Time36Machine
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 20
- chevron_right
Pastāsti lūdzu man durakam, kā izpaužas pulēšana ar keramiku?
Keramika ir aizsargmateriāls gluži kā škidrais stikls tikai mazliet atšķirās. Gan ar īpašibām gan ar uzklāšanas tehnoloģiju.ZzevsS rakstīja:Pastāsti lūdzu man durakam, kā izpaužas pulēšana ar keramiku?
Ďzeks pārteicās
Tad sanāk ka auto nopulē un parklāj ar keramisku aizsargmateriālu, kurš kā laka aizsargā krāsu un auto ilgāk paliek tik spīdīgs? Arī interesē cik tas pasākums izmaksāja. Gribētu savam daily auto izdarīt to pašu.Riks* rakstīja:Keramika ir aizsargmateriāls gluži kā škidrais stikls tikai mazliet atšķirās. Gan ar īpašibām gan ar uzklāšanas tehnoloģiju.ZzevsS rakstīja:Pastāsti lūdzu man durakam, kā izpaužas pulēšana ar keramiku?
Ďzeks pārteicās
Tad jau nav tik traki. Varbūt palaidu garām, bet kur pulēji?dynamite rakstīja:200-300e
Rigas Pulesanas CentrsZzevsS rakstīja:Tad jau nav tik traki. Varbūt palaidu garām, bet kur pulēji?dynamite rakstīja:200-300e
Paldies!
Sēn nebija updeitu.
Auto tiek braukts māz, jo gatavojoties minišosejai visa uzmanība tiek daily-yolo-very-much-racing-kūtij, bet lēnam arī šeit lietas kustās uz priekšu.
* Likvidēta audio kasešu pākete - maģis nomainīts uz CD43 + BT adapteris, vīduskonsole ar kasēšu turētāju nomainīta uz parasto elkoņbalsta konsoli;
* Oriģinālās tumbas nomainātas uz pioneer ovaliem;
* Auto beidzot ir "true" 328i - nomainīta pēdēja trukstoša lieta: aizmugurejie ventilejamie suporti;
* Pa apli uzlikti pilnibā restaureti, nostrukloti un nokrasoti bremžu suporti;
* Jauni bremžu diski un keramiskie kluči: Brembo Max + TRW red
* Uzmestas sakarigas (H&R) 10mm disku starplikas;
* Restaurets priekšejais stabilizatora stienis un uzliktas gāras priekšejas stabilizatora atsaites;
* Uzliktas jaunas lamba zondes. NGT.
* Jauni logu mizeji, oem ar apsildi
* Uzlikts restauretais stures past. suknis
* Svaigā Mobil eļļa karbā
Rīt skate.
Auto tiek braukts māz, jo gatavojoties minišosejai visa uzmanība tiek daily-yolo-very-much-racing-kūtij, bet lēnam arī šeit lietas kustās uz priekšu.
* Likvidēta audio kasešu pākete - maģis nomainīts uz CD43 + BT adapteris, vīduskonsole ar kasēšu turētāju nomainīta uz parasto elkoņbalsta konsoli;
* Oriģinālās tumbas nomainātas uz pioneer ovaliem;
* Auto beidzot ir "true" 328i - nomainīta pēdēja trukstoša lieta: aizmugurejie ventilejamie suporti;
* Pa apli uzlikti pilnibā restaureti, nostrukloti un nokrasoti bremžu suporti;
* Jauni bremžu diski un keramiskie kluči: Brembo Max + TRW red
* Uzmestas sakarigas (H&R) 10mm disku starplikas;
* Restaurets priekšejais stabilizatora stienis un uzliktas gāras priekšejas stabilizatora atsaites;
* Uzliktas jaunas lamba zondes. NGT.
* Jauni logu mizeji, oem ar apsildi
* Uzlikts restauretais stures past. suknis
* Svaigā Mobil eļļa karbā
Rīt skate.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis denn - 20 Jūl 2017, 13:04, kopā labots 2 reizes.
Ar ko atšķirās garās atsaites no isajām?
Stiprinats pie statnes.Riks* rakstīja:Ar ko atšķirās garās atsaites no isajām?
Uz sedināta auto dzīvo īlgak, neka parastas īsas, kas stiprinas pie plaukta.
Var arī no forda uzlikt īso atsaiti ar diviem šarniriem, tad arī dzivos ok.
Bet garas sanaca lētak + piekare strāda pareizāk, teoretiski.
Un kādas nāk 328i stockā?dynamite rakstīja:Stiprinats pie statnes.Riks* rakstīja:Ar ko atšķirās garās atsaites no isajām?
Uz sedināta auto dzīvo īlgak, neka parastas īsas, kas stiprinas pie plaukta.
Var arī no forda uzlikt īso atsaiti ar diviem šarniriem, tad arī dzivos ok.
Bet garas sanaca lētak + piekare strāda pareizāk, teoretiski.
Visiem e36, izņemot M3, nāk īsās. M3 nāk kā E46, tik garums cits.
Lidz 1992 naca itka visiem garas arifunkyasshit rakstīja:Visiem e36, izņemot M3, nāk īsās. M3 nāk kā E46, tik garums cits.
Skate logā, ar vienu aizradijumu par eļļu uz kartera vāka.
Bet ta viss ok.
Bet ta viss ok.
Atskaitišos par padarīto, kamer vēl atceros.
* Uzliktas parlasitās, lielas, pilditās pusasīs. Sasmeretas ar specialo Mobil triecienus slapejošo smēri. Cerāms tūres.
* Rupnieciski restauretā (lasi - JAUNĀ ) TRW stūres reikā (filtra bačoks, šķidrums, utt) un klāt pielikts papildus filtrs uz abratkas caurules;
* Jauns OEM kartera ventilacijas varsts;
* Nahrenizēts izpludes rezonators; Skaņa tagad baig' agresīvā, TA opīšiem nepatiks.
* Jauna vad.durvju sledzenes enģe ar pogu (uz kuzova);
* Auto ieziemots uz 166000 km/odo!
>>>> VISADAS BILDES @ IG
* Uzliktas parlasitās, lielas, pilditās pusasīs. Sasmeretas ar specialo Mobil triecienus slapejošo smēri. Cerāms tūres.
* Rupnieciski restauretā (lasi - JAUNĀ ) TRW stūres reikā (filtra bačoks, šķidrums, utt) un klāt pielikts papildus filtrs uz abratkas caurules;
* Jauns OEM kartera ventilacijas varsts;
* Nahrenizēts izpludes rezonators; Skaņa tagad baig' agresīvā, TA opīšiem nepatiks.
* Jauna vad.durvju sledzenes enģe ar pogu (uz kuzova);
* Auto ieziemots uz 166000 km/odo!
>>>> VISADAS BILDES @ IG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izskatās ka mānam priekšās M buferim pienacis gāls un remontēt to nav jēgas.
Esmu arī atmetis ceribu atrast citu dzīvu OEM bumperi, tāpēc meģināšu pirkt aftermarket.
Padalieties pieredzē, kur var atrast Taivanas, vai citus ne-Ķīnas ražojuma un samera labas kvalitātes M bumperus?
Esmu arī atmetis ceribu atrast citu dzīvu OEM bumperi, tāpēc meģināšu pirkt aftermarket.
Padalieties pieredzē, kur var atrast Taivanas, vai citus ne-Ķīnas ražojuma un samera labas kvalitātes M bumperus?
Tie paši pro tuninga bamperi ir diezgan labi. Divus tādus jaunus esmu pircis pagaidam neviena slikta varda par viņiem nevaru teiktdenn rakstīja: ↑02 Nov 2017, 17:18 Izskatās ka mānam priekšās M buferim pienacis gāls un remontēt to nav jēgas.
Esmu arī atmetis ceribu atrast citu dzīvu OEM bumperi, tāpēc meģināšu pirkt aftermarket.
Padalieties pieredzē, kur var atrast Taivanas, vai citus ne-Ķīnas ražojuma un samera labas kvalitātes M bumperus?
Ar ko tad mizos pa sniegu?
čoms uzlika protuning pakas bamperu, ļoti labi sapas, nekādu šķirbu nav.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 20
- chevron_right