Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 89
- chevron_right
Skatē 2 par atgāzēm, kurš dīzelists var palīdzēt šovakar vai rīt pēcpusdienā? 2.5tds 1996.gada
28444645 vińš var.
Kas būtu jāņem vērā ja grib sūtīt interkuleru no rokas taisitu ?
Tie kuri taisa tie zinās no kā un kā labāk
Vai arī tu gribi zināt cil liela tilpuma?
Vai numpats kalkulē vai uzprasi tam, kurš tev ieteica to taisīt lielāku.
Vai arī tu gribi zināt cil liela tilpuma?
Vai numpats kalkulē vai uzprasi tam, kurš tev ieteica to taisīt lielāku.
Varbūt kāds var palīdzēt. 2.5 tds nepis neiet, pa izpūtēju melni dūmi un grab vārsti. Padevi regulēju, labāk nepaliek. Aizdedzi var grozīt kā grib, viss bez izmaiņām (pat pie max vēlas aizdedzes, kad teorētiski viņam vispār nevajadzēja iet). Sprauslas nomainīju (no ejoša auto). Ko vēl tur var izdarīt?
Ķēde iespējams pārlekusi Jāskatās vai pareizi pa atzīmēm viss stāv, kloķene ar sadaleni.
Sveiki, lieta tāda, ka pa nakti izlādējās aķis un tagad TDS nelec. Aķis pilns, bākā 50l un konstatēts gaiss degvielas trubās. Pieļauju, ka sūknis beigts. Tagad jautājums, kurš sūknis būtu jāmaina?
Tev degviela tiek padota no bāka? Bākā sūknis dīc?
P.s ja bāka 50l pofig uz bākas sukni pa lielam , jāpieškiļās tāpat
P.s ja bāka 50l pofig uz bākas sukni pa lielam , jāpieškiļās tāpat
Dūc, paldies, ka liki iet pārbaudīt - tikko piešķīlās. Pirms 2 dienām nebija dzīvības pazīmes
Paskaties vai visi strāvas vadi ir OK . Uz ecu arī
Tiks darīts
Sveiks, varbūt tieši tu vari padalīties ar padomu?
Tātad, auto neBMW, bet gan volvo v50 ar forda 2.0d 05g. Lieta tāda, ka nopērkot auto aptuveni pēc mēneša un nobrauktiem ap 6k km parādijās pirmā problēma, kas izpaudās tā - brauc viss ok, apstājies, ieliec pirmajā un auto vairs neceļ apgriezienus vairāk par 1.1k pedālis grīdā, nedaudz tākā raustās, noslāpēju, pielaižu viss aiziet, var spridzināt tālāk. Uz to baigi neiespringu, taču vienu dien laižot auto no rīta, tas slikti pieleca un daudz dūmoja, balti dūmi aukstam. Siltam viss ok. Pēcāk, auto no rīta slikti atkal pielec, dūmo un nedaudz raustas apgriezieni, nobraucu ap 200 km, no motora sāka pārādīties dīvaina blakus skaņa, paskaļa, grūti paskaidrot, taču tāda kā klaboņa, pēc blakus trokšņa konstatēšanas nobraucu ap 30 km un iebraucot sētā auto nomira. Apgriezieni vairs neceļas vairāk par 1.1k Noslāpēju un vairs nevar pielaist. Jāpiemin, ka auto gāja bez aizķeršanās, nekādu jaudas zudumu, taču brīvgaitā motors pastiprināti purēja, nu tā diezgan patraki, ja tā var teikt. Tika nomainīts degvielas filts, kas auto atdzīvināja, atkal viss bez problēmām, nobraucu dažus km un jau esam tur kur esam. Auto grūti pielaist, motors pur, klaboņa un,zili dūmi. Uzsākt braukt grūti, diezgan jagāzē, lai uzsāktu braukt un nenoslāpētu, brīvgaitā itkā rūc, nost neslāpst, tikai tas, ka purina motoru un ir šī klaboņa, itkā viens cilindrs nestrādātu. Labi tik tālu būtu, taču braucot atkal viss ir kārtībā, jaudas zudumu par brīnumu nav, iet bez aizķeršanās, arī pagāzējot, virs 1.5 - 2k. Izklausās tīri ok. Problēma tikai ir uzsākot braukt, klaboņa un zili dūmi un motora purēšana brīvgaitā. Panelī nekādu brīdinājumu nemet, tikai tik cik standarta apkope. Auto vairs nekustinu, nav sanācis pašlaik laika pieslēgt pie kompja. Darbs, darbs, darbs.. Tāpēc vēlējos pajautāt jums par iespējamajiem vaininiekiem, kas skāris manu mizu. Paldies, jau iepriekš.
Tātad, auto neBMW, bet gan volvo v50 ar forda 2.0d 05g. Lieta tāda, ka nopērkot auto aptuveni pēc mēneša un nobrauktiem ap 6k km parādijās pirmā problēma, kas izpaudās tā - brauc viss ok, apstājies, ieliec pirmajā un auto vairs neceļ apgriezienus vairāk par 1.1k pedālis grīdā, nedaudz tākā raustās, noslāpēju, pielaižu viss aiziet, var spridzināt tālāk. Uz to baigi neiespringu, taču vienu dien laižot auto no rīta, tas slikti pieleca un daudz dūmoja, balti dūmi aukstam. Siltam viss ok. Pēcāk, auto no rīta slikti atkal pielec, dūmo un nedaudz raustas apgriezieni, nobraucu ap 200 km, no motora sāka pārādīties dīvaina blakus skaņa, paskaļa, grūti paskaidrot, taču tāda kā klaboņa, pēc blakus trokšņa konstatēšanas nobraucu ap 30 km un iebraucot sētā auto nomira. Apgriezieni vairs neceļas vairāk par 1.1k Noslāpēju un vairs nevar pielaist. Jāpiemin, ka auto gāja bez aizķeršanās, nekādu jaudas zudumu, taču brīvgaitā motors pastiprināti purēja, nu tā diezgan patraki, ja tā var teikt. Tika nomainīts degvielas filts, kas auto atdzīvināja, atkal viss bez problēmām, nobraucu dažus km un jau esam tur kur esam. Auto grūti pielaist, motors pur, klaboņa un,zili dūmi. Uzsākt braukt grūti, diezgan jagāzē, lai uzsāktu braukt un nenoslāpētu, brīvgaitā itkā rūc, nost neslāpst, tikai tas, ka purina motoru un ir šī klaboņa, itkā viens cilindrs nestrādātu. Labi tik tālu būtu, taču braucot atkal viss ir kārtībā, jaudas zudumu par brīnumu nav, iet bez aizķeršanās, arī pagāzējot, virs 1.5 - 2k. Izklausās tīri ok. Problēma tikai ir uzsākot braukt, klaboņa un zili dūmi un motora purēšana brīvgaitā. Panelī nekādu brīdinājumu nemet, tikai tik cik standarta apkope. Auto vairs nekustinu, nav sanācis pašlaik laika pieslēgt pie kompja. Darbs, darbs, darbs.. Tāpēc vēlējos pajautāt jums par iespējamajiem vaininiekiem, kas skāris manu mizu. Paldies, jau iepriekš.
Šitiem , ja nemaldos, jau nāca ar elektro droseli pirms ieplūdnieka- sāpīgā vieta, kas nestrādā un slāpē motoru, bet dūmošanu un kladzēšanu iespējams jāmeklē degvielas pārspiedienā.
Ja nav saprašanas un laika, iesaku to auto uzticēt labam servisam .
Ja nav saprašanas un laika, iesaku to auto uzticēt labam servisam .
Sveika tads jautajums 2,5tds kad aukst lec ta biki gurdeni un izshau biki melno, kad karsts kadas 3 sec griez kas suknis jau iet uz beigam vai aizdedze?
Nevis aizdedze bet iesmidzes moments, un ja sūknis iet uz galu tad iesmidzes moments aizpeld prom.
Tākā var būt vēl var pieregulēt, bet varbūt viss jau ir par tālu aizgājis
Tākā var būt vēl var pieregulēt, bet varbūt viss jau ir par tālu aizgājis
Man paziistamais teica ka it ka vareetu buut plunzher mainja nepiecieshama kads ir to darijus ?un cik ilgi laiku tas prasa lai vissu sachiniitu?
Plunžerim ar iesmidzes momentu ir mazs sakars, bet nav izslēgts ka tas arī nav sadilis, galvenais vaininieks ir sadilis sūkńa korpuss
Vrb th vari pateikt kursh sheit var paliidzeet ar to mosh suukni uzsist mak vai plunzheri samainiit vnk vjg taa lai lec uz pisapgriezien un neuzstrauc kaa?
Te tādu nav
28444645 zvani
28444645 zvani
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 89
- chevron_right