Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 470
- chevron_right
Es runāju par gadījumiem kad auto tiek pirkts lai ar viņu vnk pārvietotos. Trases auto un projekti ir cits stāsts.
Vai tad kāds vispār pērk e36 lai vienkārši pārvietoties?
Katru dienu braucu uz darbu
Arī pārvietojos ikdienā ar e36.
Nē, nu es pats pārvietojos ar savu e36 ikdienā, bet arī neaizmirstu par krāmēšanu + pie reizes arī mēģinu uzturēt mašīnu labā tehniskā stāvokli.
Nu nu,te Tu iebrauci auzas.ZzevsS rakstīja: ↑07 Dec 2017, 12:35 Kļaviņ, piekrītu ka labs eksemplārs maksā un par tādu arī var prasīt un maksāt, bet kā jau tu minēji auto ir jābūt atbilstošā stāvoklī tai cenai kuru par viņu prasa. Diemžēl mūsu tirgū tā ir reta parādība. Cenu kategorijā līdz 3k no e36 un e46 gandrīz vai nav ko ņemt, un daudzi eksemplāri par 3-5k kad padziļināti izpēta izrādas kapitāli nojāti.
Es jau nesaku, ka nevar prasīt daudz, pats bieži tā daru un atsevišķiem eksemplāriem tas ir normāli. Bet tas kopējais veco auto tirgus nu jau ir stipri sačakarēts. Nojāti eksemplāri tiek uzpucēti un tirgoti par labu eksemplāru cenu, tādejādi mākslīgi paceļot arī labo eksemplāru cenas. Vācijā, Francijā un Nīderlandē par 2k var dabūt labākus eksemplārus nekā pie mums par 4k...
Uzskatu, ka nav normāli par 4k nopirkt e46 kurā vēlāk atklājas ka visādi brīnumi ir jau sadarīti un ir jāiegulda vismaz 2k lai savestu kaut cik normālā stāvoklī auto.
Diemžēl pat par 3k un vairāk ir ļoti grūti atrast vairāk kā 15 gadus vecu bmw kura stāvoklis būtu kaut cik normāls un ar kuru varētu vismaz pus gadu nobraukt bez kkā taisīšanas.
Vācijā labs exemplarsaksa vairāk ka pie mums un beidzam dzīvot ilūzija,ka Vācijā mašīnas ir labāks kas Lv.
Viņi nobrauc ļoti daudz km pa saviem bāņiem.
Atklāšu noslēpumu,ļoti daudz vācieši pērk auto no lv
Par to pašu kabrio e36-paskaties cik maksā viņš Vācijā
Kad es skatījos,salīdzināju ar savu,tāds ka mans maksāja sakot no 4500 eiro līdz 7k
Latvijā var trasē labas mašīnas,bet zevss ne pa 900 eiro
ar kompatu pa brugji
es sev nopirku 2.0 kupeju ar svarku, hidro ručņiku, poli, koilām, - karoč drifta sākumkomplekts. Izmaksāja man 1250. Autiņam zapaskas vieta turējās uz sapņiem un cerībām, varēja arī atjaunot orģinālās domkrata vietas. Reika tecēja arī
Bet katru rītu pagriez atslēgu un brauc! Komforts arī bija labs, man bija ērti, pusotru stundu no vietas sēžot arī nesāpēja pakaļa. Vienīgais mīnuss, nu kā kuram, svarka un skaļš kā vells. Bet tik un tā, dienas beigās vienmēr tiku, kur vajadzēja. Man personīgi neliekas, ka pašlaik dzīvē vajadzētu, ko vairāk (ok, man ir 17, bet tas tā )
Piekrītu Zevam pie tā, ka labāk paņemt lētāku un salabot, nekā dārgāku - dienas beigās visiem viss lūzt vienādi!
Ja gribi labu auto, par sakarīgu cenu, kas ir ērts un ātrs- Volvo. a to visi ņem BMW, paši salauž , nospolē un brīnās nafig nav labas mašīnas
Bet katru rītu pagriez atslēgu un brauc! Komforts arī bija labs, man bija ērti, pusotru stundu no vietas sēžot arī nesāpēja pakaļa. Vienīgais mīnuss, nu kā kuram, svarka un skaļš kā vells. Bet tik un tā, dienas beigās vienmēr tiku, kur vajadzēja. Man personīgi neliekas, ka pašlaik dzīvē vajadzētu, ko vairāk (ok, man ir 17, bet tas tā )
Piekrītu Zevam pie tā, ka labāk paņemt lētāku un salabot, nekā dārgāku - dienas beigās visiem viss lūzt vienādi!
Ja gribi labu auto, par sakarīgu cenu, kas ir ērts un ātrs- Volvo. a to visi ņem BMW, paši salauž , nospolē un brīnās nafig nav labas mašīnas
Sava taisnība jau viņam ir, ja neesi vai nu entuziasts kurš tapat kadreiz iekrāmē, vai vienkarši wannabe ielu drifteris, e36 ir tikai vecs un ļoti pārcenots bmw ar sliktu degvielas patēriņu un novecojušu izskatu. Nav nekads diss uz žurkām, pašam ir un ļoti patīk, tik nedomāju ka ir ļoti daudz kas pērk e36 un tikai “pārvietojas”
Jā, Vācija vairāk nau tā sapņu zeme kur pa kapeikām var auto labu dabūt. Labs eksemplārs tur maksā vairāk nekā LV, viņi novērtē tās pašas žurkas augstāk nekā mēs un cenas arī augstākas. Vacieši vai nu pārdod ka tuvojas dārgs remonts, vai jau ir jāremontē vai kāda cita problēma, bet labi eksemplāri maksā daudz + jāreiķina atvešana,nodokļi,reģistrācija, TA. Sākumā var likties ka tur nopirkts auto ir super stāvoklī, bet tiklīdz vairāk sāk izjust viņš LV ceļus , tad sāk jukt ārā un aizbraucot tur , nevari takā pie mums aizvest pie čoma uz servisu. Pats esmu jaunu auto meklējumos un biju pārsteigts (sliktā ziņā) par e36 (cabrio)/e46(cabrio)/e92 piedāvājumiem, (it īpaši e36), nau tur kko ņemt, ja ir tad man kā auto entuziastam, neceļas rokas izdot to prasīto naudu . Gada laikā tur cenas pamatīgi augušas, bet piedāvājums krities.cipruss18 rakstīja: ↑07 Dec 2017, 14:15Nu nu,te Tu iebrauci auzas.ZzevsS rakstīja: ↑07 Dec 2017, 12:35 Kļaviņ, piekrītu ka labs eksemplārs maksā un par tādu arī var prasīt un maksāt, bet kā jau tu minēji auto ir jābūt atbilstošā stāvoklī tai cenai kuru par viņu prasa. Diemžēl mūsu tirgū tā ir reta parādība. Cenu kategorijā līdz 3k no e36 un e46 gandrīz vai nav ko ņemt, un daudzi eksemplāri par 3-5k kad padziļināti izpēta izrādas kapitāli nojāti.
Es jau nesaku, ka nevar prasīt daudz, pats bieži tā daru un atsevišķiem eksemplāriem tas ir normāli. Bet tas kopējais veco auto tirgus nu jau ir stipri sačakarēts. Nojāti eksemplāri tiek uzpucēti un tirgoti par labu eksemplāru cenu, tādejādi mākslīgi paceļot arī labo eksemplāru cenas. Vācijā, Francijā un Nīderlandē par 2k var dabūt labākus eksemplārus nekā pie mums par 4k...
Uzskatu, ka nav normāli par 4k nopirkt e46 kurā vēlāk atklājas ka visādi brīnumi ir jau sadarīti un ir jāiegulda vismaz 2k lai savestu kaut cik normālā stāvoklī auto.
Diemžēl pat par 3k un vairāk ir ļoti grūti atrast vairāk kā 15 gadus vecu bmw kura stāvoklis būtu kaut cik normāls un ar kuru varētu vismaz pus gadu nobraukt bez kkā taisīšanas.
Vācijā labs exemplarsaksa vairāk ka pie mums un beidzam dzīvot ilūzija,ka Vācijā mašīnas ir labāks kas Lv.
Viņi nobrauc ļoti daudz km pa saviem bāņiem.
Atklāšu noslēpumu,ļoti daudz vācieši pērk auto no lv
Par to pašu kabrio e36-paskaties cik maksā viņš Vācijā
Kad es skatījos,salīdzināju ar savu,tāds ka mans maksāja sakot no 4500 eiro līdz 7k
Latvijā var trasē labas mašīnas,bet zevss ne pa 900 eiro
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Cipruss, vācijas autotirgus neaprobežojas ar mobile.de, ebay.de un citiem lielajiem saitiem. Tur ir simtiem mazo un reģionālo pārdošanas saitu kur privātpersonas tirgo savas mantas. Un tajos saitos tiek tirgots par normāliem cipariem, kā arī kaudze privāto autoplaču kur arī sakarīgus un salīdzinoši lētus auto var nopirkt. Pats šogad diviem čomiem noorganizēju e36 no Vācijas - 2.0 sedans par 600 eiro un 2.5 kabris par 2700. Un abi auto bija diezgan labā stāvoklī.
Pats pagājušgad un aizpagājušgad atdzinu sev divus auto no Vācijas, cena ar TA aptuveni tāda paša kā šeit pērkot, bet stāvoklis nesalīdzinoši labāks un jau otrā TA izieta ar pirmo un bez remontēšanas.
Normālais pedantiskais vācietis par mašīnu rūpējas un uztur zolīdā stāvoklī, pelna labi un neuzskrūvē savam auto neadekvātu cenu. Ja viņš pārdod auto, tad viņam jau ir cits vietā un veco viņš grib maksimāli ātri pārdot nevis marinēt pa lielu ciparu un maksāt par tā auto stāvēšanu.
Kļaviņ, atvešana nodokļi TA (ja nekas nav jāremontē) ir līdz 700 eiro...
Ja jau tas piedāvājums tur tik slikts, kāpēc gandrīz visi autoplači pelna uz mašīnām kuras atvestas no ārzemēm?
Pats pagājušgad un aizpagājušgad atdzinu sev divus auto no Vācijas, cena ar TA aptuveni tāda paša kā šeit pērkot, bet stāvoklis nesalīdzinoši labāks un jau otrā TA izieta ar pirmo un bez remontēšanas.
Normālais pedantiskais vācietis par mašīnu rūpējas un uztur zolīdā stāvoklī, pelna labi un neuzskrūvē savam auto neadekvātu cenu. Ja viņš pārdod auto, tad viņam jau ir cits vietā un veco viņš grib maksimāli ātri pārdot nevis marinēt pa lielu ciparu un maksāt par tā auto stāvēšanu.
Kļaviņ, atvešana nodokļi TA (ja nekas nav jāremontē) ir līdz 700 eiro...
Ja jau tas piedāvājums tur tik slikts, kāpēc gandrīz visi autoplači pelna uz mašīnām kuras atvestas no ārzemēm?
Pēdējais labojis ZzevsS - 07 Dec 2017, 15:23, kopā labots 1 reizi.
Pareiz Tu pateici vienu - vācietis,nav tas pats latvietis,kurš var atļauties ielikt labu naudu autiņā. Mums viss aprobežojas ar remontu,lai tik izietu TA un samainītu eļļas. Viss. Pārējam vienkārši neatliek naudas,tas tā ir, un būs vēl ilgus gadus.ZzevsS rakstīja: ↑07 Dec 2017, 15:04 Cipruss, vācijas autotirgus neaprobežojas ar mobile.de, ebay.de un citiem lielajiem saitiem. Tur ir simtiem mazo un reģionālo pārdošanas saitu kur privātpersonas tirgo savas mantas. Un tajos saitos tiek tirgots par normāliem cipariem, kā arī kaudze privāto autoplaču kur arī sakarīgus un salīdzinoši lētus auto var nopirkt. Pats šogad diviem čomiem noorganizēju e36 no Vācijas - 2.0 sedans par 600 eiro un 2.5 kabris par 2700. Un abi auto bija diezgan labā stāvoklī.
Pats pagājušgad un aizpagājušgad atdzinu sev divus auto no Vācijas, cena ar TA aptuveni tāda paša kā šeit pērkot, bet stāvoklis nesalīdzinoši labāks un jau otrā TA izieta ar pirmo un bez remontēšanas.
Normālais pedantiskais vācietis par mašīnu rūpējas un uztur zolīdā stāvoklī, pelna labi un neuzskrūvē savam auto neadekvātu cenu. Ja viņš pārdod auto, tad viņam jau ir cits vietā un veco viņš grib maksimāli ātri pārdot nevis marinēt pa lielu ciparu un maksāt par tā auto stāvēšanu.
Kļaviņ, atvešana nodokļi TA (ja nekas nav jāremontē) ir līdz 700 eiro...
Gribētu iečekot to sedanu 2.0, kas sanāca uz 1300 eur pēc augstāk minētā, ja tiešām nebija jātaisa uz TA vai arī bija, bet minimāli.ZzevsS rakstīja: ↑07 Dec 2017, 15:04 Cipruss, vācijas autotirgus neaprobežojas ar mobile.de, ebay.de un citiem lielajiem saitiem. Tur ir simtiem mazo un reģionālo pārdošanas saitu kur privātpersonas tirgo savas mantas. Un tajos saitos tiek tirgots par normāliem cipariem, kā arī kaudze privāto autoplaču kur arī sakarīgus un salīdzinoši lētus auto var nopirkt. Pats šogad diviem čomiem noorganizēju e36 no Vācijas - 2.0 sedans par 600 eiro un 2.5 kabris par 2700. Un abi auto bija diezgan labā stāvoklī.
Pats pagājušgad un aizpagājušgad atdzinu sev divus auto no Vācijas, cena ar TA aptuveni tāda paša kā šeit pērkot, bet stāvoklis nesalīdzinoši labāks un jau otrā TA izieta ar pirmo un bez remontēšanas.
Normālais pedantiskais vācietis par mašīnu rūpējas un uztur zolīdā stāvoklī, pelna labi un neuzskrūvē savam auto neadekvātu cenu. Ja viņš pārdod auto, tad viņam jau ir cits vietā un veco viņš grib maksimāli ātri pārdot nevis marinēt pa lielu ciparu un maksāt par tā auto stāvēšanu.
Kļaviņ, atvešana nodokļi TA (ja nekas nav jāremontē) ir līdz 700 eiro...
Ja jau tas piedāvājums tur tik slikts, kāpēc gandrīz visi autoplači pelna uz mašīnām kuras atvestas no ārzemēm?
Es lasu un man sāk likties,ka es neko nesaprotu vairs
Klāviņš pateica atslēgas vārdus
Vācietis nepārdos labu auto
Zevs,pa 600 eiro nevar neko labu nopirkt
Es esmu Vācijā dzīvojis un zinu viņu sistēmas.lai auto tur saremontētu,tas maksā daaaaudz.
Pirkt no mazajiem placiem gūt ir neprāts-es nekad nepirktu jo tie visi pieder turkiem
Ko tev zevss dod auto ar labu jādejo,jo viņš ir nobraucis 000000 km pa to bani??!!
Klāviņš pateica atslēgas vārdus
Vācietis nepārdos labu auto
Zevs,pa 600 eiro nevar neko labu nopirkt
Es esmu Vācijā dzīvojis un zinu viņu sistēmas.lai auto tur saremontētu,tas maksā daaaaudz.
Pirkt no mazajiem placiem gūt ir neprāts-es nekad nepirktu jo tie visi pieder turkiem
Ko tev zevss dod auto ar labu jādejo,jo viņš ir nobraucis 000000 km pa to bani??!!
ar kompatu pa brugji
Kur var apskatīties tos vācu auto kas nav iekš mobile.de?
kad piereģistrējas mobilē tad var redzēt daudz vairāk sludinājumus. Zināms cilvēks regulāri brauc uz Vāciju pēc auto un meklē mobile, viņš tur reģistrējies un rāda tur daudz vairāk auto kā tāpat ieejot. sīkāk nezinu kas un kā, bet tā tiešām ir
Nu nebūs Tev 2.0 tas sedans tāds,ka tur nekas nebūs jātaisa,nu 100%. Nevajag salīdzināt LV un Vācijas tirgu. Tas ir stāsts par to pašu e46 par 12k, tas pats stāsts,kad atbrauc čaļi pirkt mašīnu un saka,ka re,par šo tev 700e,jo mēs kaut kādā Viļānu čuhņā atradām tādu pašu pa 400e. Kas grib,tas atrod,jā,piekrītu. Jūs nezinat kādi auto ir bijuši uz griestu remontiem. Sākot no +-600-700e vērtības,beidzot ar stock Vācijas sedaniem, kupejām u.t.t, kuras LV ar uguni jāmeklē. Kad cilvēkam paprasi,pa cik ieķēra auto,un seko atbild,piemēram. 1200e,ir tāds wtf,par ko tik daudz. Atbrauc otrs,cena tāda pati +-,bet patīkami braukt,uzturēties autiņā. Visu nosaka pārdevēja attieksme pret auto.Viens grib uzvārīties,otrs nodot tālākā lietošanā normālu ikdienai darbojošos auto. Medīt un nomedīt kaut ko labu var,bet ieciklēties un uz tā balstīt savu pieredzi ir netaktiski,nepareizi. Bet,tas tā....
Kas tas par sviestu? Liela daļa Lv auto nāk no Vācijas un tad ķipa viņi visi sūdi?
Ir labi auto un ir sūdi. Un ja esi nopircis nodzītu miskasti tad tagad nevajag teikt ka viss ir sūc.
Par tām cenām tāpat, dārgs nenozīmē labs un lēts nenozīmē slikts.
Tas nav sviests,bet realitāte
Piemēram tādām auto ka man,Vācijā zobeni maksā nomainīt līdz 1300 eiro-auto vērtībā 6000 -viņš nemaksās tādu summu,viņš paņems jaunu
Atdzejot uz Lv viņu,šaubos,ka Tu maksāsi 500 eiro ,jau jau esi samaksājis 6000 par viņu,pluss atzīšana ar reģistrāciju 1000 eiro
Vācieši ir ļoti konservatīvi.viņi nemaina lietas kuras strādā!!
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- …
- 470
- chevron_right