Šeit var papļāpāt !!!!
- 
		find_in_page
		
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 470
- chevron_right
 
                                                        E36 naca ar h1, vai h7(kompaktiem)
 
                                                        Labāk uzzvani un pajautā, ko vajaga
 
 Citādi būs kā man ar dažu labu urlu kantori, kurš nesūtīja e-pastus utt. Detaļu vajadzēja ļooti steidzami, un paņēmu citur, un tad sūtīja sms ar “idi nakuj” tipa tekstiem un draudēja salikt kaut kādā melnajā sarakstā

 
                                                        H1 lēcu lukturos un miglās.
H7 bezlēcu lukturos.
            Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. 
        
        
            Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
 
         
                                                        Tauta, lieta tāda. Gribētos ko vairāk par 190zs ,tāpēc ir doma uzlikt turbu manam m50b25 ar vanosu. Ir dzirdēts ka stock daļas tur līdz 0.6 bar. Tas ap 300zs. Ir reāli  vispār kaut ko tādu darīt neizmetot kosmos naudas? Gribētos dzirdēt kādu ieteikumu)
                
                        
                        
             
                                                        Internets pārpildīts ar info par m50 turbinizēšanu. Protams, tupi uzmest turbo nav māksla, domāju ka pirms tam noteikti vajag kārtīgi papētīt dzinēu, jo uz bezkompresijas dzinēju nav liela jēga iebāzt naudu. Visgudrāk jau būtu pārlasīt dzinēju ar svaigām daļām un to piebraukt un tad turbinizēt, savādāk prieki var būt īsi. Bet, lai to visu izdarītu naudu vajag daudz   
 
unn par tiem hp tiem turbo dzinējiem arī interesanti. Jo bieži ir tā, ka kāds ir būvējis un mērījis jaudu un tad nākamais pēc ta parauga sabūvē un stāsta ka viņam ir ķip tik pat hp, bet reāli nekas tur nav mērīts. Tāpat kā ar storkeriem, sludinājumos rakstīts ka 220hp vai jebkurš cits skaitlis, bet bieži vien tas auto nekad dzīvē jaudas stendu nav griezis 
   jo lai gan vienādi būvējot katram dzinējam tā jauda būs savādāka, kaut vai nedaudz, bet identiski toč nebūs
  jo lai gan vienādi būvējot katram dzinējam tā jauda būs savādāka, kaut vai nedaudz, bet identiski toč nebūs  
                
                        
                        
             
 unn par tiem hp tiem turbo dzinējiem arī interesanti. Jo bieži ir tā, ka kāds ir būvējis un mērījis jaudu un tad nākamais pēc ta parauga sabūvē un stāsta ka viņam ir ķip tik pat hp, bet reāli nekas tur nav mērīts. Tāpat kā ar storkeriem, sludinājumos rakstīts ka 220hp vai jebkurš cits skaitlis, bet bieži vien tas auto nekad dzīvē jaudas stendu nav griezis
 
   jo lai gan vienādi būvējot katram dzinējam tā jauda būs savādāka, kaut vai nedaudz, bet identiski toč nebūs
  jo lai gan vienādi būvējot katram dzinējam tā jauda būs savādāka, kaut vai nedaudz, bet identiski toč nebūs  
 
                                                        Swapo m54b30
Pats jēdzīgākais variants
                
                        
                        
            Pats jēdzīgākais variants
 
                                                        Pilnīgi piekrītu. Tur vismaz stokā ir jau 231hp un kaut kas ap 300ņūtoniem. Salīdzinot ar ar 192hp/245nm viņš vērsies daudz labāk. Un ja b30 iekš e36 sačipo tad vispār m3 killers
 
   
   
 diemžēl, skarbā patiesība par daudziem projektiem:
1. taisīšu turbo vai kko citu interesantu
2. ssā sludinājums ar tekstu - pārdod nepabeigtu projektu.
Diemžēl tā ir.
 
                                                        Nu prieks turbo pari 10k manuprat kosmos, kads budzets?
 
                                                         
                                                        Tad turbo tavam makam arī nepatiks 
Grozies kā gribi, jēdzīgs turbo kaut vai uz 300hp un noregulēts lai labi brauc, ir 2k ar nosacījumu ka motorā nelien un tam viss ir labi.
Tad neatrisināts paliek sajūgs kas to jaudu turētu.
                
                        
                        
            
Grozies kā gribi, jēdzīgs turbo kaut vai uz 300hp un noregulēts lai labi brauc, ir 2k ar nosacījumu ka motorā nelien un tam viss ir labi.
Tad neatrisināts paliek sajūgs kas to jaudu turētu.
Un atliks tikai visu piekari pārlasīt  
                
                        
                        
            
 
                                                        To jau laukos nevajag
                
                        
                        
             
                                                         
                                                        Kolektoru pats metināsi?
Turbīna ap 200-300e kīna
Sprauslas 45e gab vidēji
Blows 40-50e
Materiāli izplūdei ap 200e
Paipi un caurules un visādi lorińi un savienojumu tur stabili 200aizies
+ saregulēt kaut vai esošo bosch vadību 450e
Te jau ap 1,5k
+ kaut kas pa cełam vēl nepamanīsi kā 2k būs
Pietam pārlasīt to pašu m50 detałas un darbā 1k salasīsies.
Protams kaut kas pa cełam pagadās , blīvītes, devē
 
                                                        hei!   kur Rīgā vai apkaimē ir kāds foršs laukums, vieta, kur vakarā netraucēti varētu aizbraukt pamācīties basic lietas, pataisnot rokas?
 kur Rīgā vai apkaimē ir kāds foršs laukums, vieta, kur vakarā netraucēti varētu aizbraukt pamācīties basic lietas, pataisnot rokas? 
                
                        
                        
             kur Rīgā vai apkaimē ir kāds foršs laukums, vieta, kur vakarā netraucēti varētu aizbraukt pamācīties basic lietas, pataisnot rokas?
 kur Rīgā vai apkaimē ir kāds foršs laukums, vieta, kur vakarā netraucēti varētu aizbraukt pamācīties basic lietas, pataisnot rokas? 
 
                                                        Rumbulas lidlauka labais gals,
            - ikey07
        
        
             
                                                         
                                                         
                                                        - 
		find_in_page
		
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 470
- chevron_right
 Bet motors būs pārlasīts.
 Bet motors būs pārlasīts. pēc paša pieredzes kauss ir vis episkākais mods ko var izdarīt salonā, liekas ka brauc ar pavisam citu mašīnu
 pēc paša pieredzes kauss ir vis episkākais mods ko var izdarīt salonā, liekas ka brauc ar pavisam citu mašīnu  
