Uzmetēju topiks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 92
- chevron_right
Kalik, tu tiko pats atbildeji, kāpēc es ieliku šo sarakstu.
Nesaprotu, par ko tu cepies ka es kaut ko publiceju?
Domāju liet.riebeklis ielika šo sarakstu tikai viena iemesla pēc- lētie Depo lielvekala materiāli,kas varbūt vēl ietu uz ikdienas auto remonta bāzes,bet ne kādīgi uz sporta,trases auto. It īpaši termoizolācija...
Tā termoizolācija ir vienīgais no Depo, kas varētu nederēt uz sporta auto. Ir drāšu ripas, kas paredzētas speciāli sporta auto buvēšanai?
Vienīgi mazliet dīvaini liekas, ka pie tām izmaksām tiek pieskaitīti cimdi un respirators, jo tādām lietām pašsaprotami jābūt pie servisa aprīkojuma.
Vienīgi mazliet dīvaini liekas, ka pie tām izmaksām tiek pieskaitīti cimdi un respirators, jo tādām lietām pašsaprotami jābūt pie servisa aprīkojuma.
Es vispārīgi drāšu ripas tas būtu pašsaprotamsNixon rakstīja: ↑28 Sep 2017, 14:26 Tā termoizolācija ir vienīgais no Depo, kas varētu nederēt uz sporta auto. Ir drāšu ripas, kas paredzētas speciāli sporta auto buvēšanai?
Vienīgi mazliet dīvaini liekas, ka pie tām izmaksām tiek pieskaitīti cimdi un respirators, jo tādām lietām pašsaprotami jābūt pie servisa aprīkojuma.
Cimdus,sķēres,nazīšus u.t.t arī nekad neskaitu pie cenas,jo tas ir mans pakalpojums,tātad elementārām lietām,lai sniegtu pakalpojumu jābūt pašam. Te atliek tikai kafijas un bulciņu izmaksas vēl norādīt.
P.S Bet katrs dara kā vēlās,kā sirdsapziņa atļauj....
Pieņemsim pie bmw dīlera pat neskaita tādus izejmateriālus,kas netiek ķebināti klāt pašam auto.t.i cimdi,naži,tīrāmās lupatas,drāžu birstes utt.Tas viss ir darba inventārs,ko sedz pati iestāde.Tikpat labi katru reizi skrūvgriezni un elektrības izmaksas varēja ielikt,lai sedz klients.vitjazz rakstīja: ↑28 Sep 2017, 15:12Es vispārīgi drāšu ripas tas būtu pašsaprotamsNixon rakstīja: ↑28 Sep 2017, 14:26 Tā termoizolācija ir vienīgais no Depo, kas varētu nederēt uz sporta auto. Ir drāšu ripas, kas paredzētas speciāli sporta auto buvēšanai?
Vienīgi mazliet dīvaini liekas, ka pie tām izmaksām tiek pieskaitīti cimdi un respirators, jo tādām lietām pašsaprotami jābūt pie servisa aprīkojuma.
Cimdus,sķēres,nazīšus u.t.t arī nekad neskaitu pie cenas,jo tas ir mans pakalpojums,tātad elementārām lietām,lai sniegtu pakalpojumu jābūt pašam. Te atliek tikai kafijas un bulciņu izmaksas vēl norādīt.
P.S Bet katrs dara kā vēlās,kā sirdsapziņa atļauj....
Kāda atšķirība vai maksā par cimdiem un tādām lietām(vai uzcenojumu detaļām) vai tā pati summa ir pievienota darba izmaksām, jo galu galā par pilnīgi visu samaksā klients.
Pēdējais labojis riebeklis - 29 Sep 2017, 12:41, kopā labots 2 reizes.
Es moš lohs bet kapēc priekšējās glāzes pastiprināja metinot?
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Jā,kāda atšķirība,appiš Tevi vai nē! Malacis,normāla nostāja
P.S Normāls serviss,adekvāts cilvēks TIK pašsaprotamus materiālus neieskaitīs tāmē,saproti?
Es arī varu iesaistīties šitajā diskusijā par Alpu, būšu laikam neitrāls šajā gadījumā. Man arī būvēja Alps manu e36 ar m54b30 swapu. Termiņi nebija īpaši nostādīti, bet viss notika daudz maz ok tempos. (redzēju kā riebekļa tačka stāv kamēr manējo skrūve ). Es neesmu nekāds mehs un eksperts, uz rokām neskatijos, līdz ar to par skrūvēšanas procesu, cik viss adekvāti/neadekvāti pielikts un sataisīts spriest nevaru šoreiz. Tapēc jau arī devu citam skrūvēt.
Par negatīvo - nedaudz sāp tas IS zirneklis, kas laikam ir nepārdomāts risinājums, jo viņš ir par mazu 3litrīgajam. Bija gemarojs ar reduktoru, nopirku 3.73 attiecību, kuru vajadzēja ielikt reduktorā. Nopirku dīzeļa reduktoru, kurš izrādās neder (ko laikam nezināja, bet īstenibā tur var saķīmiķot laikam). Nu neko, pārdevu reduktoru, attiecību. Nopirku jau saliktu reduktoru ar 3.73 , piereizes shoutouts Edzim, kurš pārdeva man sapistu un gaudojošu reduktoru, kuram attiecībā izrauts robs bija Beigās nopirku vēlreiz attiecību no Lietuviešiem, kuru tad kārtīgi salika (ne Reinis). Nedaudz varbūt pie plānošanas jāpiestrādā, lai raitāk viss ietu, savādāk bija daži posmi tādi, kad sataisija un tad nākamais solis jāliek detaļa, bet detaļas nav, jagaida kamēr detaļa atnāk. Respektīvi labāk ieplānot, zin ka būs tas un tas vajadzīgs, pasūtit jau laicīgi, paralēli kamēr izjauc, detaļa jau ir klāt.
Par pozitīvo - attieksme tomēr bija normāla manā gadījumā, dalijās ar info un pieredzi visādās lietās, kas man bija svarīgi, jo pirmo reizi ko tādu daru, un kā jau teicu, skrūvētājs neesmu līdz ar to daudz ko nezinu. Atļāva man arī pašam skrūvēt un izmantot viņa instrumentus, telpas. Sūtija bildes no proces, zvanīja prasīja vai to darīt par tik un tik $, ieteica ko pie reizes vēl izdarīt. Bija tur kaut kādas bukses kas nederēja, kaut kādi sīkumi nepareizi salikti utt, bet to Reinis pats par savu naudu novērsa un laboja. Man neradās sajūta, ka viņš baigi tur cenšas kādu apjāt.
Par cenām - es neteiktu ka tur baigi dārgi viss ir . Ir jāsaprot, ka par attiecīgo cenu būs noteikts līmenis, ar ko es rēķinājos jau sākuma pirms dzinu mašīnu, līdz ar to manas ekspektācijas nebija pedantiskas, es vienkārši gribēju lai man kāds sataisa swapu, kas vēlāk izvērtās arī līdz bundžas apstrādei utt. Nevar gaidīt slimnīcas apstākļus un ķirurģisku precizitāti servisā, kur prasa ~20eur/h (protams ir arī pienākumi, un par neizdarītu darbu un sajātām detaļām naudu nevar prasīt). Ir iespējas vest viskaut kur citur, piemēram, uz Ādažiem pie Eglītes, bet nu es nebiju gatavs maksāt tādu summu, lai gan zinu, ka kvalitāte tur stīgā būtu.
Tāmes es nepublicēšu, jo man nekas nesāp tā īpaši, ciparu es samaksāju diezgan lielu, bet arī daudz kas tika izdarīts. Protams atskatoties bija lietas ko pats varēja darīt, bet nu atkal tā skatoties... kur es uz ielas ziemā skrūvēšu to mašīnu ? Man ne garāžas ir, ne instrumenti, ne es pazīstu elektriķus, ne džekus kas keramisko sajūgu man sakniedēja ne pārējo. Vienīgais nedaudz smieklīgi likās difuzora un astes piekniedēšana 25 vai 30 eur Par detaļu uzcenojumu arī... laiks ir laiks, neviens par brīvu neko nedara, un bija lietas kuras es dabūju lētāk nekā veikalos, ja pats pirktu (šķidrumus, bukses, radiatoru).
Mašīna beigu beigās rūc un iet, vienīgais kas jātrisina ir, maxspeedingrods koilas jaizmet miskastē ir jo viņām atsperes kraķšķ, nevienam neiesaku tos sūdus. Bet tā ne Reiņā vaina (ja nu vienīgi viņi jāsaregulē tur baigi specifiski).
Nez, katram jau tās ekspektācijas ir savādākas. Varbūt arī nemāku piepisties pie visa. Man piemēram tumbiņa pārvākšanās procesā pazduda, par ko man galīgi poh, bet Reinis arī to vietā iedeva
Kopvērtējumā es neteiktu, ka tur viss dirsā ir un jūtos uzmests. Nav tā, ka esmu baigajā starā par to visu procesu, bet nav arī tā, ka jābrauc draudēt Alpa kungam. Gribētos dzirdēt viedokļus arī no otras puses, varbūt riebeklis ir arī "riebeklis" dzīvē un tapēc viņam neko nedarija Vajag neatkarīgos ekspertus pieaicināt, lai izsaka viedokli par darbu.
Ļoti tehniskas lietas, kur ir jāmēra, jārēķina, jādara ar speciāliem instrumentiem ar lielu precizitāti (dzinēja specifiskas lietas, tā paša reduktora salikšana kur sazobe jāregulē, jāsilda gultņi līdz darba temperatūrai, jāšaibo utt) drošvien labāk vest citur, elektrību arī viņi neīpaši saprot. Bet teiksim "casual" skrūvēšanas/pārbūves/metināšanas darbus nekāda vaina tur, un ja arī nemācēs, liela iespēja, ka zinās ieteikt kur to izdarīt. Varbūt arī neesmu tik ļoti prasīgs un vēsturiski man ir bijusi katastrofāla pieredze ar vienu servisu, uz kura fona viss pārējais ir pupu mizas Varbūt arī no tā norūdijies esmu. Spriežat paši tālāk.
Par negatīvo - nedaudz sāp tas IS zirneklis, kas laikam ir nepārdomāts risinājums, jo viņš ir par mazu 3litrīgajam. Bija gemarojs ar reduktoru, nopirku 3.73 attiecību, kuru vajadzēja ielikt reduktorā. Nopirku dīzeļa reduktoru, kurš izrādās neder (ko laikam nezināja, bet īstenibā tur var saķīmiķot laikam). Nu neko, pārdevu reduktoru, attiecību. Nopirku jau saliktu reduktoru ar 3.73 , piereizes shoutouts Edzim, kurš pārdeva man sapistu un gaudojošu reduktoru, kuram attiecībā izrauts robs bija Beigās nopirku vēlreiz attiecību no Lietuviešiem, kuru tad kārtīgi salika (ne Reinis). Nedaudz varbūt pie plānošanas jāpiestrādā, lai raitāk viss ietu, savādāk bija daži posmi tādi, kad sataisija un tad nākamais solis jāliek detaļa, bet detaļas nav, jagaida kamēr detaļa atnāk. Respektīvi labāk ieplānot, zin ka būs tas un tas vajadzīgs, pasūtit jau laicīgi, paralēli kamēr izjauc, detaļa jau ir klāt.
Par pozitīvo - attieksme tomēr bija normāla manā gadījumā, dalijās ar info un pieredzi visādās lietās, kas man bija svarīgi, jo pirmo reizi ko tādu daru, un kā jau teicu, skrūvētājs neesmu līdz ar to daudz ko nezinu. Atļāva man arī pašam skrūvēt un izmantot viņa instrumentus, telpas. Sūtija bildes no proces, zvanīja prasīja vai to darīt par tik un tik $, ieteica ko pie reizes vēl izdarīt. Bija tur kaut kādas bukses kas nederēja, kaut kādi sīkumi nepareizi salikti utt, bet to Reinis pats par savu naudu novērsa un laboja. Man neradās sajūta, ka viņš baigi tur cenšas kādu apjāt.
Par cenām - es neteiktu ka tur baigi dārgi viss ir . Ir jāsaprot, ka par attiecīgo cenu būs noteikts līmenis, ar ko es rēķinājos jau sākuma pirms dzinu mašīnu, līdz ar to manas ekspektācijas nebija pedantiskas, es vienkārši gribēju lai man kāds sataisa swapu, kas vēlāk izvērtās arī līdz bundžas apstrādei utt. Nevar gaidīt slimnīcas apstākļus un ķirurģisku precizitāti servisā, kur prasa ~20eur/h (protams ir arī pienākumi, un par neizdarītu darbu un sajātām detaļām naudu nevar prasīt). Ir iespējas vest viskaut kur citur, piemēram, uz Ādažiem pie Eglītes, bet nu es nebiju gatavs maksāt tādu summu, lai gan zinu, ka kvalitāte tur stīgā būtu.
Tāmes es nepublicēšu, jo man nekas nesāp tā īpaši, ciparu es samaksāju diezgan lielu, bet arī daudz kas tika izdarīts. Protams atskatoties bija lietas ko pats varēja darīt, bet nu atkal tā skatoties... kur es uz ielas ziemā skrūvēšu to mašīnu ? Man ne garāžas ir, ne instrumenti, ne es pazīstu elektriķus, ne džekus kas keramisko sajūgu man sakniedēja ne pārējo. Vienīgais nedaudz smieklīgi likās difuzora un astes piekniedēšana 25 vai 30 eur Par detaļu uzcenojumu arī... laiks ir laiks, neviens par brīvu neko nedara, un bija lietas kuras es dabūju lētāk nekā veikalos, ja pats pirktu (šķidrumus, bukses, radiatoru).
Mašīna beigu beigās rūc un iet, vienīgais kas jātrisina ir, maxspeedingrods koilas jaizmet miskastē ir jo viņām atsperes kraķšķ, nevienam neiesaku tos sūdus. Bet tā ne Reiņā vaina (ja nu vienīgi viņi jāsaregulē tur baigi specifiski).
Nez, katram jau tās ekspektācijas ir savādākas. Varbūt arī nemāku piepisties pie visa. Man piemēram tumbiņa pārvākšanās procesā pazduda, par ko man galīgi poh, bet Reinis arī to vietā iedeva
Kopvērtējumā es neteiktu, ka tur viss dirsā ir un jūtos uzmests. Nav tā, ka esmu baigajā starā par to visu procesu, bet nav arī tā, ka jābrauc draudēt Alpa kungam. Gribētos dzirdēt viedokļus arī no otras puses, varbūt riebeklis ir arī "riebeklis" dzīvē un tapēc viņam neko nedarija Vajag neatkarīgos ekspertus pieaicināt, lai izsaka viedokli par darbu.
Ļoti tehniskas lietas, kur ir jāmēra, jārēķina, jādara ar speciāliem instrumentiem ar lielu precizitāti (dzinēja specifiskas lietas, tā paša reduktora salikšana kur sazobe jāregulē, jāsilda gultņi līdz darba temperatūrai, jāšaibo utt) drošvien labāk vest citur, elektrību arī viņi neīpaši saprot. Bet teiksim "casual" skrūvēšanas/pārbūves/metināšanas darbus nekāda vaina tur, un ja arī nemācēs, liela iespēja, ka zinās ieteikt kur to izdarīt. Varbūt arī neesmu tik ļoti prasīgs un vēsturiski man ir bijusi katastrofāla pieredze ar vienu servisu, uz kura fona viss pārējais ir pupu mizas Varbūt arī no tā norūdijies esmu. Spriežat paši tālāk.
IS zirneklis uz 1L lielaka motora jau ir prikols, kurš norāda tikai uz to, ka "spečukam" nav pat zināmi matemātikas pamati, jeb neprot vai negrib sarēķināt tupa iekšējo apkārtmēru caurulēm stock 2.8 kolektoram vai IS kolektoram.
uniboli ir , tie krakšķēja sākumā, bet tos es saeļļoju un ievingrināju kārtīgi . Bet atsperes nu ne krakšķ , bet pārlec un attiecīgā skaņa rodas , tāds riktīgs "klunk" . man zb tie koili morāli jau, poh lai pārlec tās atsperes.
nu par zirnekli tur tā jā.
Nu tā klankšēsana arī ir no tā par ko mēs minejām
Aizbrauc uz citu dargaku servisu, tur tev pateiks, kur kas ir sapists un nesataisits normali.kristapszs rakstīja: ↑03 Okt 2017, 12:03
Kopvērtējumā es neteiktu, ka tur viss dirsā ir un jūtos uzmests. Nav tā, ka esmu baigajā starā par to visu procesu, bet nav arī tā, ka jābrauc draudēt Alpa kungam. Gribētos dzirdēt viedokļus arī no otras puses, varbūt riebeklis ir arī "riebeklis" dzīvē un tapēc viņam neko nedarija Vajag neatkarīgos ekspertus pieaicināt, lai izsaka viedokli par darbu.
Man neliekas normali, ka konkretais personazs visiem bmw kuri iznak no vina garazas liek virsu ISa zirnekli, mana gadijuma man paveicas jo teicu uzreiz nee. Protams provodka ir prieksh isa.
Esmu ļoti pacietigs un devu miljons iespejas laboties un beidzot sakt turet vardu doto, bet nekad neizmantoja.
Ja nu kadam gribas uz savas adas parbaudit mineto kantori, good luck
Gribētos jau dzirdēt Alpa komentāru par šo visu stāstu/nostāstu....
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 92
- chevron_right