Sludinājumi SS, Mobile.de u.c.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- …
- 451
- chevron_right
Ieguldīts tiešām ir daudz,līdz ar to cenu arī nelaiž. Jāskatās Tev pašam dzīvē kā ir ar to krāsojumu jau galvenais,jo sarakstīt var visu ko,bet dzīvē viss var būt savādāk.
Pat miglas nav 30e un miglas Tev jaunas Miglu dēļ nepērc auto parasti?afid rakstīja: ↑22 Nov 2017, 12:45 nezinu, kas tur tās cenas vērts
iepriekšējā sludinājumā bija ar citam dauzd "veiksmīgākām" bildēm, kur varēja labāk redzēt, ka gandrīz uz visām detaļām ir rūsa. Protams, vairāk vai mazāk, bet ir. Sludinājumā rakstīts, ka arka iebuktēta. Auto Latvijā ir vismaz no 2005. Katru gadu TA ieta divas reizes, tas liecina ka saimnieks iefis kapeiku un brauc uz TA un labo tikai to ko ieraksta un tādos gadījumos tiek labots tikai tas kas galīgi iziet no ierindas, un tas nav labi. Pfff.. pat miglas nav
Ja tā norādītā cena -1k tad way to go. Bet neko vērtīgu,skaistu vai cērtamu neredzu.
P.S Ja runājam par auto,tad pēc foto izskatās,ka bamperis krāsots itkā ar baloniņu.
Neiet runa par to cik maksā miglas. Pārdodot 1.5k autiņu par 3k pieklājības pēc jāiemet miglas. Bet ja nopietni, nē, tas nav iemesls, lai nepirktu. Ieliekot miglas tas auto kļūtu vismaz nedaudz baudāmāks izskata ziņā, tādējādi viņš nedaudz lielāka iespēja būtu pārdot. Jo kā zināms cilvēki pērk labu izskatu komplektā ar mazu noskrējienu un lielai daļai neko citu nevajag. Un miglas jebkuram auto dod daudz labāku izskatu.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... aneng.html Kādam ir info par šo? Sākumā tirgojās pa 4200 tad pa 3700 un tagad jau pa 4500,kāpēc tāds lēciens?
Pirmkārt , vecais 135kw motors, cena jau tākā drusku par augstu, un par gadu smagi dirš, pēc vin uzrādās 2001.octobris
Kāpēc pliks? mpačka ir, recaro ir, 16:9 ir, dibenapsilde ir, ikdienai pilnīgi pietiekami. Vidēji normāla komplektācija.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cnkxk.html ciprus lūk, pliks, bet tomēr arī cita cena, cik gan adekvāta
Nav gan adekvāta par 2.0tiseli
Kern save standarti.
Tad labāk pa 4k paņemt 2010.gada mondeo
Tad labāk pa 4k paņemt 2010.gada mondeo
ar kompatu pa brugji
Ja runa iet par labu E46 fl neatkarīgi no virsbūves tipa, tad viņu arī pa 5k var droši tirgot un būs kas nopērk, liekas baigais kosmoss, arī es tā domāju, bet kad sāc meklēt normālu auto ikdienai un jo vairāk brauc skatīties, jo vairāk saproti cik lielā pakaļā viss, pa 3k galīgi bēdīgu negribās, tad apzvani un apskati visus +/- 4k auto un nonāc pie slēdziena, ka tie ir tik pat bēdīgi kā pa 3k, bet spīdīgāki un piekrāsoti, pēc tam ar sarūgtinājumu esi gatavs piemest vēl un nopirkt labu, atverot ss.com tu sašķirot pēc cenas no augstākās uz zemāko un zvanot dārgākajiem pretī saņem sorry, auto pārdots, tas pats ir ar E36 jau, cilvēki rekur ir ar naudu uz rokām un gatavi par viņu pat līdz 4k nolikt, bet nav piedāvājuma, kas ir labi, tie no rokām ārā laisti netiek
Es kad kupeju sev meklēju apskatījos ap 10 gab, no 2,5k līdz 5k, visas bija nopistas, špakteletas u.t.t, beigās atradu nekrāsotu un nesistu , papliku m54b22 , ar melnu ādas salonu un labā stāvoklī par 2,1k ar nomaksātu nodokli. Tākā cena nu 70% nenosaka stāvokli.
Tev ir pfl un gadās visādi labi deal, ir cilvēki kas uztur auto ļoti labi, tad saprot, ka tas ir morāli novecojis un pārdod salīdzinoši lēti, jo viņu acīs tas ir vecs auto, bet fl pa 2,5k neesmu redzējis braucošu, bet lielā vairumā jo dārgāks tas auto, jo labākā stāvoklī viņš tomēr ir, rūdītu perekupu varianti uz šo neattiecas, tie arī sapuvušu un sasistu draņķi cenšas nopārdot kā gadsimta labāko auto pa kosmosu
Tā tas arī ir, bet tas nemaina faktu ka tās cenas daudziem ss.com eksemplāriem ir pārspīlētas. Es pats sev pa 900 iekeru tādu pasu 2001 gada 2.0 dīzeli ar +/- ok komplektāciju. Jā, ir savi defekti, bet gala rezultātā man viņš nenostāsies dārgāk par 1.5k kas ir normāls cipars priekš tā gada un komplektācijas bmw.kaliks rakstīja: ↑27 Nov 2017, 13:45 Ja runa iet par labu E46 fl neatkarīgi no virsbūves tipa, tad viņu arī pa 5k var droši tirgot un būs kas nopērk, liekas baigais kosmoss, arī es tā domāju, bet kad sāc meklēt normālu auto ikdienai un jo vairāk brauc skatīties, jo vairāk saproti cik lielā pakaļā viss, pa 3k galīgi bēdīgu negribās, tad apzvani un apskati visus +/- 4k auto un nonāc pie slēdziena, ka tie ir tik pat bēdīgi kā pa 3k, bet spīdīgāki un piekrāsoti, pēc tam ar sarūgtinājumu esi gatavs piemest vēl un nopirkt labu, atverot ss.com tu sašķirot pēc cenas no augstākās uz zemāko un zvanot dārgākajiem pretī saņem sorry, auto pārdots, tas pats ir ar E36 jau, cilvēki rekur ir ar naudu uz rokām un gatavi par viņu pat līdz 4k nolikt, bet nav piedāvājuma, kas ir labi, tie no rokām ārā laisti netiek
Tie kas tur par 3k un vairāk tirgojas ir nenormāli pirms pirkšanas jāpārbauda. Nesen redzēju e46 kurs par nepilniem 4k tika nopirkts un manā uztverē nav pat 2k vērts jo tur viss ir slikti...
Es labāk nopērku lētu un ieguldu naudu remontā jo tad es vismaz pārzinu kas un kā tur ir, nevis nopērku dārgu ar uzpūstu cenu.
Bet mūsu tirgū ir iegrozījis ja gribi fl e46 ar kaut cik normālu komplektāciju, tad bez 3800 nemaz nav ko darīt,turpretī e39 jau par tādu summu var iekert diezgan normālu, kāpec tāda cenu atškirība?
~ Vienāda gada troikas vienmēr maksā dārgāk kā līdzīga gada 5er /7er
Tos dārgos 4-5k auto nopērk cilvēki, kam zināšānu par auto nav un vienkārši grib, piemēram, smuku FL E46 un domā, ka nopērkot dārgāko viņi izvairīsien no visām tām problēmām, ko citi cilvēki būs aprakstījuši forumos utt. Plus pārdevējs nezinātājam mazliet kko samuldēs un darījums noslēgts.
Pirkt lētu un uzcelt ir jēga, ja tur ir tikai kāds nopietns defekts, nevis daudz mazi. Tādu gadījumi ir 1 no 100.
Pirkt lētu un uzcelt ir jēga, ja tur ir tikai kāds nopietns defekts, nevis daudz mazi. Tādu gadījumi ir 1 no 100.
neliec enģeļus
Viedi vārdi...Krabiz rakstīja: ↑27 Nov 2017, 21:22 Tos dārgos 4-5k auto nopērk cilvēki, kam zināšānu par auto nav un vienkārši grib, piemēram, smuku FL E46 un domā, ka nopērkot dārgāko viņi izvairīsien no visām tām problēmām, ko citi cilvēki būs aprakstījuši forumos utt. Plus pārdevējs nezinātājam mazliet kko samuldēs un darījums noslēgts.
Pirkt lētu un uzcelt ir jēga, ja tur ir tikai kāds nopietns defekts, nevis daudz mazi. Tādu gadījumi ir 1 no 100.
nu nu, lai nu būtu, pieņemsim ka man zināšanu nav...Krabiz rakstīja: ↑27 Nov 2017, 21:22 Tos dārgos 4-5k auto nopērk cilvēki, kam zināšānu par auto nav un vienkārši grib, piemēram, smuku FL E46 un domā, ka nopērkot dārgāko viņi izvairīsien no visām tām problēmām, ko citi cilvēki būs aprakstījuši forumos utt. Plus pārdevējs nezinātājam mazliet kko samuldēs un darījums noslēgts.
Pirkt lētu un uzcelt ir jēga, ja tur ir tikai kāds nopietns defekts, nevis daudz mazi. Tādu gadījumi ir 1 no 100.
Vienmēr pastāv iespēja pirkt kkādu sūdu, ko celt, es runāju par braucamu auto, kurš labi izskatās, ir cilvēcīgas komplektācijas, nav sarūsējis un vienos burbuļos no augšas/apakšas, kuram var uzreiz pēc pirkšanas pieliet pilnu bāku un braukt bez galvas sāpēm ārpus LV kādā tripā, vai nopirkt priekš sievietes un nedomāt vai viņa šodien/rīt/nākamnedēļ varēs ar to mašīnu līdz darbam aizbraukt...
Es runāju par to, ka arī par 5k eur tādu E46 ir grūti dabūt un ja viņš ir labs, tad ātri aiziet pa to un pat lielāku ciparu, nebija runa par to, ka jāsāk mērīties ar to, kurš lielāku miskasti "celšanas vērtu eksemplāru" ieķēris un uz garāžu pārvācies...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- …
- 451
- chevron_right