43,cik ilgi tas kalpos ir grūti atbildēt,man m43b16 spararats ar sajūgu kalpoja gan uz 2,0 gan pēctam uz 2,5 hi-compa kurš vērās tīri nopietni,tākā tas ir jūsu pašu ziņā.
Ja dzinējs nācis no automāta,būs vajadzīgs iepresēt gultni kloķvāpstai galā kārbas primārajai asij.
*Starteris der tas pats
*Ieteicams nomainīt aizmugurējo un priekšējo kloķvārpstas blīvslēgu,jo pēctam to izdarīt būs grūti,par to var diy sarakstīt arī,kā arī visas vajadzīgās blīves,ieteicams izmantot hermētiķi,bet ne to,kas maksā eiro bendzīntankā un smird pēc etiķa,bet to,kas saucās loctite vai victor reinz,protams virsmas attaukot.
*Kulise,daudzi itkā saskaras ar problēmām ,ka nevarot atstāt 4cyl kulisi,tā kā strīdīgs jautājums ,jo manam auto kulise palika no m43,motors bija m50.
*Pirmajā brīdī šķitīs,ka kardāns neder,bet galvenais ir nemīzt,viņš bīdās pa šlicēm iekšā,tākā tur viss kūl.
*ieceļot motoru ir jāskatās vai motora apakša neķer stūres reiku un stabilizatora stieni,ja ķer tad var palikt šaibas zem kronšteiniem uz spilvena špilkām vai izmantot pareizos spilvenus.Stabilizatora stieni gan ieteicams nomainīt pret 6cyl,jo 4cyl stienis sanāk ļoti tuvu motoram.
*Radiators var palikt mazais,atkarīgs kādā slodzē auto tiks izmantots.motora dzeses trubām jābūt no attiecīgā motora,trubas no radiatora uz motoru itkā varēja uzstiept no m43 uz m50/m52 bet vienkāršāk un smukāk būtu dabūt pareizās.Mufta ,protams,der tā pati.
*Vadus pieslēdzam pie x20 štepseļa pie drošinātāju kastes,tur pat pluss jāpieskrūvē,protams visu jādara ar noņemtu akumulatoru.Jābūt labam kontaktam ar motora masu - vads kas no pasažiera puses lanžerona pieskrūvējas pie kronšteina.Pareizi pievienojam kloķenes un sadalenes devējus,bosch pravodkām dažām varēja sajaukt vietām un tad dzinējs nelec un neslēz iekšā benzīna sūkni.
*Gaisa masas mērītājs neder no m43 un m40 m42 m 44 jo tiem motoriem NAV gaisa masas bet ir gaisa plūsmas mērītājs,kurš darbojas pavisam citādāk.Zonde gan var palikt iepriekšējā,ja neliec m52.
Praktiski šāds pats storijs ir no m40 uz m50 un no abiem isiem.Pieļauju,ka esmu ko aizmirsis ,tāpēc var droši papildināt.
Ja liek no minētajiem nemotoriem uz m52,tad obligāti ir vajadzīgas noteiktajam vadības blokam paredzētās zondes,jo ir gan zaļās, gan dzeltenās,vienas no tām ir laikam retāk pieejamas(lietotas protams )Kā arī var jau saskarties ar EWS,bet par to viss ir jau šajā forumā sadrukāts.
Ja ir vajadzīga info par automātiem,tad to prasīt PM jo tas viss ir grūti nācis bet šo to vēl atcerēsimies
Papildiniet ja esmu ko aizmirsis,kā arī kāds varētu sarakstīt TDS -> M50 / M52 un vice versa.
Cerams šis kādam noderēs.
Tātad M43 -> M50/52:
Būs nepieciešams viss motors ar visu apkari un izplūdi, vadiem,vadības bloku un kronšteiniem,ja gribēsies lai tahometrs nerādā Huskvarnai cienīgus rpm,tad vajadzēs arī 6cyl instrumentu paneli vai arī to pārkodēt(ar otro gan laikam daudzi nenodarbojas,tāpēc lētāk ir nopirkt paneli pa 10-20eur)Vajadzēs arī filtra kasti attiecīgi no 2,0 vai 2,5 dzinēja,tās atšķiras ar diametriem jo gaisa masas mērītāji atšķiras,var izmantot konisko filtru,bet to vajag izolēt no karstuma.
Apkarē ietilpst:
Ģenerators
Stūres pastiprinātājs(ja nu pērkat pa detaļām motoru,ir jaunāki pastiprinātāja sūkņi,kuri paredzēti tiem M52 dzinējiem,kam eļļas filtrs ar plastmasas vāku,ir iespējams vnk samainīt eļļas filtra korpusu uz veco ar alumīnija vāku,ja atrast šādu pastiprinātāju sagādā problēmas)
Ūdenssūknis
Kolektori(atšķiras gan izplūdes gan ieplūdes,vēlams izmantot M50 ieplūdi arī ja liekam M52 motoru,tur gan nedaudz jāpiestrādā ir pie drosles uzlikšanas.Izplūdes kolektorus M52 gadijumā izmantojam M52,jo tiem ir zondes vietas,M50 šādas nav,ja gribas izmantot M52 kolektorus uz M50,būs nepieciešamas skrūves ar ko aizskrūvēt šīs zondes vietas,vai arī vecas zondes var saskrūvēt,bet tas ir gateris.)
Sprauslas
Spoles(M50 un M52 spoles atšķirsies,M52 spoles nevarēs pieskrūvēt ar divām skrūvēm uz m50,tākā tas principā jau būs gateris)
Visi devēji(gaisa masas un zondi daži gan tirgos atsevišķi,jo tie ir manāmi dārgāki komponenti)
Kronšteini
*Ja gribēsiet pievienot stūres pastiprinātāja trauku piestiprināt paredzētajā vietā t.i pie šofera puses motora kronšteina,tad vajadzēs arī šļaukas,kas nākušas no m50 motora.Ja gribas ļoti iepist kapeiku,var atstāt esošās(m43 gadijumā un m40,citiem nezinu) bet nāksies locīt un trauks nestāvēs paredzētajā vietā tāpat.
*Kārba der tā pati,sajūgs ar spararatu arī var palikt no m43,cik ilgi tas kalpos ir grūti atbildēt,man m43b16 spararats ar sajūgu kalpoja gan uz 2,0 gan pēctam uz 2,5 hi-compa kurš vērās tīri nopietni,tākā tas ir jūsu pašu ziņā.
Ja dzinējs nācis no automāta,būs vajadzīgs iepresēt gultni kloķvāpstai galā kārbas primārajai asij.
*Starteris der tas pats
*Ieteicams nomainīt aizmugurējo un priekšējo kloķvārpstas blīvslēgu,jo pēctam to izdarīt būs grūti,par to var diy sarakstīt arī,kā arī visas vajadzīgās blīves,ieteicams izmantot hermētiķi,bet ne to,kas maksā eiro bendzīntankā un smird pēc etiķa,bet to,kas saucās loctite vai victor reinz,protams virsmas attaukot.
*Kulise,daudzi itkā saskaras ar problēmām ,ka nevarot atstāt 4cyl kulisi,tā kā strīdīgs jautājums ,jo manam auto kulise palika no m43,motors bija m50.
*Pirmajā brīdī šķitīs,ka kardāns neder,bet galvenais ir nemīzt,viņš bīdās pa šlicēm iekšā,tākā tur viss kūl.
*ieceļot motoru ir jāskatās vai motora apakša neķer stūres reiku un stabilizatora stieni,ja ķer tad var palikt šaibas zem kronšteiniem uz spilvena špilkām vai izmantot pareizos spilvenus.Stabilizatora stieni gan ieteicams nomainīt pret 6cyl,jo 4cyl stienis sanāk ļoti tuvu motoram.
*Radiators var palikt mazais,atkarīgs kādā slodzē auto tiks izmantots.motora dzeses trubām jābūt no attiecīgā motora,trubas no radiatora uz motoru itkā varēja uzstiept no m43 uz m50/m52 bet vienkāršāk un smukāk būtu dabūt pareizās.Mufta ,protams,der tā pati.
*Vadus pieslēdzam pie x20 štepseļa pie drošinātāju kastes,tur pat pluss jāpieskrūvē,protams visu jādara ar noņemtu akumulatoru.Jābūt labam kontaktam ar motora masu - vads kas no pasažiera puses lanžerona pieskrūvējas pie kronšteina.Pareizi pievienojam kloķenes un sadalenes devējus,bosch pravodkām dažām varēja sajaukt vietām un tad dzinējs nelec un neslēz iekšā benzīna sūkni.
*Gaisa masas mērītājs neder no m43 un m40 m42 m 44 jo tiem motoriem NAV gaisa masas bet ir gaisa plūsmas mērītājs,kurš darbojas pavisam citādāk.Zonde gan var palikt iepriekšējā,ja neliec m52.
Praktiski šāds pats storijs ir no m40 uz m50 un no abiem isiem.Pieļauju,ka esmu ko aizmirsis ,tāpēc var droši papildināt.
Ja liek no minētajiem nemotoriem uz m52,tad obligāti ir vajadzīgas noteiktajam vadības blokam paredzētās zondes,jo ir gan zaļās, gan dzeltenās,vienas no tām ir laikam retāk pieejamas(lietotas protams )Kā arī var jau saskarties ar EWS,bet par to viss ir jau šajā forumā sadrukāts.
Ja ir vajadzīga info par automātiem,tad to prasīt PM jo tas viss ir grūti nācis bet šo to vēl atcerēsimies
Papildiniet ja esmu ko aizmirsis,kā arī kāds varētu sarakstīt TDS -> M50 / M52 un vice versa.
Cerams šis kādam noderēs.
Pēdējais labojis Ģirts - 08 Jan 2016, 11:42, kopā labots 4 reizes.
Un pēctam par vadu vienošanu EWS sīkāk šajā topic. - viewtopic.php?f=21&t=3195
M40/42/43/44 (4cil.) -> M50/50tu/52 (6cil.)
Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar e36 M5* kronšteiniem + apkari + vadība,
• 6cil. Stabilizatora stienis priekšā,
• 6cil. attiecīgās ātrumkārbas kulise (Getrag vai ZF),
• M5* Izplūdes sistēma pilnā garumā.
• B20/B25/8 Gaisa filtra kaste.
Papildus rekomendēts M5*B20:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 228mm
• Vismaz neventilējamās disku bremzes aizmugurē, ja šobrīd ir barabāni. (Aizmugurējais plaukts, suports, supporta skava).
• Ventilējamās disku bremzes priekšā, ja šobrīd nav. (Suports, supporta skava)
• B20 gaisa filtra kaste.
Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes priekšā un aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)
M50B20 -> M50B25
Minimums, kas jāmaina:
• Motors
• Ieplūdes kolektors.
Pabraukt gan jau varēs bet nekas jēdzīgs nebūs.
M5*B20 -> M5*B25/28
Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar apkari + vadība.
Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)
… >M52tu/M54
Motora kronšteini der arī no e46, bet vel papildus visam kas ir nepieciešams priekš M5*B2* vajadzēs:
• Dzesēšanas sistēmas trubu savienojumi. (2x lielie 2x mazie),
• EWS3 delete, (PM man )
• Motora vadu savienošana, pielāgošana (PM man )
• M54:
• M54 nepieciešams M54 degvielas filtrs, jo tajā ir iebūvēts degvielas spiediena regulators,
• Elektriskais gāzes pedālis.
• M54B30 gadījumā vajadzīga E46 M54B30 gaisa kaste vai labāks variants - E36 M3 filtra kaste.
Dīzelis -> 6cil.
Viss kā iepriekšminētajā 4cil.->6cil. Papildus:
• Gāzes pedālis
• Degvielas sistēma (trubas, degvielas sūknis)
6cil. dīzelim jau ir:
• Priekšā 6cil. stabilizatora stienis,
• ZF 6cil. ātrumkārbas kulise,
• ZF kārdāns.
Papildus rekomendēts:
• Reduktoram attiecību nomainīt uz attiecīgu motoram vai jūsu velmēm.
EWS
Motori bez EWS: m40, m42, m50, m50tu.
Pirmo gadu M43 un M52 var būt arī bez EWS.
Ar EWS: M43, M44, m50tu, M52
Visvieglāk noteikt vai jūsu auto ir EWS būs paskatoties uz aizdedzes slēdzeni:
• Pic1
Ar EWS
• Pic2
Bez EWS
Attiecīgi no tā varat uzzināt vai jūsu auto ir aprīkots ar EWS.
Tālāk izlasot so – http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=3195, visam saistībā ar EWS2 vajadzētu tapt skaidram.
Jautājuma zīmes pie lietām kur neesmu īsti drošs. Pamanīju ka esmu daudz izlaidis par m50tu.
Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar e36 M5* kronšteiniem + apkari + vadība,
• 6cil. Stabilizatora stienis priekšā,
• 6cil. attiecīgās ātrumkārbas kulise (Getrag vai ZF),
• M5* Izplūdes sistēma pilnā garumā.
• B20/B25/8 Gaisa filtra kaste.
Papildus rekomendēts M5*B20:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 228mm
• Vismaz neventilējamās disku bremzes aizmugurē, ja šobrīd ir barabāni. (Aizmugurējais plaukts, suports, supporta skava).
• Ventilējamās disku bremzes priekšā, ja šobrīd nav. (Suports, supporta skava)
• B20 gaisa filtra kaste.
Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes priekšā un aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)
M50B20 -> M50B25
Minimums, kas jāmaina:
• Motors
• Ieplūdes kolektors.
Pabraukt gan jau varēs bet nekas jēdzīgs nebūs.
M5*B20 -> M5*B25/28
Minimums, kas jāmaina:
• Motors ar apkari + vadība.
Papildus rekomendēts M5*B25/B28:
• Spararats, sajūgs, kurvis uz attiecīgā motora komplektu - 240mm
• ZF ātrumkārba
• Vidējā korpusa reduktors,
• Lielās pusasis
• Lielais radiators
• Ventilējamās disku bremzes aizmugurē
• B25/28 gaisa filtra kaste.
• ZF 6 cil. Kardāns
• 6cil. Izplūdes sistēma ar 2 trubām visā garumā. (No 325i, 328i)
… >M52tu/M54
Motora kronšteini der arī no e46, bet vel papildus visam kas ir nepieciešams priekš M5*B2* vajadzēs:
• Dzesēšanas sistēmas trubu savienojumi. (2x lielie 2x mazie),
• EWS3 delete, (PM man )
• Motora vadu savienošana, pielāgošana (PM man )
• M54:
• M54 nepieciešams M54 degvielas filtrs, jo tajā ir iebūvēts degvielas spiediena regulators,
• Elektriskais gāzes pedālis.
• M54B30 gadījumā vajadzīga E46 M54B30 gaisa kaste vai labāks variants - E36 M3 filtra kaste.
Dīzelis -> 6cil.
Viss kā iepriekšminētajā 4cil.->6cil. Papildus:
• Gāzes pedālis
• Degvielas sistēma (trubas, degvielas sūknis)
6cil. dīzelim jau ir:
• Priekšā 6cil. stabilizatora stienis,
• ZF 6cil. ātrumkārbas kulise,
• ZF kārdāns.
Papildus rekomendēts:
• Reduktoram attiecību nomainīt uz attiecīgu motoram vai jūsu velmēm.
EWS
Motori bez EWS: m40, m42, m50, m50tu.
Pirmo gadu M43 un M52 var būt arī bez EWS.
Ar EWS: M43, M44, m50tu, M52
Visvieglāk noteikt vai jūsu auto ir EWS būs paskatoties uz aizdedzes slēdzeni:
• Pic1
Ar EWS
• Pic2
Bez EWS
Attiecīgi no tā varat uzzināt vai jūsu auto ir aprīkots ar EWS.
Tālāk izlasot so – http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=3195, visam saistībā ar EWS2 vajadzētu tapt skaidram.
Jautājuma zīmes pie lietām kur neesmu īsti drošs. Pamanīju ka esmu daudz izlaidis par m50tu.
Pēdējais labojis Jānis.P - 23 Okt 2017, 10:31, kopā labots 14 reizes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Visiem E36 benzīniekiem starteri ir VIENĀDI, sākot ar M40B16 un beidzot ar S52B32. Nav nekādu 4 cyl un 6 cyl starteru. Arī M54 starteris ir tieši tāds pats.
sveiki ir jautanums par m50b25 ja uzlieku m52 galvu bet parejais paliek no m50 tas kautko maina jauda pacelas vai paliek ta pati ??
No kura M52?
A kā ir no 6cyl uz 3.0 d piemēram no E39 vai e46 ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kādā ziņā - kā ir?
Tā pat kā uz parasto dīzeli ?
Sūknis / degvielas līnija / reduktors jāmaina tikai ?
Sūknis / degvielas līnija / reduktors jāmaina tikai ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
+ vadi u.c. tehniskas lietas.
Super , baigi labi, ka beidzot tika uzrakstīts kopsavilkums. Citādi īsti iepriekš saprast nevarēja(neesmu specs) un jautāt negribējās, lai tiktu pasūtīt pāris lapas iepriekš
b23 1 vanosdogMa rakstīja:No kura M52?
no 2.3 dzineja un ka ir ar m50b20 galvu kautko maina vai bezjedzigi iztereta nauda un laiks??dogMa rakstīja:No kura M52?
Nav tāda 2.3 dzinējasansris rakstīja:no 2.3 dzineja un ka ir ar m50b20 galvu kautko maina vai bezjedzigi iztereta nauda un laiks??dogMa rakstīja:No kura M52?
Ja pareizi saprotu, tad prosta downgreidots b25 ar 170 ērzeļiem?edzis rakstīja:Nav tāda 2.3 dzinējasansris rakstīja:no 2.3 dzineja un ka ir ar m50b20 galvu kautko maina vai bezjedzigi iztereta nauda un laiks??dogMa rakstīja:No kura M52?
jaa deforsets ar kolektoriem,
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ko nozīmē deforsēts?
Kolektori mazaki? Ja kludos palabo!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Kļūdies, ja runa ir par m52b25 (2.3) tad tur daudz, kas atšķiras, bet izplūdes kolektori visiem m52 vienādi.bestbmw rakstīja:Kolektori mazaki? Ja kludos palabo!
Nekas daudz neatšķiras, mazāka ražība sprauslām un mazāks virzuļa gājiens. Pats virzulis līdz ar to savādāks. Vizuāli starpību nepateikt nekā.hrusts rakstīja:Kļūdies, ja runa ir par m52b25 (2.3) tad tur daudz, kas atšķiras, bet izplūdes kolektori visiem m52 vienādi.bestbmw rakstīja:Kolektori mazaki? Ja kludos palabo!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.