m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 24
- chevron_right
tajā pat laikā reku vladlenam 2.8 turbo ar 1 bar un stock MAF un nekādu eroru.
Pašam turbochipam bija Motronic ar stock MAF un 1.5bar gt35 turbīnu, vēlāk kad uzlika biturbo un spieda 2.6-3 bar tad uzlika stock maf lielāka diametra caurulē.
Visus sīkumus pilnveidojot softā, bet nu katram šeit sava taisnība laikam.
Pašam turbochipam bija Motronic ar stock MAF un 1.5bar gt35 turbīnu, vēlāk kad uzlika biturbo un spieda 2.6-3 bar tad uzlika stock maf lielāka diametra caurulē.
Visus sīkumus pilnveidojot softā, bet nu katram šeit sava taisnība laikam.
Un, what's your point? No manas puses tas viss ir lasīts.BUHARDI rakstīja: ↑26 Okt 2017, 17:07 RTFM https://sites.google.com/site/openms41/romraider/maf
un http://www.romraider.com/forum/viewtopi ... 42&t=13051
1) Ielikt stock maf lielāka diametra caurulē ir alternatīva pretestības pievienošanai - rezultāts pēc būtības būs tāds pats. Ja nemaldos 540i MAFs ir tas pats sensors tikai lielāka diametra caurulē. Atšķirības, ka pretestību ielikt ir lētāk un vienkāršāk, un, iespējams, caur lielāka diametra cauruli vairāk gaiss plūdīs cauri, bet tikai gadījumā, ja MAFs bija pudeles kakls.
2) Ja jāizvēlas starp downgreidu uz novecojušo bosch vai pretestības ielikšanu, atstājot vadību, kurai ir normāls atbalsts (tas pats RomRaider projekts, kur visa Siemens loģika ir izķidāta un cilvēki ekesperimentē un dalās ar rezultātiem un zināšanām) - man izvēle ir skaidra.
Tak neviens tev nesaka liec Bosch vai ko citu, tev jau cik saka ka tam pasam ms41 var noregulēt gaisamassas attiecību kā vajag, nevis ķerties pie lodamura
Tas, ko te liek saites, neiedziļinoties lietas būtībā, - tā ir vadības softa 1024kg/h limita palielināšana uz 2048kg/h, kas ir pilnīgi cita problēma.
Vadība fiziski neko vairāk par 5V neuztver (kurus stock maf izdod pie 725kg/h). Jebko virs 5V vadība uztver kā 5V un tā ir problēma, jo pie 725kg/h MAF stokā dod 5V, bet pie 1000kg/h - ~6V, kurus vadība uztver kā tos pašus 5V un maisa tikpat daudz degvielas, kā priekš 725kg/h.
Tas, ka var bez lodāmura piespiest vadību domāt, ka pie 5V un vairāk ir nevis 725kg/h, bet 2048kg/h, par to nav šaubu. Problēma ir, ka nevar piespiest vadību uztvert neko vairāk par 5V.
Neredzu jēgu turpināt diskusiju ar cilvēkiem, kuri kaut ko apgalvo neiedziļinoties topikā.
Kā pilnīgi nezinošs cilvēks no malas tikai lasu, radās jaut:
Ja teiksim ir konkrēts degvielas daudzums, ko maisa ja ir 5V un 1024kg/h, tad izmainot uz 2048kg/h nevar vienkārši programmēt, ka attiecīgi nevis joprojām visam virs 725kg/h maisa to konkrēto degvielas daudzumu, bet ieprogrammēt ka pie 5V jāmaisa 2x vairāk degvielas (pienemsim), kad attiecīgi 5V atbilst nu jau 2048kg nevis vecajiem 1024. Rezultātā vecie 1024 saņems degvielu kā līdz šim, bet ja būs 2048 - 2x vairāk degvielas.
T.i. mainīt ne tikai to, ka ir iespeja dabut merijumus lidz 2048 ieprieksejo 1024 vietā, bet arī to, ka pie 5V dod vairāk degvielas, tikai tagad 1024kg bus 2.5v nevis ieprieksejie 5v.
Ja teiksim ir konkrēts degvielas daudzums, ko maisa ja ir 5V un 1024kg/h, tad izmainot uz 2048kg/h nevar vienkārši programmēt, ka attiecīgi nevis joprojām visam virs 725kg/h maisa to konkrēto degvielas daudzumu, bet ieprogrammēt ka pie 5V jāmaisa 2x vairāk degvielas (pienemsim), kad attiecīgi 5V atbilst nu jau 2048kg nevis vecajiem 1024. Rezultātā vecie 1024 saņems degvielu kā līdz šim, bet ja būs 2048 - 2x vairāk degvielas.
T.i. mainīt ne tikai to, ka ir iespeja dabut merijumus lidz 2048 ieprieksejo 1024 vietā, bet arī to, ka pie 5V dod vairāk degvielas, tikai tagad 1024kg bus 2.5v nevis ieprieksejie 5v.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Teorētiski var. Bet tur ir ļoti daudzi faktori, kas ietekmē degvielas daudzumu, ne tikai gaisa daudzums.TomSkarsts rakstīja: ↑26 Okt 2017, 21:40 Kā pilnīgi nezinošs cilvēks no malas tikai lasu, radās jaut:
Ja teiksim ir konkrēts degvielas daudzums, ko maisa ja ir 5V un 1024kg/h, tad izmainot uz 2048kg/h nevar vienkārši programmēt, ka attiecīgi nevis joprojām visam virs 725kg/h maisa to konkrēto degvielas daudzumu, bet ieprogrammēt ka pie 5V jāmaisa 2x vairāk degvielas (pienemsim), kad attiecīgi 5V atbilst nu jau 2048kg nevis vecajiem 1024. Rezultātā vecie 1024 saņems degvielu kā līdz šim, bet ja būs 2048 - 2x vairāk degvielas.
T.i. mainīt ne tikai to, ka ir iespeja dabut merijumus lidz 2048 ieprieksejo 1024 vietā, bet arī to, ka pie 5V dod vairāk degvielas, tikai tagad 1024kg bus 2.5v nevis ieprieksejie 5v.
Slodze, ātrums, apgriezieni, vanos stāvoklis, adaptācijas, temperatūras, droseles, katalizātori utt. Un visiem tiem faktoriem ir kaut kādas atbilstības tabulas, kas ir viena no otras atkarīgas un dažādas tabulas papildina viena otru dažādās situācijās. Un bieži ne visas tabulas ir vadībā atrastas vai atkostas - nav zināms, ko viņas īsti dara vai ietekmē, vai kad tiek ņemtas vērā. Tāpēc pamainot vienā kaut ko, ir diezgan liela iespējamība kaut ko citu nočakarēt - jābūt baigi uzmanīgiem un jāsaprot likumsakarības.
Ja tēma interesē, tad varu ieteikt sekojošo:
Mazliet labāk izprast, kā īsti darbojas dzinējs un kas ietekmē jaudu, palīdz šī nepabeigtā rakstu sērija (vispār tas saits ir nenormāli interesants un sakarīgs, kuru kūrē reāli pro inženieri, nevis kaut kādi hipsteri-stenseri):
http://www.motoiq.com/Tech/SuckSquishBangBlow.aspx
Nākamais pamatlīmenis varētu būt izlasīt šo grāmatu: "Engine Management Advanced Tuning" by Greg Barnish (var lejupielādēt internetā, varbūt, ka ir labākas, bet es lasīju šo un likās sakarīga un uztverama).
Un tad var sākt pētīt, kā darbojas un kā tas viss attiecināms uz BMW vadību, papētīt savas vadības tabulas un lasīt, ko raksta iekš http://www.romraider.com/forum/viewforum.php?f=42 , lai gan tur arī darbojas riktīgi nindzas, kurus vairāk interesē Siemens MS41 vadības softa loģikas atkodēšana, nekā auto tūnēšana, līdz ar to uz iesācēju biežākajiem jautājumiem tur bieži netiek atbildēts, pamatojot, ka tūnēšana nav viņu mērķis, ka viņus vairāk interesē izpēte.
Par ieplūdi/gmm runājot, atceros, ka kaut kad biju uzgājis rakstu par to, kas ar Alpine dzinējiem darīts. Atceros, ka tika minēts, ka drosele ir tāda pati kā V8 motoriem (e34/e32 laikam kas nāk) un GMM ir tāds pats vai stipri līdzīgs kā m54b30
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tā tās neprecizitātes forumos arī rodās, ka tiek pārstāstītas kaut kur padzirdētas un pusaizmirstas lietas, bez konkrētām atsaucēm uz avotiem :)TomSkarsts rakstīja: ↑26 Okt 2017, 23:37 Par ieplūdi/gmm runājot, atceros, ka kaut kad biju uzgājis rakstu par to, kas ar Alpine dzinējiem darīts. Atceros, ka tika minēts, ka drosele ir tāda pati kā V8 motoriem (e34/e32 laikam kas nāk) un GMM ir tāds pats vai stipri līdzīgs kā m54b30
Alpinām, bija 3.2 un 3.3L motori uz m52 bāzes. Manam ieplūdes kolektoram no Alpinas 3.3 motora nāca līdzi pārbrendota standarta bmw m52b28tu drosele, vēl plauktā guļ, ja kādu baigi interesē. Par GMM nemaz neesmu interesējies, zinot cik vispār Alpinas detaļas maksā, un ņemot vērā, ka ir labas lētākas alternatīvas no plašāka patēriņa auto.
Tad tur ir bijusi MS42 vadība.
Bija taču arī šie motori ar MS41 vadību, varbūt labs variants tiešām ir paņemt nokopēt mafa tabulu no alpinas, ja tiem kuriem bija MS41 arī izmantoja mafu no v8.
Bija taču arī šie motori ar MS41 vadību, varbūt labs variants tiešām ir paņemt nokopēt mafa tabulu no alpinas, ja tiem kuriem bija MS41 arī izmantoja mafu no v8.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ms42 diez vai, jo e46 alpina 3.3 singlevanos arī nāca ar ms41
Ar to droseli stabili MS42. Viņiem pašiem vieglāk, MS42 ar E46 pārējo visu strādās kopā.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Temaj jamaina nosaukumu uz: ms teoretiki
Tagad skatos citur info e46 alpina 3.3 esot ms42 un ms43
E36 alpina nāca pārsvarā motronic gan 2.8 gan 3.2
Un pēdējo gadu ms41.1
E36 alpina nāca pārsvarā motronic gan 2.8 gan 3.2
Un pēdējo gadu ms41.1
3.2 alpinai ir savs mēreklis, diezvai ir sūtījuši ražotājam individuāli savu, bet nekādu atpazīšanas zīmju nav, ne Siemens numuru, nekā, līdz ar to nav īsti zināms kas būtu lētāk (tb kāds biežāk sastopams auto)atrodams analogs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ja runa ir par motoru uz m52b28 bāzes, tad tas ir tas pats mēreklis, kas uz bmw 540i. Viņa ierobežojums ir 837kg/h (uz 5V)
m52b28 motoram uzlikts m50 ieplūdes kolektors un zirneklis.
Jautājums vai vajag chipot ecu jo stāv virsu Siemens vai ari nomainīt un likt bosch 413 un to sachipot?
Ja jā tad kādas izmaiņas būšot?
Un varbūt ir vel kādi ieteikumi ka uzlabot nedaudz? budžets lidz 500e
P.S. Vai ari pietiks ja abas sadalenes tikai nomainu ieplūdes sadaleni no m54b30 un izplūdes m50b25nv ???
Jautājums vai vajag chipot ecu jo stāv virsu Siemens vai ari nomainīt un likt bosch 413 un to sachipot?
Ja jā tad kādas izmaiņas būšot?
Un varbūt ir vel kādi ieteikumi ka uzlabot nedaudz? budžets lidz 500e
P.S. Vai ari pietiks ja abas sadalenes tikai nomainu ieplūdes sadaleni no m54b30 un izplūdes m50b25nv ???
Sadalenes būtu vēlams.
Bosch 413 ja liksi, tad uz tāda apjoma motora tas jau ir jāregulē, ja gribi lai tas motors ietu uz 100% , bet tas maksā 250+E
Tur pretīm stock siemense - ja tas ir izdarāms konkrētam ecu, tad maksā 50€ un izpaužas vienkārša, prasta piekoriģēšana jeb čipošana.
Ieteiktu neiespringt, uzlikt labākas sadalenes un nočipot to pašu ecu. Ja nav kur naudu likt, var arī 413 vadību, un to noregulēt līdz perfektumam.
Abos gadījumos vari rakstīt PM man, tālāk visu izrunāsim.
Bosch 413 ja liksi, tad uz tāda apjoma motora tas jau ir jāregulē, ja gribi lai tas motors ietu uz 100% , bet tas maksā 250+E
Tur pretīm stock siemense - ja tas ir izdarāms konkrētam ecu, tad maksā 50€ un izpaužas vienkārša, prasta piekoriģēšana jeb čipošana.
Ieteiktu neiespringt, uzlikt labākas sadalenes un nočipot to pašu ecu. Ja nav kur naudu likt, var arī 413 vadību, un to noregulēt līdz perfektumam.
Abos gadījumos vari rakstīt PM man, tālāk visu izrunāsim.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- …
- 24
- chevron_right