Kadeta kompots
yo visiem. bmw stāsts man sākās ar brillantrot 1.8 e30 kūti. visi 18 gadīgā teķa studenta sapņi par sēdināšanām un swapiem un visu pārējo beidzās apmēram pēc mēneša. iekustināju viņu pēc 2 gadu ilgas stāvēšanas zem klajas debess, pabraucu laiku un pārdevu.
nāca akadēmija virsū, sezonu mācos, vasaras sezonu strādāju. kursa biedrene bija iegādājusi sev sarkanu kompotu, ar kuru nobrauca pusotru gadu, līdz to savās rokās ieguvu es. tā, protams, nebija pirmā reize, kad centos to no viņas atpirkt, bet laiks dara savu.
tā tika iegādāts šis: 2000. gada hellrot compact
316i ar m43b19
elektriskie logi, lūka
sēdekļu apsilde
strādājošs kondicionieris
asc
strādājoši parkošanās sensori aizmugurē
sliekšņi, kuri tur oriģinālo domkratu
mašīnu nopirku, kamēr vēl biju uz kuģa. pirkums tika veikts no dominikānas republikas ar draudzenes senča palīdzību. students jau atkal sasapņojies, atceroties, cik laba bija konkrētā mašīna. dabūju viņu ar nenobrauktām hankook ziemenēm un par sakarīgu cenu. viss, kā jau vienmēr, nav tik saldi. durvīs bija uzvilkta norm švīka, pie kreisā sliekšņa apakšā caurums, nestrādā blakussēdētāja logs un arī beņķa apsilde. mašīna arī nebija mazgāta normāli, domājams, ilgu laiku. salons nesūkts, nemaz nerunājot par mašīntelpu, kura bija noputējusi kā antrosola virspuse.
durvis tika piekrāsotas, tāpat arī sametināts caurums. bildes no šī procesa nav, jo pats vēl nebiju krastā. atbraucot atpakaļ pirmais, kas tika darīts - braukts. nedēļas laikā nobraucu 1000km ar šosejām, Rīgām, Siguldām, ciemiem, sasniedzot vidējo patēriņu aptuveni 8,3 litri. tā kā prasītos uzlikt gāzi, bet jaunietim jau atkal slapinās pa naktīm un vajag nopirkt TA koilas, diskus un riepas, lai pietuvinātu kompaktu zemeslodes centram. tas viss tika sagādāts un uzriktēts virsū vienā dienā ar drauga palīdzīgu roku. arī tur laikam neviens nebija skāries klāt, priekšējā labā amortizatora viena no skrūvēm pat nolūza vienkārši velkot vaļā bez trīcoša pakauša vai sviedriem uz pieres. tad nu ir naudiņa apšaubāmi lietderīgi iztērēta, lai izskatītos šādi: diskiem ir visi vāciņi, viens aizmirsts pie minētā drauga garāžā, tādēļ šobrīd braukāju bez tiem; nav ne vainas. pārsvarā uzturos pa Siguldu šobrīd, kur ceļi nav paši labākie (no offense vietējiem), pāris reizes jau apakša kaut kur ir pieskārusies. not cool, bet stila punkti tak krājas, ne?
paralēli autiņš tiek no visām pusēm mazgāts, tīrīts, sūkts, slaucīts un visi citi vārdi, kuri norāda uz izskata uzlabošanu. arī tas, protams, nav bez saviem zemūdens akmeņiem, kā rezultātā tiek atklāti arvien vairāk un vairāk kasjaki uz virsbūves.
salons labs, nesaplēsts, nav piesmēķēts. vienīgais izbesīja, ka bagažnieka plaukts nav vienā krāsā ar salonu, bet tumši zils un saskrāpēts švīkains, tādēļ atkal tīņa vēlmes sit augstu vilni. plānos ir salikt to logu, nomainīt mašīntelpas vāka amortizatorus un mēģināt saprast, kas tu ar to krēslu notiek pirms ziemas. lietainos vakaros, dzirdot lietu uz palodzes, iezogas domas par downgrade'ošanu melno bamperu apakšu veidolā, jo ar sarkano moš iet kopā. bet tā pa lielam - jābrauc, jo tādēļ tā mašīna arī tika gādāta. miers visiem! p.s. visas bildes uzņemtas ar tālruni, tādēļ nekādas kvalitatīvās nebūs.
nāca akadēmija virsū, sezonu mācos, vasaras sezonu strādāju. kursa biedrene bija iegādājusi sev sarkanu kompotu, ar kuru nobrauca pusotru gadu, līdz to savās rokās ieguvu es. tā, protams, nebija pirmā reize, kad centos to no viņas atpirkt, bet laiks dara savu.
tā tika iegādāts šis: 2000. gada hellrot compact
316i ar m43b19
elektriskie logi, lūka
sēdekļu apsilde
strādājošs kondicionieris
asc
strādājoši parkošanās sensori aizmugurē
sliekšņi, kuri tur oriģinālo domkratu
mašīnu nopirku, kamēr vēl biju uz kuģa. pirkums tika veikts no dominikānas republikas ar draudzenes senča palīdzību. students jau atkal sasapņojies, atceroties, cik laba bija konkrētā mašīna. dabūju viņu ar nenobrauktām hankook ziemenēm un par sakarīgu cenu. viss, kā jau vienmēr, nav tik saldi. durvīs bija uzvilkta norm švīka, pie kreisā sliekšņa apakšā caurums, nestrādā blakussēdētāja logs un arī beņķa apsilde. mašīna arī nebija mazgāta normāli, domājams, ilgu laiku. salons nesūkts, nemaz nerunājot par mašīntelpu, kura bija noputējusi kā antrosola virspuse.
durvis tika piekrāsotas, tāpat arī sametināts caurums. bildes no šī procesa nav, jo pats vēl nebiju krastā. atbraucot atpakaļ pirmais, kas tika darīts - braukts. nedēļas laikā nobraucu 1000km ar šosejām, Rīgām, Siguldām, ciemiem, sasniedzot vidējo patēriņu aptuveni 8,3 litri. tā kā prasītos uzlikt gāzi, bet jaunietim jau atkal slapinās pa naktīm un vajag nopirkt TA koilas, diskus un riepas, lai pietuvinātu kompaktu zemeslodes centram. tas viss tika sagādāts un uzriktēts virsū vienā dienā ar drauga palīdzīgu roku. arī tur laikam neviens nebija skāries klāt, priekšējā labā amortizatora viena no skrūvēm pat nolūza vienkārši velkot vaļā bez trīcoša pakauša vai sviedriem uz pieres. tad nu ir naudiņa apšaubāmi lietderīgi iztērēta, lai izskatītos šādi: diskiem ir visi vāciņi, viens aizmirsts pie minētā drauga garāžā, tādēļ šobrīd braukāju bez tiem; nav ne vainas. pārsvarā uzturos pa Siguldu šobrīd, kur ceļi nav paši labākie (no offense vietējiem), pāris reizes jau apakša kaut kur ir pieskārusies. not cool, bet stila punkti tak krājas, ne?
paralēli autiņš tiek no visām pusēm mazgāts, tīrīts, sūkts, slaucīts un visi citi vārdi, kuri norāda uz izskata uzlabošanu. arī tas, protams, nav bez saviem zemūdens akmeņiem, kā rezultātā tiek atklāti arvien vairāk un vairāk kasjaki uz virsbūves.
salons labs, nesaplēsts, nav piesmēķēts. vienīgais izbesīja, ka bagažnieka plaukts nav vienā krāsā ar salonu, bet tumši zils un saskrāpēts švīkains, tādēļ atkal tīņa vēlmes sit augstu vilni. plānos ir salikt to logu, nomainīt mašīntelpas vāka amortizatorus un mēģināt saprast, kas tu ar to krēslu notiek pirms ziemas. lietainos vakaros, dzirdot lietu uz palodzes, iezogas domas par downgrade'ošanu melno bamperu apakšu veidolā, jo ar sarkano moš iet kopā. bet tā pa lielam - jābrauc, jo tādēļ tā mašīna arī tika gādāta. miers visiem! p.s. visas bildes uzņemtas ar tālruni, tādēļ nekādas kvalitatīvās nebūs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis thecadet - 14 Jūl 2017, 20:49, kopā labots 1 reizi.
autors pats izlaboja
Pēdējais labojis TomSkarsts - 14 Jūl 2017, 20:52, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
paldies, es jau sapratuTomSkarsts rakstīja:Atļāvos palabot:
Nesmu vel manijis Sigulda
Ja gribi "downgreidu" uz melnām apakšām, tad jānoņem sliekšņu uzlikas. Savādāk nebūs cool.
diski 7,5J ET20, riepas 205/45/16
pazīstams pārliecināja, ka labāk nevajag.
in other news, šodien ieķerts 2.8, šovakar 1.9 nāk ārā, tā kā var dabūt visas daļas, kas no tā motora ir vai arī visu kopā. ir visādi smuki plastmasi utt, kā var redzēt augstāk, kā arī pirms 800km mainīta eļļa 5w30 kopā ar eļļas un gaisa filtru. nobraukums 259000
pēdējā nedēļā paralēli darbam kustība notiek arī ap sarkano. pirmdien tika sarunāts pilns 2.8 swaps, otrdien maucu Sigulda - Liepāja. pēc testa brauciena tika izcelts motors, iemests busā un kurināts uz Rīgu.
m52b28 ar izgrieztu ews
izplūde pilnā garumā
m50 spararats un 228mm sajūgs; brīžam gan mēdz pieslīdēt
6cyl stabilizatora stienis
kulise
kardans
bildes atkal no procesa nav, jo diena sanāk baigi garā un rokas konstanti melnas. otrdien vakarā tika sagatavots 1.9 izcelšanai, nojaucot purnu un atvienojot visu, kas vienojams. trešdien no rīta izņemts ārā, vakarpusē jau iecelts 2.8. nākamajā dienā viss salasīts un piektdien sametināta izplūde, kura no biksēm uz pakaļgalu bija jākoriģē.
papildus:
jaunas paduškas + 2 šaibas katrā pusē, lai karteris negulētu uz reikas
jaunas blīves biksēm
jauns izspiedējgultnis
jauna mufta un spārni
jauns nissen radiators, lai sirds mierīga
mašīna brauc, pagaidām neko sliktu nevar teikt. pa štrāsi 7,5l apmēram. normāli braucot rij mazāk kā 1.9, tikai tagad iemīt daudz patīkamāk.
no visnepieciešamākajiem upgrade'iem, kuri jāveic tūlītēji:
pārlasīt visus četrus suportus un sagādāt diskus + klučus
vajag bloķi. ļoti negribas metināt, bet vienritenis life hits hard
platākas riepas un drošvien jau, ka 17niekus kādus jāmeklē
ļoti vajadzīga oriģinālā filtra kaste, jo gribas, lai viss ir kā paredzēts. ja ir ko piedāvāt - lūdzu
tāpat arī meklēju elektriķi, kurš piekodēs tahometru, jo gribas atstāt šo speedo. zinu, ka 6cyl lētāk, bet no deal
mašīna iet patīkami. esmu braucis tikai ar vēlvienu citu 2.8, tāpēc nezinu kā īsti jāiet, bet liekas jau, ka ļoti ok.
pagaidām turpinu ceļu, drīz jau rudens, un drošvien tad arī liks miegā, citādāk bundža ziemā, manuprāt, dabūtu baigo pērienu.
īpašumā tika iegūts:m52b28 ar izgrieztu ews
izplūde pilnā garumā
m50 spararats un 228mm sajūgs; brīžam gan mēdz pieslīdēt
6cyl stabilizatora stienis
kulise
kardans
bildes atkal no procesa nav, jo diena sanāk baigi garā un rokas konstanti melnas. otrdien vakarā tika sagatavots 1.9 izcelšanai, nojaucot purnu un atvienojot visu, kas vienojams. trešdien no rīta izņemts ārā, vakarpusē jau iecelts 2.8. nākamajā dienā viss salasīts un piektdien sametināta izplūde, kura no biksēm uz pakaļgalu bija jākoriģē.
papildus:
jaunas paduškas + 2 šaibas katrā pusē, lai karteris negulētu uz reikas
jaunas blīves biksēm
jauns izspiedējgultnis
jauna mufta un spārni
jauns nissen radiators, lai sirds mierīga
mašīna brauc, pagaidām neko sliktu nevar teikt. pa štrāsi 7,5l apmēram. normāli braucot rij mazāk kā 1.9, tikai tagad iemīt daudz patīkamāk.
no visnepieciešamākajiem upgrade'iem, kuri jāveic tūlītēji:
pārlasīt visus četrus suportus un sagādāt diskus + klučus
vajag bloķi. ļoti negribas metināt, bet vienritenis life hits hard
platākas riepas un drošvien jau, ka 17niekus kādus jāmeklē
ļoti vajadzīga oriģinālā filtra kaste, jo gribas, lai viss ir kā paredzēts. ja ir ko piedāvāt - lūdzu
tāpat arī meklēju elektriķi, kurš piekodēs tahometru, jo gribas atstāt šo speedo. zinu, ka 6cyl lētāk, bet no deal
mašīna iet patīkami. esmu braucis tikai ar vēlvienu citu 2.8, tāpēc nezinu kā īsti jāiet, bet liekas jau, ka ļoti ok.
pagaidām turpinu ceļu, drīz jau rudens, un drošvien tad arī liks miegā, citādāk bundža ziemā, manuprāt, dabūtu baigo pērienu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatas ļoti labi! Lai izdodas viss iecerētais!
Ja izdomāsi tirgot diskus ar riepām, dod ziņu, gan jau man būs interese )
Ja izdomāsi tirgot diskus ar riepām, dod ziņu, gan jau man būs interese )
Instagram: @kauskals
Kāpēc gribi atstāt esošo speedo?
paldies, kaut ko cenšos pakāpeniski pilnveidot.
diski ļoti iespējams, ka arī ies prom, bet riepas tik 2 būs, ja būs vispār. labprāt atrastu šādus pašus, tikai 17', ja tādi pastāvētu.
no real reason, vienkārši gribas, lai ir šis. 6cyl speedo tāpat kaut kas jādara ar ekonometru, tā kā nav atšķirības.
Labs kompasts Ēvald paku vajag nevis melnos bamperus un pa spidometru noperc no fl speedo un nomaini viniem cipus un nobraukums paliks vecai un viss labi savadaak baigā ķīmija tur sanak lai viss butu gerai es savam liku no angļa kr4 taisiju no diviem vienu un beigas pa 10 reizem nemu nost bultiņas lai viss smuki rādītu
šodien sapratu, ka pagājis diezgan (ne)ilgs laiks, kopš sarkanajā nomainīta energoiekārta, tādēļ neliela atskaite.
ilgi nebija jāgaida, lai saprastu, ka ar bijušajām bremzēm nebūs nekāda aršana, tādēļ ieķerti e46 2.8 suporti ar diskiem un klučiem, paldies dogMa'm. 300mm vs vecā setupa ātruma samazināšanas atšķirības pat nav vērts apspriest. tā kā nāk ziema un esmu ieslēdzis greedy mode, tad ar pakaļējiem suportiem, diskiem un klučiem nekas darīts nav; ir izturējuši.
dzinējs atbrīvots no koniskā filtra. mašīntelpas foto var redzēt visādus štekerus un citas lietas, kas karājas un/vai nav nostiprinātas. i know, esmu bijis slinks, jo vislaik tak jāgāž. to atlikšu ziemas vakariem.
kopš eļļas maiņas nobraukti jau 4000+ kilometru bez nekādām tieši ar dzinēju saistītām problēmām. to gan nevar teikt par dažiem citiem atgadījumiem, pēc kuriem otrdienās sarkanais ir miera stājā.
aiz skultes kkur pie lidostas tai asfaltētajā placī viens otrdienas vakars tika nolemts pavadīt neatrodoties uz koplietošanas ceļiem. ievilkos tur iekšā pāri grantīm un apkārt visām bedrēm - baigi raupjš segums, pakaļā no riepām tāpat nekā nav palicis pāris, nolēmu nobraukt malā, protams, uzsitot degvielas filtru uz pampaka, par kuru nedomāju, ka būs tāds. tas arī tika atklāts tikai, kad otrs biedrs jau aizbrauca prom. pirmstam jauki pēc benzīna nesa tur apkārtnē, bet tika likts uz otru, kurš turpat blakus šķērē.
jā, bamperis ir griezts ar lobziku.
nākamā otrdiena, tieši pēc nedēļas dodamies uz jūrmalas apvedceļā tuvumā esošu placi, šoreiz jau nodrošinājies, pakaļā kkādas r15 cepamdesas uzvērtas virsū. kompakts jau griežas labi, pa sausu open diffs pat nav jāpierunā, lai dabūtu slīpi. un te no pirmā, čaks, uz otro un autiņš noslāpst. ok, piešķiļu, nav pirmā roba. paga, nav arī otrā un tā līdz piektajam. laižot vaļā sajūgu, auto vienkārši grib noslāpt, jūtams pretspēks taisnvirziena kustības uzsākšanai. ok. atpakaļgaita? ir! neitrāls? ar izspiestu sajūgu ir. ar atlaistu - arī atpakaļgaita. zaļibalts, nice! ar izspiestu sajūgu aizvilka mani uz rīgu uz vietu, kur pirmstam swapoju dzinēju. nākamā dienā lekciju laikā sazīmēju zf, pēc skolas braukšu mainīt kārbu. aizbraucu, atmuguriski iebraucu teritorijā, bļin, bokss ciet. neko, domāju noraušu rucīti un atstāšu netriālā. neitrāls bez sajūga = atpakaļgaita = sarkanais ar tādu kā sitienu noslāpst = visi robi resurrected. ok, paldies. tā ar to pašu kārbu braucu jau gandrīz mēnesi, manliekas. turpretī zf stāv plauktā. nez, labi vai slikti.
tad vēl tādi sīkumi kā ejot uz vanšu tilta augšā no citadeles ielas tieši pie uzbrauktuves notrūkst gāzes pedāļa trosīte. ar otro bez gāzes pārkratījos pāri vanšiniekam, olimpijā paķēru veļas striķi, piesēju pie droseles un caur logu raustot gāzi aizbraucu līdz bolderājai.
no pirmā reisa atvedu gumijas gabalu, kas it kā skaitās bukšu materiāls, bet domāts kuģa mehānismu slodzēm un automašīnām par cietu, tāpēc tas nolikts sardzē uz kulises, ir ok gan slēgšanas ziņā, gan arī tādā, ka pie viņa nelīp putekļi, kaut biju iedomājies pretēji.
un tā, mašīna tiek braukta un viss stīgā, esmu vairāk kā apmierināts. un ar šitām temperatūrām izskatās, ka zirgs būs klētī jāstumj ātrāk, neviens tak negādās pakavus ziemai.
ā jā, ar bloķi nekur īpaši tālāk neesmu ticis, tikai esmu ieguvis 2 jaunas QSP resnās pusasis tipa pirktas priekš e30, bet moš man arī der?
that's it for now.
ilgi nebija jāgaida, lai saprastu, ka ar bijušajām bremzēm nebūs nekāda aršana, tādēļ ieķerti e46 2.8 suporti ar diskiem un klučiem, paldies dogMa'm. 300mm vs vecā setupa ātruma samazināšanas atšķirības pat nav vērts apspriest. tā kā nāk ziema un esmu ieslēdzis greedy mode, tad ar pakaļējiem suportiem, diskiem un klučiem nekas darīts nav; ir izturējuši.
dzinējs atbrīvots no koniskā filtra. mašīntelpas foto var redzēt visādus štekerus un citas lietas, kas karājas un/vai nav nostiprinātas. i know, esmu bijis slinks, jo vislaik tak jāgāž. to atlikšu ziemas vakariem.
kopš eļļas maiņas nobraukti jau 4000+ kilometru bez nekādām tieši ar dzinēju saistītām problēmām. to gan nevar teikt par dažiem citiem atgadījumiem, pēc kuriem otrdienās sarkanais ir miera stājā.
aiz skultes kkur pie lidostas tai asfaltētajā placī viens otrdienas vakars tika nolemts pavadīt neatrodoties uz koplietošanas ceļiem. ievilkos tur iekšā pāri grantīm un apkārt visām bedrēm - baigi raupjš segums, pakaļā no riepām tāpat nekā nav palicis pāris, nolēmu nobraukt malā, protams, uzsitot degvielas filtru uz pampaka, par kuru nedomāju, ka būs tāds. tas arī tika atklāts tikai, kad otrs biedrs jau aizbrauca prom. pirmstam jauki pēc benzīna nesa tur apkārtnē, bet tika likts uz otru, kurš turpat blakus šķērē.
jā, bamperis ir griezts ar lobziku.
nākamā otrdiena, tieši pēc nedēļas dodamies uz jūrmalas apvedceļā tuvumā esošu placi, šoreiz jau nodrošinājies, pakaļā kkādas r15 cepamdesas uzvērtas virsū. kompakts jau griežas labi, pa sausu open diffs pat nav jāpierunā, lai dabūtu slīpi. un te no pirmā, čaks, uz otro un autiņš noslāpst. ok, piešķiļu, nav pirmā roba. paga, nav arī otrā un tā līdz piektajam. laižot vaļā sajūgu, auto vienkārši grib noslāpt, jūtams pretspēks taisnvirziena kustības uzsākšanai. ok. atpakaļgaita? ir! neitrāls? ar izspiestu sajūgu ir. ar atlaistu - arī atpakaļgaita. zaļibalts, nice! ar izspiestu sajūgu aizvilka mani uz rīgu uz vietu, kur pirmstam swapoju dzinēju. nākamā dienā lekciju laikā sazīmēju zf, pēc skolas braukšu mainīt kārbu. aizbraucu, atmuguriski iebraucu teritorijā, bļin, bokss ciet. neko, domāju noraušu rucīti un atstāšu netriālā. neitrāls bez sajūga = atpakaļgaita = sarkanais ar tādu kā sitienu noslāpst = visi robi resurrected. ok, paldies. tā ar to pašu kārbu braucu jau gandrīz mēnesi, manliekas. turpretī zf stāv plauktā. nez, labi vai slikti.
tad vēl tādi sīkumi kā ejot uz vanšu tilta augšā no citadeles ielas tieši pie uzbrauktuves notrūkst gāzes pedāļa trosīte. ar otro bez gāzes pārkratījos pāri vanšiniekam, olimpijā paķēru veļas striķi, piesēju pie droseles un caur logu raustot gāzi aizbraucu līdz bolderājai.
no pirmā reisa atvedu gumijas gabalu, kas it kā skaitās bukšu materiāls, bet domāts kuģa mehānismu slodzēm un automašīnām par cietu, tāpēc tas nolikts sardzē uz kulises, ir ok gan slēgšanas ziņā, gan arī tādā, ka pie viņa nelīp putekļi, kaut biju iedomājies pretēji.
un tā, mašīna tiek braukta un viss stīgā, esmu vairāk kā apmierināts. un ar šitām temperatūrām izskatās, ka zirgs būs klētī jāstumj ātrāk, neviens tak negādās pakavus ziemai.
ā jā, ar bloķi nekur īpaši tālāk neesmu ticis, tikai esmu ieguvis 2 jaunas QSP resnās pusasis tipa pirktas priekš e30, bet moš man arī der?
that's it for now.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
E30 pusasis tev nederes kompaktam
Kāpēc? Vai tad kompkats nav vienāds ar e30 attiecībā uz pakaļējo tiltu?
Tricara pusasis ir par īsu