Uzmetēju topiks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 92
- chevron_right
Man vienmēr ir bijis uzskats, ka šeit tusē tikai oligarhi.
LLP
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Es ar esmu nabags nevaru HSD koilas atļauties un superspinrt izplūdi pilnā garumā.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Vissūdīgākais ir tad kad var atļauties tikai vienu porche
Tur jau nu galigi nav iespejams pateikt, kads tam dzinejam ir tilpums, ir/nav sadalenes.. Iemesli- Sajugs no m43 uzcepts, slīd, speed sensora vads nav aizvilkts, rezultātā motors negriežas nemaz lidz 6500rpm, gmm no b20, gaisu visur rauj garām.
Braucama tā mašina, katrā ziņā nebija
Saliekot, tam klucim apkari, gan jau pabraukt varēs.. Bet anyway 323i.. Nevar blatot
Metiens nesmuks, neataisnojams..
Galvenais, ka palasot 70cc topiku, tur viņš jau aprakstijis, ka iecelis b28, tatad teatri jau kadu laiku pirms pardošanas ir spelejis. Tas laikam pačota līmenim
Braucama tā mašina, katrā ziņā nebija
Saliekot, tam klucim apkari, gan jau pabraukt varēs.. Bet anyway 323i.. Nevar blatot
Metiens nesmuks, neataisnojams..
Galvenais, ka palasot 70cc topiku, tur viņš jau aprakstijis, ka iecelis b28, tatad teatri jau kadu laiku pirms pardošanas ir spelejis. Tas laikam pačota līmenim
Es jau Tomam teicu, ka viss kur tas sīcis iebāž savus pirksteļus ir dirsā. Bet nu labi, zeme ir apaļa.
Cipruss, džeks tak zemens lasa, pelna nereālu kāpostu, Tu kocipruss18 rakstīja:70cc,tev visi ne tabagi liekas?
70cc jau no gala saakuma zinaams kaa pilniigs lohs.
Vislaik kkaadus luuzhnjus te tirgoja, tikai nerubiiju vienu, kaapeec kaads vispaar kko no taa loha peerk?
Vislaik kkaadus luuzhnjus te tirgoja, tikai nerubiiju vienu, kaapeec kaads vispaar kko no taa loha peerk?
Here we go
Martins Gmireks
Paņēma preci un naudu jau nevar atdot vairāk kā 2 mēnešus. Visu laiku sola un sola ka atdos.
Atmazkas - Bankas konts slēgts, tjipa nevar pārskaitit, tad pasei termiņš beidzies, jāiet jaunai pakaļ. Tad atsuta naudas bildi, tjipo šas viss būs.
Telefons jau atslēgts 25393258 par nemaksāšanu.
e36.lv memberlist.php?mode=viewprofile&u=3163
FB: https://www.facebook.com/martins.gmireks
Inst: https://www.instagram.com/martinsgmireks/
Rekur daiļdirsēja bildes.
Paņēma preci un naudu jau nevar atdot vairāk kā 2 mēnešus. Visu laiku sola un sola ka atdos.
Atmazkas - Bankas konts slēgts, tjipa nevar pārskaitit, tad pasei termiņš beidzies, jāiet jaunai pakaļ. Tad atsuta naudas bildi, tjipo šas viss būs.
Telefons jau atslēgts 25393258 par nemaksāšanu.
e36.lv memberlist.php?mode=viewprofile&u=3163
FB: https://www.facebook.com/martins.gmireks
Inst: https://www.instagram.com/martinsgmireks/
Rekur daiļdirsēja bildes.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis riebeklis - 29 Aug 2017, 11:08, kopā labots 3 reizes.
Par kādu summu ir runa?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Hmmm. Nu divu mēnešu laikā jau vajadzēja sakasīt..
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Uzrakstīju nedaudz par Pastnieku (a.k.a. Rakstnieks): http://valts.lv/janis-pastnieks/
Iekopēšu arī te:
Iekopēšu arī te:
Liela daļa Latvijas auto komūnas labi pazīst šo cilvēku, bet reti kurš zin trikus, ko viņš piekopj. Pēdējajā laikā izklausās, ka paliek aizvien trakāk, tāpēc domāju ir pienācis laiks padalīties ar manu pieredzi.
Vairāk kā desmit gadus atpakaļ nopirku M3. Auto īpašs un līdz ar to arī meistaru vajadzēja atrast tiešām labu. Vairums cilvēku auto forumos ieteica Jāni Pastnieku, daudz strādājot ar BMW un it īpaši ///M dzinējiem. Čalis tiešām sakarīgs, uzticību noteikti ievieš un arī viņa zināšanas ne mirkli neesmu apšaubījis.
Tiesa, jau no paša sākuma katrs sīkums ievilkās vismaz uz pāris dienām, ko viņš pats skaidroja ar auto kompleksitāti. Tā kā tas nebija mans vienīgais auto, baigi par to neiespringu. Sačomojāmies tik tālu, ka pat piekritu aizdot 3k LVL pacēlāja iegādei. Protams, ar notariāli parakstītu līgumu un procentiem pēc pirmā gada, ja viņš laikā neatdod.
Tā vietā, lai tempi uzlabotos, tie palika vēl daudz švakāki un auto reizēm jau nostāvēja pie viņa pat mēnesi-divus. Arī stāsti par to kas noticis palika aizvien radošāki. Pēc kārtējā stāsta par detaļu trūkumu (tie bija vairākumā), pazvanīju dīlerim un izrādijās, ka detaļa maksā daudz mazāk un piegādāt arī varot pat dienas laikā. Kā jau gaidīju, Pastniekam acis lielas un viss tika novelts uz dīlera kļūdu, bet detaļu trūkums turpmāk kā arguments vismaz vairs netika izmantots.
Arī gads parāda atdošanai jau bija sen pagājis un nācās nemitīgi klausīties sirdi plosošus un ļoti radošus skaidrojumus par dažādiem finansiāliem pārpratumiem, likstām ģimenē un "nemaksājošiem" klientiem (tā kā šim neticu, negribu minēt vārdus, bet domāju daudzi atpazīs tādu pašu estoril M3, kas aktīvi piedalijās driftā ap to laiku un tagad tirgojas mobile.de) kas tūlīt-tūlīt tikšot atrisināts un es saņemšu atpakaļ savu naudu. Paralēli šim visam, arī telefons viņam aizvien biežāk sāka "aizmirsties mājās" līdz jau varēju viņu dabūt rokā tikai caur svešu telefona numuru vai ierodoties uz vietas. Arī lietotājvārds visur nez kāpēc tika nomainīts no "Pastnieks" uz "Rakstnieks".
Pēc viņa kārtējā remonta nolēmu aizvest M3 uz citu servisu, kur izrādijās, ka detaļas, par kurām Pastniekam samaksāju, nemaz nav uzstādītas. Radās arī idejas kāpēc manis nopirktais short-shifter kits mistiski "nebija derējis" un kur tas varētu būt beigās "pazudis", jo atpakaļ to tā arī nedabūju.
Tā kā dzinējam negaidīti bija nepieciešams nopietnāks remonts, sarunājām, ka es nopirkšu visas detaļas, bet darbs tiks izdarīts bez maksas apmaiņā pret solījumu nepiedzīt pa gadiem iekrātos procentus. Auto nostāvēja pie Pastnieka vismaz gadu. Pa mirklim saņēmu jaunas bildes ar izjauktu dzinēju, tāpēc bija skaidrs, ka vest to visu pie cita meistara nebūtu nopietni, kaut arī zināju, ka visi kavēšanās iemesli ir totāli meli. Vienu vakaru tomēr neizturēju un aizbraucu joka pēc ar rezerves atslēgām pārbaudīt auto un izrādijās, ka dzinējs pat nebija izņemts no auto. Nākamajā rītā ierados ar evakuatoru un teicu, ka vedu auto uz Puxxx'a servisu. Čalis gandrīz raudāja un solīja visu izdarīt pāris dienu laikā. Diemžēl, kad atklājās, ka ir aprautas šāles, Puxxx tomēr ieteica vest atpakaļ pie Pastnieka, kurš spētu vislabāk šo auto saremontēt, ko arī nācās izdarīt.
Pēdējos gadus kopš šī remonta vairs neko no Pastnieka neesmu dzirdējis. Toties regulāri dzirdu identiskus stāstus no citiem pazīstamiem cilvēkiem par meliem mazos un lielos apmēros, nozagtām un nemaz neuzstādītām detaļām, utt. Arī parādam esmu atmetis ar roku, ja neskaita tā nodošanu LZTI pārvaldībā - vismaz ir prieks, ka čalis vairs nevarēs strādāt oficiālu darbu un arī piederēt vairs mūžā nekas nevarēs. Tā gan laikam viņam nav liela problēma, jo joprojām nekur nestrādā un nekas oficiāli nepieder. Joprojām arī aizņemas naudu pat no sev tuviem draugiem un reti kuram izdodas to dabūt atpakaļ - žēl vienīgi, ka šo publiski atklājuši ir tikai divi cilvēki un arī jau pēc tam, kad arī es jau biju aizdevis naudu. Daži pat apgalvo, ka nauda pārsvarā tiek notriekta narkotikās - pat var pastāstīt kādās tieši hronoloģiskā secībā, bet šo informāciju gan neviens negrib konkrēti apstiprināt.
Jebkurā gadījumā - labu auto meistaru tagad jau ir daudz, tāpēc iesaku izvēlēties kādu citu, kas nemelo acīs skatoties un kam nav burtiski jāsēž blakus, kā daži to ir darījuši. Ja arī gribi padalīties ar savu pieredzi - atsūti uz [email protected], pievienošu.
riebeklis rakstīja: ↑29 Aug 2017, 08:57 Martins Gmireks
Paņēma preci un naudu jau nevar atdot vairāk kā 2 mēnešus. Visu laiku sola un sola ka atdos.
Atmazkas - Bankas konts slēgts, tjipa nevar pārskaitit, tad pasei termiņš beidzies, jāiet jaunai pakaļ. Tad atsuta naudas bildi, tjipo šas viss būs.
Telefons jau atslēgts 25393258 par nemaksāšanu.
e36.lv memberlist.php?mode=viewprofile&u=3163
FB: https://www.facebook.com/martins.gmireks
Inst: https://www.instagram.com/martinsgmireks/
Rekur daiļdirsēja bildes.
Da nu nah par 60eur...
Nu un Tu gribi pateikt, ka tā nav nauda? Kapeikas?
Jopcik,Tev nu gan ir nervi...Valts rakstīja: ↑08 Sep 2017, 18:52 Uzrakstīju nedaudz par Pastnieku (a.k.a. Rakstnieks): http://valts.lv/janis-pastnieks/
Iekopēšu arī te:
Liela daļa Latvijas auto komūnas labi pazīst šo cilvēku, bet reti kurš zin trikus, ko viņš piekopj. Pēdējajā laikā izklausās, ka paliek aizvien trakāk, tāpēc domāju ir pienācis laiks padalīties ar manu pieredzi.
Vairāk kā desmit gadus atpakaļ nopirku M3. Auto īpašs un līdz ar to arī meistaru vajadzēja atrast tiešām labu. Vairums cilvēku auto forumos ieteica Jāni Pastnieku, daudz strādājot ar BMW un it īpaši ///M dzinējiem. Čalis tiešām sakarīgs, uzticību noteikti ievieš un arī viņa zināšanas ne mirkli neesmu apšaubījis.
Tiesa, jau no paša sākuma katrs sīkums ievilkās vismaz uz pāris dienām, ko viņš pats skaidroja ar auto kompleksitāti. Tā kā tas nebija mans vienīgais auto, baigi par to neiespringu. Sačomojāmies tik tālu, ka pat piekritu aizdot 3k LVL pacēlāja iegādei. Protams, ar notariāli parakstītu līgumu un procentiem pēc pirmā gada, ja viņš laikā neatdod.
Tā vietā, lai tempi uzlabotos, tie palika vēl daudz švakāki un auto reizēm jau nostāvēja pie viņa pat mēnesi-divus. Arī stāsti par to kas noticis palika aizvien radošāki. Pēc kārtējā stāsta par detaļu trūkumu (tie bija vairākumā), pazvanīju dīlerim un izrādijās, ka detaļa maksā daudz mazāk un piegādāt arī varot pat dienas laikā. Kā jau gaidīju, Pastniekam acis lielas un viss tika novelts uz dīlera kļūdu, bet detaļu trūkums turpmāk kā arguments vismaz vairs netika izmantots.
Arī gads parāda atdošanai jau bija sen pagājis un nācās nemitīgi klausīties sirdi plosošus un ļoti radošus skaidrojumus par dažādiem finansiāliem pārpratumiem, likstām ģimenē un "nemaksājošiem" klientiem (tā kā šim neticu, negribu minēt vārdus, bet domāju daudzi atpazīs tādu pašu estoril M3, kas aktīvi piedalijās driftā ap to laiku un tagad tirgojas mobile.de) kas tūlīt-tūlīt tikšot atrisināts un es saņemšu atpakaļ savu naudu. Paralēli šim visam, arī telefons viņam aizvien biežāk sāka "aizmirsties mājās" līdz jau varēju viņu dabūt rokā tikai caur svešu telefona numuru vai ierodoties uz vietas. Arī lietotājvārds visur nez kāpēc tika nomainīts no "Pastnieks" uz "Rakstnieks".
Pēc viņa kārtējā remonta nolēmu aizvest M3 uz citu servisu, kur izrādijās, ka detaļas, par kurām Pastniekam samaksāju, nemaz nav uzstādītas. Radās arī idejas kāpēc manis nopirktais short-shifter kits mistiski "nebija derējis" un kur tas varētu būt beigās "pazudis", jo atpakaļ to tā arī nedabūju.
Tā kā dzinējam negaidīti bija nepieciešams nopietnāks remonts, sarunājām, ka es nopirkšu visas detaļas, bet darbs tiks izdarīts bez maksas apmaiņā pret solījumu nepiedzīt pa gadiem iekrātos procentus. Auto nostāvēja pie Pastnieka vismaz gadu. Pa mirklim saņēmu jaunas bildes ar izjauktu dzinēju, tāpēc bija skaidrs, ka vest to visu pie cita meistara nebūtu nopietni, kaut arī zināju, ka visi kavēšanās iemesli ir totāli meli. Vienu vakaru tomēr neizturēju un aizbraucu joka pēc ar rezerves atslēgām pārbaudīt auto un izrādijās, ka dzinējs pat nebija izņemts no auto. Nākamajā rītā ierados ar evakuatoru un teicu, ka vedu auto uz Puxxx'a servisu. Čalis gandrīz raudāja un solīja visu izdarīt pāris dienu laikā. Diemžēl, kad atklājās, ka ir aprautas šāles, Puxxx tomēr ieteica vest atpakaļ pie Pastnieka, kurš spētu vislabāk šo auto saremontēt, ko arī nācās izdarīt.
Pēdējos gadus kopš šī remonta vairs neko no Pastnieka neesmu dzirdējis. Toties regulāri dzirdu identiskus stāstus no citiem pazīstamiem cilvēkiem par meliem mazos un lielos apmēros, nozagtām un nemaz neuzstādītām detaļām, utt. Arī parādam esmu atmetis ar roku, ja neskaita tā nodošanu LZTI pārvaldībā - vismaz ir prieks, ka čalis vairs nevarēs strādāt oficiālu darbu un arī piederēt vairs mūžā nekas nevarēs. Tā gan laikam viņam nav liela problēma, jo joprojām nekur nestrādā un nekas oficiāli nepieder. Joprojām arī aizņemas naudu pat no sev tuviem draugiem un reti kuram izdodas to dabūt atpakaļ - žēl vienīgi, ka šo publiski atklājuši ir tikai divi cilvēki un arī jau pēc tam, kad arī es jau biju aizdevis naudu. Daži pat apgalvo, ka nauda pārsvarā tiek notriekta narkotikās - pat var pastāstīt kādās tieši hronoloģiskā secībā, bet šo informāciju gan neviens negrib konkrēti apstiprināt.
Jebkurā gadījumā - labu auto meistaru tagad jau ir daudz, tāpēc iesaku izvēlēties kādu citu, kas nemelo acīs skatoties un kam nav burtiski jāsēž blakus, kā daži to ir darījuši. Ja arī gribi padalīties ar savu pieredzi - atsūti uz [email protected], pievienošu.
Tas ir tas pats pastnieks kas cabrio jumtus regulē?
Jā jā, tad nu man laikam paveicās... 2as reizes atbrauca uz ventspili regulēt un pat pārvilkta audumu, ap 100€ par reizi,kas ņemot vērā ceļu un stundas,šķiet tīri OK. Vienīgi atlikās tā atbraukšana vairāk kārt, bet nu dēļ atāluma arī saprotu daļēji..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 92
- chevron_right