DPF
DPF ir filtrs automašīnas izpūtējā. Tas ir radīts dīzeļa atgāzu dūmainības samazināšanai. Filtrs savāc kvēpus, reģenerācijas procesā tos sadedzina, bet pāri paliek pelni.
http://www.remap.lv/lv/kvalitativa-dpf- ... n-remonts/
Jūsu pieredze, izgriezt un piečipot?!
http://www.remap.lv/lv/kvalitativa-dpf- ... n-remonts/
Jūsu pieredze, izgriezt un piečipot?!
Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Pēdējais labojis -AF- - 30 Nov 2017, 23:10, kopā labots 1 reizi.
Nekas īpašs, galvenais neizgriezt PDF pirms piečipošanas, jo ECU var salasīt neizdzēšamas kļūdas kas var nedaudz sarežģīt darbu ar kompi. Ja ECU jau paspējis noķert kļūdas, tad iespējams būs vajadzīgs uztaisīt reģenerāciju PDF filtram un tikai tad var piečipot.
Tā gan ir mana pieredze ar franču atejām, bet princips jau tas pats.
Tā gan ir mana pieredze ar franču atejām, bet princips jau tas pats.
Kuram tu tādu brīnumu esi redzējis?
Nevis pdf bet DPF
Nevis pdf bet DPF
Nejauc franču atejas ar BMWKaskadieris rakstīja: ↑30 Nov 2017, 22:55 Nekas īpašs, galvenais neizgriezt PDF pirms piečipošanas, jo ECU var salasīt neizdzēšamas kļūdas kas var nedaudz sarežģīt darbu ar kompi. Ja ECU jau paspējis noķert kļūdas, tad iespējams būs vajadzīgs uztaisīt reģenerāciju PDF filtram un tikai tad var piečipot.
Tā gan ir mana pieredze ar franču atejām, bet princips jau tas pats.
Un bmw tevis aprakstītās problēmas nav un nav paredzēta.
P.s man peugot tepee 2012.g arī nekādu tādu tevis nosaukto problēmu nav. Pat vienkāršāk, es vnk izńemu DPF un intereses pēc neizprogrammēju, ecu tikai rāda klūdu par pretspiediena trūkumu , bet avārijas režīma nav un regenerācija arī neslēdzas.
EDC17 ja kas.
TA izmešu rādijums nemainās?!-AF- rakstīja: ↑30 Nov 2017, 22:47 Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Kāpēc forumā nav ''like'' pogas? Svētīgs ieraksts.-AF- rakstīja: ↑30 Nov 2017, 22:47 Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Protams ka mainās, bet tos nevar izmērīt.erda rakstīja: ↑01 Dec 2017, 07:15TA izmešu rādijums nemainās?!-AF- rakstīja: ↑30 Nov 2017, 22:47 Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Mainās atgāzēs NOx daudzums, bet lai to mērīt ir jāveic laboratorijas tests slodzē, Ziemełeiropā nav tādas laboratorijas, kur nu vēl LV, tuvākā ir vācijā.
Pie mums TA mēra dūmainību, un tas mērijums pats par sevi ir neprecīzs. Tākā ja mīz par TA tad par to nav ko uztraukties ja tev ar dzinēju viss ir ok un auto nav čipojis primāts.
P.s un tur Remap.lv mājaslapā apraksts arī nav pinīgi patiess, daudziem mūzdienīgiem auto dpf ir atjaunojams.
Bet nu tas arī maksā.
ir, var atstāt + un komentuinclude rakstīja: ↑01 Dec 2017, 09:17Kāpēc forumā nav ''like'' pogas? Svētīgs ieraksts.-AF- rakstīja: ↑30 Nov 2017, 22:47 Ja vēlme iegūt max jaudu un mazāk noslogot dzinēju tad noteikti jātiek vałā no šī korka, līdzīgi ir kā braucot ar velosipēdu tu gribi noraut zobu, logiski ka pacełot dirsu no beńka to var izdarīt bez sarkanas sejas piepūles, automobīła gadījumā beńkis ir dpf un turbīna ir tava dirsa.
Jautājums par DPF , palienot apakšā zem auto DPF itkā virsū ir , nezinu vai iekšā tajā bundulī kas ir, bet , ja viņš man ir kā nāk oem , tad kvēpi vispār nāktu ārā? Diezgan regulāri izpūtēju gali apkvēp , un kvēpi kā tādi nedaudz izšaujas ārā šad tad. Ne iekš bmw
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Visdrīzāk nav, vai saurbts.