E36-vitjazz 323i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- …
- 50
- chevron_right
Ne,jo citi saprot prikolus
ar kompatu pa brugji
Šis ir līdz šim Tavs labākais prikols.
Tu esi manu promiļu kritiķis tagad?
Nākamreiz tev uzjautāšu sākumā atļauju,vai drīkstu ko rakstīt
Nākamreiz tev uzjautāšu sākumā atļauju,vai drīkstu ko rakstīt
ar kompatu pa brugji
Lab,beidzam!
Mēs tak vēl ar semeri neesam tikuši
Mēs tak vēl ar semeri neesam tikuši
Veči prasu Jūsu padomu izplūdes jautājumā! M izplūdi kā ziniet,esmu pārdevis dēļ gala flanču neesamības, svara un ietekumiem, ka ar 2.5 tā izplūde tikai slāpēs jaudu. Ok,ne par to stāsts! Gribu uzklausīt domas par variantiem kādu izplūdi (kādās kombinācijās) varētu izmēģināt?
1. Oem 2.5 pilnā garumā (oem gala bundulis,katalizatori) - atrast nesapuvušu, neaiztiktu, negaterizētu būs grūti.
2. Oem 2.8 (tas pats stāsts, kas ar 2.5)
3. Aftermarket gala bundulis, viss pārējais oem
4. Aftermarket gala bundulis, rezonators/i un pārējais oem
Budžetu atvēlētu šim pasākumam ap 250e,vairāk nav plānos,tāpēc saprotu,ka kaut ko no rokas taisīt nesanāks.
Paldies par konstruktīviem padomiem!
P.S Gribu,lai auto ir kluss,nekā skaļa vairs nevēlos.
1. Oem 2.5 pilnā garumā (oem gala bundulis,katalizatori) - atrast nesapuvušu, neaiztiktu, negaterizētu būs grūti.
2. Oem 2.8 (tas pats stāsts, kas ar 2.5)
3. Aftermarket gala bundulis, viss pārējais oem
4. Aftermarket gala bundulis, rezonators/i un pārējais oem
Budžetu atvēlētu šim pasākumam ap 250e,vairāk nav plānos,tāpēc saprotu,ka kaut ko no rokas taisīt nesanāks.
Paldies par konstruktīviem padomiem!
P.S Gribu,lai auto ir kluss,nekā skaļa vairs nevēlos.
Man uz 2.5 stāvēja standarta 2.5 trubas ar rezonatoriem un galā E46 328i bundulis - tonis dobjš, kluss un kopsummā patīkams. Gāja tas dzinējs uz urrā - tā kā varu teikt, ak tas arī ir variants. Neesmu profiņš, protams, tīri pēc izjūtām spriežu Tik ņem vērā, ka e46 bundulim ar kronšteiniem būs problēmas, jo bunduļa izmērs neļauj ielikt standarta E36 iekarināmosvitjazz rakstīja: ↑11 Dec 2017, 12:36 Veči prasu Jūsu padomu izplūdes jautājumā! M izplūdi kā ziniet,esmu pārdevis dēļ gala flanču neesamības, svara un ietekumiem, ka ar 2.5 tā izplūde tikai slāpēs jaudu. Ok,ne par to stāsts! Gribu uzklausīt domas par variantiem kādu izplūdi (kādās kombinācijās) varētu izmēģināt?
1. Oem 2.5 pilnā garumā (oem gala bundulis,katalizatori) - atrast nesapuvušu, neaiztiktu, negaterizētu būs grūti.
2. Oem 2.8 (tas pats stāsts, kas ar 2.5)
3. Aftermarket gala bundulis, viss pārējais oem
4. Aftermarket gala bundulis, rezonators/i un pārējais oem
Budžetu atvēlētu šim pasākumam ap 250e,vairāk nav plānos,tāpēc saprotu,ka kaut ko no rokas taisīt nesanāks.
Paldies par konstruktīviem padomiem!
P.S Gribu,lai auto ir kluss,nekā skaļa vairs nevēlos.
Atstāj vidus daļu orģinālu un priekšs toņa nomaini aizmugurējo bunduli, beaterim ir tāds setups, vidus daļa oem un galā bundulis no borisa, skaņa patīkama, jaudas zudums nav un mierīgi var TA iziet.
Jo principā vienīgais kad baigi vajag mainīt izplūdi ja tu maini sadalenes un veic citus uzlabojimis ar kuru palidzibu vajag ātrāk dabūt atgāzes ārā no auto, bet līdz tam pieturies pie stock jo tomēr BMW inženieri ir terejuši loelu naudu un laiku uztaisītu max labu variantu.
Bet ja kāds var ieteikt kaut ko labāku vai palabot mani tad lūdzu, jo pats esmu izplūdes maiņas ceļos, un pēc visa info ko esmu ievācis tas liekas prātīgakais variants.
Jo principā vienīgais kad baigi vajag mainīt izplūdi ja tu maini sadalenes un veic citus uzlabojimis ar kuru palidzibu vajag ātrāk dabūt atgāzes ārā no auto, bet līdz tam pieturies pie stock jo tomēr BMW inženieri ir terejuši loelu naudu un laiku uztaisītu max labu variantu.
Bet ja kāds var ieteikt kaut ko labāku vai palabot mani tad lūdzu, jo pats esmu izplūdes maiņas ceļos, un pēc visa info ko esmu ievācis tas liekas prātīgakais variants.
Nu man stāv e46 3.0 izplūde ar tikai citu gala bunduli
Bet nu toreiz, kad es sev mainīju motoru, zināju, ka gribēšu max legit visu sataisīt. Tāpēc arī liku 3.0 izplūdi because m54b30, un ja tam motoram bija tāda izplūde, kāpēc lai es taisītu gateri vai atstātu žurkas izplūdi. Gala bunduli liku citu, jo e46 mazliet par lielu + stiprinājumi neatbilst.
Rezumē - ja tev ir 2.5, liec 2.5 izplūdi. Protams, ja tādu var dabūt. Pie tam - tev ir m52b25, ne? Tas nozīmē, ka tev nemaz stockā nenāk 2 trubas pilnā garumā, ja nemaldos. 2 trubas pilnā garumā bija tikai m50b25 un m52b28. No tā izriet tas, ka tu vari pa lielam jebkādu žurkas izplūdi likt. Un tad attiecīgi uzlikt citu gala bunduli, lai izskatās cmukāk un skan vēl cmukāk. Tas jau tāds default story, ka cilvēki maina tikai gala bunduli, nevis izplūdi visā garumā :)
Bet nu toreiz, kad es sev mainīju motoru, zināju, ka gribēšu max legit visu sataisīt. Tāpēc arī liku 3.0 izplūdi because m54b30, un ja tam motoram bija tāda izplūde, kāpēc lai es taisītu gateri vai atstātu žurkas izplūdi. Gala bunduli liku citu, jo e46 mazliet par lielu + stiprinājumi neatbilst.
Rezumē - ja tev ir 2.5, liec 2.5 izplūdi. Protams, ja tādu var dabūt. Pie tam - tev ir m52b25, ne? Tas nozīmē, ka tev nemaz stockā nenāk 2 trubas pilnā garumā, ja nemaldos. 2 trubas pilnā garumā bija tikai m50b25 un m52b28. No tā izriet tas, ka tu vari pa lielam jebkādu žurkas izplūdi likt. Un tad attiecīgi uzlikt citu gala bunduli, lai izskatās cmukāk un skan vēl cmukāk. Tas jau tāds default story, ka cilvēki maina tikai gala bunduli, nevis izplūdi visā garumā :)
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
šaubos, ka Tu atradīsi labu m50b25 izplūdi, es labāk meklētu 2.8 izplūdi ar katiņiem, vai rezonatoriem.
Pats labākais variants - standarta M52B25 izplūde pilnā garumā. Laba alternatīva - standarta izplūde + labs gala bundulis. Vēl var vidējā bunduļa vietā iemetināt rezonatoru, viss pārējais ir lauki un stock motoram nav vajadzīgs.
Un atkritīs problēma ar ilgo meklēšanu, jo M52B25 izplūde ir tieši tāda pati kā M50B20 un M52B20.
It kā, bet spriežot pēc tā cik sen viņš to stock izplūdi meklē - laikam tomēr lielākā daļa ir sapistas jau
Laukos uzskatītu, ka labākais variants ir 2 trubas, jo 2 trubas nāca 328i un M3, značit tas dod jaudu un ir must have upgrade. Vai arī, pasarg Dievs, ieteiktu uzlikt taisno, jo tas dod skaņu un skaņa tā ir jauda.
Es vienalga nesanemu atbildi uz jautajumu
Kas vainas divam trubam vai vienai lielaka diametra trubai??
Kas vainas divam trubam vai vienai lielaka diametra trubai??
ar kompatu pa brugji
Pats es ja godīgi uz m52b28 nejutu nekādu starpību starp b28 un b20 izplūdi. Es tavā vietā sameklētu m52b20 izplūdi un nečakarētos tālāk.
Viena liela bus vieglaka un cenas zina letaka, gan materiali, gan darbs, divas bus dargakas un smagakas, bet kompakta zina bus labaki, jo apaksa nav tik daudz vietas, tapat divam bus cita skana un tipa + paris hp delj xpipe vai hpipe pie videjam rpm
To es saprotu
Bet atkal te paradas individi,kas saka,ka kkas ir auds,bet pamatot nevar
Saliekot visus rezinatorus,bundulus utt ari resna truba pildis zolidi un klusi funkciju
Bet atkal te paradas individi,kas saka,ka kkas ir auds,bet pamatot nevar
Saliekot visus rezinatorus,bundulus utt ari resna truba pildis zolidi un klusi funkciju
ar kompatu pa brugji
Es neteicu, ka kaut kas ir sūds, es teicu, ka šim motoram dubultā izplūde nahuj nav vajadzīga, lai cilvēks neizdomātu tagad lieki tērēt laiku un naudu meklējot B28 izplūdi, tas arī viss.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- …
- 50
- chevron_right