Aizdedze.
Vin numuru iesit realoem.com, ja auto ražots pēc 09/95. Tad ews atslēgšana ir eazy, ja pirms, tad jāņem talkā lodāmurs (aka dārgāks pasākums)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tad būs pa lēto :)
Nu man piemeram 94/12, turbichips atslega ews 5 minutes laika, tas kopa ar kompa nonemsanu un uzliksanu atpakalj. Bet tas bija uz bosch :)
M3.3.1 ir pavisam cita opera.
Iespraužam mikreni ar softu bez immo un gatavs.
Pirmajiem ms41 bez lodāmura neiztikt
Iespraužam mikreni ar softu bez immo un gatavs.
Pirmajiem ms41 bez lodāmura neiztikt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tikko ar foruma biedru nodzesam ews, kļūdu nemet nevienu , sūknis benzīna itka iet bet dzirkstele nav tāpat , pielaist nevar.
Kādam ir kautkādi ieteikumi ?
Sekretka ir izņemta , signalizāciju ar noņemu pilnībā , ews nodzesa, bet neiet.
Kādam ir kautkādi ieteikumi ?
Sekretka ir izņemta , signalizāciju ar noņemu pilnībā , ews nodzesa, bet neiet.
Toch nevienam nekas tāds nav bijis ka te kapa klusums?
Nesen čomam bija gadījums ka pienākošās degvielas trubu un abratkas trubu bija vietām sajaucis un nepareizi pie motora pievienojis... Bet tas diemžēl nebūs tavs gadījums.
Urbies cauri motora swapa topikam, pēdējā laikā bieži sanāk dzirdēt ka pie swapa nav dzirksteles un iemesli gaužām dažādi.
Urbies cauri motora swapa topikam, pēdējā laikā bieži sanāk dzirdēt ka pie swapa nav dzirksteles un iemesli gaužām dažādi.
Paldies, vus baigā literatūra ko lasīt.ZzevsS rakstīja: ↑17 Dec 2017, 13:48 Nesen čomam bija gadījums ka pienākošās degvielas trubu un abratkas trubu bija vietām sajaucis un nepareizi pie motora pievienojis... Bet tas diemžēl nebūs tavs gadījums.
Urbies cauri motora swapa topikam, pēdējā laikā bieži sanāk dzirdēt ka pie swapa nav dzirksteles un iemesli gaužām dažādi.
kurš tev slēdza to auto pie diagnostikas ? Pie ews zaļo vadu atvienojāt ?buba rakstīja: ↑17 Dec 2017, 16:55Paldies, vus baigā literatūra ko lasīt.ZzevsS rakstīja: ↑17 Dec 2017, 13:48 Nesen čomam bija gadījums ka pienākošās degvielas trubu un abratkas trubu bija vietām sajaucis un nepareizi pie motora pievienojis... Bet tas diemžēl nebūs tavs gadījums.
Urbies cauri motora swapa topikam, pēdējā laikā bieži sanāk dzirdēt ka pie swapa nav dzirksteles un iemesli gaužām dažādi.
Diagnostikas softs kloķvārpstas apgriezienus pie startēšanas rāda?
Es slēdzu. INPA pie Engine -> Status -> Digital 1 EWS šobrīd rādās OFF. Kļūdas par EWS arī vairs nemet. Pagriežot aizdedzi degvielas sūknis neieslēdzas. Starteris pie EWS kastītes apiets, to griež. Izraujot degvielas releju un padodot plusu pa taisno, sūknis strādā, starteris griež, bet dzirksteles nav. Tātad vadība neieslēdz sūkni un nedod dzirksteli.
Viņam tur aizdedzes slēdzene izārdīta, bet spriežot pēc lampiņām panelī, tur viss strādā pareizi. Kompis arī saprot, ka aizdedze ieslēgta.
Esot bijušas arī kaut kādas sekretkas un imobilaizeri, utt. Bet pēc to nahrenizēšanas viss turpinājis strādāt, līdz padirsis EWS čipu.
Lai izslēgtu vai apstiprinātu EWS vai tomēr kaut kādus prikolus provotkā, uzmetīs to vadību citam auto.
Ar mirušu kloķenes devēju sūknim tāpat būtu jāieslēdzas un no EWS nekāds zaļš vads nav jāatvieno (kompim šobrīd pie vienas vietas ko sūta vai nesūta EWS kastīte).
Viņam tur aizdedzes slēdzene izārdīta, bet spriežot pēc lampiņām panelī, tur viss strādā pareizi. Kompis arī saprot, ka aizdedze ieslēgta.
Esot bijušas arī kaut kādas sekretkas un imobilaizeri, utt. Bet pēc to nahrenizēšanas viss turpinājis strādāt, līdz padirsis EWS čipu.
Lai izslēgtu vai apstiprinātu EWS vai tomēr kaut kādus prikolus provotkā, uzmetīs to vadību citam auto.
Ar mirušu kloķenes devēju sūknim tāpat būtu jāieslēdzas un no EWS nekāds zaļš vads nav jāatvieno (kompim šobrīd pie vienas vietas ko sūta vai nesūta EWS kastīte).
Cik e36 Tu esi atslēdzis šos ews ? Ir kāds strādājošs piemērs ?
MS41 kādi padsmit, MS42/43 vairāk. No foruma atceros Fashion, Pacha, jaaniskal, dravchiks un arī Dogma
Mistērija atrisināta. Piemetot vadību pie cita auto, INPĀ EWS statuss lēkāja ON/OFF. Vadība 95. gada jūlijs. Nebija nekādu aizdomu, jo vecās parasti nevar ne normāli nolasīt, ne atvērt BINu, bet šai problēmu ar to nebija. Uztaisīju full flash uz jaunāku softu, tam diseibloju EWS un šķiļās bez problēmām.
Tagad pakomāts atpakaļ uz Dobeli un tad jau noteikti arī saimnieks kaut ko varēs pateikt
Tagad pakomāts atpakaļ uz Dobeli un tad jau noteikti arī saimnieks kaut ko varēs pateikt
Jā, nevaru vien sagaidīt kad auto atkal iedošu dzīvības dzirksteli.
Paldies BUHARDI!
Saņemšu , uztādīšu atpakaļ un paziņošu te kā ta gāja.
Paldies BUHARDI!
Saņemšu , uztādīšu atpakaļ un paziņošu te kā ta gāja.
Ja auto 07/95, tad mani māc aizdomas, ka epopeja ar to nebeigsies. Jaunāks softs (pieņemu, ka tika sperts iekšā 41mais..) diezvai labi draudzēsies ar "dzeltenajām" zondēm
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
varbūt īsti mazliet cita tēma, bet kāda praktiski ir atšķirība starp zaļajām un dzeltenajām zondēm? Kadreiz jau jautāju forumā, vienīga atbilde bija ka teorijā vienas strādā 0-5v, otras 5-0v (tā bij vienīga atbilde ko dabūju, pats jau tik dzīļi nesaprotu no tādām lietām), bet pašam uz 01/95 gada ECU stāvēja zaļas (to nemaz nezināju labu laiku, kāds jau pirms manis bija mainījis), viss čotka strādāja, problēmu nekādu. Bet nu pēc VIN un pēc teorijas jābūt dzeltenajam, ok, ieliku. Starpību nekādu nejūtu
Vienā gadījumā pie 4.xx voltiem ecu to uztvers kā treknu degmaisījumu, otrā kā liesu.Nylon rakstīja: ↑19 Dec 2017, 09:47varbūt īsti mazliet cita tēma, bet kāda praktiski ir atšķirība starp zaļajām un dzeltenajām zondēm? Kadreiz jau jautāju forumā, vienīga atbilde bija ka teorijā vienas strādā 0-5v, otras 5-0v (tā bij vienīga atbilde ko dabūju, pats jau tik dzīļi nesaprotu no tādām lietām), bet pašam uz 01/95 gada ECU stāvēja zaļas (to nemaz nezināju labu laiku, kāds jau pirms manis bija mainījis), viss čotka strādāja, problēmu nekādu. Bet nu pēc VIN un pēc teorijas jābūt dzeltenajam, ok, ieliku. Starpību nekādu nejūtu
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.