m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 24
- chevron_right
Nez vai kādam aktuāli, bet mana m52b28 konfigurācija ir šāda:
- - Simota CAI (Gruppe M analogs)
- Alpina 3.3 ieplūdes kolektors (atšķirībā no M50B25 saglabā vairāk griezes momentu pie zemiem apgriezieniem - zelta vidusceļš starp standarta un M50B25)
- S52 sadalenes
- Supersprint Race izplūdes kolektors
- Supersprint Race bezkatalizatora midpipe
- Supersprint Sport izpūtējs
Diezgan naudīgs upgreids
Esi mērijis jaudu?
Kāda vadība?
Esi mērijis jaudu?
Kāda vadība?
Tev stāv ievērojami niknākas sadalenes par stock, ko darīji ar vadību/softu?
Ok, gaisa masu? Ar treknākām vālēm tev pie lielākiem rpm ir lielāks gaisa patērińš.
Gaisu gaisa mērītājs (MAF) smuki samēra un ECU piemet degvielu, cik vajag. Lai gan vēl pirms izplūdes uzlikšanas uz pašām augšām reizēm sasniedzu MAF robežu, tāpēc pagaidām katram gadījumam uz augšām piemetu mazliet vairāk degvielas. Nākamsezon paskatīšos, varbūt uz MAF vajadzēs likt pretestību, lai tas spētu samērīt vairāk, vai arī mainīšu uz spējīgāku MAF. Nopirku arī platjoslas lambda zondi, bet visticamāk, ka nākamsezon ņemšos ar to visu.
Vismaz nav ka visiem m54 sadalenes un is zirneklis :)deni2s rakstīja: ↑23 Okt 2017, 19:01 Nez vai kādam aktuāli, bet mana m52b28 konfigurācija ir šāda:
Plānos ir RiotRacing drosele, UUC rullīši, termomuftas nomaiņa uz Spal elektrisko ventilatoru. Varbūt Vibrant rezonātors.
- - Simota CAI (Gruppe M analogs)
- Alpina 3.3 ieplūdes kolektors (atšķirībā no M50B25 saglabā vairāk griezes momentu pie zemiem apgriezieniem - zelta vidusceļš starp standarta un M50B25)
- S52 sadalenes
- Supersprint Race izplūdes kolektors
- Supersprint Race bezkatalizatora midpipe
- Supersprint Sport izpūtējs
Iepludes kolektoru kur dabuji?
varbūt pareizāk būtu uzlikt vadību kur var uzreiz pieregulēt maksimālo gaisa massas patērińu, degvielas apjomu un braukt ar to ikdienā nebaidoties par motoru un dabūjot visu no šī lieliskā setupa?deni2s rakstīja: ↑23 Okt 2017, 20:46Gaisu gaisa mērītājs (MAF) smuki samēra un ECU piemet degvielu, cik vajag. Lai gan vēl pirms izplūdes uzlikšanas uz pašām augšām reizēm sasniedzu MAF robežu, tāpēc pagaidām katram gadījumam uz augšām piemetu mazliet vairāk degvielas. Nākamsezon paskatīšos, varbūt uz MAF vajadzēs likt pretestību, lai tas spētu samērīt vairāk, vai arī mainīšu uz spējīgāku MAF. Nopirku arī platjoslas lambda zondi, bet visticamāk, ka nākamsezon ņemšos ar to visu.
Noteikti, diemžēl realitāte ne vienmēr sakrīt ar vēlmēm. Par motoru nebaidos, griežu līdz galam, viss ok, nav tik lielas tās izmaiņas. Tagad mašīna jau praktiski ir ieziemota.
Problēma nav vadībā, bet ierobežojumā, cik standarta gaisa mērītājs var samērīt.
Af, c'mon, dēļ maf limita mainīt visu vadību?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu a ko darit ja mafs nesaprot kas notiek ieplude, std problema 3.0 m50, kuri nebija pie turbochipa :)
Un? Labojas tas samērā viegli un ir n-tie risinājumi.
Ja jau cilvēks pēc teksta spriežot ir pamainījis degv. kartes, tad diezvai "prošivkas" hex'u uztver kā nesakarīgu burtu/ciparu svārstījumu.
Ielodēt attiecīgu pretestību izvēlētajam mafam un piekoriģēt softu "jaunajam" dzelzim ar gan jau spēs un turbočips te ņepričom.
Ja jau cilvēks pēc teksta spriežot ir pamainījis degv. kartes, tad diezvai "prošivkas" hex'u uztver kā nesakarīgu burtu/ciparu svārstījumu.
Ielodēt attiecīgu pretestību izvēlētajam mafam un piekoriģēt softu "jaunajam" dzelzim ar gan jau spēs un turbočips te ņepričom.
Pēdējais labojis he9600 - 23 Okt 2017, 23:18, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es jau nezinu kura vińam ir, moš bosch jau uzlikts
Piekrītu. Ar pretestību var palielināt MAF ierobežojumu kaut līdz 2x, protams, zaudējot precizitāti, bet, ja nepieciešams palielināt ierobežojumu par ~10%, tad ļoti normāls risinājums priekš NA.he9600 rakstīja: ↑23 Okt 2017, 23:06 Un? Labojas tas samērā viegli un ir n-tie risinājumi.
Ja jau cilvēks pēc teksta spriežot ir pamainījis degv. kartes, tad diezvai "prošivkas" hex'u uztver kā nesakarīgu burtu/ciparu svārstījumu.
Ielodēt attiecīgu pretestību izvēlētajam mafam un piekoriģēt softu "jaunajam" dzelzim ar gan jau spēs un turbočips te ņepričom.
Citi varianti ir ielikt MAF no Porsche vai 540, bet tos pagaidām neesmu baigi pētījis. Ja domāšu par kompresoru, tad MAF maiņa parasti ir standarta risinājums.
Jau iepriekš rakstīju, ka nav Bosch (manuprāt novecojis softs), bet ir Siemens MS41.0 (mazliet mazāk novecojis :) ), visticamāk, ka pāršūšu uz MS41.2, kuram ir labs atbalsts čipotāju komūnā. Vienu brīdi jau biju pamēģinājis, bet viņš īsti nedraudzējās ar manu vienīgo lambda zondi (bija no rūpnīcas tādi varianti, ka M52B28 nāca tikai viena zonde), tagad, kad ir Supersprint izplūde, ir arī vieta, kur ieskrūvēt otru zodi arī, MS41.2 vismaz vairs nebļaustīsies par tām.
Nevajag nekādu pretestību, mana doma bija ka softā pareizi nobīdīt gaisamassas parametrus uz tiem, kuri būtu iespējami tavam motoram.
bet ms41 taču var maf ecu līmenī uzgriezt uz no 1024 uz 2048kg/h.... līdz ar to vajadzētu varēt izkļūt no šīs mērījumu ierobežojošās problēmas.
Un man protams ir jautājums AF... jo zinu, ka esi šajā tēmā pietiekami gudrs... kāpēc visi "tuneri" spiež uz bosh vadību? Par bisch neko nezinu un neesmu izglītojies, tāpēc palabo, ja kautkur kļūdos. Saprotu ka tupa vadība, neadaptējas, tāpēc tune netiek sačakarēts.... bet siemensam arī uzliekot learning vērtības ārpus iespējamajām vai regulācijas procentus uz 0% arī var saregulēt vēlamo un nepazaudēt tune dēt ecu adaptācijām...
Un man protams ir jautājums AF... jo zinu, ka esi šajā tēmā pietiekami gudrs... kāpēc visi "tuneri" spiež uz bosh vadību? Par bisch neko nezinu un neesmu izglītojies, tāpēc palabo, ja kautkur kļūdos. Saprotu ka tupa vadība, neadaptējas, tāpēc tune netiek sačakarēts.... bet siemensam arī uzliekot learning vērtības ārpus iespējamajām vai regulācijas procentus uz 0% arī var saregulēt vēlamo un nepazaudēt tune dēt ecu adaptācijām...
Tapec ka lv bosch var saregulet ka vajag turbochips, bet ms neviens nevar.. Daudzi kko dar, bet neviens nezin lidz galam to siemensu.. Tapec logiski likt boschu un braukt pie turbochipa ar savu turbo vai 3.0 strokeri, jo tur bus rezultats... Varbut ari kads var kko ar siemensu izdarit, bet nav nevienam seit tik lielas pieredzes lai to izdaritu 1-2h laika..ROYALTY rakstīja: ↑24 Okt 2017, 08:54 bet ms41 taču var maf ecu līmenī uzgriezt uz no 1024 uz 2048kg/h.... līdz ar to vajadzētu varēt izkļūt no šīs mērījumu ierobežojošās problēmas.
Un man protams ir jautājums AF... jo zinu, ka esi šajā tēmā pietiekami gudrs... kāpēc visi "tuneri" spiež uz bosh vadību? Par bisch neko nezinu un neesmu izglītojies, tāpēc palabo, ja kautkur kļūdos. Saprotu ka tupa vadība, neadaptējas, tāpēc tune netiek sačakarēts.... bet siemensam arī uzliekot learning vērtības ārpus iespējamajām vai regulācijas procentus uz 0% arī var saregulēt vēlamo un nepazaudēt tune dēt ecu adaptācijām...
Starpcitu man m50t 1bar ar bosch vadibu, regulejam uz ielas, aiznema ap 30 minutes..
Viss vienkārši, caur programātoru ierakstīt softu bosch chipā aizņem sekundes, bet siemensam minutes, kas kopsummā regulējot turbo vai totālu ne stock motoru.
Un pats galvenais ka pēcāk siemensam.jebkurš Pēteris ar vadu atnāks un nokačās softu, pēcāk visiem šēros par kapeikām.
P.s ms41 tā adaptācija reāli hujova strādā MS 43 gan teicami
Un pats galvenais ka pēcāk siemensam.jebkurš Pēteris ar vadu atnāks un nokačās softu, pēcāk visiem šēros par kapeikām.
P.s ms41 tā adaptācija reāli hujova strādā MS 43 gan teicami
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 24
- chevron_right