Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1260
- 1261
- 1262
- 1263
- 1264
- …
- 1297
- chevron_right
Nu ja tev vienreiz divreiz mēnesī piesardzīgāk būs jābrauc tad jau vienalga, vnk puteņa laikā un melnā ledus periodā max uzmanīgi bez straujiem downshiftiem un vanoskickinyoKMG rakstīja: ↑18 Okt 2017, 15:34Vienkārši nebiju vēl braucis pa šoseju ziemā ar svarku, tāpēc arī jautāju. Tā jau visu iepriekšējo ziemu esmu nobraucis ar 3.45 metināto.
Iepriekš vienkārši bija otrais dayli auto, tagad nav, bet Janvāri būs jābrauc uz Kandavu, tāpēc arī prasiju.Fashion rakstīja: ↑18 Okt 2017, 15:06 Atļaušos piekrist, ja māc šaubas tad nevajag svarku, es piemēram nevaru ziemā bez svarkas jau, ok 4.44 ir overkill ziemai, bet vai kā - regulāra roku taisnošana, uz trases puteņa laikā high risk apdzīšana, vobš ja neesi gatavs 80% no braukšanas krāmēšanai tad nevajagbtev svarku
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Kāds downshiftam sakars ar metināto?
Paldies par to ka padalijies ar pieredzi un savu viedokli. Jauku vakaru!Fashion rakstīja: ↑18 Okt 2017, 15:57Nu ja tev vienreiz divreiz mēnesī piesardzīgāk būs jābrauc tad jau vienalga, vnk puteņa laikā un melnā ledus periodā max uzmanīgi bez straujiem downshiftiem un vanoskickinyoKMG rakstīja: ↑18 Okt 2017, 15:34Vienkārši nebiju vēl braucis pa šoseju ziemā ar svarku, tāpēc arī jautāju. Tā jau visu iepriekšējo ziemu esmu nobraucis ar 3.45 metināto.
Iepriekš vienkārši bija otrais dayli auto, tagad nav, bet Janvāri būs jābrauc uz Kandavu, tāpēc arī prasiju.Fashion rakstīja: ↑18 Okt 2017, 15:06 Atļaušos piekrist, ja māc šaubas tad nevajag svarku, es piemēram nevaru ziemā bez svarkas jau, ok 4.44 ir overkill ziemai, bet vai kā - regulāra roku taisnošana, uz trases puteņa laikā high risk apdzīšana, vobš ja neesi gatavs 80% no braukšanas krāmēšanai tad nevajagbtev svarku
Kas notiek kad tu strauji downshifto uz slidenas virsmas, tā ka uzreiz 3-4k rpm?
jaa davaj iemet no 4taa vismaz 3shajaa pie aatruma 100kmh un tad uzraksti reportu kas notika
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Tāpēc ka kārbas rpm nesakrīt ar dzinēja rpm, aizm. riteņi sabloķējās/piebremzējās un pakaļa noraujās.
Slikts ieradums slēgties uz leju bez starpgāzes, ko pēc mana novērojuma dara 90% šoferi, pie vainas arī autoskolas, jo to vajadzētu mācīt jau pie pašiem pamatiem.
Varu arī līkumā pārmest no 4 uz 3 un nekas nebūs
Slikts ieradums slēgties uz leju bez starpgāzes, ko pēc mana novērojuma dara 90% šoferi, pie vainas arī autoskolas, jo to vajadzētu mācīt jau pie pašiem pamatiem.
Varu arī līkumā pārmest no 4 uz 3 un nekas nebūs
Autoskolā to vispār nemāca, ka var palīdzēt sev bremzēt ar downshiftu. Ko tu esi domājis ar vārdiem "starpgāze"?kars rakstīja: ↑18 Okt 2017, 17:10 Tāpēc ka kārbas rpm nesakrīt ar dzinēja rpm, aizm. riteņi sabloķējās/piebremzējās un pakaļa noraujās.
Slikts ieradums slēgties uz leju bez starpgāzes, ko pēc mana novērojuma dara 90% šoferi, pie vainas arī autoskolas, jo to vajadzētu mācīt jau pie pašiem pamatiem.
Varu arī līkumā pārmest no 4 uz 3 un nekas nebūs
Bez starpgazes parslegt uz leju ir kosmoss, vasaraa pa lielam jau vienalga, ziemaa vez svarkas gandriz vienalga, ar svarku kategoriski aizliegts ja vien tas nav speciali. es arii braukt maaku un neteikshu kad sudigi, jaa plakaniski slidet ir jatrenejas veel ko neuzakatu par primaro vajadzibu lai katru vakaru kkur maukt un shkjereet nemaakot, ok pa lielam vnk kauns laikam nolazhot vnk ir
KMG starpgaze tb tu kad izcel no roba tas uzsit pa gazi ieprieksheejaa roba rpm lai nebuutu cirtiens un rati nebloketos
KMG starpgaze tb tu kad izcel no roba tas uzsit pa gazi ieprieksheejaa roba rpm lai nebuutu cirtiens un rati nebloketos
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Ja ziemaa braukt pec autoskolaa maciitaa tad 98% garantets shkiiliens
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
Āaa, tad tā tas saucas zinātnieku valodāFashion rakstīja: ↑18 Okt 2017, 17:19 Bez starpgazes parslegt uz leju ir kosmoss, vasaraa pa lielam jau vienalga, ziemaa vez svarkas gandriz vienalga, ar svarku kategoriski aizliegts ja vien tas nav speciali. es arii braukt maaku un neteikshu kad sudigi, jaa plakaniski slidet ir jatrenejas veel ko neuzakatu par primaro vajadzibu lai katru vakaru kkur maukt un shkjereet nemaakot, ok pa lielam vnk kauns laikam nolazhot vnk ir
KMG starpgaze tb tu kad izcel no roba tas uzsit pa gazi ieprieksheejaa roba rpm lai nebuutu cirtiens un rati nebloketos
Ar ātrumiem nepalīdz bremzēt, ar bremzēm bremzē.
Sarpgāze - throttle blip, rev mach - google*
Pie katras pārslēgšanās uz leju izspiežot sajūgu uzgāzē - paceļot motora rpm lai tie sakristu ar kārbas rpm = sanāk ļoti plūdena/gluda pārslēgšanās, velkošie riteņi nesabremzējās, auto paliek satbils
Ja piešaujies tad vari ļoti ātri laist vaļā sajūgu, droši pārslēgties pie augstiem rpm, arī līkumā
Vēl pie plusiem - nav slodze/stress sajūgam, trasmisijai, reduktoram.
Mūsdienu automātiskās kārbas, dsg, roboti uzgāzē pie katras slēgšanās uz leju, vienalga vai tu brauc sporta režīmā vai mierīgi pa ielu un to nevar atslēgt, jo tā pārslēgties ir pareizi, nevelti inženieri to ir iebūvējuši.
LV valodā vispār nav neviena raksta par šo tēmu
Ja nemaldos šajā grāmatā bija aprakstīts
https://bkategorija.wordpress.com/noder ... ss-atrums/
https://bkategorija.wordpress.com/noder ... ss-atrums/
O! paldies, nēsmu lasijis, bet zinu šo grāmatu
Par bmw gaismām neko daudz nezinu, bet Šie eņģeļi nāk orģināli lampās nav nekādi aftermarket kitajozas. Gribēju pajautāt vai kāds ir mainījis izdegušo lampiņu? Liels čakars?
P.S. vēlāk ielikšu labāku bildi
P.S. vēlāk ielikšu labāku bildi
e36 nekad nav bijis orģināli enģeļi.
visticamāk, ka spuldze nemainās, bet jāmaina viss riņķis. pērc tik jaunu kitajozu komplektu, jauc ārā lampu un nomaini.
visticamāk, ka spuldze nemainās, bet jāmaina viss riņķis. pērc tik jaunu kitajozu komplektu, jauc ārā lampu un nomaini.
īsti nezinu tamdēļ labāk uzvaicāt, kā ir ja arkā pie bampera ir caurums izrūsējis, tehnisko nēiziet ja?
kāds garīgais inspektoram, ir pat redzēti ar cauru grīdu, bet jaunu skati.. bet nu tīri tehniski nevajadzētu ,vismaz manuprāt
ja nu baig gribas - saļepī piķi un dzīvo laimīgs
Lieta pavisam vienkārša, nopirku vienu auto darbam, bet drīz skate beidzās, vajag saļepīt caurumus ar kko ciet, lai var izdzīt jaunu skati un paralēli savest to kārtībā. laika trūkuma un izbraukšanas dēļ tagad to pašam nesanāks izdarīt! vienkāršākais veids tad ar piķi visu sazieķēt ciet un miers mājās ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1260
- 1261
- 1262
- 1263
- 1264
- …
- 1297
- chevron_right